طرح مفهومی آیفون 8 با صفحه نمایش خمیده

طرح مفهومی جدیدی از آیفون 8 توسط Benjamin Geskin برای iDropNews طراحی شده است.در این طرح مفهومی، همانند شایعات، آیفون 8 دارای یک صفحه نمایش بزرگ خمیده است و خبری از دکمه هوم فیزیکی نیست. خروجی صدای گوشی و دوربین جلو نیز در قاب باریک بالای صفحه تعبیه شده‌اند.

انتظار می‌رود که آیفون 8 به مناسبت دهمین سالگرد عرضه آیفون با تغییرات عمده معرفی شود. این دستگاه طبق شایعات بدنه شیشه‌ای با قاب فولاد ضد زنگ خواهد داشت و صفحه نمایش آن هیچگونه حاشیه‌ای ندارد. دوربین جلو، تاچ آیدی، بلندگو و سنسورهای دیگر زیر صفحه نمایش تعبیه خواهند شد. صفحه نمایش اولد این دستگاه مجموعا 5.8 اینچ سایز دارد که 5.15 اینچ آن صفحه نمایش اصلی می‌باشد و بقیه آن به دکمه‌های مجازی اختصاص داده شده است.

گفته می‌شود باتری دستگاه در مقایسه با سایر آیفون‌ها بزرگتر است و همچنین آیفون 8 به شارژر بی‌سیم، اسکنر عنبیه یا چهره و دوربین سه بعدی مجهز خواهد شد. نظر شما در مورد این طرح مفهومی چیست؟

AMOLEDآیفون 2017آیفون 8آیفون با بدنه شیشهآیفون تمام شیشهآیفون شیشه ایاسکنر چشماسکنر عنبیهامکانات آیفون 8شارژر بی‌سیمصفحه نمایش oledطرح مفهومیطرح مفهومی آیفون 8
دیدگاه ها (0)
اضافه کردن دیدگاه