اپ های پیشنهادی اپل اپس: سری دوازدهم

با سری دوازدهم این مجموعه در خدمت شما میباشد، در این سری میخواهیم پنج بازی فوق العاده را به شما معرفی کنیم که حتما باید آنها را تجربه کنید. در این هفته بازی های بسیار خوبی روانه اپ استور شدند که ما گلچین آنها را برای شما در این پست قرار داده ایم.

در این قسمت تمام اپ های پیشنهادی موجود میباشد: پیشنهادی های iOS

اپ های پیشنهادی اپل اپس : سری دوازدهم

Battle Supremacy: Evolution

1

تجربه قدرت واقعی با وسیله های پیشرفته ای که تغییر شکل میدهند با Battle Supremacy: Evolution ، بازی ای که گیم پلی و گرافیک عالی آن مو به تنتان سیخ میکند.

بازی کردن با یک تانک، هواپیما یا وسیله های مختلف قدرتمند دیگر، پرواز کردن در بالای برج های شهر و دیدن یک محیط زیبا از بالا با هواپیمای پیشرفته خود و باز کردن تمام وسیله های مختلف که تغییر شکل میدهند و جنگیدن با وسیله های جدید.

ارتقا دادن وسیله خود و جنگیدن با دوستان خود با تیم مقابل در یک بازی آنلاین فوق العاده که میتوانید دو نوع مود مختلف را انتخاب کنید یکی Team Death match و یکی گرفتن پایگاه دشمنان خود.

برای بازی کردن شما نیاز به وای-فای یا ۳G/4G نیاز دارید.

Battle Supremacy: Evolution یک بازی بسیار خوب میباشد که به تازگی در اپ استور به قیمت $۴٫۹۹ منتشر شده است و شما میتوانید آن را به صورت رایگان از اپل اپس دانلود کنید. این بازی از گیم پلی بسیار جذابی بر خوردار است و ساعت ها شما را سرگرم بازی کردن با دوستان خود میکند. این بازی را میتوان یکی از برترین بازی های انلاین آی او اس نامید و پیشنهاد ویژه میکنم آن را حتما تجربه کنید.

Zombie Highway 2

3

مطمئناً افرادی که اهل بازی با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها هستند بازی Zombie Highway را می‌شناسند. بازی که در عین سادگی جذابیت بسیاری دارد و البته به شدت اعتیاد آور است. حال کمپانی Auxbrain سری دوم این بازی یعنی Zombie Highway 2 را نیز ساخته است که جذابیتی دو چندان نسبت به نسخه اول این بازی دارد.

در این بازی جذاب – Zombie Highway 2 – شما در جاده‌های مختلف به رانندگی می‌پردازید ولی نه یک رانندگی معمولی! یک رانندگی پر از دردسر که با حمله زامبی‌ها همراه است. ۱۱ نوع زامبی مختلف که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند در مسیر به شما حمله خواهند کرد و سعی در واژگونی خودرو شما دارند. بعضی از آن‌ها به راحتی شکست خواهند خورد و بعضی دیگر نه. شاید بارها آن‌ها شما را ناامید کنند ولی هرگز از پشت کار خود کم نکنید البته با اعتیادی که این بازی به همراه دارد ناخودآگاه بارها برای پیروزی تلاش خواهید کرد. شما برای شکست دادن زامبی‌ها سلاح‌های مختلفی را در اختیار خواهید داشت، ۱۸ سلاح مختلف با ویژگی‌ها خاص که تمام آن‌ها قابلیت به روز رسانی را دارا هستند.

هر چه به جلوتر بروید زامبی‌های قوی‌تری در پیش روی شما خواهند بود اما نگران نشوید، سلاح‌ها و مهمتر از آن ماشین‌های جدید در ادامه بازی به شما داده خواهد شد. این بازی نسبت به نسخه نخست خود دچار تغییراتی زیادی شده است. با حفظ هسته اصلی بازی تغییراتی برای لذت بردن هر چه بیشتر لحاظ شده‌اند، گیم پلی بازی به طور کامل بازسازی شده است، همچنین جاده‌ها به صورت تصادفی-رندم- شکل خواهند گرفت که باعث می‌شود هیچگونه روند تکراری در بازی حس نشود.

لازم به ذکر است که این بازی دارای پرداخت درون برنامه‌ای است اما تمام امکانات بازی در روند بازی نیز به دست خواهند آمد.

ویژگی‌های Zombie Highway 2 :

  • ۶ اتومبیل دوباره طراحی شده
  • ۱۸ سلاح با قابلیت به روزرسانی با طراحی دوباره صد درصدی. ۵ سلاح فوق‌العاده‌ی جدید
  • ۱۱ نوع زامبی مختلف، ۵ شخصیت کاملا جدید
  • ۶۷ هدف چالش برانگیز
  • چالش‌های روزانه منحصر به فرد برای هر روز
  • قابلیت جدید؛ ایجاد جاده‌ها به صورت تصادفی با محیط جذاب و فوق‌العاده دقیق
  • گرافیک و صداگذاری عالی نسبت به حجم کم بازی
  • و ….

