تمام شایعات مربوط به iOS7 کاملا اشتباه هستند!

 

 

در سخنرانی و شویی که امروز برگزار شد،John Gruber که یکی از مهره های اپل و نویسنده ی یک وبلاگ معروف می باشد اعلام کرد که بر اساس رابط هایش مطلع شده که هر شایعه ای که تا کنون درباره ی iOS7 منشتر شده است کاملا غیرواقعی و ساختگی بودند!

او همچنین می گوید:اعتراف می کنم هیچ وقت مانند این بار از اقدامات اپل بی اطلاع نبودم و این هیجان مرا بیشتر می کند.این بی اطلاعی از زمان عرضه اولین آیفون تا کنون بی سابقه است!

منظور  شایعاتی مبنی بر طراحی تخت،تغییرات برنامه Note و شایعه ساهی سفید بودن و … است.او با اطمینان می گوید که iOS7 چیزی فراتر از این شایعات است.در گذشته اعلام کردیم با تغیبرات کارکنان اپل,Johny Ive که از نابغه های اپل است طراحی iOS7 را بر عهده دارد.

در نتیجه ما در این لحظه دیگر هیچ چیزی نمی توانیم در باره ی iOS7 بگوییم و فقط باید منتظر کنفرانس فردا شب اپل در Moscone Center باشیم!

 

به نظر شما iOS7 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟؟

 

 از همین لحظه نیز میتوانید به مراجعه به آدرس Live.AppleApps.ir شاهد وبلاگ نویسی پارسی و لحظه به لحظه تا پایان کنفرانس باشید!

 

 

 

ios7WWDC 2013دانلود ios7کنفرانس wwdcکنفرانس اپلویژگی های ios7
دیدگاه ها (13)
اضافه کردن دیدگاه
  • Bardia

    سلام. خسته نباشید.امشب که ios7 معرفی میشه همین امشبم میشه آپدیتش میاد یا چند روز دیگه میاد؟

  • iMahyar77

    خدا کنه !! اون عکسی که گذاشته بودید که ایکونا عوض شدن که افتضاح بود ! :poop:

  • رامین

    بزرگترین سایت دانلود اپ های اپل همین جاست http://www.appleapps.ir

  • Hamed

    ايول باحال بود

  • Raider

    سلام دوستان
    يكپارچگي بنر اي او اس و ايكس او اس خالي از حرفايه گفتني نيست،،،و والپيپير هاي منتشر شده براي اي او اس ٧ به يه نكته ي باريك اشاره داره كه ممكنه تويه بعضي از قسمتا بكگراند ما بجاي بكگراند ديفالت وخسته كننده همراهيمون كنه،،،نكته ديگه خارج كردن تمركز يوزر ها از ايكون ها و فوكوس روي يه چيز جديد و خاصه كه اين همون چيزيه كه قراره مارو شگفت زده كنه،،،نكات ديگه اي هم هست كه چون اين نكات شباهت هايي به اندرويد او اس نميشه جايي برايه اونها تويه اي او اس هفت خالي كرد.

  • Hamid

    سلام بچه ها
    يكپارچگي بنر اي او اس و ايكس او اس خالي از حرفهايه گفتني نيست،،،والپيپر هاي منتشر شده براي اي اوس ٧ هم رويه نكته ي باريكي اشاره داره كه اونم اينه كه شايد در بعضي از قسمت ها مثلا ستينگ بجابه بكگراند هميشگي يا ديفالت بكگراند هوم ما باشه،،،البته نكات زياده ديگه اي ميشه گفت ولي از اونجايي كه اين نكات به اندرويد او اس شباهت هايي دارن نميشه جايي تويه اي او اسه هفت برايه اونها خالي كرد.
    ولي چيزي كه معلومه قراره فقط از فضايه ايكون ها خارج بشين و رويه چيزه خاصي تمركز كنن كه اون همون چيزيه كه همه ميخوان بدونن

  • رامین

    سلام دوستان خسته نباشید همگی
    اول میخواستم بایت لینک های مستقیم و رایگانی که قرار میدهید ازتون تشکر کنم . واقعا روزی چند باز این سایت رو چک میکنم . سرعت دانلود بسیار عالیه و همین طور گلچین بازیها و نرم افزارتون .

    و دوم اینکه اگه امکانش مانند سال گذشته keynote رو روی سایت قرار بدید و یک خواهش دیگه که دارم اینه که اگه میشه 480p رو هم قرار بدید که حجم کمتری داشته باشه .

    در ضمن لطف کنید روی صفحه فیس ….ک هم قرار بدید اگر ممکنه چون ممکنه ترافیک سایت بالا بره و اختلال پیش بیاد .

    امیدوارم فعالیتتون مسیر رو به پیشرفت خودش رو حفظ کنه .

  • alireza

    مرسی اپل اپس از بروزرسانی

  • محمدرضا

    ایول

  • محمد

    خداییش خییییلی خوب اپدیت هستین و اخبارو دنبال میکنین من هم شک داشتم که ایفون با ای او اس 7 انقدر زشت بشه دیگه من یکی هییییچ نظری ندارم و صبر میکنم تا 21 ساعت دیگه ببینم چی میشه

  • ashkann

    با تشکر.واقعا اب تو دیت هستین(لطفا بگین دکمه ی ب تو مک کجاس)
    خواهش میکنم اگه فرکانس شبکه ای رو که این مراسم رو زنده بخش کنه دارین بدین. دارم از هیجان میمیرم

  • amirSlove

    yani enghadr pishrafte shode ios7???bazam tosh mahdodiyat vojod dare yani??

  • Hiddenx

    ولي من اعتقاد دارم شايعه تخت بودن درست باشه چون در زمان استيو ، جاناتان با اون مخالف بود و مي خواست ايكون ها تخت باشن!