اپل دیگر با ارزش‌ترین کمپانی جهان نیست !

 

نزدیک 2 ماه است که قیمت سهام اپل و ارزش کمپانی‌اش روز به روز پایین تر می‌رود . امروز هم روند همیشگی خود را طی کرد ولی این‌ بار رتبه ای را از دست داد که دفعه های پیش آن را از دست نداده بود .

امروز با کاهش ارزش و رسیدن به 413.06$ از با ارزش ترین کمپانی دنیا دست کشید و جای خود را به کمپانی Exxon با ارزش 418.23$ داد .
عکس های زیر نشان دهنده ارزش سهام هر یک هستند هر چند ربطی به با ارزش ترین شرکت بودن ندارند . مشاهده میکنید که سهام اپل با مقداری کاهش به 439.88$ و سهام Exxon با کمی افزایش به 91.73$ رسیده است .

 

Appleapple newsiMahyar77Newsstocksاپلاخباراخبار اپلارزشارزش اپلسهامسهام اپل
دیدگاه ها (14)
اضافه کردن دیدگاه
  • mani

    az nazar man hanouz dar zamine mobile ham kasi be apple nareside

  • yavar

    من نمیدونم واقعا یکی یک آیفون که میخره میشه دایه مهربان تر از مادر واسه اپل بابا ما مصرف کننده هستیم من خودم هر شرکت یا کمپانی که کیفیت و قیمت مناسب داشته باشه میرم سراغ آن این چه عادتی هستش که پیداا کردین…….

    مصرف کننده خوب باید دید خوبی به بازار داشته باشه …. بابا ایفون بدون جلبرک که یه گوشی کسل کننده هستش ….. طرف میاد اینجا میگه امنیت داره اخه تو که یک کردیت کارت نداری مثلا امن نباشه مگه شما چقدر خرید از نت انجام میدی تازه ان هم با موبایل و با مستر کارت یا ویزا کارت….. ۶۰ درصد برنامه های بومی روی ایفون در ایران به درد نمی خورن چون نیاز مند 3G هستن که تازه رایتل به اینجا رسیده که قیمت نتش از ای دی اس ال خونه من گرونتر هستش……

    ما مصرف کننده هستیم پول میدیم تا امکانات بگیریم ….. الان شرکت هواوی چین انقدر پیشرفت کرده که باور کنید تا یکی دو سال دیگه ابرقدرتی واسه خودش میشه …. یا شرکت سامسونگ اقا به من تو چه ربطی داره که کپی کرده یا نه شما از امکانات و کیفیت خوب با قیمت پایین تر استفاده کن ….

    بله اگه اپل به من پول یا حقوق میداد انوقت تعصب بهش نشان میدادم ولی وقتی من از جیب خودم پول میدم نباید هر چرتی رو قبول کنم مثلا دوستانی که از ۴ به ۴ اس اپگرید کرن و کلی پول اضافی بالاش دادن چی ایدشون شد …. سیری !!! که تو ایران وقت واسه اقه مورد استفاده قرار میگیره … هر موقع سیری فارسی رو ساپورت کرد ان وقت ارزش داره نه الان که فقط تو ایران به درد وات تایم ایز ایت میخوره ….

    ایفون ۵ جی کلی تبلیغات و بوق و کرنا اخرش چی ؟؟؟ افتخارش یک اینج افزایش و یه پردازنده دوهسته ۱.۶ که ان رو هم سامسوگ واسش تولید میکنه … و دوربین پانومرا :))) ……..

    من منظورم از این حرفا یک چیزه کور کورانه تعصب به خرج ندین گور بابای اپل و سامسونگ ببین کدام برند نیاز شما رو رفع میکنه و در مقابل پولی که میدین امکانات و خدمات بهتری به شما ارائه میده پولتون رو به ان برند بدین و تعصب رو کنار بذارین……

    این حرف رو کسی میزنه که (( چهار تا ای دیواس اپل رو دارم )) و هیچ تعصبی هم بهش ندارم اپل باید دنبال مشتری باشه و منت من رو بکشه که جنسش رو بخرم ولی حالا برعکس شده … ما افتادیم دنبال اپل هر چرتی از درش بیرون میاد رو حلوا حلوا میکنیم و روی سرمون میزایم.

    وسلام

    • حسام

      به شدت قبول دارم
      البته فقط تو زمينه ي گوشي …

      تو تبلت واقعا هنوز شركتي به پاي اپل نرسيده

    • yavar

      خوب تا وقتی اپل در تبلت بهترین هست از ان خرید می کنیم چون ما لایق بهترین ها هستیم

      ادمین عزیز اگر امکان داره این دیدگاه بالای بنده رو تو بخش خبری با عنوان (( من به دنبال اپل یا اپل به دنبال من)) به صورت نقل قول از طرف بنده قرار بدین چون احساس می کنم جا برای بحث زیاد باشه و واکنش هایی جالبی شاهد باشیم.

