ریساین و نصب اپ های آی او اس (iPa Re-Sign) توسط اپلیکیشن اپل اپس

در این مطلب میگوییم چطور هر اپلیکیشنی یا فایل نصبی iPa  که نیاز داشتین را چطور توسط اپلیکیشن اپل اپس به صورت آنلاین ریساین و مستقیم روی دستگاهتان نصب کنید .

 

آیا تا به حال شده بخواهید  همچون دستگاه های اندرویدی به راحتی فایل نصبی اپ را روی آیفونتان انتقال بدین و با خود گوشی مستقیم نصب کنید ؟ یا اینکه اپلیکیشن  و بازی های آی او اس مختلفی  در اینترنت میبینید ولی نمی توانید آن را بدون جیلبریک روی دستگاهتان نصب کنید ! نگران نباشید از این به بعد به لطف سرویس و قابلیت جدید اپل اپس استور می توانید خیلی راحت هر اپلیکیشنی را مستقیم به صورت پایدار روی دستگاهتان نصب کنید .

هم اکنون با محدودیت های نصب اپ آی او اس خداحافظی کنید ! مفتخر هستیم اعلام کنیم توسط سرویس ریساین اپ های آی او اس در اپلیکیشن اپل اپس به راحتی هر اپ یا بازی ( فایل نصبی iPA ) که در اپل اپس وجود ندارد  هم می توانید به صورت مستقیم و خودکار روی آیفونتان ریساین و نصب کنید .  به زبان ساده تر یعنی می توانید از تمام سایت های خارجی ، اپ  ( فایل iPA ) را دانلود کنید و فایل را به گوشی انتقال بدین، سپس توسط اپلیکیشن اپل اپس با یک کلیک  اپ را نصب کنید .

آیا می دانستین هر اپلیکیشنی ( فایل iPA ) که داشته باشین را می توانید با قابلیت نصب سفارشی اپ های آی او اس توسط اپلیکیشن اپل اپس، با هر مشخصاتی که دوست دارید به صورت پایدار نصبش کنید.

قابلیت ریساین و نصب اپ ، توسط اپلیکیشن اپل اپس چه ویژگی هایی دارد ؟

  1. توسط سرتیفیکیت (‌  اکانت دولوپر  )‌ اپل اپس به راحتی هر اپلیکیشنی  ( فایل iPa )  که داشته باشید را مستقیم ساین و نصب کنید .
  2. قابلیت انتقال فایل نصبی اپ ( فایل iPA ) از هر فایل منیجر و اپلیکیشنی با کلیک روی (Open With ) به اپلیکیشن اپل اپس جهت ریساین و نصب آن .
  3. قابلیت تغییر باندل آیدی ( BundleID) اپ قبل از نصب به شما امکان نصب هر تعداد از همان اپ را می دهد بدون آنکه بخواهید نسخه اورجینال اپ را حذف کنید.
  4. امکان تغییر نام اپلیکیشن قبل از نصب آن . درواقع می توانید نام اپ که در صفحه اصلی آیفون زیر آیکون اپ نمایش داده می شود را هر چه میخواهید بگذارید . (‌حتی به فارسی)
  5. امکان تغییر دستی نسخه اپلیکیشنی که میخواهید نصب کنید !
  6. امکان تغییر نسخه حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای اپ
  7. قابلیت فعال کردن iTunes FileSharing اپ

نحوه استفاده و آموزش ریساین و نصب اپ توسط اپلیکیشن اپل اپس :

خوب همان طور که توضیح دادیم توسط این قابلیت می توانید هر اپلیکیشن و  فایل نصبی آی او اس (iPA ) را توسط اپلیکیشن اپل اپس ریساین و نصب کنید . برای استفاده از این قابلیت ریساین و نصب خودکار ، در نهایت  فایل نصبی اپ  (iPA File )  مورد نظر شما باید داخل پوشه داکیومنت ( Downloads تب دانلود)  اپلیکیشن اپل اپس قرار گرفته باشد  .  حالا برای انجام این عملیات ۲ راه دارید :

  • ۱-  فایل  نصبی اپلیکیشن (iPA )  در کامپیوتر شما وجود داشته باشد ، که می توانید با استفاده از نرم افزار های مدیریت آیفون مثل iMazing آن را توسط کابل به پوشه داکیومنت اپلیکیشن اپل اپس انتقال دهید و با یک کلیک آن را ریساین و  نصب کنید . ویدیو آموزش در پایین مطلب
  • ۲– فایل نصبی اپلیکیشن (iPA ) را می توانید با خود  آیفون یا آیپدتان دانلود کرده و با کلیک روی OpenWith و انتخاب اپلیکیشن اپل اپس آن را  نصب کنید .
  • ۳– و یا از آرشیو   اپ های داخل اپلیکیشن اپل اپس استفاده کنید ! کافیه روی اپ کلیک کرده و با استفاده از گزینه های “Install” و  “Custom Install ” اپلیکیشن مورد نظر  را نصب کنید .

جهت نمونه مثال ، ویدیو های آموزشی زیر را ملاحظه کنید :‌

ویدیو ۱ –به طور مثال برای دریافت آخرین نسخه جیلبریک  Unc0ver توسط دستگاه آی او اس ، با رفتن به صفحه رسمی این تیم در سایت گیت هاب فایل نصبی  iPa اپ Unc0ver را توسط فایل منیجر Filemaster دانلود کردیم و با کلیک روی فایل iPa با زدن گزینه Open with و انتخاب اپلیکیشن اپل اپس ، فایل نصبی اپ به تب “Downloads ” اپلیکیشن اپل اپس انتقال یافته و می توانیم آن را نصب کنیم :‌

باید بدانید : می توانید از هر سایتی هر اپ یا بازی که دوست داشتین را ، طبق آموزش ویدیو بالا توسط اپلیکیشن اپل اپس ریساین و نصب کنید .

به زبان ساده بخواهیم بگوییم ، توسط این قابلیت اپلیکیشن اپل اپس مثل آب خوردن هر اپلیکیشنی را با پایداری ۱۰۰٪‌تضمینی نصب کنید ‌( شبیه به سادگی نصب اپ در اندروید )  .

امید واریم ارزش و کیفیت این سیستم را بدانید و جهت اطلاع رسانی اپلیکیشن اپل اپس را به دوستان خود نیز معرفی کنید

از همراهی و پشتیبانی شما عزیران سپاس گذاریم .

اپ استور اپل اپس

آموزش ریساین اپاپل اپس استوراپلیکیشن اپل اپساستور اپل اپسریساین اپ آی او اسریساین اپل اپسریساین اپلیکیشننصب اپ آیفون
دیدگاه ها (4)
اضافه کردن دیدگاه
  • mhh

    سلام یعنی میتونم بازی های هک شده ی نیاز به جیلبریک بون نیاز به جیلبرک نصب کنم؟

  • رستم

    سلام
    بعد از نصب برنامه داخل خود اپل اپس زیر هر برنامه کلمه label دیده میشه و خارج از خود برنامه اپل اپس اپ دانلود شده دیده نمیشه

    • DaniyalNDRM

      درود بر شما متاسفانه مشکل از سمت شما بود همون طور که در تلگرام راهنمایی شدین مشکل حل شد خدارو شکر

  • davodnasiri

    سلام. وقتی از داخل اپ اپل اپس دانلود میکنم چرا اپلیکیشن روی صفحه گوشی نمیاد .