مروری بر صفحه اصلی سایت اپل از انتشار اولین نسل آیفون

 

iPhone نام اولین اسمارت فون شرکت اپل  که در سال ۲۰۰۷ میلادی توسط  مرحوم استیو جابز رونمایی شد ُ  این مدل از گوشی موبایل که دارای سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی  آی او اس  بود در بین کاربران به دلیل امکانات جدید و متفاوت بودن  محبوبیت خاصی پیدا کرد و اپل بعد از آن  با خلاقیت های استیو جابز توانست نسل های بعدی از گوشی های هوشمند خودش را به طور شگفت آوری بین کاربران توسعه دهد که تا سال ۲۰۱۲  با مدل iPhone 5  برترین تلفن هوشمند خود را رونمایی کرد .

در هر کنفرانس از رونمایی آیفون نسل جدید اپل در وب سایت رسمی خودش صفحه اصلی را برای محصول جدید اختصاصی می دهد که در تصاویر زیر شما از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲  تغییرات چشم گیر این موبایل هوشمند را ملاحظه می کنید .‌ُ  البته نکته ناراحت کننده  در تصاویر  معرفی نسل های آیفون  :  خالی بودن جای  مرحوم استیو جابز است که  تا سال ۲۰۱۰  توسط  نابغه و بنیان گذار اپل یعنی مرحوم استیو جابز  معرفی می شد ولی از  مدل iPhone 4S د سال ۲۰۱۱ طبق تصاویر عکسی از استیو جابز مشاهده نمی شود .

تصاویر در ادامه مطلب…

2007 : iPhone

 

iPhone 3G (2008):

 

 

 

 

 

 

iPhone 3GS (2009):

 

 

 

 

iPhone 4 (2010):

 

 

iPhone 4S (2011):

 

 

 

 

iPhone 5 (2012):

 

 

 

 

اپلانواع مدل های آیفوناولین مدل iPhoneاولین مدل آیفونسایت اپلصفحه اصلی سایت اپلمروری بر آیفون هامروری بر صفحه اصلی سایت اپل از انتشار اولین نسل آیفون
دیدگاه ها (6)
اضافه کردن دیدگاه
  • Armin

    به نظر من قشنگترینشون 3GS بود. راستی شاهکار جدیدی iHelicopters رو دیدین؟

  • asal

    خاطره ها زنده شد یاد 3gs به خیر خیلی دوستش داشتم

  • Amir heydari

    با این که استیو جابز مرده و اپل مثل سابق نیست اما هنوز هم بهترین و بی همتاست که نمونش شاهکارش همین ایفون5 هست

  • yavar

    سلام بسیار خاطره انگیز بود ولی به یک چیز ناراحت کننده دیگر تو تصاویر نگاه کنید آن هم هم اسکیرن تکراری با برنامه های بومی تکراری هستش اپل باید در مورد این موضوع به نظر من تغییر سیاست بده …..

    ادمین عزیز لطفا پاپ اپ این لینک ها رو وردارین خوب فروم اپل اپ رو همه استفاده می کنند این سیاست به نظر من یک راهبرد بد هستش و باعث میشه فروم چیپ به نظر بیاد در حالی که فروم داره کاره خودش رو میکنه پیشنهاد من هم این هستش که لینک های خبری که اینجا می گذارین رو به فروم منتقل کنید تا پیشنهادات و نظرات به صورت پست ارسال بشه این کار بهتر از پاپ اپ کردن لینک فروم هستش .

    سرفراز و پیروز باشید.

    • DaniyalNDRM

      سلام. تشکر میکنم از نظرتون و البته پینهادتون
      ببینید راستش هنوز اکثر سوال ها کاربران داخل سایت می پرسند با اینکه اینقدر تاکید بر انجمن داریم !!
      انشا درقالب جدید مشکل برطرف میشه

      سپاس

  • mohammad

    سلام
    خیلی خوب میشه ویدیوی آیفون ها که اپل قرار میده و تقریبا 5 دقیقه هستند رو برا دانلود بزارید و همچنین ویدیوی معرفی اونا رو مثل ویدیوی معرفی آیفون 5 که گذاشتید. و خخیلی هم عالی بود.