سرویس حذف قفل آیکلود iCloud Activation آیفون آیپد (فروشگاه)

آپدیت ۲۱ بهمن  : سفارش سرویس غیر فعال می باشد .

برای توضیحات و قیمت روی  لینک فروشگاه کلیک کنید

این سرویس غیر فعال می باشد !!!  لطفا برای چک کردن فعال بودن سرویس همین صفحه را بررسی کنید .

 

همان طور که چند روز با پست اختصاصی مشکلات رایج iCloud Activation و درخواست اپل ایدی هنگام اکتیو شدن آیفون تا حد ممکن راهنمای شما عزیزان بودیم هم اکنون با یک خبر خوش برای کاربرانی که گرفتار این مشکل شده اند درخدمت شما سروران هستیم .

بالاخره پس از پیگیری های فراوان و به کمک دوستان خارج از کشور توانستیم ؛ سرویس حذف قفل آیکلود  iCloud Activation و اکتیو نشدن آیفون آیپاد آیپد ؛  را راه اندازی کنیم . به کمک این سرویس می توانیم با استفاده از Imei دیوایس شما و ارسال آن برای سرور پس از مدت تعیین شده دیوایس شمارا بدون داشتن اپل ایدی به طور کامل  فعال کنیم .

حذف قفل آیکلود آیفون و آیپد :

سوالات متداول کاربران :

لینک فروشگاه :

عزیزان این سرویس به صورت کلی قیمت دلاری بالایی داره ! و این قیمت برای تمام دستگاه ها یکی هست . پس خواهشا  این موضوع رو درک کنید وقتی قیمت دلاری بالاست یعنی این هزینه تومانی بالا هم توی جیب ما نمیره  و ما هم به عنوان نماینده سرور فقط وظیفه پرداخت و پشتیبانی از شما عزیزان رو با حد اقل ترین سود داریم .

هم چنین دوستان خیلی زیادی تماس میگیرند و می فرمایند که فلان جا ۲۰۰ تومان میگیره چرا شما بالای ۵۰۰  میگیرید ؟‌

بزرگواران سرویس رسمی این کار که اگه ملاحظه کنید در تمام فروشگاه های خارجی و ایرانی بزرگ قیمت بالایی دارد پس کسانی که قیمت های عجیب قریب  وپایینی می دهند روال کار متفاوتی دارند  که پیشنهاد میکنیم با این طور افراد کار نکنید تا خدایی نکرده براتون مشکلی پیش نیاد . ( بسیار بسیار مشتریانی بودند که تماس گرفتند و گفتند هزینه های متفاوت به افراد نامشخص پرداخت کردند  که متاسفانه باعث کلاهبردای این افراد سود جو شده ! پس به معتبر بودن فروشگاه و نمادالکترونیک توجه کنید. )

 

این سرویس حذف قفل آیکلود چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد ؟

توسط این سرویس اپل ایدی ست شده روی آیکلود دستگاه شما حذف می شود . از زمان منتشر شدن  نسخه iOS 7 اپل قابلیت های زیادی به این سیستم عامل افزوده که یکی از مهم ترین قابلیت ها قفل کردن دیوایس با FindMyiPhone بود . این قابلیت یک سیستم جدیدی که به اصطلاح  ضد سرقت نامیده می شود را اجرا می کند ،‌به این صورت که شما به عنوان اولین خریدار آیفون / آیپاد  / آیپد روی دیوایس خودتان اپل ایدیتان را ست می کنید بعد گزینه FindMyiPhone هم فعال می کنید خوب حالا دیوایس شما به صورت iCloud Activation یا Find My iPhone روشن قفل شده است و اگر حتی دستگاه شما دزدیده یا گم شود فردی که آن را پیدا کند حتی پس از ریستور دیوایس هنگام اکتیو شدن و بالا آمدن iOS با پیغام Active iPhone مواجعه خواهد شد ! و چون اپل ایدی شمارا ندارد به هیچ وجه نمی تواند دستگاه را فعال کنید .  همین مثال را میتوان برای کاربرانی که یک دیوایس یک کارکرده خریداری کردند و اپل ایدی قبلی که ست شده را ندارند هم صدق داد .

چه دیوایس هایی شامل این سرویس می شود ؟‌

این سرویس شامل تمام مدل های iPhone و iPad میشه . iPhone 6s و iPhone 6splus هم ساپورت میشه

دقیقا  آیفون و آیپد باید چه پیغامی موقع اکتیو داشته باشد یا امکان فعال سازی داشته باشد ؟‌

دقت کنید در حال حاضر فقط آیفون هایی ساپورت می شوند که به هیج عنوان کلمه ای به نام LOST MODE یا شماره تلفنی OWNER NUMBER در صفحه اکتیویشن نداشته باشد ! . 

 

حذف قفل آیکلود آیفون و آیپد
حذف قفل آیکلود آیفون و آیپد

دقت کنید : ۲ مورد :‌ The iPhone has been Lost و داشتن شماره تلفن نباید در صفحه activation وجود داشته باشد .

این سرویس بر چه اساس و چگونه کار می کند ؟‌

برای فعال کردن دستگاه ( آیفون  ) شما فقط نیاز به Imei دیوایس شما داریم که از لینک لینک میتوانید imei دیوایس را پیدا کنید . و اصلا نیاز به دستگاه فیزیکی ندارد فقط شماره imei کافیست .

هزینه و مدت زمان فعال شدن دیوایس چقدر  است ؟‌

هزینه سرویس حذف آیکلود به دلیل متغیر بودن داخل سایت آنلاک فکتوری درج شده – یا میتونید تماس بگیرید .

برای چک کردن قیمت و زمان به دلیل متغیر بودن و تغییر سرویس ها از سایت آنلاک فکتوری بررسی کنید یا با شماره 09390437102 تماس بگیرید

چه تضمینی برای این سرویس و پول مشتری دارد ؟ 

همان طور که در خود سایت اپل اپس  ملاحظه می کنید هر ۲ سایت دارای نماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن می باشد . در صورتی که دقیقا با توجه به توضیحات بالا دیوایس شما قفل شده باشد اپل اپس تضمین می کند به صورت ۱۰۰٪ آن را باز می کند وبه هر دلیلی در صورتی که مشکلی پیش آید هزینه از سرور برای ما برگشت خورده و ما هم هزینه را به مشتری عودت می دهیم . ( تضمین برگشت هزینه  )

چگونه باید این سرویس را سفارش داد   ؟ 

در صورتی که از صفحه activation دیوایس مطمئن هستید و همان طور که گفتیم مورد : The iPhone has been Lost و داشتن شماره تلفن ندارید  از آدرس فروشگاه اپل اپس این لینک سفارش دهید

برای سفارش همچنین می توانید تماس بگیرید .

شماره تماس برای سوالات شما : 09390437102

شماره تلگرام – واتس اپ   : 09390437102 

Email : cydia@appleapps.ir

وب سایت : http://unlock.appleapps.ir/icloud-remove-iphone-ipad/