عکس هایی جدید از iPhone 5C:دفترچه راهنما و قاب های ثانویه

 

دقیقا ۱ هفته تا برگزاری کنفرانس معرفی آیفون های جدید اپل باقی مانده است و انتظار می رود تا آخر امروز دعوت نامه های این کنفرانس برای افراد فرستاده شود.با توجه به کم شدن فاصله تا این کنفرانس باز هم عکس های جدید مربوط به iPhone 5C منتشر شده است.

در این لحظه عکس های از قاب های رنگی موجود برای این دیوایس در اینترنت منتشر شده است.

 

در کنار این عکس هم عکسی با کیفیت از دفترچه راهنمای آلمانی این دیوایس منتشر شد.از این عکس می توان متوجه شد که اپل آیفون 5C را همانند آیفون های دیگر با سوزن باز کننده درگاه سیم کارت عرضه خواهد کرد و در این قسمت شاهد طراحی جدیدی نخواهیم بود.

 

در عکس بالا شاهد برچسب های معروف اپل،دفترچه راهنما،آیفون ۵ سی با صفحه ۴ اینچی به همراه iOS7 هستیم.از قرار معلوم هم هیچ اتفاق خاصی در طراحی دکمه ها نیفتاده است.

 

انتظار می رود این دیوایس جدید با قیمتی معادل ۵۰۰-۴۰۰ دلار با همان طراحی آیفون ۵ البته با قاب رنگارنگ و پلاستیکی در ۱۹ شهریور ماه معرفی شود.

iphone5cاخبار اپلاخرین اخبار اپلتاریخ کنفرانس اپلتاریخ معرفی iphone5cتاریخ معرفی iphone5s
دیدگاه ها (6)
اضافه کردن دیدگاه
  • Mohammad

    من دلم خوش بود تو دنياي تكنولوژي يك شركت بود كه هيچ وقت محصولاتش لو نميرفت كه بيا اينم از اپل ديگه اصلا شوغ ديدن كنفرانس رو ندارم 🙁

    • hatef

      اقا اين كنفرانسرو چه جور ميخواين ببينين؟؟؟

      • DaniyalNDRM

        کنفرانس به صورت وبلاگ نویسی زنده پوشش داده می شود

  • amir ardalan

    اینا دیگه چیو میخوان معرفی کنن؟؟
    چرا اپل اینجوری شده؟

  • Arash

    iAmirhosein جان اوون عکس آخر روو دکمه Home یه چیزی نوشته . مگه سنسور اثر انگشت برای 5S نبود ؟!!! . این چی میگه

    • iAmirhosein

      چیزی ننوشته دوست من.کلا نوشته ها آلمانی می باشد و دو فلش به نزدیک دکمه هوم کشیده شده است.یکی خود دکمه Home را بیان می کند و دیگری درگاه Lightning