آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه iOS

نحوه ریستور و نصب آخرین سیستم عامل آی او اس روی آیفون و آیپد

با عرضه نسخه های متعدد و جدید سیستم عامل آی او اس و همچنین مشکلاتی که در آیفون، آیپاد وآیپد پیش می آید ، عملیات ریستور یکی از مهمترین مواردی می باشد که اکثراً برای آپدیت یا نصب مجدد سیستم عامل آی و اس استفاده می شود و در این مطلب از اپل اپس  به صورت تصویری و گام به گام با مراحل و  آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون، آیپد و آیپد به آخرین نسخه آی او اس در خدمت شما عزیزان هستیم .

خوب قبل از هر چیزی نیاز هست جواب سوال های زیر را بدانید  !‌

  • ریستور چیست ؟

    در واقع همان نصب مجدد سیستم عامل آی او اس می باشد. مثل نصب ویندوز در کامپیوتر !  بعد از ریستور تمامی اطلاعات داخل دیوایس مثل : عکس ها، موزیک ها، اپلیکیشن‌ها، مخاطبین و … حذف می شود و دستگاه شما مثل یک دستگاه خام می شود . که البته در صورت داشتن و گرفتن بک آپ دوباره تمامی اطلاعات به صورت کامل روی دیوایس شما برگرداننده می شود. (‌به طور معمول ریستور در دستگاه‌های آی او اس به دلایل امنیت اپل فقط به بالاترین ورژن آی او اس موجود امکان پذیر هست)كه در این روش باید فایل سیستم عامل یا همان iOS مخصوص مدل دیوایس خود را ابتدا از سایت های قابل اعتماد دریافت نمایید و سپس با وصل کردن دیوایس از طریق کابل usb به کامپیوتر از طریق نرم افزار iTunes آیتونز ، عملیات ریستور را انجام دهید  .

  • سایت ایرانی جهت دانلود فریمور های iOS
  • سایت خارجی معتبر جهت دانلود فریمور های iOS

 

  • آپدیت  آی او اس چیست ؟ 

    اپل از  iOS 5 به بالا قابلیت آپدیت سیستم عامل را از طریق خود دیوایس نیز فعال کرد  که به این روش ( روش  OTA ) گفته میشود. که در واقع  باید گفت آپدیت  سیستم عامل آی او اس فقط از ۲ طریق امکان پذیر هست .

۱- آپدیت با خود دیوایس  که اصطلاحاً (OTA) گفته می شود و گاهی برای کاربرانی که قصد جلبریک دارند این روش پیشنهاد نمی شود (دقت کنید کاربرانی که جیلبریک هستند نمی توانند از این روش استفاده کنند و باید دستگاه رو در حالت DFUمد ریستور كنند.)

۲- آپدیت سیستم عامل توسط عملیات ریستور توسط آیتونز  :  در این روش ابتدا فایل فریمور سیستم عامل (IPSW) را مناسب دیوایس خود دانلود کرده ، سپس با متصل کردن آیفون/آیپد به کمک کابل یو اس بی به کامپیوتر توسط نرم افزار آیتونز دستگاه را به نسخه جدیدی  ریستور و آپدیت می کنید ..

 

  • تفاوت بین آپدیت و ریستور چیست ؟

    اگر آپدیت سیستم عامل را از طریق خود دیوایس ( OTA ) آپدیت کنید اطلاعات شما حذف نخواهد شد و فقط دیوایس شما به آخرین نسخه آی او اس  به روز رسانی می شود. ولی در روش ریستور با آیتونز  کل اطلاعات دیوایس حذف و از نو سیستم عامل نصب می شود .

  • قبل از ریستور چه اقداماتی لازم است ؟

  • شماره ۱ :  مورد مهم قبل از ریستور ، ابتدا خاموش کردن آیکلود و  Find My iPhone از مسیر Setting > بالای صفحه روی اپل ایدی کلیک کرده  و سپس روی iCloud کلیک کنید و حالا گزینه Find My iPhone را خاموش کنید .
  • شماره ۲ : سپس بک آپ گرفتن (Backup) گرفتن از دیوایس توسط آیتونز یا نرم افزار های جانبی مدیریت آیفون  می باشد که در پایین آموزش داده شده است. دقت کنید بعد از ریستور بک آپ خود را می توانید طبق آموزش برگردانید .

نرم افزار های لازم برای ریستور : نرم افزار آیتونز (iTunes )

به دلیل اینکه رایج ترین روش ریستور استفاده از نرم افزار آیتونز می باشد ، در این آموزش ما نحوه ریستور با آیتونز را به شما آموزش می دهیم

خوب اگر آماده باشید سراغ آموزش جامع ریستور برویم،همان‌طور که درسوالات بالا متوجه شدید قبل از ریستور کردن باید از آیفون/آیپد بک آپ (Backup)  بگیریم . طبق تصاویر و آموزش زیر می توانید بک اپ بگیرید .

آموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه آی او اس

 

نکان مهمی که قبل از ریستور باید بدانید :

  • دقت كنید كه در هر زمان، فقط میتوانید به آخرین نسخه ساین شده توسط اپل ریستور كنید وریستور به نسخه های پایین تر امكان پذیر نیست .
  • حتما دقت کنید برای ریستور کردن حتما باید آیکلود یا همان Find my iPhone  روی دیوایس شما خاموش باشد ! در صورت روشن بودن به شما پیغامی مبنی بر اینکه باید Find my iPhone خاموش شود نمایش می دهد . (برای خاموش کردن Find my iPhone باید ایمیل و پسورد اپل ایدی رو داشته باشید ) پس به هیچ وجه اگر مشخصات اپل ایدی رو ندارید ریستور نکنید .
  • مطلب مهم نکات قبل خرید آیفون :مشکلات رایج iCloud Activation و درخواست اپل ایدی هنگام اکتیو شدن آیفون را ملاحظه کنید .
  • اگر حین ریستور و شروع آن هر گونه مشکل یا با هر اروری مواجه شدید ازمطلب  ارور های iTunes و آموزش رفع آنها استفاده کنید
  • اگر بتوانید قبل از ریستور آی پی کامپیوتر خود را تغییر دهید ، درصد موفقیت ریستور شما بالاتر خواهد بود !‌ پس سعی کنید اینکارو انجام بدید . 

نکته بسیام مهم قبل از بک آپ و ریستور :‌

مهمترین موضوع و مشکلی که برای خیلی از کاربران پس از فرایند ریستور یا آپدیت پیش می آید :‌مشکل قفل آیکلود می باشد. برای اینکه با این مشکل رو به رو نشوید حتما حتما باید پسورد اپل ایدی و مشخصات امنیتی اپل ایدی مثل : سوالات جواب های امنیتی و تاریخ تولد  را داشته باشین .

حالا اگر با اپل ایدی مشکلی ندارین قل از بک آپ گرفتن باید آیکلود و گزینه Find My iPhone دستگاه را خاموش کنید . برای اینکار از مسیر : Setting اولین گزینه روی اپل ایدی کلیک کرده و با پایین آوردن صفحه از پایین صفحه روی گزینه Sign Out کلیک کنید . ( دقت کنید که اگر اطلاعاتی در آیکلود دارید این اطلاعات حذف نمی شود و مجدد پس از ریستور با روشن کردن آیکلود مجدد روی دستگاه شما برمیگردد . )

مرحله ۱- بک آپ گرفتن از آیفون توسط آیتونز  :

۱- ابتدا دیوایس را به وسیله USB به سیستم خود متصل کرده سپس نرم افزار آیتونز را باز کرده و طبق تصویر زیر روی نام iPhone یا دیوایس خود کلیک کنید .

۲- خوب حالا باید روی گزینه Backup Now کلیک کرده و منتظر باشید تا پروسه بک آپ گیری از دیوایس شما به طور کامل تمام شود .

دقت کنید در آیتونز های جدید در سیستم عامل مک ،  عملیات های مدیریت آیفون مثل ریستور و بک اپ در Finder قسمت اسم دیوایس شما  قرار گرفته است !‌

نكته: دقت كنید در صورتی كه گزینه Encrypt iPhone backup فعال باشد، طبق رمزی گه قبلاً تعیین كرده اید، این نسخه پشتیبان رمزگذاری می شود. كه برای بازگردانی به رمز عبور نیاز است.

 


مرحله ۲- ریستور آیفون آیپد آیپاد از طریق آیتونز با فایل فریمور مربوط

۱- خوب قبل از ریستور باید فایل فریمور یا همان نسخه آی او اس ( iOS ) مربوط به دیوایس خود را  دانلود کرده باشید .

حالا برای شروع پروسه ریستور آیفون، آیپاد و آیپد، اگر کاربر ویندوز هستید و آیتونز رو روی ویندوز دارید دکمه Shift را از روی کیبورد نگه داشته سپس روی گزینه Restore کلیک کنید  و فایل فریمور iOS را انتخاب کرده و  با فشردن دکمه Restore عملیات ریستور آغاز خواهد شد .

اگر کاربر مک هستید دکمه Option را نگه داشته سپس با زدن دکمه Restore عملیات ریستور آغاز خواهد شد .



۲- پس از کلیک روی فایل فریمور و شروع پروسه ریستور مثل تصویر زیر ملاحظه می کنید که فریمور در حال استخراج و آماده شدن برای ریستور می باشد .سپس نوشته عوض شده  و نوشته … Preparing iPhone for Restore در حال آمادخ شدن دیوایس شما و شروع مراحل می باشد .



 

۳- بعد از چند دقیقه عملیات ریستور تمام شده ودیوایس شما ریستارت می شود و به تنظیمات اولیه شروع می آید.

حالا اگر می خواهید همان اطلاعات قبلی که بک اپ گرفتید را برگردانید از آموزش زیر استفاده کنید (مرحله ۳ ) را بخوانید – یا اگر می خواهید یک دیوایس جدید و خالی از اطلاعات داشته باشید روی New iPhone کلیک کنید.

 

مرحله ۳ – ریستور یا همان برگرداندن بک آپ Backup

تبریک شما دیوایس خود را به بالاترین نسخه اپل به روز رسانی کرده‌اید! حالا نوبت به برگرداندن یا Restore Backup میباشد! طبق تصویر زیر باید به آخرین تاریخ که از دیوایس خود بک آپ گرفتید کلیک کنید. (البته کاربرانی که تمایل به برگرداندن بک آپ ندارند نیز می توانند با کلیک روی Set up as New iPhone دیوایس کارخانه ای و بدون اطلاعات قبلی داشته باشند.


خوب بعد از کلیک پنجره زیر نمایش داده شده و باید منتظر بمانید تا آیفون آیپاد آیپد شما به آخرین بک آپ تنظیم شود.

توجه : تمامی تصاویر، فیلم ها، شماره تلفن‌ها، اس ام اس‌ها، نوت‌ها، یاد آوری‌ها و … به آخرین بک آپ برگردانده می شود، ولی اپلیکیشن ها را باید مجدد خودتان نصب کنید .

 

 

تبریک  شما به طور کامل  ریستور آپدیت و بک آپ  دردیوایس های  iOS  را آموزش دیده اید . 

موفق  و پیروز باشید

این آموزش به طور اختصاصی توسط تیم اپل اپس تهیه و منتشر شده است ( در صورت ذکر منبع کپی از مطلب بلامانع می باشد )

سوالات و مشکلات خودتان را در مورد ریستور و بک آپ می توانید در پایین همین مطلب در قسمت دیدگاه ها مطرح بفرمایید .

آماتورآموزش Restore آیپد آیفون آیپدآموزش اپلآموزش جامع ریستور و آپدیت آیفون آیپاد آیپد به آخرین نسخه iOSآموزش ریستور iOS 6.1آموزش ریستور iPhone Restoreآموزش ریستور به ورژن ۶.۱آموزش کامل Restore iPhoneچگونه ریستور کنیم ؟ریستورریستور چیست؟سوالات مربوط به iphone Restoreنحوه ریستور کردن آیپد
دیدگاه ها (1,060)
اضافه کردن دیدگاه
  • Armin

    سلام
    آقا فریمور 4s تا یه مقداری دانلود میشه مثل 60% و 90% و 50% بعدش ارور میده.
    فکر کنم هشت باری باشه که امتحان کردم، مشکل از چیه؟

  • آرش

    با عرض سلام و خسته نباشید من 5s دارم موقع ریستور ارور 14 می‌ده آیتونزم آپدیته کابل هم سالمه فریمور دوبار دانلود کردم سالمه تمام راه های گفته شده تو سایت ها هم انجام دادم ولی مشکلم حل نشد لطفا راهنماییم کنید پیشاپیش از پاسختون سپاس گذارم

  • مجید

    سلام
    من یه ایفون 5s دارم که از وقتی که به ios 11 اپدیت کردم، هر چند روز یکبار گوشی هنگ میکنه و تمام اطلاعاتش پاک میشه، آیا راهی برای دانگرید هست؟ یا راه حل دیگه ای؟

    • فرزاد باقري (feripple)

      سلام دوست عزیز
      خیر،امکان دانگرید نیست
      تنها راه اینه که بک آپ آیتونز بگیرین و به 11.2.6 ریستور کنید

  • آروین

    سلام. وقتی ریستور میزنم با ارور the iphone could not be restored. declined to authorize this image on this device for this user مواجه میشم

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      آیتونز رو با Run as administrator اجرا کنید

  • نیما

    با سلام
    من ایپدم رو نسخه ۵ جلبریک شده بود.چندبار رمز اشتباه زده شد و الان میگه به ایتونز متصل شو.دکمه بالا و هوم رو مدتی نگه میدارم و ایتونز دستگاه رو میخونه.بعد اخرین نسخه فریمور رو دان میکنه.ولی بعد extract میره رو prepare و ارور ipad could not be restored رو نشون میده

  • hamed

    سلام من بتای 11.1 روی گوشیم نصبه الان , اگه از گوشیم بک اپ بگیرم و ios 11 رو ریستور کنم رو گوشیم میتونم از اون بک اپ استفاده کنم؟

  • مینا

    با سلام
    من ios 11 رو دانلود کردم و میخوام باایتونز ری استور کنم مثل اموزش شما shift رو نگه میدارم و با کلیک روی ری استور فایل رو لود میکنم ولی باز میره رو همون ios 10.2 که قبلا با خود ایتونز دانلود کرده بودم
    لطفا راهنماییم کنین با تشکر

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      _ ساین 10.2 كه بسته شده،وریستور امكان پذیر نیست !!

  • مریم

    سلام وقتتون بخیر من به دلایلی مجبور شدم که موبایلمو ریست کنم، قبل از این کار بک آپ گرفتم و الان هم اون بک آپ با تاریخ و ساعتی که گرفته شده روی آیتیونز موجود هست منتها وقتی می خوام ریستور بک آپ کنم پیغام میده که پسورد شما اشتباه است. در صورتیکه پسورد مشکلی نداره. لطفا اگر امکان داره کمکم کنید.

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      راهی واسه پیدا كردن یا بازیابی پسورد نیست
      اگه وقتی رمز گذاشتین،رونش بودن caps lock و فارسی یا انگلیسی بودن كیبورد یادتون نیست،همون رمز رو با این 2 مورد مطابقت بدین وتست كنید

  • نگار

    سلام کلید option روی ایتونز کار نمیکنه چکار باید کرد؟

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      كلید رو باید نگه دارید وروی گزینه كلیك كنید !!

  • shahpour

    salam va khaste nabashid khedmate dostane appleapps man ye backup az iphoneam daram ama pass backup faramosh kardam lotfan rahnamai konid man baiad chikar konam aya rahi dare mamnon misham age rahnamai konid

  • Mohamad

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون
    بعد از ریستور وقتی که بکاپ آیتیونز رو برمیگردونم برنامه ها سیاه رنگ و رو حالت Waiting هستند که باید مجدد دانلود بشن!
    راه حل این موضوع چیه ؟ من برنامه هام زیاده و حجم بالایی میبره دانلود دوباره !
    لطفا سریعتر راهنمایی کنید ممنون میشم

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      شرايط همينه،با تغييرات آي او اس ٨.٣ به بعد،فعلا راهي نيست
      ولي از اين به بعد،هميشه برنامه هارو از طريق آيتونز دريافت كنيد تا ٢بار حجم از دست ندين

  • yazdan

    سلام روزتون بخیر من یک مشکلی دارم
    یک آیپاد تاچ نسل اول هست که دیگه روشن نمیشه همش تو حالت Recovery mode روی حالت Dfu هم نمیره.
    وقتی وصلش میکنم به itunes برای restore بعد از اینکه یکم load میکنه یک ارور میده : (the ipod “ipod” could not be restored. an unknown error occurred (1
    من فکر کردم این ارور برای دانگرید اما جدید ترین فریمور دانلود کردم یا restore بدون فریمور زدم باز این ارور میده
    و راستی check for update هم خاموش روی itunes
    ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی حیاتی این موضوع
    ممنوننننننننن

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      _ آيتونز وبرنامه هاي جانبيش رو حذف كنيد ،سيستم رو ريستارت و بعد نسخه های قدیمی آیتونز رو نصب وتست كنید(مثلا نسخه های 11)
      iTunes
      Apple Software Update
      Apple Mobile Device Support
      Bonjour
      Apple Application Support

      (دقت كنید فقط میتونید به نسخه 1.1.5 ریستور كنید )

  • Hossein

    جناب feripple از راهنمايي ها و همراهيتون با من در اين مشكل ممنونم.

    • feripple

      خواهش میكنم

  • Hossein

    سلام جناب feriple
    گوشى من 7 پلاس هست و ورژن قبليم ١٠.٠.١ بود و گوشيم خيلى سريع و روون بود و من گوشيمو به روش ota به ورژن ١٠.٢.١ آپديت كردم و گوشيم در اجراى مالتى تسكينگ لگ داشت.من براى رفع اين مشكل گوشيمو ريستور كردم اما مشكلم حل نشد.چه روشى رو امتحان كنم كه مشكلم حل بشه؟
    ممنون

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      لگ فقط تو یه قسمت حس میشه ؟
      اگه ریستور كردین،وباز مسئله پابرجاست،كه راهی نیست

      • Hossein

        سلام.
        بله مشكل فقط در مالتى تسكينگ هست.دوستم دوشنبه ى هفته پيش 7 پلاس خريد و ورژن 10.2 روش نصب بود.گوشى ايشان هم مثل گوشى من در مالتى تسكينگ لگ ريز داشت.اما گوشى من وقتى رو ورژن 10.0.1 بود اصلا لگ نداشت و من از گوشيم حتى يك لگ ريز هم نديدم.اما بعد آپديت و ريستور اينطورى شد.البته من بلافاصله بكاپ رو به گوشى برگردوندم.
        iOS 10 واسه ٧ ها يا ٧ پلاس ها بهترين بازده رو داره تا واسه ى ٦اس يا٦.با اين وجود نميدونم چرا اينطورى شده.
        حالا بايد تا آپديت بعدى صبر كنم؟

      • feripple

        بعضی وقتی،رو بعضی از دستگاه ها وقتی بك آپ رو برمیگردونی،اختلالاتی ایجاد میشه.
        ولی با این همه حال،زیاد حساسیت به خرج ندین و لذت ببرین
        فكر كنم استفاده از مولتی تسكینگ زیاد نباشه كه زیاد درگیرش بشین
        (نكته : برای سیستم عامل آی او اس نیاز نیست كه مرتب برنامه هارو به صورت كامل از مولتی تسكینگ ببندین)

  • mohsen

    سلام گوشیم فایو اس رو ریستور کردم ولی موقع بک اپ گرفتن متاسفانه گزینه Encrypt iPhone backup فعال بوده و عجیب اینکه من براش پسورد در نظر نگرفته بودم و الان ازم پسورد میخواد برای برگردوندن بک اپ لطفن کمکم کنید

  • Hossein

    ممنون جنابferipple
    من يه سوال ديگه از شما دارم.اين لينكى كه خودتون زحمت كشيدين معرفى كردين رو باز كردم و نتونستم فريمور گوشيمو پيدا كنم.فريمور ها با اسم هاى عجيب غريب بودن
    مدل گوشى من سون پلاس هست
    ممنون ميشم فريمور گوشى من رو بگيد

    • feripple

      خواهش ميكنم
      _ ميتونيد از كادر اول مدل پشت دستگاه رو جستجو و بعد فريمور 10.2.1 رو انتخاب كنيد تا لينك دانلود نمايش داده بشه
      _ همچنين ميتونيد به ترتيب : آيفون > 7 پلاس > 10.2.1 رو انتخاب كنيد تا لينك دانلود نمايش داده بشه

  • Hossein

    سلام دوستان خسته نباشيد.بنده قصد ريستور كردن آيفونم رو دارم و ميخوام بدونم فرق فايل فريمور سايت ipsw.me چه فرقى با فريمورى كه خود آيتيونز دانلود ميكنه؟
    فريمور ipsw.me قلابى هست؟

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      تمام فريمور ها از سرورهاي اپل دانلود مشين و همه لينك سايت هااز سرورهاي اپل هستند(بانگه دوشتن ماوس متوجه ميشين) وهيچ سايتي فريمور هارو روي سرورهاي خودش آپلود نميكنه
      يه حساب سرانگشتي كه بكنين،اپل تقريبا ٧٠ دستگاه داره كه هركدوم تقريبا ٣٠ فايل ١گيگي دارن كه مجموع ميشه ٢ترابايت،فقط حجم نگه داري كه خودش هزينه بره،البته جدا از ترافيك هاي دانلود

      از سايت خودمون هم ميتونيد استفاده كنيد لينك دانلود فريمو آي او اس

  • m

    اگه گوشی دیگه بالا نیاد و بزنه باید با ایتیونز ریستور کنیم اطلاعات مثل عکسا و شماره ها و… پاگ میشه?

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      بله،باید ریستور كنید،كه كل اطلاعات حذف میشه

  • Sara

    سلام ببخشيد من امروز رمز گوشيم يادم رفت و همين جور پيش رفت تا اينكه ريستار شد حالا ميخوام بدونم ميشد تو حالتي ك گوشيم ديسيبل شده بود وصلش ميكر م به ايتونز روي كامپيوتر و ي بك اپ مي گرفتم؟؟خيلي واسم مهمه خيلي ناراحتم

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      خیر،چاره ای جز ریستور ندارین

  • Mohammad

    میشه یک راهنمایی برای مشکل من هم بفرمایید، ممنون میشم

    • feripple

      دوست عزیز پاسخ شما همون لحطه داده شده !

  • Mohammad

    سلام
    وقتی می خواهم بک آپ گیری از طریق آیتونز انجام دهم Encrypt Iphone Backup تیک خورده و فعال میباشد اما رمز آن را فراموش کرده ام. نیازی به بک آپ های قبلی ندارم می خواهم بک آپ جدید که میگیرم بدون رمز باشد و Encrypt Iphone Backup برای بک آپ های جدید غیر فعال شود.
    میشه لطفا راهنمایی کنید.

  • Ipad problem

    متشکرم جناب feripple
    1- با این حساب همین ios7 جیل شده بیخ ریشمه :(( اگه برم ios10 نمیتونم جیل کنم. مگر اینکه بعدها دلشون بسوزه آیپد4 هم ساپورت کنن، درسته؟
    2-ریش و قیچی دست شما: راه معقولش چیه؟ که هم بتونم ios رو آپدیت کنم هم احتمال جیل (اگر ارائه بشه) برام مقدور باشه. یا تا آخر عمر همین ios7 رو تحمل کنم!!؟ :((( یه راهی، پیشنهادی که بتونم ارتقاءش بدم.
    بازم متشکرم که صبوری میکنین جواب میدین. فرومها کساد شدن و هیچکس راهنمایی نمیکنه متاسفانه.

    • feripple

      خواهش ميكنم
      1- دقيقاً
      2- چون توسعه دهنده اصلي كشيده كنار،درصدش خيلي كمه
      بيشتر كاربردي كه جيلبريك براتون داره چيه ؟ (مورد به مورد بگين بهتره)

  • Ipad problem

    سلام
    آیپد 4 با ios 7.0.4 و جیلبریک شده با برنامه های تانگبو خدابیامرز دارم 😐
    از همینجا ios 10.2 رو گرفتم. اون shsh2 blob رو هم محض اطمینان گرفتم! میخوام با اون ابزار یالو که گفتین جیلبریک کنم…. اما 2تا سوال!

    1- درست پیش رفتم تا اینجا؟ یجا گفته بودین که (یالو برای جیل 10.2 فقط از آیفون 6 و آیپد پرو پشتیبانی میکنه) یعنی بدرد من نمیخوره؟؟ :((((
    2- گیریم که جیلریک کنم. اون وقت برنامه های کرک شده برای این نوع جیل رو از کجا تهیه کنم؟ مثل تانگبو، استور خاصی براش موجوده؟ جیل خالی که فایده نداره 😐
    با تشکر از مطالب و فایلهای مفیدتون

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      1- ابزار جیلبریك آی او اس 10 آیپد 4 رو پشتیبانی نمیكنه
      2- برای دستگاه های غیر جیلبریك،استور های تانگبو،Vshare،pp ونصاب در دسترس هستند
      3- تا وقتی توییك Appsync با آی او اس 10 سازگار نشه،نمیشه روی دستگاه های جیلبریك شده اپ كرك شده نصب كرد

  • اریا

    سلام.من گوشیم iphone 6 هست.گوشیم هنگ میکرد خود به خود خاموش شد دیگه هم روشن نشد.بد خواستم ریستورش کنم مینویسه the disk you are attempting to use is full نمیدونم باید چی کار کنم.ممنون میشم راهنمایی کنین

  • علی

    سلام و درود
    من تازگی نسخه 10.2نهایی رو از سایتتون گرفتم وبا ایتونز آپدیت کردم البته ریستور نکردم چون کلی برنامه و اطلاعات دارم. اپدیت انجام شد ولی گوشیم شارژ کم میکنه حتی تو استندبای شارژ خالی میکنه. شارژس فوله میزارمش بعد 8ساعت نگاه میکنم میبینم نصف شده! قبلا این مشکلو نداشتم. الان چیکنم که حلشه مشکلش !؟فریمور جدیدم نیومده که بزنم روش! خواستم ریستور کنم یه بار گفتم شاید حل نشه و برنامه هام الکی بپرن! بک آپم نمیتونم بگیرم قسمت بک آپ ایتونزم رمز داره نمیتونم برش دارم هرکاری میکنم حذف نمیشه! راهنماییم کنید لطفا ممنئن .

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      مشكل باطری تو آی او اس 10 برای همه هست،باید منتظر بمونید 10.2.1 منتشر بشه

  • reza

    سلام میتونم به نسخه فعلی نیز ریستور کنم؟؟؟

  • ابوالفضل

    ببخشید من همون کارایی که دستور دادین انجام دادم و دیگه هنگ نکرد اما آخر سر یه پنجره ای باز میشه که میگه شما حافضه کافی برای نصب این برنامه ندارید.
    من نمیدونم از کجا باید حافظش رو پاک کنم؟ممنون

  • ابوالفضل

    با عرض سلام و خسته نباشی خدمت شما دوست گرامی
    چند روز پیش گوشیمو میخواستم اپدیت کنم که وسطای اپدیت گوشی رفت روی لوگوی آیتونز فریمور گوشیمو که ایفون 6 هستش دانلود کردم که ریستور کنم که وسطای ریستور کردن کامپیوتر هنگ میکنه و بالا نمیاره اگه لطف کنین راهنمایی کنین ممنونتون میشم.درضمن فریمور گوشی خودمو دانلود کردم که 10.2 هستش و مخصوص گوشی خودم که گلوبال هست.

  • علی

    سلام مجدد و خسته نباشید
    متاسفانه اصلا یادم نمیاد کی و چه پسوردی رو بک آپ گذاشتم !؟هیچ راهی نداره حذفش کنم !؟هرچی میزنم میگه اشتباست !

  • sepsamm

    خيلي ممنون از راهنماييتون
    راستش مشكل با ريستور كردن و به بردن به تنظيمات كارخانه حل شد
    حالا با خود ديوايس ميتونم برنامه ها رو دانلود و آپديت كنم
    فقط يك سوال ديگه؛
    قبل از اينكه ريستور با كامپيوتر بكنم Location & Privacy رو ريست كرده بودم از ديوايسم
    و لوكيشن بعضي برنامه ها رو به حالت never درآورده بودم
    مثلاً لوكيشن اتوكد 360 رو بعد از كار كردن به حالت never گذاشته بودم
    خب حالا كه مجدد برنامه رو نصب و اجرا ميكنم ارور ميده كه لوكيشن نامعلوم
    اونايي كه حالت never نبودن دوباره در لوكيشن و پرايويسي نشون داده ميشن ولي never ها نه
    همش بخاطر ريست كردن لوكيشن و بيشتر به دليل حالت never هستش
    آيا بايد با اپل آيدي جديد اين برنامه رو نصب كنم؟

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      از مسیر زیر دوباره دسترسی لوكیشن رو روی While Using the App قرار دهید
      Settings > Privacy > Location Service

  • علی

    سلام و درود
    بنده اومدم با ایتونز با فایل که دانلود کرده بودم از سایت ورژن 10.2آپدیت کنم ! 2تا مشکل داشتم . اول که نتونستم بک آپ بگیرم پیغام خطا میداد itunes cold not back up iphone . because a session could not be started with the iphone !!بعدش بیخیال بک اپ شدم اپدیت کردم که ok شد ولی اطلاعاتمم پاک نشد !چرا ؟ بعدش تو ایتونز قسمت بک اپ تیک incrypt iphone backup روشنه هرکاری میکنم غیرفعال نمیشه !! مشکلم کجاست به نظرتون ؟

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      _ وقتی از گزینه Update استفاده میكنید،فقط فایل های مربوط به سیستم عامل آپدیت میشه وتاصیری در اطلاعات نداره
      _ قبلا برای این دستگاه “رمز گذاری بك آپ ” رو فعال كردین

  • Faezeh

    با عرض سلام و خسته نباشيد مجدد .
    خواستم تشكر كنم بابت پاسخگوييتون ممنون از لطفتون.
    بدون هيچ اروري تونستم ريستور كنم ،
    فقط ي نكته اي رو كه من نميدونستم اين بود كه بعد از ريستور كردن و برگردوندن بك آپ ، همه آپ ها تو حالت …waiting ميمونن و با وصل شدن به نت شروع به دانلود ميكنن.

    • feripple

      سلام دوست عزيز وسپاس از لطفتون
      بله،از اي او اس ٨.٣ به بعد، فايل ipa اپ ها ذخيره نميشن+ اينكه فقط با جيلبريك بودن دستگاه ميشه از اپ ها خروجي ipa گرفت

  • sepsamm

    سلام،وقتتون بخير
    من امروز سيستم ios آيپدم رو به ورژن 10.2 ارتقا دادم
    ولي نميدونم چرا فقط از آيتونز كامپيوتر ميتونم برنامه جديد دانلود و يا برنامه قبلي نصب شده رو آپديت كنم
    با خود ديوايس حتي software update رو ميگه نميتونم چك كنم
    اين مشكلات رو قبل از ارتقا سيستم هم داشتم ولي يك هفته بطور خودكار درست شده بود و باز روز قبل از ارتقا شروع به آپديت نشدن با خود ديوايس شده بود
    همچنان اين مشكل باقيه
    ارور 1651 carrier setting رو هميشه مياره موقع اتصال دستگاه

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      تو اینترنت راه های مختلفی مطرح شده ولی زیاد به نتیجه نرسیده،بازم شما تست كنید
      _ AirPlan Mode رو فعال كنید
      _ سیم كارت رو خارج كنید
      _ دستگاه رو در حالت ریكاوری مد یا DFU مد تست كنید
      _ آخرین نسخه آیتونز رو نصب كنید
      _ فایر وال وآنتی ویروس رو غیر فعال كنید
      _ با قند شكن تست كنید

  • ليلا

    سلام روزتون بخير من گوشيم آيفون سيكس پلاس هست يه مشكلي پيش اومده برام?من هركاري ميكنم گوشيم آپديت نميشه يعني وقتي وارد ستينگ گوشي و آپديت ميشم گزينه دانلود نداره و فقط گزينه اينستل رو داره وقتي هم كه اينستل رو ميزنم بعد از چند دقيقه ميگه كه الان اين امكان وجود نداره كه گوشي آپديت شه و دو تا گزينه داره ريتراي و ريمايند مي ليتر حتي با آيتونز هم امتحان كردم ولي اونجا هم آخرين بروز رساني قبلي رو كه آي او اس ٩٠٣ هستش رو فقط نمايش ميده و اصلا نميتونم نرم افزار جديد رو دانلود كنم
    حالا نميدونم چيكار كنم ممنون ميشم كمكم كنيد??

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      _ خطایی كه میده،مربوط به اینه كه فایل دانلود شده والان روی دستگاه است
      _ حتما الان بك آپ آیتونز بگیرین،چون اگه دستگاه به هردلیلی خاموش بشه،بعد از روشن شدن تو بوت گیر میكنه ومجبور به ریستور میشین
      _ برای آپدیت از 9 به 10 باید از آیتونز استفاده كنید
      _ ترجیحا بك آپ آیتونز بگیرین و از طریق فایل دریافتی ریستور كنید

  • faezeh

    سلام خیلی ممنون بابت سایت خوبتون.
    من همه راه های ارور 3194 رو امتحان کردم ولی مشکلم حل نشد ، باز همون ارور رو بهم میده !!!
    میخوام به فریمور 10.0.1 ریستور کنم . آخرین ورژنه آیا ؟؟؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • محمدرضا

    feripple پاسخ در تاريخ آذر ۱۷ام, ۱۳۹۵ :
    سلام دوست عزیز
    _ همون ضبطه ؟ (چون برخی از پخش کننده ها امکان ipod ندارن)
    _ نسخه آی او اس فعلی با قبلی متفاوت بوده ؟
    _ موزیک ها تو برنامه موزیک هستند ؟

    بله همون ظبطه
    نسخه ای او اس اپدیت شده
    موزیک ها تو برنامه رادیو جوان و دانلودس هستند.