این بازی به آیفون ۴s، آیپد مینی/۲، آیپاد تاچ ۵ و بالاتر برای اجرا نیاز دارد.

In Between Mobile

4

این بازی رهاشده در میان زمین و هوا میباشد که برنده جایزه بهترین بازی پلتفرم شده است، شما در این بازی باید پازل هایی که ذهن شما را درگیر آن میکند را حل کنید و به مکان هایی بروید که جاذبه در آن دستکاری شده است!

دارای ۶۰ مرحله چالش بر انگیز

شما در میان ذهن قهرمان اصلی بازی میباشد که باید سرنوشت آن را عوض کنید، حال شما باید به همراه او به دنیایی دیگر بروید، دنیایی که از قوانین فیزیک پیروی نمیکند. ذهن خود را باز کنید و در ۶۰ مرحله چالش بر انگیز با جاذبه مبارزه کنید و از تمام هوش و زیرکی خود استفاده کنید.

گیم پلی ای متغیر در هر مرحله

زمانی که شما در ذهن شخصیت اصلی بازی میباشد او در هر مرحله با سرنوشت خود روبه رو میشود. در این بازی هر مرحله دارای گیم پلی ای منحصر به فرد میباشد و شما باید خود را برای هر مرحله آماده کنید.

داستانی تاثیر گذار شخصیت اصلی

هر فردی داستان زندگی خودش را دارد تا به دیگران بگوید. ولی شما هیچ وقت نمیفهمید چه موقع داستان تمام میشود. شما باید در باره زندگی شخصیت بازی اطلاعات جمع کنید و در مورد کش مکش های زندگی آن تحقیق کنید تا بازی یک خاتمه خوب داشته باشد. In Between Mobile دارای داستانی تاثیر گذار میباشد شما در این بازی در زندگی مردی میباشد که در خوشحالی و ناراحتی آن سهیم میباشد.

کاملا دست ساز

یکی از ویژگی های منحصر به فرد In Between Mobile این میباشد که آن کاملا با دست ساخته طراحی شده است و هر سکانسی که مشاهده میکنید قبلا یک نقاشی بوده! همچنین موسیقی های این بازی هم بسیار زیبا میباشد و از صداهایی استفاده شده است که تا به حال به گوشتان نخورده.

این بازی مطمعنا یکی از بهترین بازی هایی میباشد که امسال منتشر شده است. In Between Mobile تا به حال چندین جوایز معتبر را برنده شده است و سازنده آن شرکت Headup Games GmbH & Co. KG میباشد که تا به حال بازی های فوق العاده ای همچون Bridge Constructor ساخته است. پیشنهاد ویژه میکنم که این بازی رو از دست ندهید.

Dead Effect 2

8

نسخه اول این بازی از طریق مراجع معتبر بازی، امتیازات بالای دریافت کرد، و نسخه دوم نیز که به تازگی منتشر شده است از طرف PocketGamer پیشنهاد شده است. همچنین Dead Effect 2 در مسابقات Very Big Indie Pitch در PG Connects که در هلسینکی -پایتخت کشور فلاند- امسال برگزار شد، رتبه دوم را در بین تمامی کاندیدها به دست آورد.

به دنبال ارتقا مرزهای بازی موبایل به سطحی بالاتر، Dead Effect 2 یک بازی با کیفیت در سطح کنسول‌ها مطرح است، یک بازی با تلفیقی از سبک اکشن، تیراندازی با عناصری از سبک نقش آفرینی! این بازی از سمت کمپانی سازنده بسیار تبلیغ شد و کل کمپانی در حدود ۱۰ ماه برای به ثمر نشستن این بازی و القا تجربه‌ای متفاوت به گیمرهای موبایل تلاش کردند و هدف آن‌ها به راه انداختن انقلابی در این زمینه بوده است.

داستان شما را به ESS Meridian می‌برد، همانجایی که موضوع اصلی در آن پایان یافته است. با این حال فکر نکنید که شما خیالتان باید راحت باشد. چیزی در سفینه فضایی مشکوک است، چیزی خطرناک‌تر از ارواح مغولان، چیزی که تهدیدی بزرگ برای به بردگی گرفتن ذهن محسوب می‌شود؛ تصمیم با شماست، مبارزه می‌کنید یا عقب می‌کشید؟

در آینده‌ای دور شما بار دیگر خود را بر روی ESS Meridian، مکانی دور از زمین در اعماق فضا می‌بینید. شما به عنوان یک سلاح بدون ترس و محدودیت ساخته شده‌اید. ولی در حال حاضر آن‌ها شما را نمی‌توانند کنترل کنند.

یک خطر غیرمنتظره در سایه سفینه فضایی وجود دارد. کسی و یا شاید چیزی ناشناخته در انتظار شماست و ….

