دانلود بازی فوق‌العاده Zombie Highway 2 [پیشنهاد اپل اپس]

آپدیت به 1.4.1

مطمئاً افرادی که اهل بازی با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها هستند بازی Zombie Highway را می‌شناسند. بازی که در عین سادگی جذابیت بسیاری دارد و البته به شدت اعتیاد آور است. حال کمپانی Auxbrain سری دوم این بازی یعنی Zombie Highway 2 را نیز ساخته است که جذابیتی دو چندان نسبت به نسخه اول این بازی دارد.

در این بازی جذاب – Zombie Highway 2 – شما در جاده‌های مختلف به رانندگی می‌پردازید ولی نه یک رانندگی معمولی! یک رانندگی پر از دردسر که با حمله زامبی‌ها همراه است. 11 نوع زامبی مختلف که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند در مسیر به شما حمله خواهند کرد و سعی در واژگونی خودرو شما دارند. بعضی از آن‌ها به راحتی شکست خواهند خورد و بعضی دیگر نه. شاید بارها آن‌ها شما را ناامید کنند ولی هرگز از پشت کار خود کم نکنید البته با اعتیادی که این بازی به همراه دارد ناخودآگاه بارها برای پیروزی تلاش خواهید کرد. شما برای شکست دادن زامبی‌ها سلاح‌های مختلفی را در اختیار خواهید داشت، 18 سلاح مختلف با ویژگی‌ها خاص که تمام آن‌ها قابلیت به روز رسانی را دارا هستند.

هر چه به جلوتر بروید زامبی‌های قوی‌تری در پیش روی شما خواهند بود اما نگران نشوید، سلاح‌ها و مهمتر از آن ماشین‌های جدید در ادامه بازی به شما داده خواهد شد. این بازی نسبت به نسخه نخست خود دچار تغییراتی زیادی شده است. با حفظ هسته اصلی بازی تغییراتی برای لذت بردن هر چه بیشتر لحاظ شده‌اند، گیم پلی بازی به طور کامل بازسازی شده است، همچنین جاده‌ها به صورت تصادفی-رندم- شکل خواهند گرفت که باعث می‌شود هیچگونه روند تکراری در بازی حس نشود.

لازم به ذکر است که این بازی دارای پرداخت درون برنامه‌ای است اما تمام امکانات بازی در روند بازی نیز به دست خواهند آمد.

ویژگی‌های Zombie Highway 2 :

  • 6 اتومبیل دوباره طراحی شده
  • 18 سلاح با قابلیت به روزرسانی با طراحی دوباره صد درصدی. 5 سلاح فوق‌العاده‌ی جدید
  • 11 نوع زامبی مختلف، 5 شخصیت کاملا جدید
  • 67 هدف چالش برانگیز
  • چالش‌های روزانه منحصر به فرد برای هر روز
  • قابلیت جدید؛ ایجاد جاده‌ها به صورت تصادفی با محیط جذاب و فوق‌العاده دقیق
  • گرافیک و صداگذاری عالی نسبت به حجم کم بازی
  • و ….

این بازی به آیفون 4s، آیپد مینی/2، آیپاد تاچ 5 و بالاتر برای اجرا نیاز دارد

Zombie Highway 2 به شدت پیشنهاد می‌گردد.