دانلود بازی Lumino City برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

آپدیت به 2.1

** برنده جایزه 2015 – BAFTA **

خیلی ها ممکن است این بازی را از سال 2014 بشناسند. Lumino City یک بازی محبوب میباشد که از همان زمانی که برای کامپیوتر و مک منتشر شد طرفدار های زیادی پیدا کرد، حال استودی State of Play Games که تا به حال بازی های بسیار خوبی را برای آی او اس منتشر کرده است Lumino City خود را با گرافیک و طراحی ای باورنکردنی برای آیفون و آیپد منتشر کرد.

Lumino City یک بازی فوق العاده پازلی و ماجراجویی میباشد که تمام اشیاء که در بازی موجود میباشد با دست ساخته شده است یعنی تمام اجسامی که در بازی میبینید با عناصری مانند کاغذ، چراغ مینیاتوری، کارت و موتور ساخته شده است!

شما در میان یک طبیعت زیبا میباشد و باید پازل های فریبنده ای را که بر سر راه ماجراجویی شما میباشد حل کنید پدر بزرگ لومی، سرپرست شهر لومینو ربوده شده است. برای پیدا کردن وی، باید شهر را بگردید و از مکانیزم خارق‌العاده‌ این جهان بی‌نظیر را رقم زده سر دربیاورید

این بازی برنده جوایز بیشمار بین المللی میباشد، که شامل BAFTA برای طراحی زیبای آن و بهترین بازی بریتیش میباشد که میتوانید آن را از اپ استور به قیمت $4.99 و یا از اپل اپس به صورت رایگان دانلود کنید و ماجراجویی خود را در آیفون و آیپد خود شروع کنید.

Lumino City دارای 8 تا 10 ساعت گیم پلی بدون پرداخت درون برنامه.

برخی از نقد ها :

” یک مکان شگفت آور برای کشف کردن آن ” – Eurogamer

” زیبا ترین بازی ای که WIRED در این قرن دیده است ” – Wired UK

” این بازی تغریبا شبیه هیچ کدام از ویدیو گیم هایی که تا به حال بازی کرده اید نیست ” – Kotaku

برخی جوایز دیگر :

** برنده 2015 و نامزد سه جوایز دیگر – BAFTA **

** برنده – Develop Awards **

** برنده – BIG Festival **

** Indie Prize Casual Connect **

ویژگی های Lumino City :

•  دنیایی ساخته شده با دست. تمام اشیایی که در این بازی شما میبینید با عناصری مانند کاغذ، چراغ مینیاتوری، کارت و موتور ساخته شده است.

•  یک دنیای منحصر به فرد برای کشف کردن. در این بازی مکان های زیبایی را کشف خواهید کرد که از طراحی های بسیار زیبایی برخوردار است.

•  پازل هایی که نیاز به فکر کردن دارد. از اشیای مختلف استفاده کنید تا پازل هایی که در راه شما قرار میگیرند را حل کنید.

•  یک تجربه فوق العاده برای صفحه های لمسی. بهینه شده کامل با آیفون و آیپد به طوری که فکر میکنید خودتان در یک دنیای دیگر میباشید.

•  ظبط کردن و به اشتراک گذاشتن. جدید برای آی او اس 9.0 . شما در آی او اس 9.0 میتوانید از مکان های شگفت انگیزی که پیدا کرده اید فیلم بگیرید و به اشتراک بگذارید.

•  سینک کردن با آی کلود. شما میتوانید با وصل شدن به آی کلود خود تا هر جا که با دیوایس دیگرتان رفته اید با دیوایس دیگری بروید.

Lumino City با آی او اس 9.0 به بالا و آیپد 2، آیفون 4اس و آیپاد تاچ 5 به بالا سازگار میباشد.