    • feripple

      خب پخش نمیشه
      قابلیت ipod كه به برخی از ضبط ها اضافه شده فقط موزیك های برنامه موزیك رو پخش میكنه
      برای اون كار باید از كابل AUX استفاده كنید(كابل استریو ساده)

  • محمدرضا

    سلام
    با تشکر از سایت خوبتون
    نمیدونم اینجا جای مطرح کردن مشکلم هست یا نه ولی چاره ای نداشتم!
    من قبلا با گوشیم از طریق usb به ظبط ماشین و گذاشتن ظبط رو حالت ipod اهنگای داخل گوشی رو پلی میکردم
    الان مدتیه که پلی نمیشه و بعد از نمایش ready روی ظبط بلافاصله stop نمایش داده میشه و فقط شارژ میشه گوشی
    خیلی خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    feripple پاسخ در تاريخ آذر ۱۷ام, ۱۳۹۵ :
    سلام دوست عزیز
    _ همون ضبطه ؟ (چون برخی از پخش کننده ها امکان ipod ندارن)
    _ نسخه آی او اس فعلی با قبلی متفاوت بوده ؟
    _ موزیک ها تو برنامه موزیک هستند ؟

    بله همون ظبطه
    نسخه ای او اس اپدیت شده
    موزیک ها تو برنامه رادیو جوان و دانلودس هستند.

  • محمدرضا

    سلام
    با تشکر از سایت خوبتون
    نمیدونم اینجا جای مطرح کردن مشکلم هست یا نه ولی چاره ای نداشتم!
    من قبلا با گوشیم از طریق usb به ظبط ماشین و گذاشتن ظبط رو حالت ipod اهنگای داخل گوشی رو پلی میکردم
    الان مدتیه که پلی نمیشه و بعد از نمایش ready روی ظبط بلافاصله stop نمایش داده میشه و فقط شارژ میشه گوشی
    خیلی خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      _ همون ضبطه ؟ (چون برخی از پخش كننده ها امكان ipod ندارن)
      _ نسخه آی او اس فعلی با قبلی متفاوت بوده ؟
      _ موزیك ها تو برنامه موزیك هستند ؟

  • رضا

    با سلام
    یه سوال داشتم الان گوشی 4 اس نمیتونه به ios10 مهاجرت کنه خب ولی سوال من اینه که میتونه به آخرین نسخه ios9 مهاجرت کنه؟یا نه؟ریستور الان میشه به ios 9,3.3؟

  • رضا

    با سلام
    من گوشیم آپدیت شده بود به 10.2 ولی بنا به رلایلی میخواستم بیارمش به 10.1.1 که آخرین نسخه رسمی حال حاضر است ولی نمیتونم ریستور کنم و ارور میده که نمیشه رو این گوشی نصب کرد فایل رو
    اگر ممکنه راهنماییم کنید که گوشیم دیگه بالا نمیاد

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      براي ريستور نسخه بتا ،حتما بايد دستگاه رو به dfu مد ببرين
      متن ارور يا اسكرين شات بدين

  • amir

    با سلام….
    من زمانی که ای او اسم رو اپدیت کردم (10) یه باگی رو ایفونم بوجود اومد که به اینترنت متصل نمیشه (نه وای فای نه دیتای خط) به همین دلیل هم نمیتونم ریستور کنم چون میگه باید find my iphone خاموش باشه که من وقتی پسورده اپل ایدیم رو میزنم که خاموش بشه چون به نت وصل نیستم پسورد رو قبول نمیکنه و در نتیجه find my iphone هم خاموش نمیشه از سایته ایکلود هم کاری نمیتونم بکنم چون که ایفونم افلاینه ….. واقعا دیگه نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
    با سپاس….

  • عباس

    سلام
    من ریستوری کردم و بکاب هم گرفتم
    ولی من میخواستم جلبریک کنم اشتباهی این کارو انجام دادم و برای جلبریک خیلی گشتم مراحل زیادی داره و نتونستم
    راهی برای جبریک هست که راهتر باشه؟
    در ضمن ریستوری رو از سایتتون یاد گرفتم و ممنون بابت سایت خوبتون
    من تو سایت خودتون هم گشتم و دیدم برای جلبریک ولی متاسفانه موفق نشدم
    لطفا راهنماییم کنید
    ممنونم

    • feripple

      سلام دوست عزیز و سپاس از لطفتون
      _ برای جیلبریك تا نسخه 9.1 پایدار وتا نسخه 9.3.3 جیلبریك ناپایدار امكان پذیره
      _ برای جیلبریك نسخه های بعد از 9.3.3 ابزاری منتشر نشده وامكان پذیر نیست
      _ امكان دانگرید وریستور به نسخه های قبل هم امكان پذیر نیست

  • حسن

    سلام در حال آپدیت 6s بودم برای کنسل کردن آپدیت گوشی رو خاموش کردم الان دیگه با ریستور ،دی اف یو مود بعد از اکستراکت فایل وقتی میره برای نصب Ios جدید گوشی خاموش میشه و ارور 9 میده هر کاری میکنم مشکل حل نمیشه خواهشا راهنمایی کنین ممنون

  • EMAD

    در جواب دوست خوبمون که لطف کردند پاسخ دادند :
    فضای خالی موجود است
    هنگام بک اپ کیری نسخه 10.2 بتا 1 و بعد ریستور 10.1
    گینه ی THIS COMPUTER

    • feripple

      سلام مجدد
      امكان بازگردانی نسخه های بتا روی نسخه های اصلی وجود نداره !

  • emad

    خواااااااااااهشا یکی جواب بدهههههه :
    طبق بالا من ریستور کرد . الان هنگام ریستور بکاچ با این پیغام روبرو می شوم : پیغام خطای “the last backup could not be completed”
    و دیگر گوشی (5اس) حتی به ایتونز وصل نمی شود
    باید چکار کنم ؟
    خواهشا یکی بگه چیکار کنم سریع

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      _ چك كنید تو درایور ویندوز فضای كافی داشته باشین
      _ بك آپی كه گرفتین مال چه نسخه ای بوده ؟
      _ هنگام بك آپ گیری icloud رو انتخاب كردین یا this computer ؟

  • عليرضا

    سلام
    ايا ميشه بكاپى كه روى مك هست إز محل ذخيره ى ان در كامپيوتر مك كپى كرد و در ويندوز استفاده كرد؟جهت ري أستور كردن بكاپ گوشيم ايفون

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      خیر،امكان پذیر نیست – بك آپ های ویندوز هم اگه از قبل داشت هباشین وبه پوشه بك آپ منتقل كنید ،آیتونز نمیشناسه . مثل یه جور فایل ایندكس
      ولی امتحانش ضرری نداره

  • maryam

    سلام گوشیم 5g حافظه other داشت تو یه سایت خوندم بکاپ بگیرم بعد زیستور کنم درست میشه.ایتونزم اپدیت میخواست نکردم(یعنی نمیدونستم اپدیت الزامیه)الان گوشیم تا ارم اپل بالا میاد خواهش میکنم راهنمایی کنین؟؟؟

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      _ كلید هوم وپاور رو تا نمایان شدن لوگو نگه دارین
      آخرین فریمور مربوط به دستگاهتون رو از لينك دریافت آی او اس وریستور كنید
      لينك حالت DFUمد
      لينك آموزش ريستور

  • صبا

    سلام ببخشد من وقتى گوشيمو به آيتونز وصل كردم ارور itunes could not connect to this iphone because an invalid response was received from this device اومد. بعد يه سرى جا كه گشتم نوشته بود بايد گوشيمو ريستور كنم ولى من نمى تونم به آيتونز وصل شم كه بك آپ بگيرم. كارى ميشه انجام داد كه بدون اين كه چيزاى داخل گوشيم وصل شد ريستور كرد؟

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      از طریق نرم افزار آیتولز اطلاعات رو خارج کنید

  • محمد

    با سلام خسته نباشید
    من مراحل بالا انجام دادم الان گوشی رو حالت
    Preparing iPhone for Restore …
    استاپ کرده باید چیکار کنم ؟
    چقدر زمان میبره این مرحله

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      باید دستگاه رو به حالت DFU مد با ریكاوری مد ببرین وریستور كنید

  • ياسين

    سلام آپديت پاك كردم الان با واي فاي ميزنم اپديت پيدا نميكنه ولي نت سيمكارتم ميزنم پيدا ميكنه؟
    با تشكر

    • feripple

      باقند شكن تست كنيد

  • ياسين

    سلام من به ١٠.٠.١ريستور كردم الان ميخوام از طريق ota اپديت كنم اپديتو پيدا ميكنه ولي دانلود نميكنه يعني مثل قبل گزينه دانلود نمياره چيكار كنم ؟

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      _ كليد هوم+ پاور رو تا نمايان شدن لوگو نگه دارين
      _ از مسير زير اگه فايل آپديت اضافه شده،حذف كنيد و مجدد به قسمت آپديت بريد
      Settings > general > storage & iCloud usage

  • ياسين

    سلام خسته نباشيد
    ميخواستم بدونم حتما بايد به اخرين اي او اس كه اومده ريستور كرد ؟ چون ١٠/٠/١ دانلود كردم بعد فهميدم ١٠/٠/٢ اومده
    باتشكر

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      _ به هر نسخه ای که توسط اپل ساین بشه،میشه ریستور کرد(برای چک کردن به اینلينكمراجعه کنید)
      _ به ۱۰٫۰٫۱ ریستور کنید بعد از طریق دستگاه OTA آپدیت کنید
      (لطفا سوالات رو در لينك مطرح واز همون لينك پيگيري كنيد)

  • مهشید

    سلام. فقط میخواستم تشکر کنم.با موفقیت ios10.0.2ریستور کردم .سپاس

    • feripple

      سلام دوست عزیزو سپاس از لطفتون

  • سینا

    سلام من خواستم آپدیت کنم ارور 14 داد بعد رفت رو حالت ریکاوری الان دیگه آیتونز هم شناسایی نمیکنه
    آیتونز هم ۱۲٫۵٫۱ هست.
    هر کاری می‌کنم نمی‌تونم رو حالت DFU ببرم.
    لطفا کمک کنین.

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      _ به زمان مراحل توجه كنید و حتما باید كابل متصل باشه
      لينك

  • M A

    سلام
    من IOS 10 رو آپدیت کردم و بک آپمم برگردوندم
    الان اپ هام تو حالت Waiting موندن از اونجایی که نسخه آخر نبودن ..
    از این طرف به خاطر تحریم ایران کانکت نمیشه اپ استور
    هر ثانیه هم هشدار میده برا وارد کردن رمز اپل آیدی
    وی پـی ان هم که نمیتونم استفاده کنم
    حالا چیکار باید بکنم ؟

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      تنها راهش نغییر آی پی هستش
      از هر روشي براي تغيير آي پي استفاده كنيد
      برای دریافت قند شكن رایگان از طریق تلگرام ارتباط بر قرار کنید

  • حسین

    سلام دوست عزیز
    خسته نباشین
    ممنون بابت وقتی که میذارین
    آپدیت به ios 10 به کدام روش OTA یا آیتیونز انجام بدم که مشکل در برنامه های بانکی و اپ هایی که از اپ استور گرفتم بوجود نیاد؟

    • feripple

      سلام دوست عزیز وسپاس از لطفتون
      قبل از انجام هر كاری بك آپ آیتونز بگیرین
      _ طبق گفته اپل نباید از روش OTA و آیتونز آپدیت كرد وباید ریستور كنید
      _ نهایتا به روش OTA آپدیت وتست كنید،اگه دستگاه تو ریكاوری مد گیر كرد(تصویر آیتونز وكابل)باید ریستور كنید

  • فرهاد

    من از ios9 ب10 رفتم و چون ایتونزم مشکل داشت و برنامه ها ابدیت نمیشدن اپل ایدی رو حذف sing outکردم حالا هرکاری میکنم نصب نمیشه اپل ایدی رو هم از خودتون خریدم لطفا راهنمایی کنید

  • عماد

    سلام، من وقتى فايل مربوط به ريستورِ ديوايسم رو دانلود ميكنم، فايل در فرمتِ زيپ هست، چجورى بايد تغييرش بدم؟

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      فایل زیپ نیست فرمت فایل های ریستور اپل هست ونیاز به تغییر نداره IPSW

  • سمن

    سلام خسته نباشید.
    من فایل فریمور گوشیم رو دانلود کردم بعد هم همون راه shift و restore رو رفتم. ولی وسط کار آیتونز ارور 12 داد.
    میشه لطفا کمک کنید؟

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      همیشه برای ریستور باید آخرین نسخه رو نصب كنید
      نسخه 12.5.1

  • (((AMIN)))

    هیچ روشی بلد نیستم کلی هم سرچ کردم اما چیزی متوجه نشدم
    لطفا اگه توضیحی هست یا لینک خاصی وجود داره بهم بگید

  • محمد

    سلام من زدم آپدیت ارور an unknown erorr occurred 14 داده ممنون مسشم بگید الن گوشی ندارم کار کنم

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      آخرین نسخه آیتونز (12.5.1 )رو نصب كنید

  • (((AMIN)))

    خب الان که من نمیتونم هیچ برنامه ای نصب کنم تو گوشی چطور باید قند شکن بزارم.
    میشه راهنمایی کنید منو.
    با تشکر

    • feripple

      واضحه واضحه
      از هر روش تغيير آي پي استفاده كنيد

  • (((AMIN)))

    سلام
    من 6s رو به 10.0.1 اپدیت کردم اما زمانیکه backup restore کردم و گوشیم بالا اومد تمام برنامه هام که ازشون بک اپ گرفتم ایکونشون مشکیه و زیرشون عبارت wating نوشته.لطفا منو راهنمایی کنید.
    ممنون

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      از قندشكن استفاده كنيد تا برنامه ها دانلود ونصب بشن

  • رها

    هر کاری میکنم روی حالت dfu نمیره

    • feripple

      به ثانيه ها توجه كنيد
      حتما دستگاه به سيستم متصل باشه

  • usp

    با سلام
    آیفون 6اس دارم با روش OTA به ios10 آپدیت کردم حالا سیستم گوشی بالا نمیاد با آخرین ورژن آیتونز هم نه آپدیت میشه و نه ریستور
    لطفا راهنمایی کنید

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      دستگاه رو به حالت dfu مد ببرين وريستور كنيد

  • رها

    سلام
    من فریمور 10 رو واسه گوشیم دانلود کردم و از راهی که شما گفتین رفتم اما حالا صفحه سیاه شده و علامت ایتونز روشه کلید power+home هم نگهداشتم خاموش شد و روشن که کردم بازم اون علامت بود خیلی نگرانم تو رو خدا راهنماییم کنید

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      دستگاه رو به حالت dfu مد ببرین و ریستور کنید

  • Armin

    سلام خسته نباشین من ios 10 رو دانلود کردم توی مرحله ی سوم نصب شماره تلفن و کشورو میخواد ولی کشور ایران نداره چیکار کنم؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      احتمال زياد اشتباه ميكنين
      اسكرين شات بدين

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      احتمال زياد اشتباه ميكنين
      اسكرين شات بدين

  • sepide

    سلام و خسته نباشید
    من امروز iso 10 رو نصب کردم ولی برای ساخت کانکشن vpn مشکل دارم گزینه ی pptp حذف شده
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      IKEv2 رو تست كنید

  • ugd

    ایپد من جیلبریک هست و به ایتونز وصل نمیشه

    چکار کنم

    • DaniyalNDRM

      درود
      ریست کنید بعد روی دیوایس گزینه Trust میاد بزنید

  • rizgar

    salam maezerat ghable harchi man fonte farsi nadaram ke finglish type kardam
    man ro goshim icone cdya hast vali baz nemishe vaghti mizanam sari azash kharej mishe goshim 6s hast chikar bayad konam age bekham kolan be tanzimate karkhone bargarde ba restore az tarigh ituns karam hal mishe ya na
    mamnoon babate site khobetoon

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      مجدد مراحل جیلبریك رو انجام بدین

  • ashkan

    سلام/ /
    برای من ارور 3004 میده
    دوتا فریمور جدا هم دانلود کردم
    9/1 و 9.3.3
    اونموقع 9.3.3 آخرین آپدیت بود ک دانلودش کردم
    حتی با خود آیتیونز هم همین ارور رو میده(یعنی میدارم خوذ آیتیونز دانلود کنه و..)

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      فقط ميتونيد به 9.3.4 يا 9.3.5 ريسور كنيد
      فريمور هاي قابل ريستور(ساين) رو ميتونيد از اين لينك چك كنيد
      لينك

  • محمد

    سلام خسته نباشید. من آی پد رو ریستور کردم و بک آپ هم گرفتم. اما بخاطر یه اشتباه احمقانه، یه مقداری از فایل بک آپ حذف شد!!!! در حد پنجاه شصت مگ. تونستم بیست مگ برگردونم اما مث قبلش نشد. بخاطر همین هم، آیتونز بک آپ رو نشناخت و نشد. واقعا هیچیشو دیگه نمیشه برگردوند؟ تنظیمات دستی نداره که فایل های باقیمونده ی بک آپ رو ریستور کنم؟یه مقداریش هم بشه خوبه. خیلی داغون شدم کمکم کنید توروخدا آیپد امانت بود!
    منتظرم
    ممنون

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      _ با برنامه ibackup extractor تست كنید واطلاعات رو خارج كنید
      _ اگه از نرم افزار های ریكاوری استفاده كردین،باید پارتیشن های GOOD یا سطح بالا رو انتخاب كنید

  • محمدابراهيم

    سلام خسته نباشيد من گوشيم ريستور كردم طبق روش شما قبلش هم بك اپ گرفتم اما برنامه هايي كه بورده بودم موبايل فروشي برام ريخته بود همه به صورت ويتينگ اومده چي كار بايد بكنم مرسي از راهنمايتون

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      بك آپ از فایل برنامه های گرفته نمیشه !
      براي نصب اپ هاي کرک شده بايد دستگاهتون جيلبرک باشه
      (منظور از اپ هاي کرک شده،اپ هايي هستند که اپل آي دي ساين شدش با اپل آي دي دستگاه وآيتونز متفاوت باشه)

  • محمد

    سلام و عرض ادب
    خیلی ممنون از مطالب ارزنده شما
    خسته نباشید
    سربلند و پیروز باشید

    • feripple

      سلام دوست عزیز وسپاس از لطفتون

  • Sanaz

    اهان ممنون
    اونوقت يه سوال ديگ
    عكس و فيلم هاي ك داخل برنامه هاي ديگه دارم هم پاك ميشه يا ن؟؟؟

    • feripple

      _ وقتی اسم دانگرید یا ریستور میاد، یعنی كل اطلاعات پاك میشن
      _ نمیتونید بك آپ نسخه بالاتر رو روی نسخه پایین تر برگردونید
      _ بك آپ آیتونز بگیرین، آموزش این لينك رو انجام بدین واطلاع بدین

  • Sanaz

    سلام
    ببخشيد من يه مشكلي داشتم
    بدونه اين ك بدونم يكي برام بتا ios10 رو نصب كرد
    چه طوري ميتونم برگردم به اخرين اپديت و اطلاعاتي مثل عكسها و مخاطبين و برنامه هام پاك نشن
    ميشه راهنماييم كنيد؟؟؟

  • مهری

    سلام
    ببخشید من یبار دانلود کردم نشد نصب کنم فریمور رو ارور میداد ناقص دانلود شده با اینکه همش دان شده بود
    از سایت دان لود کردم 2 گیگ بود درست هم دان کردم با مدل آیپد هماهنگ بود
    حتما باید از خود ایتونز دانلود بشه یا میتونم از سایت دان کنم؟؟؟؟

  • mohammad

    salam man ios 9.3.3 az tariq framware update kardam iphone 5s hastam hengame restore backup vasatsh mire goshi reset mishe az itunes qat mishe khod be khod chand bar inkar okardam injori shode az tariq itools ham gerftam backup baz vasaatsh reset mishe goshi
    moshkel az kojast ? chikar konam

  • shervin

    داداش من یه مشکل دارم نمی دونم واسه ایفون4 کدوم فریمور رو باید دانلود کنم میشه کمکم کنید
    مدل گوشیمA1332هستش

  • zb

    با سلام و عرض خسته نباشید
    من گوشیم چند وقتیه هنگ میکنه ایفون 6 هستش. الان آپدیت جدیدرو با خود گوشی انجام دادم-حالا بازم میشه از همین طریق که گفتید(itunes) دوباره ریستور و اپدیت کرد؟ در ضمن بعضی از برنامه ها هم ممکنه باعث هنگی یا هر اختلالی در گوشی بشن؟ ممنون

  • نادر

    سلام پشت گوشیم زده a1533 کدوم فریمور رو دان کنم? 5s

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      نسخه global

  • mohammad

    ممنون
    فقط موقع بک آپ چجور میشه آدرس داد ؟ میخوام تو یکی دیگه از درایو ها ذخیره بشه چون C پره.

    • feripple

      راهی نیست ونمیشه پیش فرض رو تغییر داد
      مگر اینكه از طریق برنامه iTools سوپر بك آپ بگیرین وبا همین برنامه ریستور كنید

  • mohammad

    سلام یه سوال بک آپ با آیتونز اطلاعات داخل اپلیکیشن ها رو هم بک آپ میگیره ؟ مثلا عکس ها و ویدیو ها و pdf هایی که داخل اپلیکیشن ذخیره شده. لطفا کمک کنید

    • feripple

      سلام دوست عزيز
      از كل اطلاعات بك آپ گرفته ميشه،حتي تنظيمات توييك ها

  • فرزین

    تشکر از لطفت
    فقط یه چیزی:اگه فریمور 9.3.2 رو بگیرم باز میشه گوشی رو جیل کرد یا نه؟
    نسخه ای که روش بود فکر میکنم 9.0.2 بودش اگر اشتباه نکنم.
    منتظر جوابتون هستم قربان
    مرسی

    • feripple

      خير دوست عزيز
      آخرين نسخه جيلبريك ٩.١ هستش
      كه شما فقط ميتونيد به ٩.٣.٢ ريستور كنيد

  • فرزین

    سلام
    من یه 6+ دارم که با همین اموزش ها توسط برنامه پانگو جیل کردم.
    بعد از یک سال متوجه یک سری مشکلات شدم و از اونجایی که علم قبلی نداشتم از این کار گرفتم با گوشی ریستور کردم و حالا روی صفحه سفید رنک گیر کرده و لود نیشه(سوتی دادم )
    الان وقتی به ایتیونز هم گوشی رو میزنم اون قسمت که برا آپ و بک آپ و ریستور هست نمیاد اصلا.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      فریمور 9.3.2 رو دریافت كنید،دستگاه رو به حالت DFU مد ببرین، وبا آیتونز ریستور كنید
      (یادآوری :برای دستگاه های جیلبریك شده به هیچ عنوان نباید از Reset All settings and content استفاده كرد)

  • محمد

    سلام
    میخواستم بپرسم گوشی که بیس باندش پریده باشه امکان ریستور و داره یا نه ؟

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      پریدن بیس باند بیشتر مال آیفون 4 به پایین بود
      كاملتر بگین،شاید بتونیم راهنمایی كنیم
      خودتون مطمئنید یا تعمیر كار یا … گفته ؟

  • سعید

    دقیقاً طبق راهنمایی های شما عمل کردم و فریموری رو که مختص گوشیم بود دان کردم . شایدم جاییشو اشتباه کردم.
    گوشیم 5s و مدل گوشیم که پشت کاورش نوشته A1533 است منم iOS ۷٫۱٫۱ (iPhone ۵s GSM+CDMA): iPhone6,2_7.1.1_11D201_Restore.ipsw رو دان کردم .
    با تغییر پسوند از ZIP به IPSW اون مشکل حل شد ولی مشکل دوم پابرجاست
    به هر حال از لطفتون سپاسگذارم اگر قابل حل است لطف بفرمایید .

    • Feripple

      دوست عزیز،توپاسخ اول هم گفتم: در هر زمان برای ریستور فقط میتونید به آخرین نسخه ساین شده توسط اپل ریستور كنید
      9.3.1 یا 9.3.2
      توسایتی هم كه دادم،اگه دیده باشین نسخه هاین ساین شده سبز هستتند ونسخه های بسته شده قرمز

  • سعید

    با ارزش پوزش ، پسوند رو طبق فرموده شما عوض کردم ولی زمانی که انتخابش میکنم با این پیغام روبرو میشم
    The iPhone “saeid’s iPhone” could not be restored because the frimware file is not compatible.

    فریمور رو هم از آدرسی که خودتون دادید دان کردم .

    با تشکر از زمانی که میزارید .

    • Feripple

      خب فایل مشكل داره(یه ترفند شاید جواب بده،همون فریمور رو پسوندشو ipsw كنید و به یه درایو دیگه منتقل كنید وتست كنید)(داخل فایل ipsw باید یك پوشه فریمور و3فایل dmgو 3فایل دیگه باشه)
      باید فریمور متناسب دستگاهتون رو از این لينك دریافت كنید

      چه لینك داده بودم،همه لینك ها پسوند فایل های ipsw هستش،zip نیست

  • سعید

    با عرض سلام و خسته نباشید

    با تشکر از زحماتی که میکشید و مطالب آموزنده ای که میزارید . امروز میخواستم گوشیم و ریستور کنم ، طبق دستورالعمل شما پیش رفتم ، فرمویر رو هم دانلود کردم ، توی اون مرحله ای که گفته shift رو نگهدارید و فایل دانلود شده فرمویر رو انتخاب کنید به مشکل خوردم یعنی فایل دانلود شده که زیپ بود رو که اصلاً نشون نمیداد برای انتخاب ، بخاطر همین آن زیپش کردم ولی تمام فلدر های داخل اون و زمان انتخاب خالی نشون میده و هیچ چیزی برای select کردن توشون نشون نمیده در صورتی که در حالت عادی داخل فلدرها پر است . ویندوز سیستم من 10 و گوشیم 5S است . لطفاً کمک بفرمایید. با تجدید احترام

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      فریمور رو از چه سایت دان كردین،معمولا فریمور ها پسوند IPSW دارند
      بااین حال شما همون فایل زیپ رو پسوندش رو به IPSW تغییر بدین وریستور كنید
      دقت كنید كه فقط میتونید به 9.3.1 یا 9.3.2 ریستور كنید

  • ماریا

    سلام من یه آیفون 6s خریدم دادم به یه موبایل فروشی دیگه که برام راه اندازی کنه وقتی اومدم خونه دیدم passcode میخواد موبایلی هم زیر بار نمیره که پس کد داده اپل آی دی هم ندارم باید چکار کنم؟

    • Feripple

      سلام دوست عزيز
      چند تا مورد :
      ١-اول اينكه اگه مطمئنيد كه خودتون رمز نذاشتين،بايد از طريق اتحاديه پيگيري كنيد
      ٢-ميتونيد دستگاه رو ريستور كنيد،ولي بايد مطمئن باشيد كه ايكلود وfind my iphone غير فعال باشه
      ٣-اگه ريستور كنيد وآيكلود فعال باشه،بااحتمال پذيرش كمتري ميتونيد از طريق اتحاديه پيگيري كنيد
      4- از طريق اين سايت و كد emei پشت دستگاه ميتونيد فعال بودن قفل آيكلود رو چك كنيد
      ٥-بعد از اينكه مسئله رمز حل شد،تمامي نيازهاتون رو خودتون ميتونيد برطرف كنيد،احتياج به هيچ تخصص يا موبايلي نيست
      ٦-لينك آماتور

  • الهام

    سلام
    میشه بگید چرا موقع بک اپ گیری در ای او اس 9 از کل اپ ها یه بک اپ گرفته میشه اما بدون هیچ دیتایی
    من میخوام چت های تلگرام بمونن اما دیتا تلگرام موقع بک اپ صفر هست
    و اینکه اگه با ویندوز از داخل ایتونز بک اپ بگیرم با دیتا بک اپ گرفته میشه یا نه
    ممنون میشم جواب بدین

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      بک آپ کاملا از اطلاعات گرفته میشه وبعد از ریستور و بازگردانی بک آپ،اپ هایی که قبلا داشتین به صورت خودکار شروع به دانلود می شوند وپس از اتمام ونصب، اطلاعات قبلی سرجای خود قرار میگیره به این دلیل که در آی او اس 9 مسیر برنامه و مسیر اطلاعات هر برنامه متفاوت هستش،اگر جیلبریک کردین دستگاه رو ،بگید مسیرش رو بهتون بگم

  • malihe

    خیلی ممنون، مشکل حل شد

  • امیررستگار پور

    با سلام واحترام من همه آّپ دیت های آیفون 5 خودمو انجام دادم الان خیلی کند شده میتونم برگردم به نسخه 7 یا نه؟

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      دانگرید امكان پذیر نیست

  • malihe

    با سلام و خسته نباشید
    من آیپدم رو به لپ تاپ وصل کردم و itunes پیغام داد که آپدیت ios جدید رو دانلود کنم و تایید کردم، یه مدت نسبتا زیادی طول کشید و وقتی دوباره به آیپدم سر زدم رفته بود تو حالت dfu
    الان itunes نمیشناستش که بقیه کارها رو بخوام روش انجام بدم. ممنوم میشم راهنمایی کنید

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      كلید هوم وپاور رو تا نمایان شدن لوگو نگه داریو بعد از رها كردن ببینید سیستم عامل بالا میاد یا خیر
      اگه عكس آیتوز وكابل اومد آخرین فریمور متناسب بادستگاه رو با دانلود منیجر دان كنید وریستور كنید

  • radmehr

    سلام دوباره اخرین ورژن ای او اس رو هم دارم ولی باز ارور 3014 رو میده به من :(((((

  • radmehr

    با سلام من 1 ایپد air دارم و میخوام ریستورش کنم هر ورژنی هم دانلود میکنم بعد ریستور ارور 3004 میده itunse هم اخرین ورژن هست ممنون میشم کمک کنید

  • hesam

    salam khaste nabashid
    tashakor az sait khobetoon
    ye soal dashtam
    man iphone 6s plus daram ke bekhater jilbrik roy halat recovery mod rafte va kharej nemishe ba itunes k mikham restor konam shoro mikone b dl file 2.2G k khodam az qabl dl kardam
    soal man injast k chetori file k khodam dl kardam ro b itunes beshnasonam ta az on estefade kone na inke khodesh dl kone
    ba tashakor

    • Feripple

      سلام دوست عزیزو سپاس از لطفتون
      كلید Shift كیبورد رو نگه دارید و روی Restore كلیك كنید وفایل دانلودی رو انتخاب كنید
      لینك

  • الهام

    اما من همچین گزینه ای در ایفون نمیبینم میشه بیشتر و واضح تر راهنمایی کنین

    • Feripple

      “اگر سوالی پرسید كه این گزینه رو داشت”انتخاب كنید . اگه نداشت كه به بك آپ وریستور ادامه بدین

  • الهام

    میشه بگید چطور بک اپ app و data بگیرم؟

    • Feripple

      از تپ File – Device – Backup وقتی بك آپ رو انتخاب كنید اگر سوال پرسید Backup app & data رو انتخاب كنید

  • الهام

    ببخشید میخواستم بدونم بعد بک اپ گرفتن و ریستور کردن دستگاه ایا چت های توی تلگرام بر میگرده یا همشون پاک میشن

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      بك آپ App & data بگیرید،برمیگرده،مشكلی نیست

  • Rohullah

    سلام من گوشیمو اپدیت میکردم که وسط کار برقا رفت الانم که برق اومده روی صفحه گوشی تصویر ایتونز اومده که گفته باید با کابل بهش وصل کنی اما متاسفانه ایتونز نمیشناسه موبایل رو و همچنین دکمه پاور و هوم رو هم باهم نگه داشتم اما بازم همون صفحه میاد حالا باید چیکار کنم؟

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      1- با یه سیستم دیگه تست كنید
      2- كابل وپورت رو عوض كنید
      3- دكمه هوم +پاور رو نگه دار به محض اینكه صفحه خاموش شد كلید هوم رو نگه دار وكابل رو وصل كن

  • lili

    دوست خوبم سلام . من با موفقیت گوشیمو به کمک راهنمایی های شما ریستور کردم. توی گوشی سه گزینه زیر اومد
    restore from icloud backup
    restore from itunes bakup
    set up as new iphone
    گزینه دوم رو که می زنم می نویسه connect to itunes و بعد توی ایتونز کامپیوتر هیچ عکس العملی نمی بینم تا ادامه بدم و فایل رو ری استور کنم. لطفا راهنماییم کنین.

