این صف کشی های عظیم در توکیو هم اتفاق افتاده است.دیروز باران و طوفان شدیدی در توکیو اتفاق افتاد..در ابتدا شهروندانی که در صف منتظر بودند به مشکلات زیادی بر خوردند اما پس از ساعت ۷:۳۰ درهای اپل استور باز شد و طب عملیاتی عجیب کارکنان اپل استور تمام منتظران را به داخل هدایت کردند و حتی به آنها بطری آب رایگان دادند.
این اتفاق به وضوح طرز رفتار اپل با مشریانش را بیان می کند و ثابت می کند که تمام مشتریان اپل برای این کمپانی ارزشمندند.
پیشنهاد می کنیم ویدیویی مربوط به این واقعه را تماشا کنید
بیاین اپلو ببینین به مشتریاش احترام می زاره
بعد بیاین مایکروسافت رو ببینین که به همه توهین می کنه
واقعا هر شرکتی شعور خودشو نشون می ده
Vali botry an raiegan ie kam zaiast hade aghal ie kana by chizi midadan be in bad Bakhtaran iPhone nadide
واقعا که من افخار میکنم که اپلی هستم…ببین چطور با مشتری هاشون تو جهان رفتار میکنن.با اپل میشه انسانیت را آموخت نه مانند شرکت های دیگه که به شرکتی به این بزرگی دارن توهین میکنن!!!واقعا این شرکت ها باید بیان از اپل معضرت خواهی کنن…
akhe yani chi in cherto pertaE k gofT akhe to asan fargh iphon ba baghiye gooshiharo midooni ?? bikhil bow boro b applet eftekhar kon . amou
فکرکنم اگه مایکروسافت بود راشون نمیداد که هیچ کارمندانش با جارو می افتادن به جون مشتری ها :{ )))
نه بی شوخی ربطی به شرکت نداره مطمئنم هر شرکتی تو این شرایط کمکشون میکرد
حركتي انقلابي
قرار بود امروز پک پخش شه چی شـــــــد؟