دانلود بازی In Between Mobile برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

این بازی رهاشده در میان زمین و هوا میباشد که برنده جایزه بهترین بازی پلتفرم شده است، شما در این بازی باید پازل هایی که ذهن شما را درگیر آن میکند را حل کنید و به مکان هایی بروید که جاذبه در آن دستکاری شده است!

دارای 60 مرحله چالش بر انگیز

شما در میان ذهن قهرمان اصلی بازی میباشد که باید سرنوشت آن را عوض کنید، حال شما باید به همراه او به دنیایی دیگر بروید، دنیایی که از قوانین فیزیک پیروی نمیکند. ذهن خود را باز کنید و در 60 مرحله چالش بر انگیز با جاذبه مبارزه کنید و از تمام هوش و زیرکی خود استفاده کنید.

گیم پلی ای متغیر در هر مرحله

زمانی که شما در ذهن شخصیت اصلی بازی میباشد او در هر مرحله با سرنوشت خود روبه رو میشود. در این بازی هر مرحله دارای گیم پلی ای منحصر به فرد میباشد و شما باید خود را برای هر مرحله آماده کنید.

داستانی تاثیر گذار شخصیت اصلی

هر فردی داستان زندگی خودش را دارد تا به دیگران بگوید. ولی شما هیچ وقت نمیفهمید چه موقع داستان تمام میشود. شما باید در باره زندگی شخصیت بازی اطلاعات جمع کنید و در مورد کش مکش های زندگی آن تحقیق کنید تا بازی یک خاتمه خوب داشته باشد. In Between Mobile دارای داستانی تاثیر گذار میباشد شما در این بازی در زندگی مردی میباشد که در خوشحالی و ناراحتی آن سهیم میباشد.

کاملا دست ساز

یکی از ویژگی های منحصر به فرد In Between Mobile این میباشد که آن کاملا با دست ساخته طراحی شده است و هر سکانسی که مشاهده میکنید قبلا یک نقاشی بوده! همچنین موسیقی های این بازی هم بسیار زیبا میباشد و از صداهایی استفاده شده است که تا به حال به گوشتان نخورده.

این بازی مطمعنا یکی از بهترین بازی هایی میباشد که امسال منتشر شده است. In Between Mobile تا به حال چندین جوایز معتبر را برنده شده است و سازنده آن شرکت Headup Games GmbH & Co. KG میباشد که تا به حال بازی های فوق العاده ای همچون Bridge Constructor ساخته است. پیشنهاد ویژه میکنم که این بازی رو از دست ندهید.