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      اگه قبلا از ریستور یا قبل تر با همین آیتونز ودستگاه بك آپ آیتونز گرفتین،میتونید بك آپ رو برگردونید
      در آیتونز به مسیر زیر برید و ببینید بك آپی موجو هست،اگه نیست كه هیچ
      Edit – Preferences – Devices

  • mahdi

    سلام من فریمور دانلود کردم ولی از تو ایتیونز گزینه ریستور رو میزنم خوده ایتیونز شروع میکنه دوباره دانلود کردن پنجره ای باز نمیشه که من فریمور دانلود خودمو انتخاب کنم ممنون میشم راهنمایی کنین

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      كلید Shift رو نگه دارین وروی ریستور كلیك كنید

  • حامد

    سلام دوستان من آیپاد کلاسیک 160 دارم که متاسفانه فیرمورش رو تو بخش فیرمورها پیداش نکردم، چکار باید کنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    در ضمن من چطور می تونم تو آینده جوابی که به سوالم داده می شه رو تو این حجم زیاد پستها پیدا کنم؟
    09358986506

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      به این لینك مراجعه كنید و لینك های دوم وسوم رو مطالعه كنید
      اگه با پی سی دنبال می كنید ،برای جستجوی كلید CTRL+F كیبورد رو بزنید و اسم خودتون رو سرچه كنید اگه با ایفون یاآپید دنبال میكند آموزش لینك رو بخونید

  • lili

    دوست خوبم دقیقا برای گوشی iphone 5s خودم نمی دونم کدوم نسخه فریمور رو از سایت دانلود کنم.

    iOS ۷٫۱٫۱ (iPhone ۵ GSM): iPhone5,1_7.1.1_11D201_Restore.ipsw
    iOS ۷٫۱٫۱ (iPhone ۵ GSM+CDMA): iPhone5,2_7.1.1_11D201_Restore.ipsw
    iOS ۷٫۱٫۱ (iPhone ۵c GSM): iPhone5,3_7.1.1_11D201_Restore.ipsw
    iOS ۷٫۱٫۱ (iPhone ۵c GSM+CDMA): iPhone5,4_7.1.1_11D201_Restore.ipsw
    iOS ۷٫۱٫۱ (iPhone ۵s GSM): iPhone6,1_7.1.1_11D201_Restore.ipsw
    iOS ۷٫۱٫۱ (iPhone ۵s GSM+CDMA): iPhone6,2_7.1.1_11D201_Restore.ipsw
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      فریموری كی میتونید دانلود وریستور كنید 9.3 یا 9.31 هستش
      لینك

  • lili

    عرض سلام و خسته نباشید دارم حضور شما. ممنونم از سایت زیبا و پربارتون. دو تا سوال داشتم از حضورتون من با وجودی که اپل ایدی و پسوردشو دارم و دائما از اون دارم استفاده می کنم، اما زمانیکه می خوام گزینه find my iphone خودمو خاموش کنم پسوردمو که می دم می نویسه there was an error connecting to the apple ID server و قبول نمی کنه.
    در ضمن گوشی من ایفون 5s هستش و اگر ممکن باشه لینک دانلود ios 9.2.1 رو برام بفرستید.
    از دقت نظر و پشتیبانی خوبتون پیشاپیش کمال تشکررو دارم.

    • Feripple

      سلام دوست عزیز وسپاس از لطفتون
      فقط میتونید به 9.3 یا 9.3.1 ریستور كنید
      لینك

  • حامد

    باعرض سلام وخسته نباشی خدمت شما من گوشی 5sاز وقتی به ios 9.3.1 ارتقا دادم تاچ ایدیش کلا غیر فعال شده نمی دونم ضربه خوردش ازاونه یانه می خواستم بدون با ریستور کردن حل میشه یانه و مشکلش از چی میتونه باشه

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      برای این موضوع تنها راه ریستور هستش،بك آپ آیتونز بگیرید وبه 9.3.1 ریستور كنید

  • Reza

    من هربار بک آپ میگیرم جدیده جایگزین قبلی میشه در قسمت device در آیتونز ولی به پوشه بک آپ در appdata که نگاه میکنم قایل های قدیمی هم وجود داره…مشکل چیه؟؟

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      1- بسته به تغییرات شخصی بك آپ و پوشه جدید ایجاد میشه و معمولا بك هایی كه در یك روز میگیرن تغییر پوشه نمیشه
      2- اگه از چند دستگاه استفاده می كنید مربوط به دستگاه های دیگس

  • مهدی

    با سلام
    من من ورژن 9.3.1 رو مربوط به گوشی 5s gsm رو از سایت شما دانلود کردم سپس موقع restore گام 1 و 2 مطالب اموزشی شما طی شد ولی وارد مرحله سوم نشد و پیغام داد( ios شما قابل بازیابی نیست و errore نا مشخصی وجود دارد ) ارور 3014

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      دستگاه رو به حالت DFU مد یا ریکاوری مد ببرین وریستور کنید

  • شهاب

    سلام . گوشیم آیفون 5S هست . فریمور ios 9.3 رو دانلود کردم موقعی که با آیتونز می خوام ریستور کنم اکسترکت میکنه ولی بعد ارور 3014 میده . اگه میشه راهنماییم کنید . ممنون

    • Feripple

      سلام دوست عزیز
      طبق ارور 3194 عمل كنید
      لینك

  • امین

    سلام
    آیپد2 دارم که ریستور کردم به 9.3.1 بعد از ریستور بکاپ هم برگردوندم. همه چیز درست پیش رفت هیچ اروری هم نداد. ولی وقتی کار تموم شد تو قسمت انتخاب زبان و ریجن (صفحه سفید که Hello نوشته)هر بار که EN و US رو انتخاب میکنم لوگو اپل میاد و بعد از حدود 5 ثانیه دوباره برمیگرده تو قسمت انتخاب زبان. با زبان های دیگه هم انتخاب میکنم همین مشکل رو دارم!
    تو آیتونز و آیتولز هم زده که آی او اس 9.3 هستم و تمام فایل های آیپد رو نشون میده.
    دو بار ریستور کردم همین طوری بود. چیکار کنم؟
    iPad2 GSM ios 8.4 بودم

  • سارا

    سلام مدل گوشیه من 6sهستش ولی اپدیت برای من نمیاد مشکل از کجاس

    • Feripple

      سلامدوست عزیز
      مجدد تست كنید

  • فرزاد

    با سلام و خسته نباشید
    من آیفون 5s رو به ios 9.3 آپدیت کردم بعدش گوشی روشن نشد و بدون اینکه find my iphon رو خاموش کنم ریستور کردم و پسورد اپل ایدی رو فراموش کردم و به هیچ عنوان نتونستم رمزو بازیابی کنم.خواهش میکنم راهنمایی کنید چکار باید بکنم.اپل ایدی و رمزشو میخواد که اونم ندارم

  • omid

    من backup از گوشیم گرفتم
    بعد گذینه restore iphone که میزنم ، یه سوال که میگه کل گوشی پاک میشه می پرسه
    اما بعد که ok میزنم ، هیچ اتفاقی نمیوفته و شروع به restore نمیکنه
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    • Feripple

      سلام دوست عزيز
      بايد فريمور 9.2.1 مخصوص دستگاهتون رو دانلود كنيد بعد كليد Shift رو نگه دارين و فايل دانلودي رو انتخاب كنيد
      قبلش بايد Find My iPhone رو خاموش كنيد

  • matin

    سلام من از توی خود ایتونز ریست فكتوری کردم اما وقتی تمام میشه می خام ریستور کنم ارور میده میگه با دستگاه نمی خونه چی کار کنم لطفا زود بگین

  • yb

    اگ گوشی جلبریک 7 ریستور بشه حالت جلبریکش ازبین میره؟ ای او اسش چی؟ اونم عوض میشه؟

    • Feripple

      سلام دوست عزيز
      در كل پس از ريستور،دستگاه به حالت كارخانه برميگرده وهيچگونه اطلاعاتي روش نيست
      تغيير آي او اس بستگي به نسخه فعلي و نسخه فايلي داره كه ميخوايد ريستور كنيد
      فقط نكته اي كه هست :در هر زمان فقط ميتونيد به آخرين نسخه آي او اس متناسب با دستگاهتون ريستور كنيد

  • ali

    سلام خسه نباشید عزیز
    من گوشیم چند روزی بود خود ب خود ریست میشد
    پریروز گوشیم خاموش شد وقتی وصلش کردم ب pc گفتش آپدیت کن ب ios 9.0.2 بعد restor کن بردم خدمات گوشی گفتش نمیشه میشه یه راهنمایی به من بکنید من 2 روز بدون گوشیم .گوشی هم iphone 5s هس ممنون میشم کمکی بهم بکنید

    • Feripple

      سلام دوست عزيز
      اولين ومهترين كاري كه ميتونيد انجام بدين،خودتون فريمور 9.2.1 متناسب با دستگاه رو دان كنيد و باآيتونز ريستور كنيد
      و چند روز تست كنيد

  • پدرام

    سلام.میخوام گوشیم رو از9.2به9.2.1ریستور کنم ولی هر کاری میکنم میره رو اپدیت؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • mammads1010

    سلام یه سوال در مورد بکاب داشتم . اینکه من از گوشیم بکاب گرفتم با pc ولی گوشیم کلا خراب شد حالا میشه که اون بکاب رو تو یه ایفون دیگه اجرا کنم . خیلی مهم اگه میشه جواب بدین . ممنون

    • Feripple

      سلام دوست عزيز
      بله امكانش هست،فقط بايد اون دستگاه نسخه مشابه يابالاتر داشته باشه

  • اسماعیل

    ممنون از شما

  • اسماعیل

    سلام هنگامی که ایفون را ابدیت می کنم قبل از اینکه ابدیت کند این جواب را می دهد ,واجازه ابدیت با ایتونز را نمی دهد .the iphone couldnat be restored the disk you are attempiting to use is full .

    • vampire74

      سلام
      هارد دیسک شما ظرفیت لازم رو نداره

  • shayanzarg

    با سلام ببخشید من گوشی رو به کامپیوتر وصل کردم از طریق ایتونز اخرین نسخه روزدم دانلود شه بعد گوشی رو از کابل دراوردم مشکلی ک پیش نمیاد ک

    • vampire74

      سلام
      خیر

  • mikaeil

    سلام. من امروز میخواستم restore کنم وقتی مرحله ی Restoring iphone تمام میشد ارور زیر رو میداد:
    The iPhone couldn’t be restored.An unknown error occurred.(14(
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • vampire74

      سلام
      پورت usb رو عوض کنید، با سیستم دیگه تست کنید

  • امیر

    سلام
    میخوام گوشیم رو از 9.0.2 به 9.2 ببرم فقط دوتا سوال دارم ایفون من که جیل هست اگه بکا‍‍‍‍‍‍پ بگیرم فایل نصبی برنامه هایی که از ایتیونز دان کردم میپره و باید دوباره دان و نصب کنم؟ و اینکه موقع بکاب از فایل های درون برنامه هام مثل documents هم بکاپ گرفته میشه؟ ممنون میشم زود جواب بدین

  • hesmatullah

    سلاااااااام
    ممنونم از سایت زیبای شما همیشه موفق باشید من تونستم باکمک شما ورژن 9.2 آیفون 5 رو نصب کنم خیلی خیلی ممنون…………

  • رسول غراوی

    سلام دوستان خسته نباشید…من یه اشتباهی کردم آپدیت رو از طریق خود گوشی کردم از قسمت software update حجمش 250 مگ بود..
    حالا هر چی میخوام برنامه نصب کنم از ایتونز نمیشه لود نمیشه خودم دانلود کنمم نصب نمیشه…وختی هم وصل میکنم به ایتونز میگه ریستور کن با حجم 1/8گیگ …دوستان بدجوری گیر کردم اگه میشه راهنمایی کنید.

  • داریوش

    من بعد از ریستور با ارور activation مواجه شدم .با ای دی خودم باز نمیکنه میگه اولش s هست که مال من چیز دیگست …. چرا ؟؟؟؟چیکار کنم؟؟؟؟
    ممنون

  • داریوش

    من بعد از ریستور با ارور activation مواجه شدم .با ای دی خودم باز نمیکنه میگه اولش s هست که مال من چیز دیگست …. چرا ؟؟؟؟
    ممنون

  • پدرام

    منظور از دانلود با ایتونز pcدانلود میکنم.

  • پدرام

    سلام من 6s+ دارم 9.2رو تا وسط دانلود میکنه ولی تایم اوت میده و لینک جدیدترین اپدیت برا این گوشی تو این صفحه پیدا نکردم؟ممنون میشم راهنمایی کنین.

  • احسان

    ببخشید میشه بگید بعد از پک آب دقیقا فایل هایی که بک آپ گرفتیم کجا میره؟
    یا راهی نداره که مشخص کنیم به درایو یا فولدر مورد نظرمون بره؟
    من بک آپ گرفتم حتی تو قسمت Latest Backup به روزترین تاریخ هست.
    کجا باید برم؟

  • مهرنوش

    فکر کنم تا ۱ ساله دیگر هم جواب کاربران را ندهید واقعا باعث تاسف است که بعضی از همکارانتان نظر مخاطب برایشان اهمیتت نداشته باشد

  • omid

    ba salam khedmate shoma doste aziz
    mikhastam bedonam in mozeshi ke gozashtid baraye devic haie jailbreak shode hast ya na
    va in ke agar nis man ios 9.2 ro dastgaham hast mikham bazie clash ro nasb konam vali ba id baradaram bala miad
    behem goftan ke bayad flash konam dastgahamo tasmim gereftam khodam anjam bedam , be nazare shoma chekar konam
    bedam biron flash konan ya ba tozihate shoma reset konam dastgaho
    va da rakhar firmware 9.2 ro chetor bayad dl kard
    mamnon az rahnamiton va site khodeton

  • مهرنوش

    سلام جواب چی شد

  • مهرنوش

    سلام اگر بخواهیم موقع ابدیت تنظیمات گوشی وخود برنامه ها حذف نشود فقط BACK UP NOW کافی درضمن RESTORE BACK UP چه کاربردی دارد

  • parsa

    سلام
    وقتی رو گزینه ریستور میزنم مستقیم میره رو حالت اپدیت از سرور و اصلا وارده انتخاب فایل ک دانلود کردم نمیشه
    لطفا راهنمایی کنید

    • DaniyalNDRM

      درود
      دوست عزیز دقت کنید دکمه SHIFT هم نگه دارید بعد روی Restore کلیک کنید

  • vahid

    با سلام وادب دوتا سوال داشتم
    -تبلت ایر1 دارم متاسفانه موقع خرید دقت نکردم بعد از یک سال اقدام به ارتقا نمودم که متوجه شدم ایکلاد داره وتقریبا شش ماهه تو خونس بلا استفاده با مراجعه به فروشگاه میگن ما ایکلادشو خاموش کردیم باید چکار کنم درضمن فاکتور معتبرش هم هست با کل وسایلش.
    -اخرین ورژن ای اواس واز کجا بگیرم برای گوشی 5اس ورژن الانش 80101 است .تو این سایت پیدا نکردم.
    ممنون از کمکتون

  • محسن

    با سلام
    من روي 8.1.1 بودم خواستم به 9.0.2 رستور كنم ولي به دليل اينكه 9.0.2 ديگر توسط اپل ساين نميشود فقط يك فايل حجيم دانلود شده براي من باقي ماند و مجبور شدم مجددا آخرين آي او اس را دانلود كنم . اين رو گفتم كه كسي اشتباه من رو تكرار نكنه. لطفا اين نكته رو توي آموزشهاي جيلبريك/آپگريد/ريستور گوشزد كنيد ممنونم.

  • ehsan

    سلام
    فایو اس دارم از وقتی گوشمو اپدیت کردم رو ورژن 9 مدام هنگ می کنه. وای فایش کار نمی کنه. و قسمت سلولار رو وقتی از تو ستینگ باز می کنم گیر می کنه. گوشیم جیلبرک نیست و تمام برنامه هاش از اپ استور دنلود کردم بجز اینستاگرام که دوتا رو گوشیم هست و یکیشو از یه سایت عربی دانلود کردم. ممنون میشم کمک کنید.

  • ali

    با سلام و خسته نباشید ممنون از اطلاعاتتون

  • داریوش

    سلام
    من گوشیمو(6 ) از طریق فریمور آپدیت کردم به 9.1 .الان هر چی تو گوشی میزنم روی sotware update هیچ آپدیتی رو نمیتونه پیدا کنه و جیلبریک هم نیستم .میخواستم بدونم اگه با فریمور آپدیت کرد دیگه نمیشه مستقیم کرد یا میشه ولی گوشی من مشکل داره ؟
    با تشکر

    • vampire74

      سلام
      با فی.ل.تر شکن تست کنید

  • احسان

    salam
    man az to setting erase all content and setting ro zadam
    hala mikha, backup ro bargardonam azam password mikhad
    password goshi o apple id o … ro zadam hich kodomo ghabol nemikone
    moghe back up gereftan ham azam hich passwordi nakhaste bod
    alan bayad chikar konam?

    • iKian

      دقیقا پسورد چی رو ازتون خواسته ؟

  • سینا

    سلام من از وقتی که ios9 دانلود کردم دیگه اپدیت برای گوشیم نیومد سوالم اینه که میتونم فریمور ios 9.2 رو از اینجا دانلود کنم بعدش از itunes (اپدیت) کنم نه ریستور ؟؟؟؟

    • iReza Grand

      بله میشه.

  • ali

    سلام گوشی من 6s هستش iod9.0.2 نمیدونم فریمویرش کدومه و انتخاب کنم و دانلود کنم از دیشب هم از طریق خود گوشی میخوام اپدیت کنم این پیغامو نشون میده چه کنم: unable to check for update
    An error occurred wille checking for softwer update
    بعد دو تا گزينه ميده انتخاب كنم
    Tery agin , cancel

    • iReza Grand

      این بدلیل شلوغی سرور هاست.
      بهتره با یه اینترنت پر سرعت و بعد از یکی دو روز امتحان کنید

  • محمد صالحی

    ببخشید من ایفون 6s دارم فریمومشو دانلود کردم ios9.0.2ولی وقتی میخوام ریستور کنم عرور(3194) بهم میده لطفا چیکار کنم 2 گیگ دان کردم

    • vampire74

      متاسفانه نمی‌تونید به این نسخه برید
      باید ios 9.1 رو دانلود کنید

  • Amir

    با عرض سلام
    چگونه اکانت های قدیمی را که بر روی آی کلود آیفونمان فعال شده حذف کنیم و یک اکانت جدید را به جای آنها فعال کنیم

  • Amir

    سلام من اپل ایدیم وصله اما با همین اپل ایدی میخوام ایکلود رو وارد کنم اخطار میده حداکثر حساب های فعال شده در این گوشی انجام شده است لطفا کمکم کنید

  • Amir

    با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید من ios خودم رو با ریستور می خوام آپدیت کنم پس از انجام این مراحل به گزینه ای برخورد کردم و آن را روشن کردم به اسم (find my Ipad) (در هنگام ریستور کردن و راه اندازی ios جدید) وبعد از گذشتن از آنجا به مرحله انتخاب اپل آیدی رسیدم آنجا اپل آیدیم رو نوشته بود و من اون رو پاک کردم و اپل آیدی جدیدمو که ساخته بودم وارد کردم اما پس از چند لحظه با این خطا روبرو شدم (could not set up Apple id) چند بارهم امتحان کردم ولی باز هم همان خطا را میداد!!!!
    لطفا راهنمایی کنید؟؟

  • سراج الدین

    سلام یک سوال داشتم اونم اینکه من آیفونم را سیستم ریستور کردم دوباره راه اندازی نمی شود چه کار کنم لطفا راه نمای کنید ممنون میشوم

  • علي

    سلام, من به آيغون ٤ اس دارم كه موقع ريستور به ٩٠١ تو مرحله wathing for iphone ارور ميزنه و گوشي خاموش روشن ميشه، از وي … دی . انم استفاده كردم بازم همينطوره ،ممنون ميشم راهنماييم كنيد، تشكر از سايت خوبتون

  • Amin

    سلام من تازگی 6s plus گرفتم میخاستم ببینم میشه از IOS 9 به IOS 9.0.2 رستور کنم؟

    • vampire74

      سلام
      خیر
      باید به 9.1 برید

  • mostafa

    سلام برای ریستور حالت ریکاوری لازمه دیگه ن؟؟؟؟؟؟؟؟

    • iKian

      خیر

  • MILAD

    سلام
    آیا برای برگرداندن اطلاعات با ایتونز باید به اینترنت کانکت شیم؟؟؟
    آیتونز به اینترنت کانکت نمیشه،چی کار باید بکنم؟؟(مینویسه cannot conect to itunes story

  • vahid

    سلام من فریمور رو از همین جا دان کرردم ولی فرمتش ispw نیس و به حالت زیپه واسه همین آیتونز نمیشناسه. چیگار گنم

    • DaniyalNDRM

      سلام فرمت فایل ها .ipsw هست ! اگه زیپ شده اخرش رو حذف کنید و بجاش بزنید .ipsw

  • ali

    سلام
    قبل از ریستور فراموش کردم گزینه فایند مای آیفون رو خاموش کنم
    الان ک میخوام گوشیو بالا بیارم به مشکل برخوردم
    از من ی اپل آیدی میخواد ک هرگز استفاده کردم (t*****@yahoo.com)به هیچ طریقی نتونستم این مرحله رو رد کنم

  • farhad96

    سلام
    من آیفون 6پلاس 64گیگ ام رو حدود سه هفته پیش گرفتم بعد از اولین بار که برای تاچ آیدی اقدام کردم رو همون صفحه هنگ گرد بعد ازون موقع به بعد هر وقت دوبار کید هوم رو فشار میدم تیک داره وموقع باز کردن بقیه اپلیکشن ها هم لک داره راه حل چیه ؟؟ممنون ازسایت خوبتون.

    • iReza Grand

      ریستور کنید و مجددا امتحان کنید

  • karan

    حجم آپدیت جدید ios زیاده وقتی با itunes دانلود می کنم با یک لحظه قطع شدن اینترنت آپدیت از بین می رود و باید از اول شروع کنم.چجوری می تونم فایل آپدیت رو ذخیره کنم و از همونجا ادامه دانلود رو انجام بدم؟

    • iReza Grand

      امکانش نیست

  • ehsan

    دم شما گرم

  • Mrtz

    سلام من نمیتونم از ایفونم با ایتیونز بکاپ بگیرم به خاطر اینکه اصلا گزینه بکاپ وقتی دیوایسم وصله وجود نداره میخواستم بدونم با چه برنامه دیگه ای میشه بکاپ گرفت

    • iReza Grand

      itools

  • Ehsan

    درود خدمت دوستان و همچنین تمام کسانی که در این سایت زحمت میکشند
    من ایفون 6 دارم و چند مدته که به ios9 و ios9.1 اپدیت کردم، ولی الان با مشکلات زیادی برخوردم
    الان هم میخوام از طریق سیستم آیکلود بک آپ بگیرم ولی نه از طریق خود گوشی و نه از طریق برنامه آیتونز نمیشه این کارو کرد
    لطفا منو راهنمایی کنید
    ممنون

  • nikta

    vaQti ke ghesmate photo to iCloud do ta device on hast va save so photo steam ham on hast chera which ghesmati be esme photo steam ke axa ye one yeti device hast to gooshiye man nemiyad

  • iHossein

    سلام ، خسته نباشيد
    من در حال حاضر يه iPad 2 دارم كه ورژن ios اون 6.1.3 هستش و داده بودمش بيرون به يه دوستي برام جيلبريكش كرده بود، حالا من اومدم به سايت شما و راهنمايي هارو خوندم ، كه گفته بوديد اگه جيل باشه آيپد از طريق خودش نميشه ريستور و آپديت كرد ، به همين خاطر از رو آيتيونز كه رو لپ تاپم هست اينكارو انجام بدم كه مدام ارور ميده ، نميدونم دليلش چيه كه انجام نميده؟

  • milad

    gozine backupe app kojae??hame appa bod to ghesmate app. itunes update kardam rabti nadare??

  • milad

    salam bebakhahid farsi nadaram alan restore kardam b ios 9.02 bad backupam ham avordam ama faghat akso sms avorde app hichi nis .. sync ham kardam musica omad ama khabari az app nis chikar konammmm???

    • DaniyalNDRM

      سلام
      چون موقع بکاپ گرفتن گزینه Backupapps رو نزدید به همین خاطر !‌

  • Ali

    سلام.ميخواستم بدونم اگه گوشي ios 8.3 باشه ميشه ios8.4.1 رو با ايتونز نصب كرد يا فقط ميشه جديدترين نسخه رو با ايتونز نصب كرد؟

    • iReza Grand

      خیر، فقط جدیدترین نسخه رو میشه.

  • mojahed

    سلام ایا هنگام ریستور کامپیوتر باید به اینترنت متصل باشه یا نه؟

    • iReza Grand

      بله

  • Mona

    سلام و خسته نباشید. من آی پد 4 رو آپ دیت کردم برای ios 9.0.2 و وقتی تموم شد دیگه روشن نمیشه و فقط لوگوی اپل روشن میشه. با itunes هم این کارو کردم ولی آخرش error میده. راهی وجود داره قبل از restore کردن back up بگیرم؟

    • iReza Grand

      در این حالت خیر.

  • mahdi

    سلام من از دیوایسم که iphone5s است بکاپ گرفتم اما به نداشتن اپل ایدی فایل ها ناقص بکاپ گرفته شده و هارد را پر کرده حالا من برای پاک کردنش چی کار باید بکنم

  • sobhan

    سلام خسته نباشید من در حال ریستور آیفون 5اس از ios9 به 8.4.1 بودم فایلشم از همین سایت دانلود کردم هنگام نصب در ایتونز ارور 3194 رو میده لطفا راهنماییم کنین چون واقع ios9 باگ خیلی زیادی داره اتفاقا به 9.0.2 هم آپ کردم اما هنوز باگ داره خستم کرده می خوام برگردم به 8.4.1 لطفا هر چه سریع تر راهنمایی کنین مرسی.

  • erfan

    دوستان من رمز بکاپم رو فراموش کردم اگه بکابم رو پاک کنم بعد ایتونز رو دانلود کنم ایا بازم پسورد بکاپ رو میخواهد لطفا جواب بدین

    • iReza Grand

      بله میخواد

  • ali

    salam
    baraye restore bayad gooshio be halat DFU bord ya na?
    lotfan rahnemaii konid

    • iReza Grand

      بله

  • فرشته

    با سلام مویابل من Iphone 4 هست و آنتن دستگام با جیلبریک شدن اونم شخصی برام انجام داد تا ظاهر شده و می گفت برای ارتقاء سیستم عامل اون خودت اینکار رو انجام نده و حتماً بیار خودم انجام بدم وگرنه دستگات خراب میشه ، و در اصل آنلاک فکتوری نیست،حالا می خواستم خودم IOS اون رو بعد از ۳ سال ارتقاء بدم و جیلبریک کنم،مطالب سایت شما رو خوندم و تقریباً فکر می کنم بشه خودم انجام بدم می خواستم راهنماییم کنید و اینکه توی مطالب اشاره به تاریخ قبل از فوریه ۲۰۱۴ کرده بودید،در صورتیکه اگه موردی و اشکالی نیست که خودم با این روشی که شما گفتید انجام بدم،الان خیلی از اون زمان می گذره،تاریخ دستگام رو چی باید بزارم،ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • DaniyalNDRM

      سلام
      این روش خیلی سخته و باید کاستوم فریمور بسازید تا بیس باند اپدیت نشه و بشه با ultrasn0W انلاک کرد ! به همین خاطر فکر می کنم یا ببرید پیش همون بنده خدا یا اینکه گوشی رو انلاک فکتوری کنید تا از شر این مشکل راحت بشید
      برای انلاک فکتوری به سایت ما : http://www.unlock.appleapps.ir مراجعه کنید . در خدمتتونم
      ۰۹۳۹۰۴۳۷۱۰۲

  • محمد علی

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    تبلت من ایپد 2 هست به علت اینکه رمز اشتباه رو زیاد زدیم دیگه قفل کرده رو تصویرشم میزنه که باید وصل بشه به ای تونز..(((کانکت ای تونز)))من فایل ریستور این ایپد رو دانلود کردم همه مراحل مربوط به ریستور هم انجام میدم..موقعی که میخوام فایل ریستور رو وارد کنم تا ایپد ریستور بشه به اخرش که میرسه ارور میده..نمیدونم باید چیکار کنم…همه چی با موفقیت انجام میشه..به اخر ریستور که میرسه ارور میده و ریستور انجام نمیشه..حالا لطفا به من بگید که باید چیکار کنم..مرسی

  • amin

    با سلام من وقتی دستگاهمو وصل میکنم به pc نمیشناستش ولی ipodamo میشناسه ممنون میشم کمکم کنید

    • DaniyalNDRM

      سلام – Port USB V رو عوض کنید یک بار ریستارت کنید اوکی میشه

  • ahmad

    سلام
    ایفون 6 دارم . از 8.4 به 9 ریستور کردم بکاپ هم نگرفتم تمام اطلاعاتم حذف شد راهی است آیا اطلاعات برگردد.

    • iKian

      در آیکلود هم ذخیره نکرده اید ؟

  • محمدمهدي

    با سلام و خسته ني
    باشيد خدمت كاركنان سايت اپل اپس ببخشيد ميخواستم بدونم كه من اي او اس رو جيلبريك كردم بايد ريستور كنم يك دفعه ريستور كردم يه علامت اومد كه وصل شي. بهايتونز همونجري موند بردممغازه گفت كه اي او اسش پريده چجوري اي اوس بريزم واسش

  • Mini 2

    سلام چرا عكسها باز نميشن

    • DaniyalNDRM

      مشکل دارن تا شب حل میشه

  • hossein

    salam doste man,man Firmware ro ba idm download kardam ama filei ba formate ipsw tosh nist.chandta download kordam hamashon hamine.moshkel kojast?itunes ro ham update kardam

    • iKian

      فریمور را از کجا دانلود کردید ؟ باید فرمتش IPSW باشه

  • HSH

    با سلام
    دوستان من 4روزه گوشیم (6پلاس) چون چندبار پسورد رو اشتباه زدم iphone is disabled connect to itunes شده و میخام بدونم هیچ راهی جز ریستور نداره؟
    و اینکه ایتیونزم رو امروز به ورژن 2-2-12 آپدیت کردم اما اطمینانی به نصب دقیق ایتیونز ندارم اخه وقتی نصب میکرد ایکون ایتیونز جدید شد ولی تیکه کناره نصب سبز نشد میترسم وسط ریستور مشکل پیش بیاره برام اوضاع بدتر شه

    و سواله دیگم اینکه آیا حتما باید قبلش فریمور گوشیمو دانلود کنم یا خوده ایتیونز موقع ریستور کردن دانلود میکنه؟

    دوستان سوالام تکراریه اما چون پارسال پول پای این 6پلاس دادم میخام مطمن شم که خودم میتونم ریستور کنمش.
    ممنون

    • iReza Grand

      1- البته چندتا راه جانبی موجوده ولی به دلیل سختی و مشکلاتی که بوجود میارن، تنها راه ریستوره.
      2- نصب آیتونز به صورت نصفه و نیمه ممکن نیست و اگه آیتونز اجرا میشه و تصویر صفحش هم مطابق ورژن جدیده، پس هیچ مشکلی نیست
      3- هم میتونید دانلود کنید، هم آیتونز میتونه دانلود کنه براتون که البته یه اینترنت خوب و قوی نیاز دارید

  • Setareh

    سلام لطفا من راهنمایی کنید،گوشی من 5s من ورژن اپديت كردم به ٨.٤.١ الان نمي تونم از طريق ايتونز گوشيم و سينك كنم و عكس و آهنگ بريزم،آيتونزم قديمي هست براي،ويندوز xp ٣٢بيتي،و الان وقتي گوشيم وصل ميشه به ايتونز چنين پيغام هايي مياد
    1-This computer is already authorized
    (Including this one,you have authorized one computer out of you available 5)
    2-The iphone setareh connot be synced.a duplicate file name was specified
    3-The iphone setareh connot be synced.an internal divace error occorred

    • iReza Grand

      ستاره خانم اول اینکه باید آیتیونز تون رو آپدیت کنید.
      دوم اینکه تعداد کامپیوترهایی که میتونید با یه اپل آیدی، آتورایز کنید، 5 تاست که شما شش تا آتورایز کردید و باید یکیشو دی آتورایز کنید.

  • armin

    سلام
    چجوری میتونم بک آپ های قبلی رو ریستور کنم؟

    • DaniyalNDRM

      سلام
      اگه بک اپ داشته باشید از قبل میتونید با کلیک کردن روی restore backup ملاحظه کنید

  • مهرداد

    با سلام خدمت مدیر محترم و دوستان عزیز
    من عرضی داشتم خدمتون اقا من قبلا ایفونم رو با ota اپدیت کردم و الان میخوام جیلبریک کنم ولی چون با ota اپدیت کردم نمیشه
    ورژن فعلی من 8.4 هستش ایا من با استفاده از ریستور و یا اپدیت میتونم دوباره از طریق ایتیونز به همین ورژن فعلی اپدیت کنم دوباره مشکلی در جیلبریک پیش نمیاد

    • DaniyalNDRM

      درود
      بله دقیقا باید دوباره فایل فریمور رو دانلود کنید و با آیتونز ریستور کنید . سپس جیلبریک
      موفق باشید

  • امیر

    سلام من جیلبریک کردم و find my iphone و passcode رو مجددا فعال کردم، ولی بعد از اینکه گوشی رو یه بار ریستارت کردم و پسوورد رو وارد کردم یه صفحه خالی میاد و هیچی نیست توش، هیچی هیچی!!!! فقط عکس background هست، حتی منوی settings هم نیست، حالا واسه ریستور نه میتونم find my iphone رو خاموش کنم نه passcode چون نمیتونم وارد تنظیماتش بشم، تورو خدا به دادم برسین
    در ضمن با فشار دادن کلید پاور و کلید هوم به مدت 10 ثانیه هارد ریستش کرد ولی بازم درست نشد!!!