      با تشکر..

    • pmojaverj

      پردازنده فقط انبوه سازیس در سامسونگه
      طراحی با خود ایل هست
      و با استاندارد های خودش که کاملا متفاوت از پردازنده های تولیدی سامسونگ هست
      a6 در کلاس خودش بسیار عالیه

    • Armin

      جا برای بحث زیاد داره. از طرز بیانتون که بگذریم، مطالبی که فرمودین مربوط می شه به مباحث بازار و بازاریابی 40 سال پیش. علم و تکنولوژی، در شرکت های مختلف و حتی کشورهای مختلف معمولا به طور موازی پیش می ره. یعنی چندتا شرکتی که تو یه زمینه خاص پیشگام هستن، اگر دقت کرده باشین معمولا تو بازه های زمانی خیلی کوتاهی به دستاوردهای یکسانی می رسن. یا با بررسی و درک و کشف دستاورد دیگری، اون رو ارتقا می دن. حالا تکلیف چیه؟ چطوری می شه بازار رو به دست آورد. یه مثال می زنم. کوکاکولا و پپسی رو در نظر بگیرین. اینجاست که مسائلی فراتر از کیفیت میاد وسط. پرستیژ یکی از اوناست. که البته تو مملکت ما متاسفانه مردم این مقوله رو هم اشتباه گرفتن. چون با کمال تاسف پول زیاد جاهایی جمع شده که … اما من می خوام این مبخث رو فراتر از ایران ببینم. سامسونگ و ال جی آسیا رو گرفتن. چون تبلیغات خیلی زیادی دارن. اپل از یه طرف، چون یه جورایی داره می شه یه فرهنگ. من خوب می دونم خیلی از دوستانی که الان آیفون 5 دارن، ساده ترین چیزها رو هم در موردش نمی دونن. اما واقعا اپل دنیای متفاوتی رو عرضه می کنه. کمپانی های چینی هم هیچوقت نمی تونن عنوان اپل رو بگیرن. شاید بتونن بازار رو به خوبی بگیرن. اما نمی تونن عنوان اپل رو بگیرن. مگه تویوتا تونست عنوان مرسدس بنز و کلاس بی نظیر این کمپانی رو بگیره؟ هرچند همه می دونن الان تویوتا چند سال می شه که از لحاظ فروش خیلی بالا رفته. تو درجات بالا، اون کمپانی هایی موفق ترن که اسمشون رو همگام با پرستیژ و کلاس قرار بدن. اینجوری همیشه امیدی برای برگشت به بازار دارن. نه مثل نوکیا که با همه عظمتش از دست رفت. به هر حال می خوام بگم با خیلی از حرفهاتون کاملا موافقم. موفق و پیروز باشید.

  • ehsan

    دنیا همینه هی چرخ میزنه مگه همین 10 سال پیش بیل گیتس با ویندوزش راس خبرها نبود بعد هم شد جابز با آیفون بعدشم نوبت یکی دیگه میشه بالاخره….:) نوآوری همیشه دست یک نفر یا یک شرکت نیست
    بالاخره رکود میکنه و جاشو میده به یه بهترش … تا کی باشه نفر بعد!

  • mehran

    حالا که چی؟؟؟؟
    اپل همیشه اپلِ
    درسته به خاظر پرستیژ ش باید اول باشه،این دلیل تاسف خوردن نمیشه
    شاید یه بار کارخونه اسفالت سازی سهامش با ارزش تر بشه!!!اونموقع بریم بمیریم؟؟؟

    • iMahyar77

      دوست عزیز ، این یک خبره که وظیفه هر سایت خبری هست که مردم رو مطلع کنه ! ما مراسم عزاداری راه نینداختیم که !

  • پویا

    ما یه نوت 2 خریدیم واقعا جلوی آیپد فوق العاده است

    اصرار دارن اس 3 بخرم (یا بخریم!) ولی من هنوز آیفون رو دوست دارم!!!!!

    کاش استیو بود ببینه اپل به چه روزی افتاده

  • فواد

    هر دو تا عکسی که گذاشتین مال EXxone

    • mohsen

      دو تا عکس که ماله یه کمپانیه Exxon

    • iMahyar77

      اصلاح گردید .
      با سپاس .

  • Emad

    به نظر من ميتونه تو ساله ٢٠١٣ رتبه ي خودشو برگردونه