نگاهی به قابلیت های جدید اپلیکیشن Photos در آی او اس 9

یکی از بخش هایی که بیشترین تغییرات را در آی او اس 9 دریافت خواهد کرد، اپلیکیشن Photos پیشفرض آی او اس خواهد بود. نرم افزار تصاویر آی او اس کارایی روانی دارد و اکثر کاربران پلتفرمهای دیگر نیز قابلیت های جذاب و کارایی راحت آنرا باور دارند. در نسخه‌ی بتای آی او اس 9 قابلیت هایی به این بخش اضافه شده است که در این مطلب قصد داریم آنها را بررسی کنیم :

1- قابلیت انتخاب دسته‌ای از تصاویر با سوایپ کردن

در آی او اس های قبلی شما میتوانستید تصاویر را تک به تک انتخاب کنید و در نهایت آنها را حذف کنید یا به اشتراک بگذارید. اما در آی او اس 9 شما میتوانید با سوایپ کردن بر روی دسته‌ای از تصاویر و فیلم ها، یک ردیف یا یک ستون از آنها را به طور یکجا انتخاب کنید.

2- اضافه شدن نوار Scrubber

این نوار جدید که به پایین صفحه اضافه میشود به شما اجازه میدهد تا هنگام دیدن تصاویر در اندازه‌ی بزرگ، یک پیش نمایش ردیفی از دیگر تصاویرتان را مشاهده کنید و آنها را انتخاب کنید. این قابلیت به خصوص در هنگام انتخاب والپیپر میتواند کمک شایانی به کاربر بکند.

3- برگشت به صفحه‌ی اصلی با سوایپ کردن

در این قابلیت جدید، شما میتوانید هنگام مشاهده‌ی یک تصویر در اندازه‌ی بزرگ، به پایین صفحه سوایپ کنید تا به صفحه‌ی اصلی تصاویر برگردید؛ چیزی مشابه قابلیت دکمه‌ی Back.

4- به اشتراک گذاری بیشتر

در آی او اس های قبلی اگر شما بیشتر از 5 تصویر را انتخاب کنید، قابلیت به اشتراک گذاری غیرفعال میشود؛ اما در آی او اس 9 شما میتوانید بیش از 5 تصویر را هم انتخاب کنید و از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید.

5- قابلیت Mail Drop

این قابلیت به کاربر اجازه میدهد تا فایل های تصویری یا دیگر فرمت های با حجم بیش از 5 GB را از طریق iCloud انتخاب کنید و از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید.

آی او اس 9اپلیکیشن Photosقابلیت های اپلیکیشن Photos در آی او اس 9قابلیت های جدید آی او اس 9قابلیت های جدید اپلیکیشن Photos
دیدگاه ها (12)
اضافه کردن دیدگاه
  • طلا

    سلام دوستان :
    در گوشي اپل ، چگونه ميتوان روي يك پيام خاص يا روي يك مخاطب در واتساپ و پيام هاي ديگر قفل اختصاصي گذاشت تا ضمن اينكه گوشي بدون قفل باشه اما پيامها يا تصاوير يك مخاطب قابل دسترسي نباشه و از ديد ديگران پنهان باشه ؟ ممنونم

  • ناصر

    این رو هم اضافه كنید كه میشه ویدیو رو زوم كرد، حالت زوم هم بیشتر شدە.

  • milad

    سلام دوست عزیز ، ممنون بابت مطالبتون
    من بعد اپدیت کردن ای او اسم یه مشکلی تو نرم افزار تلگرامم پیدا کردم اونم این ک وقتی تو اون کادر ک تکست مینویسن من مینویسم به انتها ک میرسه تلگرامم هنگ میکنه ینی بیشتر از یه خط نمینویسه ، چه کنم کمکم کنید???

    • DaniyalNDRM

      سلام
      مشکل تلگرام هست صبر کنید تا اپدیت جدید برای ای او اس ۹ بیاد مشکل حل میشه

  • سعید

    سلام خسته نباشید بنده میخوام دانلود کنم و رستور کنم. این ارور رو بهم میده
    میره داخل این پیج https://developer.apple.com/unauthorized/
    Sorry, you cannot view this page.
    This page no longer exists or the Apple ID you signed in with does not have permission to view this page. If you’re currently a member of the Apple Developer Program, you or your Team Agent may need to update your account by agreeing to the latest license agreement in order to access this page.

    To view your current membership status and benefits, visit Member Center.

    میشه یه توضیح بدید الان گوشیم روشن نمیشه باید رستور کنم. حتما

  • Ahmad

    سلام و خسته نباشيد
    من بتا١ رو نصب كردم اما اپديت بتا ٢ تو قسمت OTA نمياد برام لطفاً راهنمايي كنيد

  • saeed

    سلام ببخشید کی رسمی عرضه میشه پس ؟؟ که اپدیت تو خود گوشی بیاد

    • iReza Grand

      آخری پاییز

  • sohell

    چه عجب بالاخره یه فکری به کم حجما کردن !

  • Arshialll

    Yani dobare az appstore dl mikone?uani hamon hajmo az internet kam mikone?

    • iReza Grand

      نه هیچ حجمی از اینترنت کم نمیشه و هیچ دانلودی هم در کار نیست.

  • على

    رضا جان ممنون