    • امیر

      سلام، با توجه به اینکه متخصصین این وبسایت وقت پاسخگویی به سوال بنده رو نداشتن(و البته شاید علاقه ای به پاسخ به سوال بنده نداشتن یا تخصصش رو نداشتن یا نمیخواستن بگن!) جواب سوالم رو توی لینک زیر پیدا کردم، میتونید به شیوه زیر عمل کنید:1- گوشی رو خاموش کنید-2- نرم افزار آتونز رو توی کامپیوتر یا لپتاپتون باز کنید-3- کلید Home یا همون مربع گوشی رو نگه دارین-4-همونطور که کلید رو نگه داشتین کابل usb گوشی رو به کامپیوتر وصل کنید-5-وقتی پیام ( iTunes has detected the iPhone in recovery mode) رو دیدید کلید Ok رو فشار بدید-6-در مرحله بعد (Restore iphone) رو بزنید-7-وقتی مربع پیام بعدی رو دیدید restore and update رو بزنید، در این مرحله آیتونز شروع میکنه به دانلود فریمور و ریستور آیفون-8-با توجه به سرعت اینترنتتون بعد از چند دقیقه تا چند ساعت پیام (Restore has completed successfully) رو میبینید******توجه داشته باشید در تمام این مدت باید به اینترنت وصل باشید*****لینک زیر به صورت تصویری همه چیزو توضیح داده: http://support.bell.ca/Mobility/Smartphones_and_mobile_internet/Apple-iPhone-5.how_to_perform_a_hard_reset_when_my_apple_iphone_1

  • هیربد

    چرا عکساش لود نمیشه

  • امیر

    سلام ببخشید منمی خواستم به ۸.۴ ریستور کنم اما وسط ریستور ارور ۱۴ داد کابل رو چک کردم و از سیستم های دیگه هم امتحان کردم اما بازم درست نشد الان گوشی رو ریکاوری مد مونده واصلا هم ازین حالت بیرون نمیاد گوشیم ۵ جیل شده هست ممنون میشم بتونید راهنمایی کنید

  • Amir

    سلام بعد از اکسترکت اروره 4014 میده علتش چیه؟

  • amirhossein

    یه سوال دیگم داشتم من دستگام همش با others پر میشه می خواستم بدونم چیکارکنم درست شه

  • amirhossein

    تو ریستور میشه کاری کرد save های بازی ها از بین نرن

  • hashem

    سلام میخواستم بدونم فرق آ‍پدیت از طریق خود گوشی و آپدیت با ایتونز چیه؟با توجه به اینکه حجم اپدیت ایتونز نزدیک 2 گیگ میشه ولی مال خود گوشی 170 مگ/چرا اپدیت آیتونز اینقدر حجمش زیاده؟؟؟؟ با تشکر

    • iReza Grand

      خود گوشی فقط فایل های جدید رو دانلود میکنه.
      ولی آیتیونز یه فایل آی او اس کامل رو دانلود میکنه

  • mohammad

    salam mn ye iphone 5 daram bad harkari mikonam nemitonam be ios8.4 restore konam ya error 3014mide ya 3194 file host ham doroste lotfan komak konid

  • mohammad

    چجوری سیف مود کنم

    • iReza Grand

      دیوایس رو خاموش کنید، موقع روشن شدن، کلید ولوم رو نگه دارید

  • mohammad

    چطور ریستور کنم حتی وارد گوشی هم نمی شودیا درون ایتونز کامپیوتر نمی یاید

    • iReza Grand

      یه بار هارد ریست کنید، اگه نشد گوشی رو ببرید رو سیف مود

  • mohammad

    سلام بخشید من یه مشکلی برام پیش اومده من بعد از جیلبریک گوشیم فهمیدم که درست جیلبریک نشده وخواستم بک اپم رو برگردونم که ازاون به بعد پایین علامت اپل اون خطه پر میکنه وبعد هی خاموش روشن میشه خواهش میکنم کمکم کنید

    • iReza Grand

      باید ریستور کنید محمد جان

  • hossein

    سلام
    یه سوال
    من اخر سر نفهمیدم به چه خاطر باید ریستور کرد؟

  • matin

    با سلام
    آیا امکان این وجود داره که فریمور آیپاد لمسی 5 رو روی آیپاد 4 نصب کنیم؟
    چه احتمالاتی وجود داره؟

    • iReza Grand

      نه دوست عزیز
      آیتیونز همون اول گیر میده و هیچ کاری انجام نمیده

  • الهه

    Salam man ipod touch daram chetor bayad update automaticke narmafzarasho off konam??? Akhe tamame sharje internetamo mikhore

    • iReza Grand

      سلام
      به ترتیب زیر برید جلو:
      setting
      iTunes & App Store
      اون پایین میتونید تیک گزینه های آپدیت اتوماتیک موزیک و اپ و آی او اس رو غیرفعال کنید

  • اسماعیل

    سلام
    من ipod 5 دارم
    وقتی میخوام به ios 8.1.2 ریستور کنم این ارور رو میده:
    The iPod “iPod” could not be restored. An unknown error occuerred (3004).
    باید چیکار کنم؟

  • حسام

    در مورد آپدیت به نسخه بتا چطور؟

  • حسام

    سلام.من برنامه هام اورجیناله ولی خودم دانلود نکردم همونجایی که گوشی رو خریدم ریخت برام. اگه بکاپ بگیرم سیو میشه؟

    • iReza Grand

      بله

  • AshCaN

    ؟سلام من 5اس دارم گوشی نصفه اپدیت شد و الان خاموش هست و دیکه روشن نمیشه و وقتی به کامپیوتر وصل میکنم آیتونز فقط رو صفحه اسم گوشی رو میاره و پیغام میده اپدیت و ریستور شه که این کارو کردم ارور 3014 داد ایا مراحل بالا کمکی به من میکنه

    • احمد

      ارور ۳۰۱۴ بخاطر آپدیت نکردن به آخرین نسخه‌س. فایل نصبی نسخه‌ی ۸.۳ رو دانلود کنین و باهاش ریستور کنین دستگاهتون رو.

  • F.t

    Slm xaste nabashid
    Mixam beninam er 3014 zamane restore dar surati ke host ro dast kari nakare bashim baraye chie?!

    • احمد

      بخاطر این که میخواین به نسخه‌ای به جز نسخه‌ی آخر آپدیت کنین.

  • سارا

    سلام من ميخوام ٣تا ايفونو به ٨.٣اپديت كنم و بعدشم نميخوام هيچ كودومو جيلبريك كنم
    اگه اولين گوشيو به ايتونز وصل كنم و روي خود اپديت بزنم و اپديت شه بقيه گوشيارو چجوري ميتونم اپديت كنم؟منظورم اينه كه فايل خود اي او اس ٨.٣رو جايي دانلود ميكنه كه بتونم واسه بقيه گوشيا استقاده كنم؟؟يا بايد براي هركدوم جدا دانلود كنم؟؟؟
    اپديت داخل خود ايتونز بهتره يا ريستور؟؟
    تفاوتي كه در عمل باهم نميكنن؟؟؟

    • احمد

      سارا جان اگه مدل سه تا آیفون دقیقاً یکسان باشه میتونین از یه فایل برای همشون استفاده کنین. ولی اگه متفاوت باشن باشن فایل مربوط به هر کدوم رو جداگانه دانلود کنین. برای دانلود فایل نصبی آی‌اواس ۸.۳ میتونین به پست مربوط به خبر انتشار این آپدیت مراجعه کنین.

  • داش علی

    سلام من یه گوشی 4s دارم که آنلاک نشده . الان روش 8.2 آپیدت شده . جیلبریک هم نکردم تا حالا .

    اگر من فریم ویر قدیمی 5 رو دانلود کنم و گوشی رو برگردونم به اون حالت آنلاک هم می شه ؟ یا باید با اون نرم افزار sim و جیلبریک کردن آنلاک کنم ؟

    اگر تو سایتتون راجع به این مطالب هم لینکی هست لطفا برام ایمیل کنید خیلی خیلی اضطراری است .

    متشکرم .

    • احمد

      علی جان به نسخه‌های قبل از ۸.۲ نمیتونین برگردین دیگه.

  • hossein

    سلام دوستان من خودم رو پاره کردم ios رو از 6.1.3 به 8.1.2 تغییر بدم هیلتر سکن هم استفاده کردم ولی در نهایت این پیغام رو میده کسی میتونه راهنمایی کنه – در ضمن از حالت دوم استفاده کردم یعنی فایل رو دانلود کردم گوشیمم 4s جون مادرتون یکی راهنمایی کنه- این ارور رو میده
    cuold not be an updated – an anknown error occurred 3194
    کسی شماره ننه بیل گیبس رو نداره

    • احمد

      حسین جان به ۸.۱.۲ نمیتونین برین تحت هیچ شرایط. رفتن به ۸.۳ ممکنه فقط در شرایط فعلی.

  • عارف

    با سلام
    یه سوال داشتم بک اپ گیری شامل چت در شبکه های اجتماعی هم می شود؟؟یا کل دیتا ها پاک میشود؟
    و این که ای او اس 8 برمیگرده به همان ای او اس قبلی؟

    • DaniyalNDRM

      سلام
      بله شاملش میشه

      دوست عزیز سوالات فقط در سایت پرسش و پاسخ !
      ask.appleapps.ir

  • pedram

    با سلام بنده new ipad دارم پسورد یادم رفته الان خطای connect to iTunes داده الان میتونم backup بگیرم؟؟

    • DaniyalNDRM

      سلام
      سوال ها فقط در سامانه پرسش و پاسخ لطفا !‌
      ask.appleapps.ir

  • علی

    سلام و خسته نباشید
    از سایت خوبتون ممنونم
    من این آپدیت رو دانلود کردم تو حالت udf آپدیت کردم ولی اخرش خطای 0xE8000084 رو میده هر کاری کردم حتی تو خود سایت اپل هم نوشته چیکار کنید کردم ولی بازم نشود این رور رفته رو عصابم iphone 5 gsm دارم لطفا راهنمایی کنید دیگه خسته شدم
    از زحماتتون ممنونم

  • حسین

    با سلام …. به کمکتون احتیاج دارم
    گوشیمو وقتی داشتم ریستور میکردم برق رفت و سیستم خاموش شد حالا هر وقت گوشی رو روشن میکنم فقط علامت آیتونز میاد
    چیکار کنم؟باتشکر
    iphone 6

    • احمد

      همون ریستور چاره‌ی کاره حسین جان. در همون حالت گوشی رو اگه بزنین به آیتونز میشناسدش.

  • رضا

    سلام برای ریستور کردن باید به اینترنت وصل شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • DaniyalNDRM

      درود بله باید برای برقراری ارتباط به سرور اپل به اینترنت متصل باشید

  • سعید

    سلام ایفون 4 من موقع اپدیت ارور 3194 داد تو خاموشی زدم اپدیت شه ریستور کرد و بازهم ارور داد لطفا کمکم کنید

    • احمد

      به این خاطر هست که به نسخه‌ای به جز ۸.۱.۳ آپدیت میکنین.

  • رضا

    آقا احمد منظورم این پست بود////عکس هاش پریده!بی زحمت بروزش کنید.با تشکر فراوان

  • محمد

    من ایفون 5 اس دارم ای او ای 8.1.2 روشه جیلبریک هم کردم الان میخام به 7.1.1 ریستور کنم نمیشه با تانگبو ورژن گوشیمم گرفتم iphone6.1 بودبعد از سایت خودتون فرمورشو دانلود کردم اما روی گوشی نصب نمیشه ارور3194 میده لطفا راهنمایی کنید

    • DaniyalNDRM

      نمیتونید به ۷.۱.۱ برید دیگه !

  • motayre

    سلام ببخشید مدل ایپد من 4وای فای است و جلبریک شده الان اپدیت ios8.1.2را دانلود کردم مستقیم نصبش کنم یا باید ریستور کنم اول

    • احمد

      دستگاه جیلبریک‌شده رو فقط با ریستورکردن میتونین آپدیت کنین.

  • ali_zi

    با عرض سلام وخسته نباشید
    اقا عکسارو برای من باز نمیکنه مینویسه تصویر مورد نظر یافت نشد

  • پویا

    سلام
    اگه با ایتونز مستقیم روی update کلیک کنم و نصب کنم
    برنامه هایی که نصب کردم پاک میشن یا نه؟
    ممنون

    • احمد

      اگه آپدیت رو انتخاب کنین نه. گزینه‌ی ریستور پاک می‌کنه اطلاعات رو.

  • جواد

    سلام , من میخوام گوشیمو اپدیت کنم به 8.1.2 , اگه با دیوایس اینکارو بکنم از تو ستینگ , اطلاعاتم دیگه پاک نمیشن ؟ ممنون میشم اگه راهنمایم کنید

    • احمد

      نه جواد جان چیزی پاک نمیشه.

  • saeed

    میخام اپدیت کنم به 8.1 وسطاش error14میده کابلم عوض کردم وی پی ان هم زدم جای یو اس بی هم عوض کردم جفتشونم ریستارت کردم ایتونزم اپدیت کردم نمیشه ک نمیشه 🙁

  • nima

    من 4s دارم حالا 5s گرفتم چطوری میشه بکاپ 4s رو بیارم روی 5s?

    • احمد

      نیما جان گیر خاصی نداره. بکاپی که گرفتین روی 4S رو ریستور بکاپ کنین روی 5s.

  • mohamad 78

    دوستان من ایپدم رو موقع ریستور به ios8.1.1 وسط راه ایستاد و میزنه ارور4.
    اگر کسی میدونه چطوری باید حلش کرد لطفا کمک کنه چون ایپدم روشن میشه میگه باید به ایتونز وصل کنی.ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

  • hossein hosseini

    سلام.لطفا کمکم کنین.من ارور3194 رو هر کاری میکنم از بین نمیره.

  • m

    سلام.من هر وقت گوشي رو ريستور به ios بالاتر ميكنم گوشي ديگه بالا نمياد و صفحه گوشي در حالت متصل به ايتونز ميمونه .مشكل از كجاست ؟

  • امیر

    سلام خواهش میکنم کمکم کنید گوشیم چندین بار رمز رو اشباه وارد کردن پیغام iphone is disabled رو میده میخوام ریستور کنم ولی وقتی itunes رو باز میکنم تو قسمت دیوایس گزینه ریستور غیر فعال هست چطوری ریستورش کنم؟

    • امیر

      حل شد رو حالت dfu

    • ifarokh

      درود
      به dfu ببر

  • tayeb

    میخواستم بدونم از نرم افزارا هم بک آِپ گرفته میشه یا باز باید دانلودشون کنم ؟

    • ifarokh

      نرم افزار ها که تو حافظه ایتونز هستند – ولی برای اطمینان هنگام back up روی back up apps بزنید

  • ایمان

    سلام
    بعد از extract کردن ارور 3194 میده! دلیلش چیه؟

    • ifarokh

      درود
      به dfu ببرید بعد امتحان کنید
      نتیجه رو بگید

  • reza

    من آیپد یک دارم هنگامی که تو آیتیونز دکمه ی آپدیت رو میزنم میگه شما کاملا آپدیتید و نسخه ی شما 5.1.1 است . اگه من بخوام ios 6 داشته باشم میتونم فریمورشو دانلود کنم و روی آیپدم نصب کنم؟ اگه میشه راهنمایی کنید

  • هادی

    سلام ببخشید من بعد از گرفتن شیفت و انتخاب فریمور وبعد از چند ثانیه آیتونز ارور 3194 میده هر کاری کردم نشد تغییر فایل هاست استفاده از چیز پی ان و حتی با رد اسنو هم ارور میده آی او اس فعلی آیفون فورم 5.1.1 هست خواهشا کمک کنید

  • amir

    man in kar ra kardam ios am parid az ios 7.1 be ios7.04
    ha la che kar konam

  • امیررضا

    من udid و شماره تراکنش را ارسال کردم ولی جوابی نگرفتم لطفا راهنمایی کنید

  • roister

    سلام.من میخوام به ios8 ریستور کنم ارور 3194 میده چکارش کنم؟ راهنمایی کنین لطفا

  • admini1

    با سلام و خسته نباشید
    هنگامی که Restore را همراه با shift می زنم ارور find my ipad must be turned off before amin can be restored می دهد چی کار باید بکنم؟
    ممنون

  • حمید

    با سلام و خسته نباشید
    من زمانی که Restore را می زنم ارور find my ipad must be turned off before amin can be restored می دهد چی کار کنم ؟
    ممنون

  • error

    من الان جیل بریکم
    ریستور کنم مشکلی نیس؟؟؟
    بکاپ بگیرم چی؟؟؟
    ممنون از پاسخ گویی سریعتون.

  • عباس

    با سلام و خسته نباشید
    من iphone 4s آنلاک دارم از دستم افتاد توی آب و دیگر ios بالا نمی یاد خوشبختانه برنامه itunes شناسایی می کنه اما موقع ریستور کردن به ios 7.1.1 ارور ۴۰۰۵ می ده و متاسفانه هر کاری می کنم ارور رو رد نمی کنه اما تونستم با برنامه iFaith از ios 7.1.1 shsh دانلود بکنم

    البته من برای ios 7.0.4 فعلی که روش داشتم passcode گذاشته بودم

    از آخرین ورژن itiunes هم استفاده می کنم و تا الان روی ۳ سیستم تست گرفتم متاسفانه موقع ریستور کردن با itunes همون ارور ۴۰۰۵ رو دقیقا می ده

    البته من موقع ریستور کردن بر روی dfu mode می برم

    موقع ریستور کردن با itunes گزینه check for update غیر فعال هست

    موقع ریستور کردن با ف * ی * ل * ت * ر * کانکت می شوم

    آیا من می تونم به ios فعلی که روش بود ریستور مجدد بکنم

    البته موقعی که روشن می کنم آیفون رو علامت سیب می یاد و می ره

    از ios های قبلی هم shsh ندارم

    با برنامه tenyUmbrella هم لینک عکسشو در زیر گذاشتم
    http://www.uploadax.com/images/42696992832574845812.jpg

    البته با برنامه tenyUmbrella حتما باید در حالت recovery mode باید باشم که تصویر بالا بیاد وگرنه در حالت dfu mode مشخصات زیر advance نمی یاد و همچنین سمت چپ آیفون رو شناسایی نمی کنه حتما باید در حالت recovery Mode باشم تا برنامه tenyumbrella آیفون رو شناسایی بکنه

    ممنون می شوم من را راهنمایی بکنید

  • Nima

    ميخايتم بدونم ميشه محل بكاپ رو از درايو c تغير داد

  • Reza

    سلام,من فریمور 7.1.1دانلود کردم ومیخوام رو گوشیم ریستور کنم,اگه اینکارو کنم بعد میتونم دوباره از طریقota گوشیم رو اپدیت کنم,البته تا حالا هم جیلبریک نکردم

  • milad

    سلام من ایفون 5 دارم بردم جلبریک کنن طرف گفت بعد از جلبریک گوشیت مشکل دار میشه وای فای میپره شارژ زود خالی میکنه و صدتا بلا سرش میاد داستان چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • iReza Grand

      این مطلب رو مطالعه کنید :
      http://www.appleapps.ir/1392/جیلبریک-کنیم-یا-نکنیم-بررسی-جیلبریک-به

  • mohammad

    سلام . من دیوایسمو به ۷.۱ ریستور کردم امکانش هست که به ۷.۰.۶ ریستور کنم تا بتونم جلبریکش کنم . در ضمن فایل فریمویر ۷.۰.۶ تو سیستمم دارم .

  • reza

    سلام
    من از7.0.6 به 7.1 ریستور کردم حالا تمام برنامه هایی که با اپل ایدی خودم نیست رو اگه روی ایفون نصب کنم کرش میکنه(میپره بیرون) ولی برنامه هایی که با اپل ایدی خودم از اپ استور دانلود کردم رو وقتی نصب میکنم ،راحت اجرا میکنه.
    لطفا بگید که چطوری میتونم اون برنامه هایی که با اپل ایدی خودم نیست رو بدون کرش اجرا کنم؟

  • mikaeel1377@gmail.com

    با سلام خسته نباشید من الان روو گوشی اطلاعات زیادی دارم مییخواستم بدونم با جیلبیریک حذف میشن یا نه ممنون میشم پاسخ بدین

    • iReza Grand

      نه حذف نمیشن ، ولی محض اطمینان یه بک آپ قبلش بگیرید

  • محمد

    آقا واسه منم ارور 3194 می ده ipad mini wifi

  • کیارش

    اقا میشه ای او اس خودم را به 6 برگردانم
    و بعد اپدیت کنم

    • iAli

      اگه ورژن پایین تر از ۷.۱ هستش بله . باید داون گرید کنی تا به ۶ بری

  • mohamad9200

    salama avalan babate site khoobetoon tashakor.baad ye soal man nemidoonam gooshim unlock factory hast ya na????rahi hast ke bedoonam unlock factory hast ya na????????badd age unlock factory nabashe emkan dare baad az restore az simkart poshtibani nakone??????goshim 5s hastesh

  • جفری جیمز باند

    آقا می شه از ios7.0.6 به ios 7.0.6 ریستور کرد

    • iAli

      میتونی semi-restore کنی. بله میشه

  • امیر حسین قزلباش

    سلام. یه مشکل دارم ممنون میشم راهنمایی کنید. وقتی میخام از گوشی backup مگیرم به بعضی آهنگا که فرمتشون m4a هست گیر میده و ازشون backup نمیگیره. راه حل چیه؟

  • shahrooz

    ba salam va kaste nabashid man ipd 5 s dram ye moshkel to cydiam pish omdad majbor shudam restur kunam hamishe in karo inajam midadam vali in dafie error 3194 mide ios 7.0.4 hast mamnun agar rahnamaiem kunin

  • مهران

    سلام
    خسته نباشید
    من به IOS 7.0.6 ریستور کردم
    قبل از ریستور فضای در دسترسم 27G از 32G کل بود اما بعد از اپدیت شد 26G
    چه جوری میتونم این ای 1G رو بر گردونم
    مرسی از سایت عالییییییییییییییییییی تون

  • morteza

    سلام
    من اپل ٥ دارم. از وقتي به 7.0.9 ارتقا دادم گوشيم هم داغ ميكنه موقع كار كردن و هم مصرف شارج گوشيم خيلي زياد شده. چرا ؟؟؟؟؟

    • morteza

      ببخشيد منظورم 7.0.6 بود. خيلي داغ ميكنه و خيلي هم شارج زود تمام ميكنه. تازه بروزر safari هم پاك شده!! ديگه هم امكان ininstall كردن برنامه هاي ريخته شده ىجود نداره. اين چه جور ارتقا دادنه آخه؟ لطفاً راهنمايي كنيد.

  • nariman

    سلام،خسته نباشید
    واسه من ارور 3194 میده
    چکار کنننننننننننننننننننننم؟؟؟
    تروخدا کمک کنید
    گوشیمم 3gs هستش :((

  • stive jobs

    سلام ببخشید انجا مطرح میکنم اما میخواستم ببینم که برای ریستور از طریق ایتونز به ف یلتر شکن نیاز هست یا نه؟ممنون.ایمیلم:mh.fouladi@yahoo.com

  • Mohamed

    آقا رضا سلام
    خواهش میکنم کمک کنید لطفا
    من رمز بکاپمو فراموش کردم؛ راهی برای برگرداندنش نیست ؟
    اکه نیست چطور یه بکاپ جدید با یه پسورد جدید بسازم ؟

  • محمد

    سلام ممنون از سایت عالی تون آقا یه سوال من می خوام ios آیپدمو به ۷.۰.۶ ارتقا بدم ولی میخوام بدونم میشه بدون اینکه جیلبریکش بپره ارتقاش بدم لطفا کمک کنید.بازم ممنون

    • iReza Grand

      نه دوست عزیز نمیشه .

  • روشن

    سلام
    دوستان به یه مشکل عجیبی برخوردم. الان خواستم ایفون 3 جی اس رو از ورژن 5 به 6 ریستور کنم بعد از مراحل اولیه روی ریکاوری مود مونده و ایتونز پیغام میده که نمیتونه به سرور اپدیت اپل وصل بشه. با چیز پی ان هم تست کردم بازم وصل نمیشه.
    مشکل از کجاست؟
    ممون میشم جواب بدید.

    • iAmirhosein

      دوست من باید از یک چیز پی ان پر سرعت ریستور کنید ت مشکل حل شه

    • iAmirhosein

      دوست من باید از یک چیز پی ان پر سرعت ریستور کنید تا مشکل حل شه

  • arshiya

    سلام,من ایفون 5 دارم جیلبرک هم هست (7.0.4) وقتی میخوام با itunes کار کنم پیام itunes cannot read the contents of iphone رو میده و فقط بخش summary رو باز میکنه و گزینه ی restore iphone رو میاره باید چیکار کنم؟لطفا راهنمایم کنید

  • salar99

    سلام من بک اپ قبلیمو برگردوندم عکسام و فیلم هایم برگشت ولی خبری از برنامه هایم نیست ولی حجمش پرشده

  • حسن

    با سلام
    ما جلیبریک کرده بودیم و حسابی هم کار میکردیم…
    اون روزی چنتا برنامه از سیدیا نصب کردیم و بعد گوشی رو خاموش کردیم و حالا بالا نمیاد!!!!
    رو لوگوی اپل میمونه و دائم رستارت میکنه…
    اپل ۵ ۷٫۰٫۴
    راه دیگه بغیر از رستور کردن هست؟
    گوشیم بالا نمیاد چه جور باید رستور کنم؟فریمورشم دانلود کردم.
    بعد از رستور، برنامه ها و داده ها حذف میشه؟
    ممنون میشیم ما رو راهنمایی کنید

  • Shervin

    ممنون رضا جان بابت راهنماييت ، گوشيم الان آنلاك شد و جيلبريك هم شده ، حالا يه مشكل ديگه پيش اومده ، كامپيوتر ديگه گوشيم رو نميشناسه ، راه حل چيه ؟

  • mammad061

    سلام من ایفون 5 اس دارم ..چند بار رمز رو اشتباه زدم دیسیبل شود الان که میخوام ریستور کنم چند دقیقه بعد .وشی روشن میشه و از ایتونز خارج میشه ..حالا اگه بزارم فایل دانلود ریستور که 1 گیگ و خورده ایه تموم بشه بعد از اول گوشی رو وصل کنم میشه ریستور کنم یا نه ؟؟؟؟

  • محمد

    سلام. من به همین روش ریستور کردم. ولی الان که میخوام بکاپم رو ریستور کنم این ارور رو میده. یعنی چی؟ باید چی کار کنم؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    The iphone could not be synced because the sync session failed to start.

  • ارین

    در حین اپدیت یک ارور داد و روی صفحه نمایش ipad ام لگوی اپل ضاهر شد.
    الان هر کاری می کنم itunes نمی تواند ipad ام را بخواند. چیکار کنم؟؟؟؟

  • f0nd

    سلام
    گوشی من ios 7.0.4 و جلبریک شده هست
    برای ریستور باید همین مراحل رو طی کنم؟

  • amir

    salam man ye iphone 3gs daram ke version eesh 5 bood khastam restore konam bad az extract nevesht the iphone couldnt restore beacuse of an error bad dg bala naymad akse cable omade ke bayad be itunes vasl she chika konam /

  • هایده

    salam khobin toro khoda ye amozesh bezaryn braye kasaye ke restor kardan ama dochar eroor shdand alan man vergene 1os 6.1.2 bodam omadam restor konam be ios 7.0.4 alan goshi ro halate on shekle itons va kable gir karde toro khoda komak konid che kar konam az en halat goshi byad biron va betonam be ios 7 apdeyt konam…akharyn noskhye ituns ham nasb kardam ama restor ke kardam eroor mide

  • نـَوید

    the iPad you connected is not recognized and cannot be activated for service

    بعد از ریستور این ارور رو بهم میده خواهش میکنم کمکم کنین :((

    • iReza Grand

      از چیز پی ان استفاده کنید

  • امید

    سلام و خسته نباشید. من فایل i.o.s 6 رو برای 4s دانلود کردم که با فرمت zip هست. تو نظرات قسمت دانلود گفته بودید که فایل رو rename کنید با فرمت ipsw . این کار رو انجام دادم اما برای itunes قابل شناسایی نیست . اکسترکت کردم اما باز هم ارور firm ware file is not compatible رو میده. می خواستم راهنمایی کنید چطور باید این مشکل رو حل کنم.
    ممنون

  • farshid

    من ایپد دارم و جلبرک شده است
    دیروز ی برنامه از سیدیا اشتباه پاک کردم بعدش وسط پاک کردن گیر کرد و الن هی خاموش روشن میشه
    ینی مارک اپل و نشون میده و خاموش میشه
    الان باید چیکار کنم کمکم کنید
    ممنون

    • حسن

      با سلام
      ما جلیبریک کرده بودیم و حسابی هم کار میکردیم…
      اون روزی چنتا برنامه از سیدیا نصب کردیم و بعد گوشی رو خاموش کردیم و حالا بالا نمیاد!!!!
      رو لوگوی اپل میمونه و دائم رستارت میکنه…
      اپل ۵ ۷٫۰٫۴
      راه دیگه بغیر از رستور کردن هست؟
      چه جور باید رستور کنم؟گوشیم بالا نمیاد؟!فریمور هم دانلود کردم
      بعد از رستور، برنامه ها و داده ها حذف میشه؟
      ممنون میشیم ما رو راهنمایی کنید

    • علی

      آقا من گوشیمو جیل کردم حالا خاموشا وروشن میشه بکاپم میگه نمیتونه بگیره چون صفحه passcode داره چیکا کنم تورو خدا بگید

  • amir

    bade extract error 3004 miad,chikar konam?

  • محمد kzvd

    ببخسیدبرای ریستور کردن. ای پادم ارور میدهthe ipod could not restored an unknown error occurred
    باید چه بکنم خواهشن کمک

  • مهسا

    سلام. اگه آپدیتو با خود گوشی انجام دهیم؛شما گفتین اطلاعات پاک نمیشن. حتی برنامه هایی هم که از مغازه دار ها دریافت کردم باقی می ماند؟

  • nima

    اموقعی که داشتم ریستور میکردم تا اخر extract شد بعد یه هو ارور داد حالا رو ایپدم عکس کابل ایپد اومده که با یه فلش داره ایتونز نشون میده هر چقدر دکمشو میزنم هیچ اتفاقی نمیوفته بعد که وصل ایتونز میشم این پیغامو میده itunes has detected an ipad in recavery mode you must restore this ipad before itcan be used with itunes
    اقا خواهش میکنم کمکم کنید توروخدا کمکم کنید

    • آوا

      vp n روشن کرده بودین؟

    • ramin

      سلام داداش منم مشکل تو رو دارم مشکل شما حل شد؟ میشه راهنمایی کنی؟

  • Shervin

    The SIM card that you currently have installed in this iPhone is from a carrier that is not supported under the activation policy that is currently assigned by the activation server.This is not a hardware issue with the iPhone.Please insert another SIM card from a supported carrier or request that this iPhone be unlocked by your carrier.Please contact Apple for more information.

    • iReza Grand

      دوست عزیز این ارور به خاطر اینه که دیوایس شما لاک هستش و باید آنلاکش کنید
      تا بتونید استفاده کنید

  • Shervin

    سلام ، ممنون از تمام زحماتتون ، گوشي آيفون 3GS ورژن 4.3.3 جيلبريك شده دارم ، فريمور 6.1.3 رو دانلود كردم و با برنامه iTunes گوشي رو آپديت كردم ، حالا سيم كارت من رو ساپورت نميكنه و پيغام ميده كه يه سيم كارت ديگه بگذاريد و اكتيو كنيد ، حالا من بايد دقيقا چه كاري انجام بدم ؟؟؟ ممنون ميشم اگه من رو راهنمايي كنيد.

    • iReza Grand

      باید بدید آیفونتون رو آنلاک کنند.

  • iDoctor

    سلام!
    مرسی از آموزشتون!
    اما من به error 29 برخوردم! مشکل چیه ؟

    تشکر

    • ASHKAN

      برای رفع این ارور باید پورتی که دیوایس به آن وصل است را ( USB ) تغییر دهید و اگر مشکل هم چنان پا برجا بود ، مشکل از سخت افزار است و باید به تعمیرکار مراجعه کنید

  • esfandiar

    سلام وستان من ios7 برای ipad mini دانلود کردم restore ipad که میزینم extractمیکنه بعد یه ارور میده میگه the ipad could not be restored.an unknow error occurred(3004

  • ASHKAN

    سلام می خوام گوشیمو reastore کنم فریمو ر این جور چیز هام اماده بود . بازی های کرک ام هم پاک کرده بودم بعد که داشت عملیات reastore انجام می شد اخرش که تمام شد ا این ارور رومیده(3004)چیکار کنم؟

  • radman

    با سلام
    من ios7رو جیلبریک کردم اما بعد از این کار بالا نیوومد و روی لگوی اپل مونده میخوام ریستور کنم اما آیپدم توی آیتونز خوانده نمیشه باید چیکار کنم لطفا اساتید راهنمایی کنن در صورت امکان برام ایمیل کنن
    ممنون
    radman.dostmohamdy@yahoo.com

    • ramin

      سلام داداش منم مشکل تو رو دارم مشکل شما حل شد؟ میشه راهنمایی کنی؟

  • حمید

    ارور میدهد تا انتخاب میکنم فایل فریمور را این ارور میدهد

    the ipad “ipad” could not be restored because the firmware file is not compatible.