ویژگی‌ها Dead Effect 2 :

  • گرافیک و صدا در حد کنسول‌های مطرح بازی
  • گرافیکی فوق‌العاده با بهره‌وری از آخرین فن‌آوری‌های اپل
  • راگدول افکت‌های واقع گرایانه و محیط‌های دقیق و خیره کننده
  • استفاده از صدای بازیگران حرفه‌ای
  • صدا گذاری عالی با جلوه‌های صوتی بی‌نظیر و موسیقی متن در حد فیلم‌های مطرح
  • سه شخصیت مختلف برای بازی که هر کدوم خصوصیت‌های منحصر به فرد خود را دارند
  • قاببلیت تمرین، توسعه و ارتقا شخصیت
  • بیش از ۱۰۰ مورد قابلیت ارتقا برای موارد مختلف
  • بیش از ۴۰ سلاح مختلف با قابلیت ارتقا
  • گیم پلی خوب با قابلیت تغییر کنترل بازی
  • بیش از ۲۰ ساعت گیم پلی جنگی و بیش از ۱۰ ساعت ماموریت‌های ویژه
  • سیستم دقیق برای دستاوردهای بازی
  • پشتیبانی کامل از کنترلرها
  • قابلیت شخصی سازی کامل کنترل‌ها روی صفحه نمایش
  • روند داستان قوی و هوشمند
  • تنوع زیاد دشمنان
  • و …

مهم: Dead Effect 2 برای اجرا نیاز به آپید ۳، آیفون ۵، آیپد مینی۲ و آپید ایر و دستگاه‌ها بعد از آن‌ها دارد. برای بازی اتصال به اینترنت نیاز است.

Lumino City

11

** برنده جایزه ۲۰۱۵ – BAFTA **

خیلی ها ممکن است این بازی را از سال ۲۰۱۴ بشناسند. Lumino City یک بازی محبوب میباشد که از همان زمانی که برای کامپیوتر و مک منتشر شد طرفدار های زیادی پیدا کرد، حال استودی State of Play Games که تا به حال بازی های بسیار خوبی را برای آی او اس منتشر کرده است Lumino City خود را با گرافیک و طراحی ای باورنکردنی برای آیفون و آیپد منتشر کرد.

Lumino City یک بازی فوق العاده پازلی و ماجراجویی میباشد که تمام اشیاء که در بازی موجود میباشد با دست ساخته شده است یعنی تمام اجسامی که در بازی میبینید با عناصری مانند کاغذ، چراغ مینیاتوری، کارت و موتور ساخته شده است!

شما در میان یک طبیعت زیبا میباشد و باید پازل های فریبنده ای را که بر سر راه ماجراجویی شما میباشد حل کنید پدر بزرگ لومی، سرپرست شهر لومینو ربوده شده است. برای پیدا کردن وی، باید شهر را بگردید و از مکانیزم خارق‌العاده‌ این جهان بی‌نظیر را رقم زده سر دربیاورید

این بازی برنده جوایز بیشمار بین المللی میباشد، که شامل BAFTA برای طراحی زیبای آن و بهترین بازی بریتیش میباشد که میتوانید آن را از اپ استور به قیمت $۴٫۹۹ و یا از اپل اپس به صورت رایگان دانلود کنید و ماجراجویی خود را در آیفون و آیپد خود شروع کنید.

Lumino City دارای ۸ تا ۱۰ ساعت گیم پلی بدون پرداخت درون برنامه.

برخی از نقد ها :

” یک مکان شگفت آور برای کشف کردن آن ” – Eurogamer

” زیبا ترین بازی ای که WIRED در این قرن دیده است ” – Wired UK

” این بازی تغریبا شبیه هیچ کدام از ویدیو گیم هایی که تا به حال بازی کرده اید نیست ” – Kotaku

برخی جوایز دیگر :

** برنده ۲۰۱۵ و نامزد سه جوایز دیگر – BAFTA **

** برنده – Develop Awards **

** برنده – BIG Festival **

** Indie Prize Casual Connect **

ویژگی های Lumino City :

  • دنیایی ساخته شده با دست. تمام اشیایی که در این بازی شما میبینید با عناصری مانند کاغذ، چراغ مینیاتوری، کارت و موتور ساخته شده است.
  • یک دنیای منحصر به فرد برای کشف کردن. در این بازی مکان های زیبایی را کشف خواهید کرد که از طراحی های بسیار زیبایی برخوردار است.
  • پازل هایی که نیاز به فکر کردن دارد. از اشیای مختلف استفاده کنید تا پازل هایی که در راه شما قرار میگیرند را حل کنید.
  • یک تجربه فوق العاده برای صفحه های لمسی. بهینه شده کامل با آیفون و آیپد به طوری که فکر میکنید خودتان در یک دنیای دیگر میباشید.
  • ظبط کردن و به اشتراک گذاشتن. جدید برای آی او اس ۹٫۰ . شما در آی او اس ۹٫۰ میتوانید از مکان های شگفت انگیزی که پیدا کرده اید فیلم بگیرید و به اشتراک بگذارید.
  • سینک کردن با آی کلود. شما میتوانید با وصل شدن به آی کلود خود تا هر جا که با دیوایس دیگرتان رفته اید با دیوایس دیگری بروید.

Lumino City با آی او اس ۹٫۰ به بالا و آیپد ۲، آیفون ۴اس و آیپاد تاچ ۵ به بالا سازگار میباشد.