    • ako

      فایل که انتخاب کردی با گوشیت سازگار نیست

  • aran

    دیگه نیازی نیست که ios رو اکتیو کنیم؟؟

  • ali

    سلام من هرچی میزنم ریستور بشه ارور میده
    the ipod could not restored an unknown error occurred

  • هانی

    the iphone could not be synced because this computer is no longer authorized for purchased item that are on this iphone

    این پیغام موقع سینک و authorized میاد باید چیکار کنم!

    آی تونز و پاک کردن دوباره دانلود کردم باز هم نشد اتورایز هم کردم باز نشد

    • iReza Grand

      اگر برنامه و بازی از تانگبو و یا از روی سیستم های دیگه نصب کردید ، باید پاکشون کنید و دوباره امتحان کنید .

  • hadi

    سلام
    روشی هست که بشه فقط از massages بک آپ گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    و البته بعد از ریستور برش گردوند
    itools,iclover,ifunbox فقط بک آپ میگیرن و نمیتونن برش گردونن
    HELP ME PLZ

  • omidaskari

    ممنون از زحمتی که برا سایت انجام میدین واقعا بی نظیره این سایت بازم ممنون من هم ریستور کردم و هم جلبریک

    • iKian

      خواهش می کنیم . موفق باشید

  • المیرا

    سلام
    من آیفون 5 دارم و ورژن فریم ور 6.1 جیلبریک شده
    میخاستم به فریم ور 7.04 ریستور کنم که خطای 3014 داد!!! 🙁
    الان رو گوشی عکس سیب جا مونده!!
    یه جا خوندم دلیل خطای 3014 یه فایلی به نام hosts هست!
    حالا من جیکار کنم؟
    1) ری گوشی رو از این حالتی که دچار شده خارج کنم!
    2)ن hosts رو طبق راهنمایی اون سایت، تغییر میدم اما درست نمیشه! چون گفته بود که یه عبارتی رو ازش حذف کنیم با رفتن به لینک http://gs.apple.com مسقیم به سایت Apple میره! اما نمیره!
    ممنون میشم کمکم کنید

  • Mehdi

    سلام من پسورد اکانت Iculd یادم رفته و گزینه Find My Iphone آیفونم خاموش نمی شه که ریستر کتم چه کار کنم اکانت Iculd پاک شه؟

  • فرزاد

    سلام
    من IPAD 2 WIFI دارم ميخوام ريستور كنم
    هر دو فريمور مربوط به اين مدل رو از سايت دانلود كردم ولي وقتي ريستور رو ميزنم و ادرس فايل رو ميدم پيغام خطا ميده و ميگه با اين مدل سازگار نيست . لطفا راهنمايي كنيد
    ممنون

  • hamid

    سلام میخواستم از دیوایسم بک اپ بگیرم
    ولی تو قسمت backup این گزینه تیک خورده encrypt local backup
    بک اپ بگیرم درست هس؟؟؟
    اینم عکسش
    http://upload7.ir/imgs/2014-01/72756730802317052247.png

  • mohamad

    لطفا کمک بعد از اسنرامت سریع ارور انکون می ده کمک الزه یه بارم اشتباه فایلو دان کردم کمک الا 3 گیگ دان کردم کلافه شدمممم

  • امید

    سلام من ios 7.0.4 دارم لاک اسکیرین گوشیم کاهی وقت ها باز نمیشه دوستان در انجمن بهم گفتن ریستور کنم .به نظرتون همون ورژن را ریستور کنم یا به 6 برگردونم ممنون میشم راهنمایی کنید

  • سامان

    آیپاد من iPod touch 2G مدل MC هستش و ورژن آی آو اس من هم 4.2.1…

    توی سایت ها گشتم همشون redsn0w رو پیشنهاد کردن برای جیلبریک ولی بعد از رفتن به DFU mode نرم افزار دیگه کار نمی داد..

    حــالــا از نــظــر شــمــا بــرای جــیــلــبــریــک چــیــکــار کــنــم؟؟

  • سارا

    سلام من با یه کامپیوتر دیگه رو گوشیم برنامه ریختم حالا اگه باکامپیوتر خودم برنامه بریزم قبلیا پاک می شه

  • Ali1267

    چند تا سوال : يك اگه بك اپ بگيرم كل چيز ها ( اهنگ عكس فايل ها ويا سيو ها رو شامل مي شه؟)
    دوما اگه جيل كنم مي تونم بازم بازي از تانگبو بريزم؟

  • سامان

    درود.
    من آیپاد رو بالاخره ارتقا دادم..فقط یه سوال دیگه:

    من با نرم افزار iTools از اپلیکیشنام بکاپ گرفتم و الان فایل هایی با فرمت iOS file دارم.اونا رو چجوری نصب کنم؟

    • iAmirhosein

      اول توییک AppSync را نصب کنید سپس با استفاده از iTools فایل های IPA را نصب کنید

  • سامان

    برای اینکه برنامه هام پاک نشن باید ریستور کنم بعد اول جیلبریک کنم بعد بکاپ رو برگردونم؟؟(جیلبریک هستم)

    • iAmirhosein

      بله دوست من

  • علیرضا

    توروخدا سوال بالا رو جواب بدین!!

  • علیرضا

    ورژن آی او اس آیپاد من ۳٫۱٫۳ هستش و میخوام به ۴٫۲٫۱ ارتقا بدم
    جیلبریک هم هستم

    برای اینکه بازی هام پاک نشن باید ریستور کنم بعد اول جیلبریک کنم بعد بکاپ رو برگردونم؟؟

  • علیرضا

    ورژن آی او اس آیپاد من ۳٫۱٫۳ هستش و میخوام به ۴٫۲٫۱ ارتقا بدم
    جیلبریک هم هستم
    چــیــکــار کــنــم اطــلــاعــاتــم پــاک نــشــه؟

  • علیرضا

    یه نفر میگه بازی هام که نصب شدن می مونه یه نفر میگه نمی مونه بالاخره کدوم؟

    (لازم به ذکره که ورژن آی او اس آیپاد من ۳٫۱٫۳ هستش و میخوام به ۴٫۲٫۱ ارتقا بدم)

    • iAmirhosein

      جیلبریکید؟

    • علیرضا

      نه
      یعنی درست نمی دونم … Cydia رو دارم که البته الان بالای علامتش نوشته 20 تا آپدیت هست.
      به نظر نمیاد جیلبریک باشم!

      • iAmirhosein

        پس جیلبریکید.بله تمام اطلاعات پس از ریستور پاک خواهد شد

    • علیرضا

      چیکار کنم پاک نشه؟

      • iAmirhosein

        جیلبریک کنید پاک خواهند شد به هر حال.مگر از اپلیکیشن ها بکاپ بگیرید و بعد از ریستور دوباره جیلبریک کنید و بکاپ را بازگردانید

    • علیرضا

      چطوری از اپلیکشنام بکاپ بگیرم؟تو همون بکاپ عادی از اپلیکیشن ها هم بکاپ گرفته میشه؟

  • علیرضا

    من خیلی از این چیزا سر در نمیارم . فقط یه سوال:
    بازی هامون که نصب شده بعد از بکاپ و ریستور می مونه یا نه؟؟
    لطفا سریعا جوابمو بدین ممنون

    • علیرضا

      یه نفر میگه بازی هام که نصب شدن می مونه یه نفر میگه نمی مونه بالاخره کدوم؟

      (لازم به ذکره که ورژن آی او اس آیپاد من 3.1.3 هستش و میخوام به 4.2.1 ارتقا بدم)

  • reza

    سلام .موقع ریستور کردن ارور 3194 میده دلیلش چیه؟

    • iAmirhosein

      فقط میتونید به 7.0.4 ریستور کنید

    • reza

      می شه لینک دانلود فریمور 7.0.4 واسم بزارید .خیلی ممنوننتون میشم

  • ارمین

    من یه ایپد ۴ دارم چند مدتی پیش چند تا برنامه (iPhoneConfigUtilitySetup و Tongbu) روی کامپوترم نصب کردم برای نصب برنامه ها رو ایپدم بدون جلبریک .چند روز پیش دیدم وقتی ایپدم رو به ای تیونز وصل می کنم میزنه باید ریستور کنی و نمی تونم بک اپ بگیرم چی کار کنم کمکم کنید لطفا جوابببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب بدین

  • Amir

    سلام
    ببخشید فایل های Backup میشه جای Save شدنشون رو تغییر داد؟
    جای Defaultشون کجاست؟

    من درایو ویندوزم خیلی پره میخوام ببینم میشه بکآپو یه جا دیگه سیو کرد یانه!مرسی

  • erfan

    man mikahm back up begira,akahrin version itunes ham daram.ama vaghti shoro mikone be backup gereftan.ta ye jaee mire jelo badesh dg motevaghef mishe.chikar konam

    • iAmirhosein

      برنامه هایی که با 25PP یا تانگبو نصب کردید پاک کنید

  • Milad

    سلام
    من گوشیم رو به 7.0.4 ریستور کردم و بعد جلبریگ خیلی هم عالی انجام شد، ولی با همون ورژن قبلی 6.1.2 خیلی حال می کنم چون زیاد اهل اپلیکیش نیستم، حالا چجوری می تونم گوشی رو به ورژن قبلی برگردونم ؟
    خیلی ممنون

    • iReza Grand

      نمیتونید برگردید متاسفانه !

  • ارمین

    من یه ایپد 4 دارم چند مدتی پیش چند تا برنامه (iPhoneConfigUtilitySetup و Tongbu) روی کامپوترم نصب کردم برای نصب برنامه ها رو ایپدم بدون جلبریک .چند روز پیش دیدم وقتی ایپدم رو به ای تیونز وصل می کنم میزنه باید ریستور کنی و نمی تونم بک اپ بگیرم چی کار کنم کمکم کنید

  • mohammad

    سلام من یه سوالی دارم من تازه گوشیم جلبریک کردم میخوام تویبیک نصب کنم یا ابدیت کنم چیزی نصب کنم کامل نصب میشه وقتی میخوات تموم شه ارور قرمزی میزنه گوشی من iphone4s لطفا کمک کنید

  • جاسم

    سلام.
    آقا چند تا سوال دارم لطفا راهنماییم کنید…
    گوشی رو واسه بک آپ گرفتن به کامپیوتر وصل کردم با آخرین نسخه آیتونز وقتی میخام برم برا گرفتن بک آپ گزینه بک آپ نمیاد و ی ارور میده که نوشته ریستور کنید.؟
    من چند روز پیش از طریق وای فای خود گوشی به ios 7.0.4 ارتقا دادم.حالا چطوری قبل از ریستور بک آپ کلی از گوشی بگیرم؟؟؟
    تشکر

  • کریم

    سلام به دوستان
    من یک آیپاد مدل MV540 دارم از این مدلهای قدیمی
    قصد داشتم آپدیت کنم که سایتی گفت که ایتدا باید ریستور کنم
    الان دو روزه تو حالت ریستو مونده و نمی دونم چیکار کنم !!!
    البته حجم اطاعاتش زیاده اما به نظرم ایراد پیدا کرده
    حالا اصلا نمی دونم چیکار باید کنم ؟!!!

  • کامی

    و یک سوال دیگه اینکه نرم افزارهام پاک میشه با ریستور کردن ؟

  • کامی

    با سلام و شب بخیر
    ببخشید یک سوال داشتم و اینه که دوستم فایل آپدیت 4 رو گرفته، ورژن 7.4
    آیا من که 4اس هستم، میتونم با همون فایل ریستور کنم ؟

  • ILIYA

    سلام ببخشید من می خواهم آیپدم رو آپدیت کنم IOS 7.0.4 رو دانلود کردم ارور میده میگه the ipad ipad could not be updated because the firmware file is not compatibleچیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • milad

      مشکل این دوستمون رو دارم میشه راهنمایی کنید

      • iReza Grand

        دوست عزیز باید فرمویر مخصوص دیوایس خودتون رو دانلود کنید.
        شما نسخه ی اشتباهی رو دانلود کردید.

    • milad

      دیگه انقد ناشی نیستیم که :دی
      4 خودم رو اپ کردم جیل ام کردم بدون مشکل
      الان مشکل 4s رفیقم هست فریمورش رو هم دانلود کردم چک هم کردم ماله خودشه ولی بازم متاسفانه همین ارور رو میده

  • sgh

    اگه 7.0.4 باشی میشه برای ریستور با فریمور 7.0.4 ریستور کنی یعنی میشه تو همون ورژنی که هستی به همون ورژن ریستور کنی ؟؟؟؟؟

    • godfather

      بله

  • armin

    سلام. من امروز میخواستم restore کنم وقتی مرحله ی Restoring iphone تمام میشد ارور زیر رو میداد:
    The iPhone couldn’t be restored.An unknown error occurred.(14(

  • reza

    slm man ipad 3 wifi 4g 64GB daram noskhe ios7.0.4 ro ham dl kardam vali vaghti mikham restore konam erore 4016 mide
    age mishe rahnamayi konid

  • hooman torabi

    دوست عزیز من بعد این که ریستور کردم یههعکس کابل و ایتونز میاد رو گوشیم ک گوشیمم ایتونز نمیشناسه…چیکار باید بکنم؟

  • amir

    agha man restore kardam tamom shod vali marhaleye akhar roe connect to itunes gir karde conect nemishe chikar bayad bokonam itunes filtere?

  • علی

    من 7.0.1 دارم جیلبریک کردم دیگه بالا نیومد برا همین خواستم ریستور کنم به 7.0.4 برا این کار باید 1.5 گیگ دانلود کنم ؟!!!

  • hooman torabi

    salam duste aziz… man file framware ro az sitetun dl kardam…badesh k umadam restore konam gushi raft be halate recovery mode va alan ye ax umade ruye gushi k mige gushiro be itunes connect kon k dar asl vasle,,,,chi kar bayad bokonam xaheshan komakam konid

  • arman

    سلام.من آیفون 5 دارم ios 7.0.3 بوده از طریق خود دیوایس آپدیت کردم ب 7.0.4.چون شنیدم دیوایس هایی ک با این روش آپدیت شدن جیلبریک نمیشنوممنون میشم اگه ب طور کامل راهنماییم کنیین ک چجوری جیلبریک کنم.

    • iReza Grand

      باید از طریق آیتیونز به 7.0.4 ریستور کنید .

    • arman

      آقا رضا دمت خیلی گرمممممممممممممم.مرسی ک کمک میکنی.فقط ی سوال دیگه من گوشیم gsm-cdma هست توی فریمورها ی فایل gsm هست ی فایل cdma کدومو دانلود کنم؟

  • javid

    سلام. من ریستور کردم و حالا ک میخام بکآپ رو برگردونم میزنم خط پر میشه . یک لحظه اطلاعاتم میاد بر ریاستارت میشه و همه چی از اول میاد انگار ک بکآپ نگرفتم. لطفا کمکم کنید …… لطفاااااااااااااااااا

  • Mobin_222

    دوستان من ميخوام آيپدم فرمت بشه به روايتي هيچ برنامه اي توش نباشه و از اول همه رو بريزم
    ١. امتيازهام توي بازي پاك ميشه ؟ چيكار كنم نشه
    ٢. براي فرمت چه كنم ؟
    تشكر از زماني كه براي پاسخ ميذاريد

  • محمد مهدی

    خیلی متشکرم اقا (iReza Grand) الان خودم به تنهایی ios ام را هم با کامپیوتر 7.0.4 کردم هم به تنهایی جیلبیریکش کردم و قبلا هم به کمک سایت عالیتون خودم apple id ساختم . به عبارت دیگه یک عالمه در هزینه صرفه جویی کردم و کلی مطلب یادگرفتم که همه ی اینها رو به سایت appleapps.ir مدیونم . امیدوارم که این سایت از معروف ترین سایت های نه تنها ایران بلکه جهان شود.

    • iReza Grand

      خدا رو شکر ، ایشالله بازم علمتون افزایش پیدا کنه .

  • محمد مهدی

    ُسلام من نیاز به کمک فوری دارم.ایپدم رو لوگوی اپل گیر کرده.اونطور که میدونم باید با ایتونز به ios7.0.4 ریستور کنم.خوب سوال اینجاست که چه طور می توانم کاری کنم که ایتونزم دستگاهم را بشناسه در حالی که اصلا بالا نمیاید تا بقیه کار را بکنم؟

    • iReza Grand

      آموزش بردن دیوایس به حالت ریکاوری رو بخونید.

  • Pooya

    آیپد 3 4G آپدیت شده توسط دیوایس جیلبریک کردم هیچ مشکلی پیش نیمد خوشبختانه به restore هم نیاز نداشت

  • حسین

    سلام من ipod 4g دارم که ios 5.1.1 روش نصب هست میخواستم به 6.1 ارتقا بدم ولی ارور 3194 میده چیکار کنم؟

  • Mohammad

    سلام ممنون از سایت خوبتون باز هم میگم من یه کمکی میخوام بعد از جیلبریک آیپدم آیکونام پرید البته یه توییکی رو نصب کردم اینجوری شد همه ی آیکوناش حتی اصلی هاش بجز newsstand حذف شدند کمکم کنید ممنون میشم.

  • armin

    slm khaste nabashid man goshim iphone 5 chetor bayad tashkhis bedam jelberikesh mac ya windos javab sari merci

    • آرمين

      سلام دوست عزيز. من دقيقاً منظورتون رو نفهميدم ولي اگر منظورتون در هنگام restore بوده اگر سيستم عامل شما مك هست ( از macbook air,macbook pro, imac استفاده ميكنيد) بايد دكمه ي option رو نگه داريد و بعد restore رو بزنيد اما اگر سيستم عامل شما ويندوز هست بايد دكمه ي shift رو نگه داريد و بعد restore رو بزنيد
      اما اگر منظورتون اين بوده كه واسه jailbreak كدوم برنامه را دانلود كنيد( evasi0n براي مك يا evasi0n براي ويندوز) بازم بايد با توجه به سيستم عاملتون يكي رو دانلود كنيد.

  • raof

    salam bebakhshid gushim ios 6.0.1e age jelybreak ham hast chejuri bayad update konam be ios 7 ios7 ro dl kardam az haminja ama ba shift restor ham mige gushie shoma ghader be update nist !

  • Mhnn

    اگه من فریمور iOS 7.0.4 رو دانلود کنم دیگه نیاز به دانلود های پر حجمدر هنگام رستوز نیست و یه سوال دیگه باید چیز پی آن داشته باشم

    • Mhnn

      یعنی نیاز به دانلود های پر حجمه؟

      • iReza Grand

        نه !
        یعنی که نیازی به دانلود پرحجم نیست و به چیز پی ان هم نیاز دارید .

  • sepehr

    سلام.من IPAD2 WIFI دارم
    میام به 7.0.4 ریستور کنم اما همش این پیغامو میده
    The Ipad Couldn’t be restored because the firmware file is not compatible
    اما همه چیزو درست انجام دادمو فایل رسیتوره مناسب رو دانلود کردم
    راهنمایی میکنین چیکار کنم؟

  • آریانی

    دوستان من آدرس اپل آیدیم رو عوض کردم همچنینی پسوردش رو. ولی توی iCloud هنوز sign out نکرده بودم الان بعد از مدتی ارور میده بهمکه پسورد رو بزن اما من ایمیل قبلیمو نمایش میده و نمیتونم ریستور کنم گوشی رو ارور میده اول find mi iPhone رو خاموش کن ولی چون ایمیلم رو عوض کردم نمیتونم اینکارو بکنم. چیکار باید بکنم به نظر شما؟

  • Reza

    سلام لطفاً راهنماییم کنید خیلی عجله دارم
    گزینه backup now آیتونزم خاموشه و غیرفعاله نمیتونم روش کلیک کنم لطفا کمک کنید

  • davood

    سلام
    من 4s دارم که بعد از جیلبرک گوشیم روشن نمیشه و رو حالت اپل گیر کرده
    دکمه هوک و پاور رو هم که 10 ثانیه نگه میدارم رو صفحم آرم آیتونزو کابل میاد
    خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنونم

    • معین

      دوست من باید به 7.0.4 ریستور کنی

  • محمد

    سلام. من طبق آموزشهاتون اول بکاپ گرفتم. بعدش ریستور کردم. حالا که میخوام بکاپ رو برگردونم تا آخراش میره و یه ارور میده. میشه لطفا راهنمایی کنید؟اینم ارورش

    http://www.up2www.com/uploads/1388215764091.jpg

    • godfather

      ایفونی که از آن بکاپ گرفته اید ، با آیفونی که الان در حال ریستور بکاپ بر روی آن هستید متفاوت است یعنی بکاپ گرفته شده مال دستگاه دیگری است

    • محمد

      مگه میشه؟! همین حالا از آیفون 5 خودم بکاپ گرفتم. بعد ریستور کردم. بعد بلافاصله اومدم بکاپ رو ریستور کنم که این ارور رو میده. از آیفون خودم بکاپ گرفتم!!! همه عکسا و کتنتکتا و مسیجا و نوتام پریدن. تو رو خدا کمکم کنید 🙁

    • محمد

      اینم بگم که اول به مود DFU رفتم و بعد ریستور کردم. چون ورژن قبلیم 6.1.2 بود و جیلبرک بود

    • محمد

      کسی نیست به ما کمک کنه؟ 🙁 🙁

  • عباس

    سلام
    آیپد من دارای نسخه IOS 5.0.1 جیلبریک شده می باشد پس از استخراج فایل فریمور ارور 3194 ظاهر میشود مشکل چیست؟

  • matinsalimi

    سلام چه چیز هایی شامل بک اپ می شوند ? برنامه های کرک با جیلبریک ios7 بر میگردد ? باتشکر

  • moein

    salam, man eshtebahan jailbrek kardam hala dg bala nemiyad,
    chejori bayad restore konam? tnx

  • ARMIN

    سلام عزیزان
    ایشالا که خوبین…

    دوستان من اپدیت 7.1.3 رو دانلود کردم بعد از اکسترکت شدن توسط ایتیونز هر بار یک خطایی میده و پروسه اپدیت متوقف میشه …
    3014 – 3094
    جریان چیه واقعا … ؟
    از شما عزیزای دل تقاضای کمک دارم
    toloe.Bpayan@yahoo.com

  • mehdi

    سلام
    من همین الان 7.0.3 رو دانلودش رو تموم کردم
    حالا میخوتم ریستور کنم میگید باید به آخرین نسخه ریستور شه
    راهی نیست که همین 7.0.3 رو ریستور کنم ؟
    با تشکر

  • حسن

    سلام
    می شه یه لطفی کنید و لینک دانلود فریمور ios 7.4 رو برام قرار بدید؟

  • nima

    slm

    chera man nemitoonam restore konam ?????:((((((

    4s daram

    vaghti mizanam restore

    extract k mishe

    akharesh in eror ro mide

    The Iphone Could not be restored .

    An unknown error curred (3194) 0

  • farid

    سلام خدمت دوستان من گوشی رو ریستور کردم ولی بک آپ نگرقتم حالا که مراحل ریستور را انجام دادم بک آپ میخواهد ؟

  • Ali

    آقا خواهشا یکی به من کمک کنه ! اعصابو روان نمونده برام ):
    از صبح قصد ریستور کردن به ios7.0.4 رو دارم ، منتهی تو آیتونز وقتی shift+restore رو میزنم و فایل رو بهش میدم بعد از extracting software اررور 3004 میده !
    the iphone couldn’t be restored ,An Unknown Error Occurred (3004)
    اگه کسی راه حلشو میدونه خواهشا بیاد بگه

  • behroz

    می خوام گوشیمو ریستور کنم به آیتونز که وصل می کنم میگه اینترنت رو چک کنید اصلا آیتونز به اینترنت وصل نمیشه گوشی رو ک وصل میکنم این ارور رو میده
    the iphone software update server could not be contacted

  • محمد

    سلام. من ایفون 5 دارم با ورژن 6.1.2 و جیلبرک کردم. الان میخوام به 7.0.4 آپدیت کنم. روی گوشیم کلی نرم افزار پولی دادم بیرون نصب کردن واسم. بکاپ گرفتم ازش. حالا اگه ریستور کنم به آخرین ورژن، اگه بعد از ریستور بکاپ رو برگردونم، آیا برنامه هام هم بر میگیردن؟ یا همه حذف میشن؟ ممنون

  • armin

    سلام دوستان
    آقا ممنون میشم که جواب بدید خیلی ضروریه :
    موقع ریستور به ios 7.0.4 این پیغامو میده :
    the ipad could not be restored
    removing files and emptying the recycle bin will free up additional space
    باتشکر وخداحافظ

  • شایان

    ببخشید میشه از 7.0.4 به 7.0.4 ریستور کرد؟
    اگه نمیشه من چجوری گوشی رو به factory settings ببرم و همه چیز پاک شه؟
    ممنون

    • iReza Grand

      بله میشه ریستور کرد

  • javad

    خسته نیاشید
    من ایفونمو الان جیلبریک کردم
    اما رو علامت اپل گیر کرده
    برای ریستورش یه سوال ذهنمو مشغول کرده
    مینونم به ۶.۱.۴ ریستورش کنم؟
    اخه قبلا به ۷.۰.۴ اپدیتش گرده بودم

  • کاربر

    من الان میخوام اقدام کنم برای جیلبریک فقط سوالم اینکه برای جیلبریک حتما باید رستور انجام داد یا میشه با ایتونز اپدیت کرد و رستور نکرد؟اگر ممکن سریع جواب بدید. با تشکر

    • iReza Grand

      بله میتونید اگر نسخه های قبل از 7 هستید ، با آیتیونز آپدیت کنید و بعد هم جیلبریک کنید

  • احسان

    برای 6.1.3 نمیاد چون من هر چی فکر میکنم ازین 7 خوشم نمیاد 🙂

  • armin

    آقا ببخشید آیپد 4 مدل A1460 جی اس امه یا CDMA ?

  • rrre

    error 14 bara chie??????????/lotfan javab bedin

  • عرفان

    چی پی ان را از کجا گیر بیارم

  • عرفان

    آیپد من به آیتیونز وصل نمیشه چی کار کنم خواهشا جواب بدید

    • PAYMAN

      عزیز چیز پی ان باید استفاده کنی

  • PAYMAN

    سلام

    آقا به دادم برس

    گوشی من 4 بود و لاک بود از اونور اورده بودن اومدم برا اولین بار امروز جیل کنم که گیر کرد ریستور که کردم آیتون بعد از ریستور میگه سیم اینسرت کن که ندارم چی کنم ؟ چجوری بک آپ انجام بدم ؟

    • iReza Grand

      سلام
      باید بدید براتون آنلاکش کنند.
      توی گوگل یه سرچ کنید ، سایتهای ایرانی ای هستن که این خدمات رو انجام میدن.

    • PAYMAN

      داداش آنلاک چرا و اینکه خوب وایمیستم Sn0wbreez بیاد فقط یه سوال سیم کارتی که خارج روش بود رو دارم با اون نمیتونم کاری کنم ؟

  • ali

    آیپدمو جلبریک کردم نمیاد بالا روی مارک اپل میمونه، ای تونزم باز میکنم انگار که اصلا وصل نیست ایپدو نمیشناسه
    از چیز پی انم استفاده میکنم بازم نمیشناسه خواهشا راهنماییم کنید..

  • ali

    سلام من جیل کردم یک ساعت هست روی بوت مونده و همون لوگوی اپل رو نشون میده

    • iReza Grand

      باید ببرید به حالت ریکاوری و بعد هم ریستور کنید .

  • مهران

    سلام لینک دانلود ios 7.0.4 رو بذارید ممنون

  • مهران

    سلام ینک دانلود ios 7.0.4 رو بذارید ممنون

  • amir

    سلام ببخشید من IOS 6.1.3 دارم میخواستم ریستور کنم به 7.0.3 ولی ارور داد برای جلبریک میخواستم اینکارو کنم الان باید ریستور کنم به 7.0.4 میشه منو کمک کنید مرسی

    • iReza Grand

      بله باید به آخرین ورژن ( 7.0.4) ریستور کنید .

  • Hooman

    ببخشید ایپد من جیل بریک هست نسخه 6.0.1 و ایپد 4 نسخه وای فای
    من نسخه ipad 4 wifi رو دانلود کردم و موقع ریستور اخطار میده می گه can unknown error occured

    • iAmirhosein

      با چیز پی ان امتحان کنین

    • Hooman

      ممنون . ولی بدون اون نمیشه ؟ از خود ایپد هم قسمت software update میرم ققط لود کیکنه

    • littleloky

      آقا جواب بدید لطفا . ایپدم بالا نمیاد . حالت ریکاوری مونده

  • پوریا

    با سلام من ios6*جیلبریک*شده دارم اگه از طریق itunes ریستور کنم طبق روش بالا مشکلی برای دیوایسم پیش نمیاد؟ ipad4wifiدارم.و سوال بعدی اینکه آیا جیلبریک ios7 appsyncداره؟ برا نصب بازی یعنی میشه روش بازی ریخت؟

    • iAmirhosein

      مشکلی پیش نمیاد.فعلا Appsync برای iOS 7 ارائه نشده ولی قطعا در ساعت های آتی عرضه خواهد شد

  • golibala

    سلام خواهش میکنم کمک کنین این دفعه جوابمو بدید دیگه عین سایتای دیگه نباشین من آیفونم رمزشو اشتباه زدم رو آرم اپل گیر میکنه روشن نمیشه ب آیتونزم وصل کردم این ارور رو میده
    the iphone software update server could not be contacted
    اصلا گزینه ریستور یا بک اپ رو نمیاره ک کلیک کنم روش خواهش میکنم کمک کنین دارم کلافه میشم
    توروخدا سریع جواب بدید
    ممنون

    • iAmirhosein

      باید از چیز پی ان استفاده کنید دوست من

    • behroz

      چیز پی ان دارم ولی چطوری باش ت ایتونز وصل شم؟؟؟

      • iReza Grand

        اول باید به چیز پی ان وصل بشید و بعد هم آیتیونز رو باز کنید

  • golibala

    سلام توروخدا کمکم کنین بدجور گیر کردم
    آیفونم رمزشو اشتب زدم الان روشن نمیشه رو آرم اپل گیر میکنه ب آیتونز وصل کردم این ارور رو میده
    the iphone software update server could not be contacted
    اصلا گزینه ریستور و آپدیت رو نمیاره ک بزنم
    چیکار کنم آخه بخدا گیج شدم
    خواهش میکنم کمک کنید و سریع جواب بدین ممنون میشم

    • iAmirhosein

      باید از چیز پی ان استفاده کنید

  • شایان

    سلام.ببخشید من آیفود 5 دارم.آی او اس 7.0.4 .تو گوشی با تانگبو برنامه نصب کردم.می تونم با آیتونز به آی آو آس 7.0.4 ریستور کنم

  • سعید

    واقعا دستتون درد نکنه خسته نباشید سایتتون تکه

  • آريا

    سلام من ios7 رو برأي ايپدم دانلود كردم واز طريق اموزش شما نصب كردم و جواب داد الان خيلي راضيم مرسييييييسسسي

  • roozbeh

    salam
    age ramze goshiro gom karde bashim bayad restore konim

  • roozbeh

    salam
    age ramze goshiro gom karde bashim bayad restore konim ?

  • صابر

    سلام
    من گوشیم ۴s و جلبریگ شده وقتی می خوام ریستور کنم به 7 خطای 3194 می ده و اجازه ریستور نمیده ضمنا فریموری که روشه فریمور اولشه و 6٫1٫2.
    ممنون میشم بگید چی کار باید کرد

  • danial

    من ایپاد تاچ 4 دارم که بالا نمیاد و روشن خاموش میشه میخوام ریستور کنم error (3014) میده مشکل کجاست؟؟

  • محمد

    سلام
    من گوشیم 4s و جلبریگ شده وقتی می خوام ریستور کنم به 6.1.3 خطای 3004 می ده و اجازه ریستور نمیده ضمنا فریموری که روشه فریمور اولشه و 5.0.1 .
    ممنون میشم بگید چی کار باید کرد

  • مصطفی

    البته این ورژن 6.0.1 رو ریستور کردم ارور 3014 داد

  • مصطفی

    سلام ببخشید یه سوال داشتم ریستور کردم به این ارور خوردم الان باید چه کار کنم:
    Error 3194

    • iAmirhosein

      شما در حال ریستور به نسخه ای غیر از نسخه نهایی هستید

    • مصطفی

      اقا الان من این ورژن رو ریستور کردم همین ارور رو داد:
      iOS 7.0.3
      این ورژن هم ریستور کردم این ارور رو داد:
      6.0.1
      ایفون من مدلش iphone4 (gsm)
      الان من چکار کنم جفتشم دل کردم جواب نمیده مشکل کجاست؟ مگه اینا نسخه نهایی نیست؟
      ورژن ایفون من ios 5.0.1 جیلبریک شدست

  • mohammad

    سلام
    از کجا میتونم فریمور iphone 5 7.0.4 و iphoneدانلود کنم

  • سپهر

    1- این کاری که شما می گید کردم یعنی همون gs.apple.com ولی بازم همون ارور 3194

    2- بعد یک سوال آی پی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    شما رو به خدا به سوال 1 جواب بدین لطفا

    • iAmirhosein

      دوست من به این علت است که شما در حال ریستور به نسخه ای غی از نسخه نهایی هستید!

  • سپهر

    خسته نباشید

    آقا ارور 3004 برای چیه سریع جواب بدین

    • GAMER

      یعنی آیتیونز نمیتونه با سرور آپدیت اپل یعنی gs.apple.com اتباط برقرار کنه…
      شما یک بار اقدام به تغییر آی پی کنید و دوباره تلاش کنید
      اگر جواب نداد بگید تا راه حل های دیگه رو به شما بدم
      موفق باشید

  • Arman

    سلام به همه ي كاربران اپل اپس.من آي او اس ٥.١.١ دارم و مي خوام به ٦.١ ريستور كنم با توجه به اينكه ورژن هاي بالا تري او مده،چي كار كنم؟

  • عدن

    سلام خسته نباشید .. من آیفون ۳جی اس دارم و از خود گوشی Reset رو زدم دیگه بالا نمیاد .. حتی فریمور مربوط دانلود کردم ولی اصلا به آیتیونز وصل نمیشه و تو همون آرم اپل ثابت مونده .. چی کار کنم ؟ کمک کنین

  • Ramin 75

    سلام و خسته نباشید خدمت دوستان من یک آیپاد تاچ 4 دارم ورژن 5.0.1 میخوام به 6.0.1 برم آیتونز ارور 3194 ئیده کمک کنید لطفا.

    • iMilad

      امکان ندارد . شما حتماً باید به آخرین ورژن آپدیت کنید . یعنی 6.1.5

    • Ramin 75

      ممنونم.

  • پارسا

    سلام.یک سوال پیش اومد برام.چرا من ایتونز رو باز میکنم فقط حق restore دارم یعتی backup خاموشه.اگه میشه پاسخ دهید.شکر

  • محسن

    سلام.من ایپد 2 دارم ای او اس7را اپدیت کردم الان روشن که میشه وسط صفحه نوشتهitunes وشکل کابل اومده لطفا راهنمایی کنید

    • iMilad

      دوباره ریستور کنید(به آخرین ورژن )

  • مهدی

    من وقتی دیوایسم رو به کامپیوتر وصل میکنم آیتونز با این ارور به پیشوازم میاد:
    itunes cannot read the contects of your iphone
    که بعدش میگه باید ریستور بشه
    نمیدونم چی کار کنم؟
    لطفا کمکم کنید.

    • مهدی

      بابت غلط املایی ببخشید:
      itunes cannot read the contents of your iphone

  • pedi

    سلام.با تشکر از سایت خوبتون.یک مشکل داشتم هنگام ریستور این ارور را دریافت میکنم:the ipad could not be updated because the firmware file was corrupt چه کار باید بکنم؟ ممنون میشم اگه کمک بکنید.

    • iAmirhosein

      شما احتمالا در هنگام دانلود فایل Pause کردید و فایل خراب شده

    • pedi

      ممنون از کمکتون.الآن باید یک بار دیگر دانلود کنم؟

      • iAmirhosein

        بله متاسفانه

    • pedi

      ممنون دوست عزیز.

  • alireza

    مزسی که سوال بنده رو هم جواب دادید

  • نیل

    سلام من 4s جیلبریک دارم! والان گوشیمو اپدیت دارم میکنم با ایتونز واپدیت و زدم درسته؟ یا بایر ریستور میکردم؟

    • godfather

      اگر به مشکلی خوردید ، فریمور را دانلود کنید و ریستور کنید ولی اگر مشکلی پیش نیامد ، موردی نداره

  • مهدی

    من خودم نمیخوام ریستور کنم ولی وقتی دیوایس رو به سیستم وصل میکنم آیتونز ارور میده که نمیتونه دیوایسم رو بخونه و ازم میخواد ریستور کنم و تنها همین گزینه نمایان میشه و متاسفانه آخرین بک آپم با آیتونز مربوط به مدت ها پیش میشه.راهی هست که ریستور نکنم و مشکلم حل شه؟؟؟
    ×دیوایسم جیلبرک نیست
    ×آخرین ورژن ios نصب هست
    ممنون میشم هرچه سریعتر جواب بدید…

    • godfather

      ارتباط خود را از اینترنت قطع کنید و سسیستم را ریستارت کنید و سپس بدیوایس را به pc وصل کنید و وارد iTunes شوید ، به احتمال 99 دصد مشکلتون حل میشه

    • مهدی

      متاسفانه من جزو اون 1 درصد هستم…
      حدود 1 هفته ست که این مشکل رو دارم و طی این هفته بارها دیوایسم رو وصل کردم ولی بازهم نشد…
      🙁

  • alireza

    سلام
    لطفا سوال منو جواب بدید
    من ios 6 رو دارم و میخوام برم به ۷ از برنامه های pp استفاده می کنم.ایا راحت با ایتونز میتونم به ۷ ریستور کنم؟
    چون قبلا اینجا خونده بودم pp نمیذاره ارتباط با ایتونز برقرار بشه

  • amirx

    سلام

    آیفون 4 رو 4.3.1 هست الان به چه ورژنی با چه برنامه ای میتونم ریستورش کنم که بشه جیلبریکش کرد؟
    مرسی

    • iReza Grand

      دوست عزیز اپل تنها به شما اجازه میده که به آخرین نسخه آپدیت کنید و اگر بخواید آپ کنید ، باید به 7.0.4 آپ کنید که اونم جیلبریکش نیومده . البته میتونید از سرویسهای بدون جیلبریک استفاده کنید.

  • علی 44

    سلام .
    سایت بسیار عالی دارید. من آیپدمینی 2 دارم. چند سوال:
    1- امکان snapshot در goodreader وچود ندارد که بشود مثل acrobat قطعاتی از فایل pdf رابرید ودر پاورپوینت یا مشابه آن paste کرد. نرم افزار snapper هم در آیپد همزمان امکانات goodreader را ندارد. می توانید نرم افزاری را در سایت بگذارید که مشکل بالا را نداشته باشد؟
    2- نوشتن فارسی و انگلیسی توام در keynote یا office2 در فایل پاورپوینت، عذاب آور است. می توانید راهنمایی کنید؟
    خلاصه ما هنوز در آیپد حالی که در درست کردن فایلهای پاورپوینت ویندوز می بردیم، نبرده ایم .
    دستی بگیرید.

    باتشکر

  • hamed

    عیبی داره قبل ریستور بک آپ نگیرم آخه اطلاعاتم رو نمی خوام؟

    • godfather

      نه مشکلی نداره

  • ma

    سلام
    وقت بخیر
    من آیفون 4 دارم که ios 5.1.1 روش نصب شده و جیلبرک شده. میخوام آپدیت کنم به فریمور جدید.
    میدونم که باید از طریق آیتونز این کار رو انجام بدم، ولی در مورد shsh نمیدونم، در جواب یکی از کامنتها گفتید باید shsh ذخیره بگیرید، این کار لازمه؟ اگه میشه لینک آموزش رو بگید.
    دیگه اینکه بعد از آپدیت کردن قابلیت داون گرید نیست؟ چون یه سری از نرم افزارها، خیلی به کارم میاد که بدون جیلبریک امکانش نیست. نمیدونم از طریق برنامه هایی هم که گفتید میشه نصب کرد یا نه. بعضی از مغازه های موبایل بهم گفتن که اگر shsh خاصی رو داشته باشید، میشه داون گرید کرد. ولی نمیتونم 100% بهشون اطمینان کنم.
    ببخشید که مطالب زیاد شد.
    ممنون میشم جواب رو بدید.

    • godfather

      شما باید shsh بگیرید تا هر زمان که خواستید ، به 5.1.1 خود دانگرید کنید
      آموزش ریستور بوسیله ی shsh و گرفتن shsh هم در سایت موجود است ، با جستجو پیدا کنید

  • جسام

    با سلام و خسته نباشید ،
    بنده یه ipad 4 16 wifi دارم ، می خاستم به ios 7 ارتقاع بدم ، ولی هنگام نصب itunes هنگ میکنه و بسته میشه ، لطفا راهنمایی کنید .

    • iAmirhosein

      آخرین نسخه آیتونز را نصب کنید و هم چنین آخرین نسخه برای آیپد 4 یعنی 7.0.3 را دانلود کنید

  • فرشید

    اگر سئوالم خنده دار است ببخشید چون اطلاعاتم کم است ولی لب تاپ من مدل dell است ایا بهاین لپ تاب هم وصل کنم شارژ می شود

    • iAmirhosein

      بله ولی اگر شارژ نشد ابتدا نرم افزار ASUS Ai Charger را نصب کنید تا بتونید با کامپیوتر آیپد را نیز شارژ کنید

  • فرشید

    سلام مدت 5 ماه است که ای پد 4 گرفته ام چند روز است که باتری کاملا خالی شده و هر چه شارژر را وصل می کنم شارژ شروع نمی شود ضمنا از چند روز قبل هر وقت می خواستم شارژ کنم مدام پیغام ظاهر می شد که این شارژر و سیم با دستگاه سازگار نیست در حالی که همان شارژر اصلی اولیه بود نمی دانم چکار کنم

    • iAmirhosein

      ببینید اگر جیلبریک هستید حتما یکبار ریستور کنید.درغیر اینصورت حتما یکبار با کابلی دیگر امتحان کنین

    • فرشید

      سلام نه جیلبرینگ نیستم با کابل دیگری هم امتحان کردم ولی جواب نداد

      • iAmirhosein

        پس تنها راه باقی مانده امتحان کردن با آداپتور و پریزی دیگر است.اگر این هم جواب نداد یکبار ریستور کنید

    • فرشید

      ببخشید باتری کاملا خالی شده و دستگاه خاموش شده چطوری ریستور کنم

      • iAmirhosein

        خوب دوست من وقتی به کامپیوتر متصل کنید همزمان شارژ هم می شود

  • kio

    سلام من هنگام ریستور ایپذم ارور 3014 میده الانم بالا نمیاد باید چیکار کنم تو رو خدا زود جواب بدین لطفا

    • DaniyalNDRM

      باید shsh ذخیره بگیرید.
      در ضمن با اخرین نسخه ایتونز و فریمور مربوط ریستور کنید

  • ramin

    آیپد من دیگه بالا نمیاد زذه the ipad cannot restored at this time beacuse the ipad software update server could not be contaced or is temporarily unvaliable

  • Reza

    سلام
    اقا من ايفون چهار دارم و ورژن پنج .يك.يك روشه
    الان ورژن شش. يك .دو رو تو كامپيترم دانلود كردم و دارم
    سوالم اينه ميتونم شش.يك.دو رو با ايتونز بريزم رو گوشي يا نه ؟
    چرا؟
    سوال بعدي رو تكرار ميكنم براي بار n ام اپديت و ريستور در ايتونز چه فرقي باهم دارن؟ تكرار ميكنم در ايتونز ٢ گزينه اپديت و ريستور چه فرقي داره !!!! توضيحات بالا نا مفهومه!!!!!
    مرسي

  • رضا

    سلام
    اقا من ايفون ٤ دارم و ورژن ٥.١.١ روشه
    الان ورژن ٦.١.٢ رو تو كامپيترم دانلود كردم و دارم
    سوالم اينه ميتونم ٦.١.٢ رو با ايتونز بريزم رو گوشي يا نه ؟
    چرا؟
    سوال بعدي اينكه اپديت و ريستور در ايتونز چه فرقي باهم دارن؟ تكرار ميكنم در ايتونز ٢ گزينه اپديت و ريستور چه فرقي داره !!!! توضيحات بالا نا مفهومه!!!!!
    مرسي

  • مهدی

    سلام
    من تازگی یه آیپد 4 گرفتم ios 6.03 داره و سریالش A1460 .براش Ios 7.0.3 cdma از سایت شما دان کردم ولی موقع ریستور ارور
    the ipad could not be restored because the firmware file is currept! می دهد
    لطفا راهنماییم کنید
    ممنون

    • مهدی

      در ضمن نسخه gsm هم دات کردم و این ارور زیر میده
      the ipad cnnot be restore because the fimware is not compatible
      کلافه شدم خواهشا راهنمایی کنید

    • iAmirhosein

      شما احتمالا هنگام دانلود Pause کردید و فایل خراب شده.باید دوباره دانلود کنید

    • مهدی

      من مجدد Ios 7.0.3 cdma دانلود کردم ولی باز ارور
      the ipad could not be restored because the firmware file is currept می دهد
      ممکنه بخاطر این باشه که سیم کارت داخلش نیست؟یا مشکل از ایپده؟

  • مصطفی

    با سلام من ipod 2g دارم و می خواهم winterd00r 6 رو روش نصب کنم ولی در آخر ریستور کردن رو قسمت
    Verifying ipod restore
    گیر کردن باید چی کارکنم ؟ اگه میشه زود جواب بدید خیلی فوریه؟؟؟؟؟؟

  • mani

    salam man ios7.0.3 daram mikham restoresh konam vali hamash eror 3004 mide itunes update be net ham vaslam nemidonam eshkal az kojast….

  • rezaahmd

    سلام خدمت دوستان غزیز بخشید می شه الان جوابم بدین که بعداز جیبرک گوشی ipnone4چیه برنامه ای می خواد ممنون اگه راهنماییم کنید

    • iReza Grand

      اگه منظورتون ریختن برنامه و بازی روی گوشیه ، میتونید از برنامه های itunes , itools,ifun box و چند نرم افزار دیگه استفاده کنید که من خودم itools رو پیشنهاد میکنم .(البته قبلش باید از طریق آیتیونز ، اپل آیدی و رمز رو وارد کنید تا کامپیوترتون شناخته بشه.اگر هم کار نکرد از قیلتر شکن! استفاده کنید)
      اگر منظورتون چیز دیگه ایه ، بگید تا راهنماییتون کنم.

  • حامد

    من فایل 7.0.4 رو از کجا بیارم ؟

    • iAmirhosein

      آخرین نسخه منتشر شده ۷.۰.۳ می باشد

  • iMamad

    سلام من iPhone 4s ورژن 5.0.1 جیلبریک شده دارم میخوام به ios 7.0.3 آپدیت کنم میشه راهنمایی کنید ؟که باید چیکار کنم؟؟؟!

    • iAmirhosein

      دوست من آموزش به صورت کامل گفته شده!شما باید فایل این نسخه را دانلود کنید سپس با استفاده از همین اموزش ریستور کنید

    • iMamad

      یعنی من باید اول ورژن 5.0.1 رو رانلود کنم ؟؟یا مستقیم 7.0.3 ؟؟؟یکم بیشتر توصیح بدید

  • حامد

    میخاستم ریستور 4.2.1 به 6.1 انجام بدم در مرحله آخر ارور 3194 میده؟ چکار کنم؟

    • iAmirhosein

      دوست عزیز شما فقط میتونید به آخرین نسخه ریستور کنید!
      آخرین نسخه هم ۷.۰.۴ می باشد

  • نوید

    ببخشید چرا علی رغم اینکه فریمور درست دانلود کردم ipad 3 wifi only باز میگه کامپتیبل نیست؟ چند بار دیگه هم چک کردم . فریمور درس دانلود شده

  • احمدرضا

    ios7.0.3 رو با خود گوشی اپدیت کردم ولی وقتی میخوام ریستور کنم کامپیوتر اپدیت رو دانلود میکنه
    چیکار کنم دانلود نکنه
    راه دیگه ای هست یا باید خود کامپیوتر دانلود کنه
    من میخوام با این کار تمام اطلاعاتم پاک بشه .برای این کار فقط باید ریستور کنم؟

  • حکیم

    منو به این سایت هدایت میکنهhttp://support.apple.com/kb/TS1275لطفا کمک کنید

    • GAMER

      دوست عزیز
      دلیل روشن شدن آیپاد شما رو نمیدونم
      ولی میتونم این رو بهتون بگم که اگر شما این قسمت رو مطالعه کنید مشکلتون حل میشه:
      http://support.apple.com/kb/TS3694#error3004
      اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید که خودتون دونه دونه کار ها رو انجام بدین
      اگر بلد نیستین بگید کدوم بخش ها رو براتون ترجمه کنم
      در ضمن
      حتما قبل از همه این کار ها یک بار با تغییر آی پی اقدام به ریستور کنید
      موفق باشید

  • حکیم

    با سلام من ایپاد مینی رو خواستم اپدیت کنم البته جیلبریک شده تا شیفت و ریستور رو زدم بم یک ارور داد با شماره 3004 بعد دیگه ایپاد روشن نشد لطفا کمکم کنید

  • mwv

    آقا من آیفون 3g رو به 4.2.1 ریستور کردم بعد از اینکه گوشی بالا میاد آنتن نداره میشه راهنمایی کنید؟

  • ali

    سلام ببخشید میخواستم ببینم الان که من دستگاهمو ریستور کردم و بالا اومد اونجاییکه میگه کشور و رجیون رو انتخاب کن چی انتخاب کنم بهتره چون ایران نداره !! چون اولین بارم این کارو کردم !!
    ممنون

    • GAMER

      آمریکا رو انتخاب کنین

  • amir

    سلام میخواستم بدونم وقتی بک آپو برمیگردونی برنامه ها یا بازیا هم برمیگردن؟
    یه سوال دیگه وقتی با این روشی که گفتین آپدیت کنم گوشی که جیلبیریک نمیشه؟

  • milad

    سلام
    اقا فرق این ipad 2 wi-fi rev a با ipad 2 wi-fi چیه؟من چگونه بفهمم که ipad 2 من کدوم یکی از این دوتا است

  • ali

    سلام
    خسته نباشید بابت سایت خیلی خوبتون
    من ایفون 4 دارم میخوام برم به 7.0.0
    منتها ارور 3194 میده فکر میکنید اگه 7.0.2 رو دانلود کنم حل میشه یا نه؟؟؟؟

    • iAmirhosein

      بله دوست من چون فقط میتونید به آخرین نسخه ریستور کنید

    • حکیم

      دقیقا برای من هم همین ارور رو میده

  • امیرعلی

    کمک کنید ریستور که میکنم اول : extracting files بعد preaper ipad for restore تو بخش دوم گیر میکنه این ارور رو میده
    http://uploadkon.ir/uploads/Untitled_747.png
    وقتی هم که more information رو میزنم این لینک رو میاره
    http://support.apple.com/kb/TS4451
    کمک کنید الان عکس یو اس بی میاد که میگه وصل کن به آیتیونز چند بار هم امتحان کردم ولی همون مشکل رو داره ipad 3 wifi 32 GB

    • iAmirhosein

      مطمءنید که به ۷.۰۲ ریستور می کنید؟

    • امیرعلی

      نه 6.1.2 هستم میخوام به همین فریمور ریستور کنم الانم مشکلش رو حل کردم توی فایل هاست بود ول الان ارور 21 رو میده

  • reza

    modele goshimam iphone 5 vase downlodesham 5 gsm ro az siteton gereftam lotfan begin chera vaghti toye restore mizanam mizane ( firmware file not compatible

    • godfather

      اشتباه دانلود کردید

  • reza

    salam bebakhshid az siteton update ios 7.0.2 ro gereftam hala vaghti mizanam to restore mizane firmware file not compatible lotfan javab bedid

    • godfather

      فریمور را اشتباهی دانلود کردید

  • منوچهر روحی لاله

    با سلام ونهایت احترام
    من ایپد ۲ با ios 4.3.3 دارم که جیلبریک شده است.
    ولی الان میخوهم که از جلیبریک در بیاید و آخرین ios را که ۷ است را رویش نصب کنم.
    ایپد من هم سیمکارت می خورد و هم وای فای دارد وهم ۶۴ گ میباشد.
    خواهشمندم مرا راهنمایی کنید. اگر به ایمیلم بفرستید بسیار ممنون خواهم بود.
    از تمامی دست اندرکاران سایت شما کمال تشکر را دارم.
    ارادتمند
    دکتر روحی

    • iAmirhosein

      دوست من کافیست فایل آپدیت به iOS7.0.2 را از سایت دانلود کنید و با نرم افزار آیتونز در PC یا مک ریستور کنید.

  • gld

    سلام
    یه سوال! من وقتی میخوام از از اطلاعات گوشیم موقع آپدیت کردن به ios 7.02 بک آپ بگیرم یه همچین خطایی میده
    itunes could not back up your iphone because a session could not be started with the iphone
    اگه ممکنه راهنماییم کنید

  • سينا

    نميدونم گيجين يا تنبلين
    اولا گفتن اينجا نپرسين سوالو دوما برين انجمن
    سوما اگه يكم حوصله داشته باشين چه تو اين سايت چه تو سايتاي ديگه اونقد از سوالاي تكراريه شما پرسيدنو به جواب رسيدن كه نگو
    پس اول يكم تحقيق كنين اگه به جواب نرسيدين بپرسين

  • sani

    salam.man vase downgrade kardane gushim haminkararo anjam dadam ama errore 3194 mizane!!!lotfan rahnamaiem konim….gushimam iphone 4e..

  • مجید

    سلام
    من از طریق pc suite از گوشی آیفونم ( iphone 3G )
    backup گرفتم و متاسفانه بعدا متوجه شدم که با آیتیونز راحت تر میشه این کار رو انجام داد
    حالا میخواستم backup رو به گوشیم برگردونم ولی راهشو نمیدونم
    لطفا راهنمایی کنید تمامی شماره ها و پیامام تو نسخه backup هستن
    ممنون

  • Hadi

    سلام چطوري shsh رو ذخيره كنم؟
    اگه وسط اپديت net قطع بشه چه اتفاقي ميفته؟
    لطفا جواب بديد
    ميخوام برم به ios 7

    • DaniyalNDRM

      درود
      توسط Tiny umbrella

  • محمد

    با سلام
    من از ios 6.1.4 می خواهم به ios 7.0.2 ریستور کنم (آیفون 5)
    ولی کلی برنامه از طریق pp25 روی گوشی ریختم که ازشون استفاده می برم .
    راهی برای این که بعد از ارتقاع به ios 7.0.2 این برنامه ها و اطلاعات داخلشون از بین نرود هست (مثلا” از تک تکشون بکاپ بگیرم ) ؟
    و این که بار اولی است که می خواهم ریستور کنم تنها فایل ipsw که برای دانلود گذاشته اید کافی است ؟

    ممنون از زخمات شما

  • فاتح

    سلام
    وسط مرحله دوم در حال ریستور شدن اتصالم قطع شد و همه چیز خراب شد والان هم ارور می ده. چیکار باید بکنم؟

  • vahid

    salam
    mobile e iphone 4 gsm ro mikhastam az 6.0.1 be 7.0.2 update konam,vali yeho safe siah shod o axe itunes oomade,vaghti b itunes vaslesh mikonam aslan nemishnase iphone ro minvise bayad restor beshe,frameware e 7.0.2 ro dl kardam,nasb ham mishe vali avakhresh errore 3014 mide o hichi,dobare b halate ghablish barmigarde,ldfan komakam konid:(
    merc

  • reza

    man ios 6.1 ro don kardam vali vaghti shifto migiram restoro miznam chizi nemiare ke entekhab knam?man ios 7.0.2 rushe mikham bargarde be 6.1 bayad chikar knam khahesh mikonam harcheghad ke md zu beem javab bedid chon man kheili ba in moshkel daram

    • godfather

      اپل امکان دانگرید به 6.1 را برداشته است

      شمافقط در صورتی می توانید به ورژن پایین تر ریستور کنید که shsh آن ورژن را داشته باشید
      در غیر این صورت این امر امکان پذیر نیست

  • farii

    سلام من ایفون 5 جیلبریک دارم ولی میخوام ریستور کنم که بتونم اپدیت 7 رو بگیرم … توی یکی از کامنت ها زده بودید که 6.1 دیگه ساپورت نمیکنه و اینکه میترسم وسط ریستور گوشیم هنگ کنه 😐
    واسه همین میخام بدم بیرون واسم ریستور کنه میدونید مبلغ اش چقدر میشه؟؟
    لطفا ج بدبد

    • Yashar17

      با این ترسی که داری باعث میشه سرت کلاه بره و مجبور به هزینه بشی نباید ازت پول بگیرند چون رایگانه.

      من فقط یه بار برای دوستم که بهم اعتماد نداشت پرسیدم گفتند رایگانه نیازی نیست!

      نترس فقط با اعتماد به نفس به خودت اعتماد کن و اصلا هنگ نمیکنه و خراب نمیشه.

      به شرطی مانند اموزش عمل کنی.

      مشکلی پیش نمیاد اگه امد یاری میکنیمت.

  • محمد

    صفحه گوشيم بالا نميادفقط علامت آيتونس روي صفحه گوشيه بايدچکارکنم؟

    • iShayan

      دکمه پاور و دکمه هوم را همزمان باهم انقدر بگیرید تا خاموش شود بعد دوایس را روشن کنید دیگر از حالت ریکاوری در می اید

    • امین

      من این کاری که گفتین انجام دادم باز هم صحفه ایتونز میاد بالا !

    • sara

      برای من هم همینطور شده دکمه home+power روهم زدم ولی نمیشه همینطوری فقط علامت iTunes رو صفحست چی کار باید بکنم؟؟؟ :((((((( :((((((((
      ممنون

    • apple

      باید وصل کنید به آیتونز و ریستور کنید چون وسط ریستور سیمو قطع کردید اینطوری میشه در این مواقع هیچ سیستمی روی گوشی نصب نیست چون سیستم عامل قبلی کاملا پاک شده و سیستم عامل جدید هم هنوز کاملا نصب نشده وقتی ریستور کنید سیستم عامل نصب می شود
      دلیل این پدیده هم این است که هنگام ریستور اتفاقی افتاده که ارتباط دستگاه شما با آیتونز قطع شده است در این حالت تمامی فایل ریستور از روی دستگاه پاک می شود و پیام آیتونز ظاهر می شود .خودم هم وقتی می خواستم آیپدم رو ریستور کنم یه بار از این کارا کردم…..

  • مجید

    سلام
    من آیفون 4 دارم جلبریک 4.3.3 الان فریمور هاشو دانلود کردم و میخام ریستورش کنم بعد آبدیت ولی هر موقع دکمه شیفت و ریستور رو میزنم یه پیغام میاد که وقتی دکمه کلوز رو میزنم کلا از آیتونز بیرون میره چیکار باید کنم

    • godfather

      چه پیغامی ؟

  • محمد

    سلام من آيفون 5 دارم وسط آپديت کردن خاموشش کردم چکار کنم؟

    • iAmirhosein

      مشکلی نیست

  • tara

    سلام ممنون میشم کمکم کنید هیچ راهی واسه برگردوندن از حالت ios7 به حالت قبل نیس؟؟؟؟

  • saman

    سلام
    دوستان من ایفونم 6.0.1 هست ورژنش
    و جلبرک هست
    الان به ایتیونز وصل کردم البته ایتیونز رو اپدیت کردم
    و میگه اپدیت به 6.1.4 بکنید نه i.o.s 7
    ودر اخر من فریمور 7 دانلود کردم
    الان همینطور که گفتید بک آپ بگیرم و مستقیم از 6.0.1 به 7 آپدیت کنم ؟
    و ایا از خود گوشی می تونم اپدیت کنم با وجود اینکه جلبرک هست؟
    ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن

    • iShayan

      با توجه به این که جیلبریک هستید از خود دوایس نه نمیشه ولی شما میتونید با استفاده از restore البته قبلش بکاب بگیرید به ios 7.0.2 اپدیت کنید

  • محسن

    ارور 3004 میده.لطفا جواب بدید…

  • محسن

    سلام.من 4s دارم با ios 5.0.1.الان ios 7 و گرفتم.اول بکاپ گرفتم الان ریستور میکنم ارور میده چرا؟؟؟اول باید برم به ios 6 بعد برم به 7؟؟؟لطفا الان جواب بدید…وسط این ماجرام.هنگ کردم.

  • erfan k

    اقا باسه من این ارور و میده چیکار کنم؟ لطفا کمک کنید :the iphon`erfan cannot restored at this time because the iphone soft war update server could not be contacted is temporanly unavailable please try again later. ممنون از خدماتتون

  • Pooria.

    اول بايد به ٦.١.٣ اپديت كنيد بعد ios 7

  • فرزاد

    سلام، من آیفون 5 را به ios 7 آپدیت کردم ولی بعد از برگرداندن بکآپ هر 2 ثانیه یکبار روی صفحه آرم سیب میاد و نمیشه با گوشی کار کرد! به نظر اساتید چیکار میشه کرد ؟ مرسی

  • Saide

    سلام من هر کاری میکنم صفحه سافت ور آپدیتم باز نمیشه ، از دیشب تا حالا در حالت لود شدنه گوشیم ۵ هست دلیلش میدونید چی هست؟

  • ali.alex

    سلام ببخشيد وقتي ميخوام بك آپ بگيرم ميره تو درايو C امكانش هست جاي ديگه بك آپ بگيرم؟

  • amirpma

    چرا برای آیپد مدل A1430 فریمورش کار نمی کنه؟؟؟؟

    • DaniyalNDRM

      فریمور مشکلی نداره ! درست دانلود بشه اوکی هست

  • hooman

    salam man file ipadama bara computer download kardam alan ke restore kardam ta nesfe mire errore 3014 mide alan moondam chi kar konam age mishe begin chi kar konam negaran shodam

  • alireza

    سلام من یک ایپاد تاچ 5 دارم بعد ای او اس 6.1.2 هست بخوام با خود ایپاد اپدیت به ای او اس 7 کنم مشکل دارم چون اپدیت ای اوس 6.1.3 میاد چیکارکنم

    • iAmirhosein

      با چیز پی ان امتحان کنین

  • amirpma

    با سلام

    آیپد من مدل ipad new A1430 ios 5.1 جیلبریک شده است

    لطفا لینک فریمور مخصوص آیپد من را برای آپدیت به ios 7 در پاسخ این سوال قرار دهید

    من پیدا نکردم. خیلی ضروریه!!!

    با تشکر

  • Ilooove

    خواهش میکنم کمک کنید

  • Ilooove

    ببخشید وقتی من میخوام ریستور کنم پس از اکسترکت ارور 3004 میده

  • امیر

    سلام ببخشید یه سوال
    حالا که من بک آپ برداشتم چطوری می تونم اونارو به موبایلم برگردونم؟

  • ali

    سلام.من وقتی می خوام ریستور کنم شیف رو گرفته فایل فریمور رو انتخاب کرده بعد ریستور میکنم ولی این ارور رو میده ..the iphone could not be restored.the disk you are attempting to use is full.removeing files and emptyng the recycle bin will free up addition space

  • Hossein

    تا حالا 400 بار ریستور کردم. ولی عجیبه الان تو اکتیو شدن همین طور گیر می کنه و آخرش می زنه به اینترنت وصل نیستی!!

    • iAmirhosein

      چیز پی ان بزنید

  • رضا

    سلام من وقتی میخوام ایپد رو اپدیت کنم مینویسه ای او اس 6.1.3 چطور میتونم ب ای او اس 7 اپدیت کنم ؟ ورژن ایپد من 5.1.1 و ایپد 2 میباشد

  • omid07

    اقا يه سوال گوشيه داداشم 4s ios5 هست و جيليريك.اينو چجوري به ios7 تبديل كنم

  • علیرضا

    با سلام مجدد
    آیا وقتی ریستور میکنیم، عکس ها هم همگی بر میگردن؟
    فقط اپلیکیشن های نصب شده از طریق جیلبریک بر نمیگرده؟
    ممنون 🙂

  • amir

    انلاک بعد از ریستور میپره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • iAmirhosein

      اگر انلاک جیلبریک باشد بله

  • amir

    سلام…………………یعنی چی که انلاک فکتوری شده……….انلاک نوع دیگری هم داریم و از کجا بفه میم چه جور انلاکیه؟؟؟؟؟

  • Mohammad

    اگر اپل ايدي اي رو كه با هاش برنامه هاي پولي خريده باشيم و نصب كرده باشيم و از طريق ota اپديت كنيم برنامه ها پاك ميشن؟؟؟

    • DaniyalNDRM

      درود
      خیر حذف نمیشه

  • علي

    سلام با خود تبلت ميشه وصل شد به اينترنت و اپديت كرد به ios 7

    • iAmirhosein

      بله

  • فريد

    من الان دو تا ايفون رو تو ايتونز بكاپ گرفتم!!!حالا اگه restore backup رو بزنم كدوم بكاپ مياد تو آيفون خودم؟؟

    • iAmirhosein

      میتونید انتخاب کنید هنگام بازگردانی

  • ali

    سلام من اگه ریستور نکنم و آپدیت کنم (به ios7) مشکلی پیش می‌ آید؟

    • iAmirhosein

      خیر عزیز

  • علیرضا

    با سلام و خسته نباشید و تشکر از این همه اطلاعات خوب
    یک سوال
    من الان گوشیم4اس 16 گیگی هست جیلبریک شده
    الان یک سری اپلیکیشن دارم. میخوام بدونم وقتی بک آپ میگیرم و بعد از نصب ios7 ریستورشون میکنم
    همه اپلیکیشن های من برمیگردن یا اپلیکیشن هایی که بدون جیلبریک نصب کرده بودم فقط برمیگردن
    با تشکر از شما
    علیرضا

    • iAmirhosein

      فقط نرم افزار های بدون جیلبریک باز میگردند

  • hossein

    سلام خسته نباشید
    من گوشیم iphone 4s 16g هستش
    میخواستم بدونم اگه من گوشیما به ios 7 آپدیت کنم اون موقع به بلوتوثم دست پیدا میکنم

    • iAmirhosein

      خیر دوست من

  • parham

    سلام تبلت ایپد مینی من در مرورگر سافاری میخوام چیزی تایپ کنم گیر میکنه

  • اراد ارشدی

    ببخشید من یه ماه پیش به ای اواس7اپدیت کردم دیروز وقتی میخواستم موبایلمو روشن کنم نوشتactivation required حالا هم هیچ کاری با موبایلم نمیتونم بکنم لطفا سریعا کمک کنید(موبایلم ایفون4 هست وبه بتا 4 اپدیت کرده بودم)

    • Atabak

      Bayad be iOS 6.1.3 restore koni

  • vahidd

    error 3194 mide komaaak

  • reza01moradi

    error mide chikar konammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm???????????????

  • iAran

    اگه امكان داره يك ليست از برنامه هاي سازگار با iOS 7 تهبه كندي

  • ehsan

    باید اول فایلی که دانلود کردیم رو extreactکنیم؟

    • iAmirhosein

      بله با استفاده از TransMac

  • كامياب

    با سلام
    ببخشيد من ايفون 4a دارم با ورژن 6.1.2 جيلبريك ش كردم اگه با ايتيونز اپيديتش كنم جيلبريك حذف ميشه و ديگه براي برنامه هاي اصليم كه از ايتيونز گرفتم اتفاقي نميفته

    • godfather

      اگه با iTunes آپدیتش کنید ، ریستور میشه یعنی همه ی اطلاعاتتون میپره
      ولی اگر قبلش بکاپ بگیرید ، بر می گرده

  • احسان

    با ریستور کردن توست ایتولز به ios 7 بعد برای جلیبرینگ مشکلی پیش نمی اید؟
    مغازه های نرم افزار گوشی کار دیگری انجام میدهند؟یا همین کار را میکنند؟

  • وحید

    من همین اپدیت اخری رو انجام دادم الان 6.1.3 هست یعنی باید بیخیال بشم همینجور خراب باشه دیگه؟؟؟؟
    اخه من کاریش نکردم فقط اپدیت کردم!!!!؟؟؟؟؟؟؟

    • godfather

      نه خراب که نیست
      فعلا نمی تونین جیلبریک کنین و باید برای نصب برنامه و بازی از tongbu یا 25pp استفاده کنین

  • حسین

    sلام . . .
    من چند تا سوال داشتم ممنون میشم کمک کنید :
    دستگاه من ipad mini 6.0.2 هست میخواستم ببینم اگر این نسخه رو جیلبرک کنم و بازی های سایت شما رو رو نصب کنم روی دستگاه :
    1- بعد از آپدیت به نسخه IOS 7 تمامی بازی ها و برنامه ها از کار میوفته ؟
    2- اگر به نسخه ی 7 آپدیت کنم و بعد بخوام به نسخه ی بک آپ گرفته شده 6.0.2 توسط itunes بر گردم امکانش هست یا خیر ؟
    3- شما چه پیشنهادی میکنید : دستگاه رو جیلبرک کنم و از بازی های کرک شده استفاده کنم یا با 25pp روی جیلبرک نشده برنامه نصب کنم ؟ میترسم اینهمه دانلود کنم بعد دیگه این بازی ها روی ios 7 بعد از جیلبرک اجرا نشه !
    ببخشید سوالا زیاد شد زیاد آشنایی ندارم
    خواهش میکنم یه راهنمایی در مورد اینکه کدام نسخه رو برای جیلبرک ipad mini gsm 64gb (سیم خور هست ) دانلود کنم …ورژن کنونی هم که 6.0.2 هست

    • godfather

      1 – بله
      2 – خیر
      3 – جیلبریک کنید و تا زمانی که ios 7 براش جیلبریکی نیومده ، ریستور مکنید ( البته پیشنهاد من اینطوری است)

    • حسین

      ممنون که جواب دادید :
      حالا یه سوال دیگه … من این بازی آسفالت 8 رو دانلود کردم + چند تا برنامه ی دیگه
      تو یکی از آموزشها نوشته بودید از طریق itunes نصب میشه که باید برنامه ی appsynce رو اول دانلود کنم
      مشکل من اینه که تو سیدیا (ورژن 1.1.8) تو قسمت سورس گزینه ی add وجود نداره که بخوام اصلا سورسی اضافه کنم بقیه ی آموزشها رو هم چک کردم همه با عکس تو قسمت source یه گزینه ی addباید باشه واسه اضافه کردن سورس ولی واسه من نیست یه گزینه ادیت هست و یه منیج که وقتی میزنم میگه نوع یوزر رو تعریف کنید (user-hacker-develover) , id) و چیز دیگری نیست من سعی کردم این بازی رو با itools و i-funboxو خود itunes نصب کنم که نشد
      چیکارکنم؟

  • وحید

    ممنون از پاسختون
    به نظر شما میتونم خودم انجام بدم یا بدم بیرون تا الان خیلی کار کردم ولی این محصولات اپل با این قیمتاشون و سبک های خاصشون یکم ترسناکن

    • godfather

      iOS دستگاهتون چند است ؟

      اگر زیر 6.1.2 است که میتونین جیلبریک کنین ولی اگر غیر از این است که باید بیخیال جیلبریک شوید

  • وحید

    البته برای من هم همین ارور mohamad رو میداد ولی یه بار کارای خدا خودش گرفت خواهش میکنم راهنمایی کنید مال مردمه ممنون

  • وحید

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید من ipod یکی از دوستان رو با همین روش اپدیت کردم ولی حالا هم نمی تونم روش هیچ نرم افزاری رو نصب کنم هم مونویی که مال تنظیمات بلوتوث و وای فای و جی پی اس و … که از بالا باز میشد باز نمیشه خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون

    • godfather

      باید دستگاه رو جیلبریک کنین

  • mohamad

    سلام خسته نباشید.من ایپاد تاچ 4g دارم.فریمور ios6.1.2 ر از همین جا دانلود کردم, طبق همین اموزش تو ایتیونز بازش کردم منتها بعد از اکسترکت سافت وار ,ارور میده و ریستورُ انجام نمیده.
    متن errorش: the ipod could not restored.an unkown errror ocurred 3194
    فک نمیکنم مشکل ورژن ios باشه چون تا 6.1.3 ر کاور میکنه ظاهراً.ممنون میشم راهنمایی کنید

    • godfather

      بهتر بود در انجمن مطرح می کردید

      برنامه ی TinyUmbrella رو دانلود کنید و بعد به تب advance بروید و گزینه ی Set Hosts to Cydia on Exit رو فعال کنید و بعد apply کنی تا دیوایس ریبوت شه و بعد از اینکه ریبوت شد ریستور کنید

  • MIE_EMAD

    IOS 7 BETA6 همونیه که قبلا بود…
    عجب گیری افتادیما….دیگه خسته شدم از بس باهاش ور رفتم.

  • MIE_EMAD

    سلام
    من توی انجمن عضو شدم ولی ایمیل فعال سازی نیومد برای همین مجبورم سوالمو اینجا بپرسم…ببخشید…
    دیروز وقتی IPAD MINI روشن کردم با این صفحات روبه رو شدم(http://www.uplooder.net/img/image/5/9a3c2ac7a74233e3693da6430224c790/asd.jpg)لطفا کمک کنید….؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

    • godfather

      آیپدتون رو به pc وصل کنید ببینید iOS آن چند است ( یا چند شده است)
      اگر تغییری کرده بود در همینجا بنویسید و اگر تغییری نکرده بود ، نمیدونم مشکل از چیست و بهتره صبر کنید تا ایمیل فعالسازی براتون بسیاد و در انجمن مطرح کنید

  • مهرنوش

    الان ورژنش 4، میخوام به 5 ارتقا بدم

  • مهرنوش

    سلام من تمام مراحلی که در سایت آموزش دادید را برای ریستور کردن انجام دادم. و برای ipod3 فایل مربوط را دانلود کردم. وقتی سیستم بعد از مرحله ریستور recovery mode میشه و میخواد دوباره بالا بیاد error میده و مینویسهthe ipod coud not be restored. An unknown error occurred (3194). میشه کمکم کنید؟

    • godfather

      به چه ورژنی میخواهید آپدیت کنید ؟

  • banavash

    داداش خدا عمرتون بده
    ممنون از راهنمائی کامل و جامع تون

  • kia

    slm
    har kar mikonam nmishe restore kard
    hata ba pc hay dg ham emtehan kardam error mide 3194
    hame rah haro emtehan kardam va v mobile man 6.1.4 hast
    hala bayad chekar konam baray update be v 7
    ????????????????????????????????????

  • Ashkan 007

    الان من ios beta 2 دارم میخوام به beta 5 تغییرش بدم
    این ارور رو میده
    the iphone ….cannot be restore at this time because the iphone software update server could not be contacted or is temporanly unavailable بعدش هم کمکم کنید مرسی

  • مصطفی

    با سلام من میخوام آیفون 4 با نسخه IOS 5.1 که آنلاک فکتوری میباشد و جلبریک هم نشده تا حالا رو به IOS 6 و یا بالاتر آپدیت کنم. میخواستم بدونم که با چه روشی بهتره آپدیت کنم. از طریق خود برنامه itunes که در صفحه ابتدایی نوشته آپدیت به IOS 6. در ضمن من حتی بعد از آپدیت شدن هم نمیخوام جلبریک کنم. پس با این شرایط راهنماییم کنید. و لطفا بفرمائید که قبل از آدیت کردن چه کارهایی باید انجام بدم که اطلاعاتی که در حال حاضر بر روی گوشیم هست از بین نرود. از قبیل اس ام اس ها، دفترچه تلفن و …. .
    و این رو هم بگید که اگر من از طریق خود itunes آپدیت کنم آیا باید از اطلاعاتم بکاپ بگیرم و بعد از آپدیت شدن رستورشون کنم یا اینکه نه نیازی به این کار نیست؟

    • godfather

      سلام دوست عزیز

      چون نمیخواهید پس از ریستور جیلبریک کنید ، پس با Itunes ریستور کنید
      برای ریستور کردن 2 راه دارید ، یکی همونی هست که خودتون گفتین یعنی بر روی آبدیت به ios 6 کلیک کنید تا itunes نسخه ی جدید ios 6 را برایتان دانلود کند و خودش هم ریستور کند
      یک راه دیگه هم اینکه نسخه ی 6.1.3 یا 6.1.4 را خودتان از اپل اپس با لینک مستقیم دانلود کنید و وارد itunes شودی و دکمه ی shift را نگه دارید و بر روی restor کلیک کنید و آدرس فایل دانلودی را بهش بدید تا براتون ریستور کنه
      ..
      برای اطلاعات گوشیتون هم میتونید با itunes بکاپ بگیرید و پس از ریستور به ورژن مورد نظر بکاپ خود را ریستور کنید.

  • arash

    سلام من یک ایفون 5دارم که ورژن ۶.۱دارم وجلبریکش هم کردم امامی خواستم ۶.۱.۲ارتقابدم فریمورهم دانلودکردم امازمانی که ایتونزریستورمیزنم فریمورانتخاب می کنم بعدازمدت کوتاهی ارورمیدم
    the iphone ….cannot be restore at this time because the iphone software update server could not be contacted or is temporanly unavailableخواهشاکمکم کنیدحتی بایک PCدیگرهم امتحان کردم امابازهمین ارورمیده خواهشاراهنمایی کنید ممنون ازسایت خوبتون کمکککککمکککمکککککککککککککککککککککککک

    • ihossein.rad

      ارش جان متاسفانه اپل فقط اجازه ریستور به اخرین ورژن رو میده که برای ایفون 5 شما تنها اجازه ی ریستور به 6.1.4 دارید.
      توصیه میکنم اصلا ب این ورژن اپدیت نکنید و اگر مشکلی برای ایفونتون وجود داره طبق اموزش موجود در سایت به همین ورژن فعلی بدون از دست دادن جیلبرک اقدام کنید

  • سعید

    سلام خسته نباشید من یه آبفون 5 با ورژن 6.1.4 دارم میخوام ورژن رو به 6.1.2 تغیر بدم . میشه واسم توضیح بدید ممنون میشم .

    • iKian

      امکان ندارد . منتظر IOS 7 و جیلبریک آن باشید !!

    • reza

      فریمور 6.1.2 برای دیوایس خود دانلود کرده آن را از طریق آی تیونز بر روی آیپد خود ریستور کنید و با جیلبریک از آن لذت ببرید

  • محمد یوردخانی

    با سلام
    ببخشید من یه 3gs دارم که الان 4.2.1 هست و بیس بندش هم 6.15 می باشد در ضمن لاک هستش آنلاک فکتوری نیست همچنین این گوشی جلیبریک ناپایدار می باشد
    حال آیا من می تونم گوشی خود را به ورژن بالاتر ریستور کنم و تا چه ورژنی و آیا مشکلی پیش نمی آید.
    لطفاً مراحل را به طور مختصر اعلام نمائید.
    با تشکر از شما

    • iKian

      بله 6.1.2 جیلبریک پایدار دارد . آموزش در سایت

  • iman206

    ببخشید دوستان اگر دکمه ی shift+update را بفشارم و فریمور را انتخاب کنم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • iAmirhosein

      دیوایستون آپدیت میشه

  • ali

    سلام بچه ها
    بعضی از فریمور ها را که دانلود می کنم بصورت فایل زیپه بعد از اکسترکتش یه پوشه با
    چندتا فایل میشه!
    چطوری باید تو ریستور ازش استفاده کنم؟

  • alireza

    چجوری اپ هارو برگردونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • iMahyar77

      با iFunbox از برنامه هاتون بک آپ بگیرید و پس از ریستور برنامه هارو دوباره نصب کنید( برنامه کرک شده نباشه)

  • reza

    سلام یه سوال من الان 6.1.3 هستم میتونم به 6.1.2 ریستور کنم

  • محمد امين

    اقا سلام بنده ios6.1.3 است هنوز رو ستينگم براي ios 7 كه اپديت كنم نيامده اگه لطف كنيد بيشتر توضيح بديد كه چه كار كنم

  • sina

    سلام وقت همگی بخیر لطفا کمک کنید همیت الان گوشیم(3gs) رو به (6.1.3) اپدیت کردم
    ولی بعد از ریستور شدن اکتیو نمیشه تو ایتونز میگه
    (We’re sorry, we are unable to continue with your activation at this time.
    Please try again later, or contact customer care.

  • سید علی حسینی

    با عرض سلام و تشکر از سایت خوبتون
    من آیپد 2 دارم و وقتی رفتم به وسیله خودش آپدیتش کنم گفت باید به آیتونز وصلش کنم
    راستی از کجا بفهمم که آیپدم کدوم یکی از اینهاست GSM, CDMA, Wi-Fi

  • enferadi

    عزیزان ارور ۳۱۹۴ علتش اینه ios 6.1.3 اومده دیگه نمیشه 6.1 ریستور کرد.منم همین مشکل رو دارم هیچجوره هم حل نشد متاسفانه.
    باید منتظر ios 7 بشیم.

  • hosein red

    آقا این 3194 چیههههههههههههههههههههههه دیگه ، همم این مشکلو دارن ،
    تورو خدا بگید چیکار کنم؟؟؟؟

    • DaniyalNDRM

      مشکلات داخل انجمن لطفا مطرح بشه
      سپاس

  • pooria

    سلام خسته نباشید

    ببخشید من یه آیفون ۴ دارم که ios ۴.۳.۳ روش نصب و همون موقع که خریدمشم جیلبریک کردمش. ولی‌ الان می‌خوام با همین فایل ریستور‌ای که شما برای آیفون ۴ gsm گذشتید اونو ریستور کنم ولی‌ ارورِ this device isn`t eligible for the requested build رو میده . ممنون میشم اگه بگید باید چیکار کنم .

    با تشکر

  • میلاد

    سلام
    iphone5 دارم میخواستم اپدیت کنم به 6.1.3 ولی از چند تا از فروشندههای علا الدین که پرسوجو کردم گفتند نکنم حتی خودشونم که این کاره هستند update نکرده بودند.
    میخواستم ببینم واقعا گوشی هیچیش نمیشه؟
    ممنون میشم جوابمو بدین

  • میلاد

    میشه با این روش از ios 6.1.3 به ios 6.1.0 برگردون

  • zobayr

    سلام من یپد3 دارم اونو ریستور کردم به 6.1.3 اما الان میخوام به 6.1.1 ریستور کنم آیا امکانش هست؟اگه میشه چطوری؟

  • mehdi

    سلام ببخشید ایفونم قفل شده و الان میخوتم ریستورش کنم میخواستم بدونم حتما باید به همون ios6.1.3 که روشه ریستور بشه ؟

    • iAmirhosein

      بله فقط به 6.1.3 ریستور میشه

  • منصور

    سلام
    من در قسمت setings>general>resetمیخواهم erase all content and settings را اجرا کنم و تنظیمات را رستور کنم Passcode میخواد باید چکار کنم
    مرسی

    • DaniyalNDRM

      سلام
      دوست عزیز خوب باید پسورد دستگاه رو وارد کنید !‌لطفا سوالات خودتون رو در انجمن مطرح کنید

  • منصور

    •iPhone 5 GSM
    •iPhone 5 CDMA
    فرق این دو در چیه و اگه مربوط به گوشی میشه باید از کجا بدانیم
    باتشکر

  • منصور

    سلام
    خسته نباشید من تازه آیفون 5 سفید 16 گرفتم موقعی که گرفتم Ios 6.1 بود بعد که با wifi به اینترنت وصل شدم پیغامی مبنی بر آبدیت آمد و به روز رسانی کردم به ios 6.1.3 بعداز میخواستم جیلبرینگ کنم دیدم برای 6.1.3 هنوز جیلبرینگ نیامده حالا با اگر restor Iphone را بزنم خودش بعد از طی چند مراحل شروع به دانلود برنامه ای بنام iphone softwer update را دانلود میکنه ____ آیا بعد از اتمام دانلود گوشیم را به ios 6.1 برگردونم چون میخوام جیلبرینگ کنم====== دستون درد نکنه

  • dnaial

    سلام خسته نباشید
    آیفون 4 دارم فریمور 5.1.1 ،میخوام به 6.1.2 آپدیت کنم که جیلبریک هم بشه آیا الان که 6.1.3 اومده امکانش هست به 6.1.2 آپدیت کنم؟آیا shshمیخواد ؟اگه راهی دیداره ممنون میشم راهنمایی کنید

  • mosty

    سلام
    من تازه ایفون 5 گرفتم . میخواستم بدونم من میتونم به 6.1.2 ریستور کنم؟ بعد اگر اره ایا بعد از رستور گوشی لاک میشه ؟
    تا الان هم نه جیل بریک نه کار دیگه ای نکردم .
    با تشکر از زحمات شما

    • DaniyalNDRM

      سلام. خیر الان فقط به بالاترین ورژن باید ریستور کنید ۶.۱.۳ جلبریک هم ندارد

  • mehdicherry

    سلام من ios6.0 دارم میخوام که به 6.1.2 ریستور کنم که جیلبریک شه که نمی شه ! (به خاطر ios 6.1.3 )
    چیکار کنم ؟

    • iAmirhosein

      شما باید در ۶.۰ بمانید

  • معین

    من میخوام ریستور کنم ارور ۳۱۴۹ میده تو رو خدا کمک کنید

    • iAmirhosein

      باید به 6.1.3 ریستور کنید

  • Armin

    این ارور 3149 چیه. خواهش میکنم کمک کنید

  • reza

    سلام بنده آی او اس ۵.۱.۱ روی ایپد ۲ دارم و shsh ۶.۱ را نیز دارم چه طور میتونم از ۵.۱.۱ بیام ۶.۱؟

  • mehdi325

    ببخشید قبلش ارور
    the ipod”ipod” could not be be restored . an unknown error occurred
    خواهش میکنم سریع رسیدگی کنید

  • mehdi325

    ببخشید من وقتی شیفت و ریستور رو میزنم و محل فریمور هم مشخص میکنم بعد از چند لحظه این ارور رو میده
    the ipod”ipod”cannot be restored at this time because the ipod software updat server could not be contacted or is temporarily unavailable

  • dorsa

    سلام.من آیفونم جیل بریک نشده.اگه با خود گوشی آپدیت کنم برنامه هام می پره؟ برنامه ها رو قبلا با اپل آیدی خودم روی گوشی نریختم.

    • iAmirhosein

      خیر برنامه هاتون پاک نمیشه اگه ریستور نکردید.فقط دقت کنید Update کنید نه Restore!

  • Reza

    سلام من آیفون 5 دارم که جیلبریک نکردم یه مغازه یه سری برنامه برام ریخت اولش اپل آیدی نمیخواستن ولی بعد از یه مدت شروع کردن به آیدی خواستن حالا هر برنامه رو که باز میکنم آیدی میخواد تازه بعدش که وارد میکنم هی لفتش میده تازه آخرشم بازش نمیکنه ، حالا یه دیکشنری که قبلا راحت باز میشد دیگه عملا قابل استفاده نیست ، بخدا این چند روز دهنم سرویس شده ، اگه دارم اینجا pm میدم چون قبلا دیدم که قدر میدونین و جواب میدین ، نمیخوام از pm دادنم پشیمون بشم

  • jf

    سلام
    من ipad 2 gsm دارم .
    وقتی 6.0.1ios رو دان کردم و پسوند اونو از زیپ به ipsw تغییر دادم . ریستور آیپد و میزنم و انتخاب میکنم بعد از پایان extracting software با ارور the ipad could not be restored. an unknown error occurred(3194 به معنای فارسی : ( اپل را می توان دوباره بازسازی شد. یک خطای ناشناخته رخ داده است ) مواجه میشم که فکر میکنم مشکل اکثر بچه ها باشه .
    اگه میشه برسی کنید .
    ممنون از سایت خوب و پر طرفدارتون .

  • jf

    سلام
    من ipad 2 gsm دارم .
    وقتی ios رو دان کردم و پسوند اونو از زیپ به ipsw تغییر دادم . ریستور آیپد و میزنم و انتخاب میکنم بعد از پایان extracting software با ارور the ipad could not be restored. an unknown error occurred(3194 به معنای فارسی : ( اپل را می توان دوباره بازسازی شد. یک خطای ناشناخته رخ داده است ) مواجه میشم که فکر میکنم مشکل اکثر بچه ها باشه .
    اگه میشه برسی کنید .
    ممنون از سایت خوب و پر طرفدارتون .

    • iAmirhosein

      سریعترین راه اینه که با یک pc دیگه امتحان کنین

  • hosein

    سلام
    اینerror برای چیه
    the iphone could not be restored.an unknown error occurred (3194)
    وقتی shifto میگیرم restoreo میزنم میاد
    ممنون

    • iAmirhosein

      با یک PC دیگه امتحان کنین

  • hamidreza

    سلام
    error e 3194 برای چیه وقتی restoreo میزنم میاد
    باتشکر

    • ipouya

      با سلام
      برای منم چند بار ارور 3194 رو داد ولی بعد از چند بار امتحان کردن بالاخره شد

  • masoud

    اقا جون مادرتون جواب بدین!!! من بدجورگیر کردم
    گوشیم ورژنش 4.3.3 هست میتونم به هر ios که میخام ریستور کنم؟مثلا به 6.1 یا 6 ؟یا حتما باید ب اخرین ورژن دانلود کنم؟الان برا اخرین ورژن جیلبریک پایدار وجود داره؟

  • masoud

    سلام.خسته نباشید
    چندتا سوال دارم ممنون میشم راهنمایی کنین.
    من ایفون ۴ دارم ورژنشم ۴.۳.۳ هست.همون موقع ک خریدم جیلبرکش کردم اما الان نرم افزار ها و بازی های جدیدی ک اومده ورژن بالاتری نیاز داره واسه همین میخام اپدیتش کنم.

    اول اینکه نرم افزار ایتونز من خراب شده ینی وقتی میخام بازش کنم ویندوز ارور میده ک خراب شده و باید از اول نصب بشه.ورژن جدیده ایتونز رو دانلود کردم الان اگه نصبش کنم(ایتونز قبلی رو پاک کنم)اطلاعات گوشیم(نرم افزار و بازی…) پاک میشه یا نه؟

    سوال دوم:گوشیمو ب چه ورژنی ارتقا بدم ک جیلبریکش در حال حاضر وجود داشته باشه؟
    و وقتی اپدیت بشه همه اطلاعاتم پاک میشه؟
    ممنون.ببخشید خیلی حرف زدم

  • ehsan

    سلام ٬ دوستان کسی میدونه این error برای چیه؟
    ۱۰۰ بار زدم همش همینو میده
    itunes اخرین ورژن هستش و گوشی iphone 4 که فایل gsm رو دانلود کردم
    the iphone could not be restored. an unknown error occurred (3194)

  • محمود

    سلام
    آیپد 2( 1396A-64GB – GSM) با ios4.3.3 دارم. برگرفته از cydia

    دو سه بار فریمویر دانلود کردم ولی با isn’t religible و با isn’t compatible
    ارور داده است.
    لطفا کمک نمایید:
    1- فریمویر مربوطه کدام است؟
    2- پس از دانلود فقط باید zip را به ipsw تغییر داد و کار دیگری نیاز نیست؟
    3- چرا با متن راهنمایی وب سایت شما به نتیجه نمی رسم؟

    ممنون اگر راهنمایی کنید.

  • محمود

    من آیپد 2 دارم64GB GSM با iOS 4.3.3 : مشخصات برگرفته از cydia

    فریمویر مربوطه را در restore ipad در آیتونز نمی پذیره. یکبار با isn’t religible
    و بار دیگر با isn’t compatible ارور داد:
    1- لطفا دقیقا بگید چه فریمویری لازم است؟
    2- آیا ابتدا باید به ios6.1 آپدیت کرد سپس با evasi0n جیلبریک کرد؟

    ممنون

  • kimia

    agar ba itools ham backup bgirim baz ham doroste ya faghat itunes ???

  • reza7

    تو رو خدا جواب بدین ارور 3014 به چه معنی

  • مسعود

    با سلام
    من داشتم اپدیت میکردم ک گوشی به حالتی در اومده ک کابل وصل شده به ipod رونشون میده هر کاری میکنم نمیشه ری استور کنم
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

  • بهداد

    سلام.
    من آیپاد تاچ دارم.
    وقتی می خوام ریستور کنم ارور 3194 می ده.
    چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بهداد

    سلام من آیپاد تاچ دارم.
    وقتی می خوام ریستور کنم ارور 3194 می ده.
    چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Pourya

    سلام می خواستم فقط یک نکته رو بگم اونم این که دوستانی که ورژن آیتیونزشون قدیمی هستش و نتونستن طبق روش آقا دانیال عمل کنن می تونن روی دیوایسشون راست در منوی سمت چپ کلیک کنن و بعد بک آپ بگیرن : http://s3.picofile.com/file/7666573438/restore_backup_.png
    :d

  • hamed

    salam khaste nabashid, man aval be erore 3194 bar khordam ke ba komake shoma hal shod vali badesh be erore 3014 bar khordam mishe rahnamei konid.
    mersi.

  • خسرو

    سلام من میخوام ریستور کنم ولی نمیشه این متن به من میده میتونی راهنمایمم کنید
    the iphone khosru could nat be restore because the firmware file wascorrupt
    disconnect and reconnect they try agin
    ایفون 4س هست ورژن الانش 5.1.1 هست
    با ورِن 6.1.2میخواستم ریستور کنم ولی نمیشه خواهش زود جواب بدین ممنون بای

  • خسرو

    سلام من میخوام ریستور کنم ولی نمیشه این متن به من میده میتونی راهنمایمم کنید
    the iphone khosru could nat be restore because the firmware file wascorrupt
    disconnect and reconnect they try agin

  • mehdi

    سلام.الان که 6.1.2 اومد نمیشه به 6.1 ریستور کرد؟ 6.1.2 جیلبریک میشه؟

  • Armin

    سلام من ریستور کردم اما الان هد کادی میکنم آنلاک نمیشه من چه کار کنم؟

    • DaniyalNDRM

      سلام
      سوالات فقط داخل انجمن پاسخ داده می شود

  • sina

    با سلام
    میخواستم بدونم زمانی که تو ورژن 5.1.1 جیلبریک هستم و بک آپ میگیرم چجوری قبل از جیلبریک ورژن 6 از این بی آپ استفاده کنم ؟
    ممنون

  • محمد

    سلام شما که اموزش میدید و زحمت میکشید چرا با آیتونز ورژن جدید توضیح نمی دید
    منظورم از عکس هایی هست که استفاده می کنید.

    • DaniyalNDRM

      سلام
      دوست عزیز آیتونز جدید هست !‌

  • kiss

    راستش من تازه اپل گرفتم وهر بازی یا نرم افزاری می خوام روش نصب کنم به نسخه ی بالا نیاز داره که من بلد نیستم روش نصب کنم،میشه یکی کمکم کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • DaniyalNDRM

      دوست عزیز خواهشا سوالات رو در انجمن مطرح بفرمایید

  • محمد

    اقای علی علوی این کارارو کردم ولی فایل فریمورو با دانلود منیجر دانلود کردم پسوند فایل ipsw نیست برای همین وقتی shift , restore میزنم فایلم خالیه

    • Ali Alavi

      Rename کنید به IPSW

  • محمد

    سلام خسته نباشید
    من فایل فریمور و دانلود کردم بعد از ایتیونز میخوام ریستور کنم فایل فریمور خالی و چیزی برای انتخاب باز نمیشه که ریستور کنه.حدودا 1 گیگ هم دانلود کردم
    لطفا جواب بدید

    • Ali Alavi

      در آیتونز اگر ویندوز دارید Shift رو بگیرید و Restore رو کلیک کنید یا در مک Option+Restore رو بزنید و بعد پنجره یک پنجره باز میشه که باید انجا به مسیری برید که فیرمور هست و بازش کنید.
      بکاپ یادتون نره!

  • aryan

    eror 3194 یعنی چه لطفا کمکم کنید

  • arya

    سلام بمن همه کار ها را انجام میدهد و وقتی بهricovery mode میرود جلوتر نمیرود و eror میدهد
    لطفا کمک کنید

  • محمد

    سلام من میخوام با مک دوستم از ایپد بک اپ بگیرم ولی برا بک اپ گرفتن میگه باید پسورد بزاری بعد میخوام پس بزارم میگه پسورد قدیمی رو وارد کن 😐
    این پس ورد قبلی چیه ؟

    • Ali Alavi

      حتما قبلا گزینه encrypt backup with a password رو انتخاب کرده بودید، و به اون پسورد دادید.

  • آرمان

    سلام
    من آیپدم رو آپدیت کردم به 6.1.1بعد که بالا اومد می گه وصل شه به آیتیونز وقتی وصلش می کنم این ارور رو می ده
    itunes has detected an ipad in recovery mode.you must restore this ipad before it can be used with itunes

  • reza

    ارور3094میده همششش؟؟؟؟چکارش کنم؟؟؟

  • Omid

    سلام
    ورژن گوشیم 5.1 جیلبریک هست . اگه با خود گوشی به 6.1 آپدیت کنم ٬ گوشی مشکل پیدا میکنه ؟

    • saeid

      سلام من باخودگوشی اپدیت کردم بعد جیلبریک کردم ااحالاکه فایلو دانلود کردم ومیخام ریستورکنم که اپدیت جید جیلبریک رونجام بدم ایتونز خطا میده واسه ریستر ومینیسه بعدا اتحان کنید فایل فریمورم سالمه مشکلی نداره چکارکنم؟

  • amir

    تو رو خدا کمک کنید من باید چیکار کنم ؟

  • amir

    سلام دوستان برای من یه مشکل پیش اومده تو رو خدا هر کسی میدونه باید چیکار کنم کمک کنه خواهش میکنم کمک کنید من ایفون4s ام رو وصل کردم به ایتونز واسه ریستور مراحل رو داشت به خوبی طی میکرد اما یه دفعه دیدم خراب شد و کلر هاش رو ادامه نداد حالا هم فریمریور روی گوشی پاک شده هم گوشی رو هر وقت به ایتونز وصل میکنم این ارور رو میده
    the iphone software update server could not be contacted

  • pooya

    من میخواستم بدونم وقتی با اپراتور قرارداد میبندید اگر گوشی رو از اون کشور خارج کنید باید هنوز همان هزینه ی ماهانه رو بپردازید؟

    • DaniyalNDRM

      لطفا نظم نظرات و سایت رو رعایت کنید ! داخل انجمن و موضوع مربوطه تاپیک بزنید

  • مرتضی

    با سلام
    من ipod touch دارم و میخواستم آپدیت کنم از طریق خود گوشی قسمت تنظیماتش برنام ios 6.1دانلود و از همان جا هم دکمه نصب زدم الان کل اطلاعات گوشی پاک شده و تصویری روی صفحه نشون میده که به برنامه itunesباید وصل شوی.از سایت شما ios 6.1دانلود کردم و از طریق آیتونز که طبق توضیحاتی که در سایتتون قرار داشت انجام میدم اما متاسفانه جواب نمیده,ممنون میشم راهنمایی کنید

  • محمدرضا

    می شه کاری کرد تا بک آپ رو روی درایو دیگه ای به غیر از درایو c بگیره چون درایوم جا کم داره !!!
    لطفا هر چه زود تر پاسخ دهید ممنون

  • iMac

    سلام خسته نباشید من وقتی با ایتونز ریستور میکنم این error رو میدهThe iPhone could not bre restored. This devise isnot eligible for the requested build. من با ایتونز ios6 اپدیت کردم ولی 6.0.1 رو با گوشی اپدیت کردم حالا چیکار کنم؟

  • majid

    سلام
    خسته نباشید
    من آیفون پنجم رو که فریمور a1429 بود چون هم gsm و همcdma بود طبق گفته شما از cdma ریستور کردم ولی این error رو داد:
    the iphone could not be restored.an unknown error occurred
    ممنون میشم کمکم کنید.

  • eh3

    ممنونم Ali Alavi عزیـــز

  • eh3

    دوستان عزیز ممنون میشم پاسخ این چندتا سوالم رو بدین .
    من الان ios 5.1.1 جیلبریک شده دارم .
    1 _ اگه بک آپ بگیرم بعد ریستور کنم ، برنامه ها و گیم هام هم برمیگرده ؟
    2 _ توییک های نصب شده سیدیا چطور ؟
    3 _ اگه توییک ها برنمیگرده ، پس از اینکه دوباره جیلبریک کنم چی ؟ اونموقع برمیگرده یا باید همرو دوباره نصب کنم ؟

    • Ali Alavi

      با سلام،
      ۱.خیر برنامه ها برنمیگردن، فقط اطلاعات شما از قبیل عکس ها، تماس ها، مخاطبین، اکانت های ست شده، مسیج ها و غیره، اما باید فایل های بازی ها و برنامه هاتون رو داشته باشین که دوباره با آیتونز یا برنامه های دیگه نصب کنید، البته میتونید اونهارو تک تک با iFile ریپ کنید که بعد نصب کنید.
      ۲.توییک ها رو هم دوباره باید نصب کنید.
      کلا بکاپ در هر سیستم عاملی فقط تنظیمات و فایل های شخصی رو شامل میشه، چه iOS چه مک و چه Windows.

  • صالح

    سلام
    من بك آپ گرفتم و بعد آپديت كردم به 6.1 و بعد از آپديت گزينه set up as new Ipad رو زدم حالا اطلاعاتم پريده. لطفا راهنمايي كنيد چجوري ميشه اطلاعات قبل رو بر گردونم خيلي برام مهمه لطفا كمكم كنيد.

    • DaniyalNDRM

      سلام. اگه بک اپ داشتید باید روی آیتونز Restore from backup بزنید !‌تاریخ آخرین بک اپ رو چک کنید

  • هما

    سلام.
    ادمین نمی دونم چی کار کردم درست بک آپ نگرفتم.اطلاعاتم بر نمیگرده 🙁 همه چی پاک شد :-<

    • MftFM

      از Restore Backup… در ایتونز در صفحه ی مدیریت دستگاه استفاده کنید توجه کنید به تاریخ آن که چه زمانی گرفته شده اگر نسیت کاری نمیشه کرد

  • hamidreza

    salam agha ipod 4 daram mikham restor konam 6.0.1 erorre 3194 mide chikar konam

    • MftFM

      مربوط به فایل host هستش به این قسمت برید
      C:\Windows\System32\Drivers\etc
      و فایل Host رو با notepad باز کنید و در اخر آن کد
      74.208.10.249 gs.apple.com
      رو اضافه کنید و کامپیوتر رو ریستارت کنید
      اگر مشکل حل نشد با برنامه های تغییر ip هم امتحان کنید و باز اگر مشکل حل نشد روی کامپیوتر دیگه امتحان کنید و اگر باز نشد از نسخه 6.1 استفاده کنید

  • behzad

    سلام من ایپد ۲ دارم و اپدیتش کردم ولی از مرحله activation رد نمیشه هم با ایتونز تست کردم هم با wifi لطفا بگید چیکار کنم.ممنون

  • mehrdad

    iTunes was unable to verify your device.
    Please disconnect and reconnect your device.
    If the error persists, please visit your nearest Apple Store for assistance.
    To find your nearest Apple Store, click here.
    ببخشید بعد از کار های که گفتید تو ایتونز این نشون داد چیکار کنم.4s
    تو رو خدا جواب بدید

  • نــ ـَ ـویـد

    the ipad could not be restored because the firmware file is currept!

    ???

  • yaser110

    سلام من فایل ریستور رو اشتباه دانلود کردم و هنگام ریستور دستگاهم خاموش شد و بعد علامت usb اومد و الان هر کاری میکنم ایتونز نمیشناسه دستگاه رو.ایتونزم به 11 اپدیت کردم ولی بازم نشناخت……چیکار کنم؟ لطفا کمکم کنید.ممنونم……

  • black ipad

    سلام من فایل مربوط به دستگاهم رادانلود کردم.برای ریستور این ارور رامی دهد
    the ipad could not be restored because the firmware file is not compatible
    ایپدمنcdma است وفایل مربوط به ان را دانلود کردم

    • iAmirhosein

      شما فایل اشتباهی دانلود کردید باید GSM رو دانلود کنید

  • amir

    سلام دوستان میشه به من راهنمایی کنید من میخوام ریستور کنم اما مخاطب هام و نوت هام رو میخوام برام خیلی مهم هستن چطوری ازشون بکاپ بگیرم که توی 6.1 بتونم دوباره داشته باشمشون راستی اگه مدل گوشی هم لازم هست 4s هستش خواهش میکنم کمک کنید من خیلی مبتدی هستم وجایی جز اینجا به ذهنم نرسید که مشکلم رو بگم

    • iMahyar77

      سلام در لینک آموزش ریستور آموزش بکاپ هم هست . به اون مراجعه کنید .

  • Poria021

    من تونستم ريستور كنم ممنونم ازتون

  • Ali

    a salam khedmat shoma . ma yak goshi iphone 4 GSM 8 gb daram amma no service mezane ba jilbring kar kardam amma javab nadad . ba itunse ham rest karda onam javab nadad
    agar zahmati nis baram tozeh bedeb mamnon misham

  • stuxnet

    سلام ادمین جان.
    من دوباره فایلو دانلود کردم بازم همون مشکل بود.باز تو پوه همه فایلها است به جز ipsw الن من باید چیکار کنم؟ :(((

    • Rtoman

      دوست عزیز شما فایلی که دانلود کردید فایل رار هست باید اون رو تغییر اسم بدهید و به جای مثال:
      iPhone4,1_5.1.1_9B206_Restore.rar
      iPhone4,1_5.1.1_9B206_Restore.ipsw
      تغیر بدید مشکلتون حل میشه

  • iMahdi

    سلام من در ای او اس ۶ یک بکاپ از ایپد گرفتم و الان که به ۶٫۱ ریستور کردم و قبلش بکاپ گرفته بودم و الان که میخوام بکاپ رو بریزم این ارور رو میده.
    iTunes could not restore the ipad because an error occurred
    چي كار كنم؟

  • ham00nf

    سلام خسته نباشيد.
    من iphone 4s دارم ولی لاک هستش و با gevey ultra s انلاکش کردم . ميخواستم بدونم اگه restore کنم مشکلی پيش نمياد؟
    الان هم ios 5.1.1 دارم.

    • DaniyalNDRM

      سلام. اصلا به طور معمولی آپدیت نکنید !‌مشکل پیش میاد
      سوال های بیشتر در انجمن لطفا

  • Amir

    Ba arz Salam,dar sorati ke dar har yek az marahel Esteban kon momkene khataribarayed dstgahemon dashte bashe?

    • iMahyar77

      اين سختي اي نداره كه اشتباه بشه فوقش ٥ دقيقه طول ميكشه آدم ياد بگيره .

  • مهرداد عابدی

    سلام
    برای آیفون خواهرم که آیفون ۵ هستش از طریق آیتونز میشه از طریق گزینه آپدیت اسفتاده کنم که راحتتر باشه یا اینکه حتما برای ساپورت جیلبریک شدنش باید از دکمه گزینه ریستور استفاده کنم؟؟؟

    • DaniyalNDRM

      سلام میتونید آپدیت کنید !‌در ضمن جلبریک از ورژن ۶ به بالا ساپورت میشه !‌یعنی آیفون ۵ شما هم اکنون هم ساپورت میشه

  • stuxnet

    سلام.من ios6.1 برای آیپد 2 GSM دانلود کردم.اما تو پوشه چیزی نیست برای ریستور.به نظرتون چون چند دقیقه وقفه انداختم تو دانلود اینجوری شده؟ یعنی باید از اول دانلود کنم؟

    • MftFM

      بهتره شما اسمه iPad2,2_6.1_10B141_Restore رو در کامپیوتر خودتون جست و جو کنید در صورت پیدا نشدن ۲باره دانلود کنید

  • رضا

    سلام گوشي من 4s فريمور 5.1.1 داره نمي دونم چرا هر وقت در محيط wifi قرار مي گيره خود به خود شروع مي كنه به آپديت فريمور چطور مي تونم جلو اين كارو بگيرم و اگه آپديت شد اطلاعاتم از جمله شماره تلفن هام پاك ميشن

    • iMahyar77

      اطلاعات كه پاك نميشه . ولي بايد صبر كنيد دانلود تموم شه و بعد هر دفعه ميپرسه آپديت كنم ؟ گزينه Later رو بزنيد .
      ولي به شما پيشنهاد ميشه كه فايل iOS 6.1 را از سايت ما دانلود كرده و با ايتونز نصب كنيد چون جيلبريكش هم تو اين هفته مياد !

  • Mohamad 15 sale

    Salam be apple appsihaye aziz age ba iTunes uppdait konam ke barnamehampak Nashe mishe Jailbreakesh kard

    • iMahyar77

      بله . لطفا فارسي تايپ كنيد .

  • sina

    سلام ممنون که جوابم رو دادین

  • sina

    ببخشید این رو یادم رفته بود بگم خدا شاهده اگه سوال بود تو انجمن میپرسیدم ولی این یه مشکله که واسه خیلیها پیش اومده با سپاس

  • sina

    سلام مال همه انگلیش بود جواب دادید مال ما چه مشکلی داشت؟ اگه ارور رو میشه فارسی نوشت مطمئن باشید مینوشتم . لطفا بخونید و جوابم رو بدین:
    ,,,,,,, bad az inke file ferimor ro download kardim niaza ke be internet vasl shim ta marahel ro anjam bedim?man tamam marahel ro anjam dadam vaghti ke miresam be inke shift ro begiram bad restore iphone ro bezanam extracting ham miad va ta akhar mira va marhala badi ye peygham mida miga : this iphone cannot be restored this time,because the iphone software update server could not be contacted or is temporarily unavailable! aya be internet bi f i l t e r niaza? to rokhoda begin chi konam hata dostam ham hamin moshkel ro daran mamnon montazeram az alan ta har vaht lotf konin javab bedin

    • Saeed

      باید به اینترنت وصل باشید یا چیز- پی ان کانکت کنید

  • Koosha

    سلام من با ايتونز از ايپدم بك اپ گرفتم بعد هم با itools از بازي هام ميخواستم ببينم كه چطوري بعد از ريستور با ايتونز برنامه هام رو برگردونم…

    • DaniyalNDRM

      ۱- فارسی تایپ کنید
      ۲- سوالات در انجمن جواب داده میشود

      Forum.appleapps.ir.

  • Ashkan Amjad

    سلام
    ببخشید این جا جاش نیست این سوالو بپرسم
    مدل آیپدم MC774E/A هست می خواستم که این آیپد به سفارش کدوم کشور تولید شده
    با سپاس فراوان >>>>

    • DaniyalNDRM

      سلام. بفرمایید داخل انجمن مطرح کنید
      forum.appleapps.ir

  • Mehrdad

    ۵٫۱٫۱ مناسب است

  • Mehrdad

    Salam Agha man firmware ro k marbot b 4S misharo dl kardam vali tebghe amozesh k mikham shift + restore ro mizanam v bad az inke adrese file firmaware ro miidam mote@sefane hich fili vojod nadare k bekham loadesh konam to dasgam .lotfan rahnamei konid.
    va az inke ninglish zadam kolli mazerat mikham laptopam farsi nadare.

    • DaniyalNDRM

      سلام. دوست عزیز شما فریمور رو دانلود کنید و در آیتونز ریستور رو بزنید تا همون ادررسی که فایل دانلود شده رو انتخاب کنید !

      سوالات در انجمن لطفا

  • sina

    salam khaste nabashid toro khoda komak konid,,,,,,, bad az inke file ferimor ro download kardim niaza ke be internet vasl shim ta marahel ro anjam bedim?man tamam marahel ro anjam dadam vaghti ke miresam be inke shift ro begiram bad restore iphone ro bezanam extracting ham miad va ta akhar mira va marhala badi ye peygham mida miga : this iphone cannot be restored this time,because the iphone software update server could not be contacted or is temporarily unavailable! aya be internet bi f i l t e r niaza? to rokhoda begin chi konam hata dostam ham hamin moshkel ro daran mamnon montazeram az alan ta har vaht lotf konin javab bedin

    • DaniyalNDRM

      ۱- فارسی تایپ کنید
      ۲- سوالات در انجمن جواب داده میشود

      Forum.appleapps.ir

  • radman

    چه ورژن redsnow برای 5.1.1 مناسب است

    • فواد

      من با redsn0w_win_0.9 انجام دادم مشکل نداشت.

    • فواد

      من با redsn0w_win_0.9.14b2 انجام دادم مشکل نداشت

  • Amir ata

    آقا تورو خدا جواب بدین تو انجمنم پرسیدم هیپکس جواب نداد مد ایپد 3 CDMA دارم 64 gig پشت ایپدم دیدم 1430 بود و همون ipsw l مربوط به ایپدم رو دانلود کردم وقتی می زنم برای ریستور ان ارور رو میدههههه
    the ipad cnnot be restore because the fimware is not compatible
    تورو خدا راهنماییم کنید این همه صبر کردیم که 6.1 بیاد حالا اینجوری شد خواهشا کمککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

    • MftFM

      این ارور مربوط به Firmware هست که به این معنا هست که این Firmware برای دستگاه شما نیست! یعنی این Firmware یک دستگاه دیگه هست.
      برای دانلود Firmware iPad 3Gen Cellular CDMA اینجا کلیک کنید (6.1)

    • فواد

      امیر عطا – Amir ata
      اشتباه من رو تکرار نکن من هم 1430 ظرفیت 64 – نیو آیپد دارم.
      CDMA دانلود کردن ریستور نشد، GSM دانلود کردم شد، از اپل اپس هم خواهش میکنم به تجربیات ما هم توجه کنند، شما بازم هم لینک CDMA رو برای این دوستومن گذاشتید ولی باور کنید نیو آیپد 3 ، 1430 GSM هست نه CDMA.

      • DaniyalNDRM

        دوست عزیز عرض کردم نویسنده این مطلب لینک این ۲ رو جابجا قرار داده بودند که اصلاح شد !‌

        در ضمن تمامی تست شده هست !

    • Amir ata

      خیلی ممنون از همگی تون که راهنماییم کردی خیلی مرررررررررررررررررررررسسسسسی

    • Amir ata

      خیلی ممنون از همگی تون که راهنماییم کردین
      خیلی مرررررررررررررررررررررسسسسسی

  • Hamid

    سلام
    گوشي من 4s،فريمورو دانلود كردم وقتي ريستور ميكنم بعد از extracting ارور ميده كه اتصال شما با سرور قطع شد!!بايد چي كار كنم لازمه از في… شكن استفاده كنم يا نه لطفا راهنمايي كنيد.

    • DaniyalNDRM

      سوالات در انجمن

    • Hamid

      اقا تو انجمنم جواب نميدين كه من بايد چي كار كنم؟؟؟

      • DaniyalNDRM

        لینک تاپیک رو بدید بررسی کنم

  • مهدی

    سلام من گوشیمو (iphone 4) به ios 6.1 ریستور کردم اما به هیچ وجه آیتونز رو در گوشی باز نمیکنه؟؟

  • akbar

    سلام اگه ورژن گوشیو به 6.1 تبدیل کنم جلبریکشو چه جوری باید انجام بدم؟

    • DaniyalNDRM

      سلام. جلبریک ۱ شنبه منتشر و در سایت قرار میگیره

  • حسين

    خيلى جالب بازى هاى pp مياد ولى از بازى هاى اپ استور ميپره بيرون مشكل او او اس 6.1 چيه

  • حسين

    سلام چرا از بازى ها ميپره بيرون لطفا كمك كنيد

  • حسين

    سلام من ديروز فريمور از سايتتون دانلود كردم ريستور هم كردم الان ديگه نبايد از pp25 بازى بريزم با تشكر

  • sina

    salam ipod 4g ye man tuye restoring gir mikone chi kar konam?!!!

  • احسان

    درووووود بر شما
    حرف ندارین

  • sina

    مشکلم برطرف شد به خاطر فیریمور بود دستتون درد نکند

  • وحید

    پیغام 3194 واسه چیه؟ وقتی می هوام اپدیت کنم این پیغام میاد

  • Aamm

    ببخشيد يه سؤال دارم
    وتقى دستگاه با iTunes سينك ميشه بعضى از برنامه هام پاك ميشه
    لطفا كمكم كنيد

    • DaniyalNDRM

      سلام . در انجمن گفتگو پاسخگوی سوالات و مشکلات شما بزرگواران هستیم !

  • sina

    این ددومین باری است که میپرسم ولی کسی جواب نداده سوالم اینه که من یک ipod 4g دارم ولی هرکاری که میکنم از 5.1.1 به 6.0.1 آپدیت نمی شه باید چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • DaniyalNDRM

      سلام . در انجمن گفتگو پاسخگوی سوالات و مشکلات شما بزرگواران هستیم !

  • فواد

    تو خبرها تاکید به ریستور کردن بک‌آپ، بعد از ریستور به IOS 6.1 کردید، سوال من اینه که آیا میشه اول بک‌آپ گرفت، بعد به 6.1 ریستور کرد سپس جیلبریک کرد(البته اگه بیاد) بعد بک‌آپم رو رو گوشی ریستور کنم؟
    مشکلی که نداره؟؟؟

  • ramin

    سلام ممنون بابت آموزش من تمام مراحل رفتم توی قسمت ریستور بکاب ازم پسورد می خواد که ندارم چطوری حالا بکاب برگردونم ممنون

  • Ali

    سلام
    ممنون بابت آموزش!
    یه سوال:آیتونز دستگاه من رو نمیشناسه!!!!میخواستم ببینم مشکلش چیه؟

    • DaniyalNDRM

      سلام . در انجمن گفتگو پاسخگوی سوالات و مشکلات شما بزرگواران هستیم !

  • siavash

    سلام می خوستم بگم دیواسه من locke هستش نمیشه رسیتور کنم

  • ناشناس

    خوب این پک سایتتون بازی های ایپد و آیفون آیپاد با همه چون من فقط ایپد دارم و برنامه ها و بازی های ایپد را می خوام

  • ناشناس

    یعنی وقتی من برنامه ها را برگرداندم روی ایپدم اپل ایدی طرف را می خواد؟

    • DaniyalNDRM

      بله !‌برنامه های اورجینال نیاز به Authorize شدن دارند !‌

  • reza

    سلام
    یه مشکل پیش اومده
    هنگام ریستور پیغام خطای 3014 رو میده و گوشی دیگه بالا نمیاد
    لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر

  • ناشناس

    اگه با ایتونز از اپلیکیشن های ایپدم که اوریجینال هست و موبایل فروشی برام ریخته بکاپ بگیرم و موقعی که می خوام بکاپ را برگردونم اپل ایدی موبایل فروشی را می خواد چوم من authoriz نکردم

    • DaniyalNDRM

      بله دقیقا همین مشکل به وجود میاد ! باید اپل ای دی موبایل فروشی رو بگیرید با ببرید براتون اتورایز کنن

  • milad sharami

    برنامه های 25pp رو کسی امتحان کرده که جواب میده یا نه ؟
    لطفا جواب بده

  • AAMIN

    اقا من گوشیم رو ریستور کردم برنامه ام کاملان پاک شده ولی یه بک اپ ازاشون دارم که با ایتولز گرفتم ولی حالا که میخوام نصب کنم ,نصب میشه ولی اجرا نمیشه البته با یه ایدی اپل دیگه دانلود شده بودن اگه میشه راهنماییم کنید که چطوری میتونم باز نصب و استفاده کنم ممنون

    • MftFM

      اینطور که شما میگید مال یک اپل ایدی دیگه هست باید بک برنامه با همین اپل ایدی از appstor دانلود کنید یا با همین اپل ایدی به appstore اlogin شید تا برنامه ها اجرا بشه

  • alirezabagherii

    سلام.من گوشیمو جیل بریک نکردم نرم افزاراشم میدم مقازه برام میریزه اگه با خود گوشی اپدیت کنم نرم افزاراش پاک میشن یا پسورد اکانته مقازه رو میخواد؟

    • MftFM

      سلام خیر دوست عزیز پاک نخواهد شد.

  • Morteza

    دانیال جان منظورت از ریبوت همون ریستارت گوشیه یعنی دکمه power+home ؟؟؟؟؟؟؟

    • MftFM

      بله یا Home+Power یا خاموش روشن معمولی

  • malekzadeh

    یه سوال من با IDM دارم دانلود می کنم بعدا یک بار یه اخطار داد بود که اینترنت قطع شده بود بعد دباره ادامه رو زدم مشکلی پیش نمی آد؟
    بعدا برای آپدیت حتما باید ریستور کنم نمی شه آپدیت رو بزنم فریمور الانم 6.0.1 هست

    • DaniyalNDRM

      مشخص نیست ! گاهی اوقات ناقص دانلود میشه . اپدیت هم میتونید ولی از طریق آیتونز فقط

  • Sina

    برنامه ای هست که بشه باش از برنامه ها و بازی ها backup گرفت؟؟

    • DaniyalNDRM

      اگه جلبریک باشید با iTools خیلی راحت میتونید !‌

      آموزش داخل سایت موجوده

  • mehrdadalmas123

    این کارو الان انجام بدیم بهتره یا صبر کنیم تا جیلبرک

  • شوالیه سیاه

    سلام می خواستم بدونم بکاپ ایفون در کجای کامپیوتر سیو میشه؟ ادرشو میخوام

    • DaniyalNDRM

      c/user/your user/appdata/roaming/apple computer

  • مهرداد

    با سلام

    من از برنامه ی Find iphone خیلی استفاده میکنم
    میخواستم بدونم این بک اپ از این برنامه و اد لیستشم هم هست ؟

    یعنی دوباره احتیاج به اجازه طرفت واسه مسیر یابی نداری یا نه همه چی پاک میشه ؟

    • DaniyalNDRM

      ذخیره میشه ! بله مشکلی نداره

  • Morteza

    دانیال جان من ios 6.1 رو با آیتیونز نصب کردم فقط تنها مشکلی که دارم تو اپ استور خیلی صفحات کند باز میشه مثلا الان یکی از برنامه هام باید آپدیت بشه اما اپ استور آپدیتش اصلا نمیاد چرا اینجوری شده ؟؟؟ با https هم امتحان کردم زیاد فرقی نداره توروخدا کمممممممممممک؟؟؟؟؟

    • DaniyalNDRM

      یک بار ریبوت کنید ببینید حل میشه ! من تست کردم مشکلی نداشتم
      لطفا سوالات رو داخل انجمن تاپیک زیر بفرمایید !‌

  • Daniyal

    متاسفانه من اين مطلب تازه ديدن،اقا من يه نيو ايپد دارم وصل كردم به ايتونز و گزينه اپديت زدم بعد إز اينكه خود ايتونز يه گيگ برام دانلود كرد بعد إز اينكه اوكي داد يه اخطاري داد كه بايد ريستور كنم بعدش گزينه ريستور زدم مي خواستم بدونم برا جيلبيريك مشكلي برام پيش نمي ياد،خواهش مي كنم كمكم كنيد؟

    • DaniyalNDRM

      سلام. خیر مشکلی نداره چون با آیتونز اپدیت کردید

  • alireza

    آقایون!من الان آیفونمو با ios 6.1 که از اینجا دانلود کرده بودم آپدیت کردم اما تمام بازیها و برنامه هام حتی اونایی که با pp25 دانلود کرده بودم هم پاک نشدن!

    • alireza

      ببخشید اشتباه شد!من shift رو نگه داشتم و update رو زدم.واسه همین اطلاعات پاک نشد.الان برای اینکه بتونم جیلبریک کنم باید از نو restore کنم

  • mk

    سلام
    من ٢ بار نسخه آیفون ۵ جى اس ام رو دانلود کردم ولى این ارور رو میده
    frimware file is not compatible
    ویندوزم ٨ هست
    لطفا میشه بگید مشکل از کجاست ؟

    • DaniyalNDRM

      سلام. ناقص دانلود شده !‌ بین دانلود توقف نکنید ! اگه مشکلی داشتید با خود آیتونز هم میتونید دانلود کنید

  • امین

    نمیشه کاری کرد که بازی ها هم حذف نشوند؟

    • DaniyalNDRM

      لطفا در انجمن سوالات رو بفرمایید !‌
      خیر

  • Pourya

    با سلام
    بعد از اينكه ريستور تموم شد، اگه ( set up as new iphone ) رو بزنم ، ميتونم بعداً بك آپ برگردونم يا همش ميپره؟
    لطفاً با اطمينان پاسخ دهيد، چون اطلاعاتم زندگيمه

    • DaniyalNDRM

      سلام. بله میتونید بعد برگردونید ! فقط دقت کنید دوباره از آیفون جدید بک اپ نگیرید که جایگزین بک اپ قبلی بشه !!!‌

  • سعید

    سلام دو تا سوال ، یک اینکه الان فریمور رو جدا دانلود کنیم و بعد ریستور کنیم یا اینکه فایل رو دانلود نکیم و از طریق آیتونز آپدیت کنیم (فریمور گوشیم در حال حاضر 5.0.1 می باشد ) سوال دو اینکه الان بنده گوشیم لاک هست بعد از ریستور چگونه سیم گیوی رو فعال کنم و آیا میشه فریمور کاستوم ساخت یه جوری که بیس باند تغییر نکه (بیس باند 04.10.01) با تشکر فراوان از برادران اپل اپس.

    • DaniyalNDRM

      سلام. جدا دانلود کنید بعد ریستور کنید به فریمور طبق آموزش !‌ اگه لاک هستید باید صبر کنید تا جلبریک منتشر بشه بعد راه های کاستوم برای۶.۱ هم مشخص میشه

  • حسين

    سلام من برنامه هامو بيرون برام ريختن موقعى كه اى او اس ايفونم 6.0.1 بود از همهى اون ها يه كپى گرفتم ايا باز ميتونم اونارو بريدم

    • DaniyalNDRM

      سلام. خیر !‌

  • فراز

    bebakhshid ye rahi bood ke az narmafzar ha va baziha to itunes back up migereftim va toye ghesmate apps save mishod alanto akharin noskhe chejoorie?lotfan javab bedin

    • فراز

      Chera javab nemidin dige shooresho dar ovordin pas javab bedin dige saitetoon kheili khoobe ama javab gooyitoon 0 lotfan javbe soale balamo bedin?(commente bala)

      • DaniyalNDRM

        دوست محترم وقتی اصلا به قوانین و نظم سایت توجه ندارید نمیشه توقع پاسخ هم داشت !‌۲۰۰۰ بار گفته شده سوالات فقط در انجمن ! اخه دوست عزیز اینجا ۵۰۰ تا کامنت سوال بیاد نظم سایت بهم ریخته میشه !
        در ضمن شما هنوز بعد این مدت دارید فینگلیش تایپ می کنید !!‌

        امید وارم متوجه شده باشید
        با احترام

  • alirezabagherii

    salam.man goshimo jilbreak nakardam va narm afzaram midam maghaze asl berizan. age ba khode goshi update konam narm afzarii ke maghaze dare rikhte pak mishe ya ramzesho mikhad? mamnon age jaab bedin

  • Hamed

    سلام از برنامها نمیشه بک اپ گرفت ؟ تمام برنامها پاک میشه؟

    • DaniyalNDRM

      برنامه ها در صورتی که اورجینال باشه می توانید دوباره بعد از ریستور نصب کنید همچنین سیو های بازی ها نیز ذخیره می شود

  • milad sharami

    سلام
    آیا برنامه های 25 پی پی روی این ورژن نصب میشه 6.1
    کسی امتحان کرده؟
    ممنون

    • Poria

      بله من امتحان كردم نصب ميشه

  • nima

    ( توجه : تمامی تصاویر فیلم ها شماره تلفن ها اس ام اس ها نوت ها یاد آوری ها ) به اخرین بک اپ برگردانده می شود .

    برنامه ها چی ؟

    • DaniyalNDRM

      برنامه ها اگه اورجینال باشند و داخل لایبری آیتونز موجود باشه بله در غیر اینصورت خیر

  • Rasa

    از آموزش به زبان ساده و قابل فهم شما متشكرم.
    هميشه نامبر وان هستيد.

  • alireza

    اگر بک آپ بگیریم save بازیها هم بعد از نصبشونتو دستگاه برمیگرده؟

    • DaniyalNDRM

      سلام. بله البته اگر برنامه ها با 25pp نصب شده باشه خیر

  • Poorya

    سلام
    اين بكاپ گرفتن ايتيونز دقيقا از چ چيزهايي بكاپ ميگيره؟

    • DaniyalNDRM

      داخل مطلب گفته شده !‌دقت کنید

  • milad

    ببخشید app ها هم بکاپ گرفته میشه و میشه برگردوند؟
    البته فقط رو گوشی نصب هستن و خوده فایلشون رو ندارم

    • DaniyalNDRM

      سلام خیر !

  • n200

    ببخشید اینو اینجا میگم شما هیچ بازی از شرکت G5 ندارید؟
    چرا؟

  • n200

    فقط منتظر میمونم.
    راستی چرا انجمن رو که گفتید امشب بازمیشه باز نشد.
    safari من ارور 503 میده

    • DaniyalNDRM

      سلام. مشکل حل شده

  • malekzadeh

    ببخشید یه سوال مگه از خوده آیتیونز گزینه ی UPDATE رو بزینم 1gig نیست من new ipad دارم همون 107meg خواهد بود بعدا توی جلبریک مشکلی پیش نمی آد

    • DaniyalNDRM

      ببینید وقتی اپدیت رو کلیک کنید فقط همون حجم ۱۰۷ مگ اپدیت میشه !‌ شما باید ریستور کنید !‌یعنی کل فریمور رو دانلود کنید

  • morteza

    منم نفهمیدم… 😐 یعنی با آپدیت از خود آیتونز نمیشه؟؟؟؟ نمیشه فریمور 1 گیگیییییییییییی رو دان نکرد؟

  • مهدي

    خسته نباشيد
    يعني ميتونم ايپدم رو بدون اينكه برنامه هام پاك بشن اپديت كنم؟

    • DaniyalNDRM

      سلام خیر نمیشه

  • Milad UnknOown

    Salam
    Man ye iphone 5 daram ama ba ba khode dastgah update kardam (ota) alan bayad chekar konam.
    Akhe shoma goftid baraye jilbrake nabayad az tarighe dastgah updatebkonid.o

    • DaniyalNDRM

      فریمور رو دانلود و ریستور کنید

  • iAi

    اميدوارم جيلبريك ورژن ٦.١ توسط برنامه ي redsn0w نباشه…
    من خيلي باهاش مشكل دارم 😐

  • محمد حسین

    با سلام و خسته نباشید…
    ببخشید یه سوال داشتم، 3gs لانک دارم که در حال حاظر با Ultrasn0w انلانکش کردم.
    میخواستم ببینم در 6.1 هم میتونم با همین Ultrasn0w انلاک کنم گوشیمو !؟؟؟ مشکلی پیش نمیاد!؟؟

    • DaniyalNDRM

      سلام. به طور معمولی نباید اپدیت کنید !!‌ شما باید کاستوم فریمور بسازید !‌
      سوالات رو داخل انجمن مطرح کنید

  • amir

    با تشکر, در صورت بک آپ گرفتن در دیوایس های جیلبریک شده آیا از سیدیا هم بک آپ گرفته میشه؟ و آیا اپلیکیشنها و همچنین توییک ها کماکان اجرا میشوند یا خیر؟ سپاس.

    • DaniyalNDRM

      سلام. خیر به سیدیا مربوط نمیشه . تا وقتی جلبریک نباشه اصلا سیدیا در کار نیست که توییک ها نصب شوند

  • aminuihaq

    خیلی ممنون

  • yunes

    چجوری وقتی هنوز 6.1 جیلبرک نیست بکآپ برمیگرده؟

    • DaniyalNDRM

      بک اپ به جلبریک مربوط نمیشه !‌
      توسط آیتونز شما بک اپ میگیرید

  • morteza

    سلام
    خیلی ممنون از راهنماییتون
    ی سوال
    من آیپد 4 دارم نسخه وایفای
    به 6.01 به روش OTA قبلا آپ کردم.الان برای آپ به 6 برای استفاده از جیلبریک خب طبق گقته دوستان نباید از OTA آپدیت کرد.حجم آپدیت OTA برای بنده 90 مگابایته
    من میخوام بدونم برای اینکه مشکلی توی ارائه جیلبریک 6.1 نباشه من اگه از طریق آیتونز گزینه آپدیت رو بزنم و همون 90 مگابایت رو دان کنم مشکلی پیش نمیاد؟
    چون من نمیتونم فریمور رو با حجم 1 گیگ دان کنم.برام سخته…
    از طریق آیتونز گزینه آپدیت رو بزنم تو جیلبرک مشکلی پیش نمیاد؟یا فقط باید این فریمور رو دان کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    • DaniyalNDRM

      سلام. بله !‌فقط باید دانلود کنید حجم فریمور رو !‌