چگونه آیفون،آیپاد و آیپد خود را برای مهاجرت به iOS 8 آماده کنیم؟

هفته ی پیش اپل به طور رسمی در اواسط کنفرانس معرفی آیفون های جدید اعلام کرد که آخرین نسخه سیستم عاملش iOS 8 را در تاریخ 17 سپتامبر مصادف با 26 شهریور عرضه خواهد کرد.البته همانطور که مطلع هستید برنامه نویسان از ماه ژوئن در حال تست این سیستم عامل هستند اما امروز برای اولین بار قویترین سیستم عامل تلفن های هوشمند و تبلت های اپل در دسترس عموم قرار می گیرد.

همیشه قبل از عرضه ی نسخه ی جدیدی از سیستم عامل اپل سوالات بی شماری برای iOS داران پیش می آید که خیلی وقتی ها باعث امتناع از آپدیت به آخرین نسخه می شود که اصولا بی دلیل است.در این مقاله قصد داریم تمام نکات مهم و کلیدی آپدیت به این نسخه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا ساعت 21:30 امشب بدن کوچکترین نگرانی و شک و تردیدی به این سیستم عامل فوق العاده آپدیت کنید.

دیوایس های جیلبریک شده

احتمالا اگر شما در نسخه ای جیلبریک شده از iOS قرار دارید،قاعدتا تمایلی به آپدیت به iOS 8 نخواهید داشت زیرا آپدیت به این نسخه به معنی از دست دادن جیلبریک شما تا اطلاع ثانوی است.بی این دلیل که هنوز هیچ جیلبریکی برای این نسخه از iOS عرضه نشده و هنوز هیچ خبر قانع کننده ای از وضعیت جیلبریک این نسخه نیست.

اما اصلا جای نگرانی نیست.اگر همانطور که در بالا ذکر شد تمایل به حفظ جیلبریک خود دارید کافیست نکات زیر را مطالعه کنید تا با خیال راحت دیوایسی جیلبریک شده داشته باشید.اگر هم تمایل به آپدیت به این نسخه به قیمت از دست دادن جیلبریک خود هستید به قسمت بعد مقاله مراجعه کنید.

1.از نصب بودن آخرین نسخه کنونی(iOS 7.1.2) اطمینان حاصل کنید:در حال حاضر آخرین نسخه سیستم عامل iOS که قابل جیلبریک است نسخه 7.1.2 می باشد.این نسخه قابل جیلبریک شدن به صورت پایدار بوسیله ی نرم افزار Pangu است.اگر نیاز به راهنمایی در مورد استفاده از این نرم افزار دارید میتوانید به پست راهنمایی اختصاصی اپل اپس برای استفاده از نرم افزار Pangu مراجعه کنید.در نظر داشته باشید که پس از عرضه ی نسخه نهایی iOS 8،ساعاتی بعد امکان آپدیت به هر نسخه ای جز iOS 8 بسته خواهد شد و شما در هر نسخه ای که قرار دارید برای آپدیت تنها خواهید توانست به نسخه ی 8 آپدیت کنید.پس پیشنهاد می شود در اولین فرصت قبل از عرضه ی نسخه نهایی iOS 8 به آخرین نسخه ی قابل جیلبریک که iOS 7.1.2 می باشد آپدیت کنید.برای دانلود iOS 7.1.2 به این پست مراجعه کنید.

2.یکبار نصب نسخه ی 7.1.2 به صورت دست نخورده برای اطمینان:اگر شما از دسته اپل بازان جیلبریک دوست هستید پس به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن جیلبریک خود نیستید.پس پیشنهاد می شود حتی اگر د حال حاضر در نسخه ی 7.1.2 قرار دارید،باری دیگر به این نسخه ریستور کنید تا تمام مشکلات ناشی از نصب توییک های نامناسب برطرف شده و با خیال راحت باری دیگر دیوایس خود را جیلبریک کنید تا در هیچ صورتی پس از عرضه ی iOS 8 از جیلبریک باز نمانید.اگز نگران از دست دادن اطلاعات خود هستید میتوانید با استفاده از این آموزش بکاپی کامل از تمام اطلاعات از روی دیوایس اپلیتان بگیرید.

3.از همگام سازی(Sync)آیتونز دور بمانید:شاید این نکته برای بسیاری از شما پیش پا افتاده به نظر بیاید اما خیلی از دوستان با در نظر گرفتن این نکته به راحتی جیلبریک خود را از دست می دهند.هنگامی که iOS 8 عرضه می شود،اگر دیوایسی هماهنگ با iOS 8 داشته باشید،با اتصال دیوایس خود به iTunes پیامی دریافت خواهید کرد که شما را به آپدیت به این نسخه ترغیب خواهد کرد.هنگامی که این پیام را دریافت می کنید اگر به جیلبریک خود اهمیت می دهد به خیال راحت پیشنهاد iTunes برای آپدیت به iOS 8 را رد کنید.

 

دیوایس های جیلبریک نشده

برای آن دسته از اپل بازان که جیلبریک نیستند،امشب بسیار پر هیجان تر از کاربران جیلبریکی خواهد بود.این دسته از کاربران می توانند بدون کوچک ترین ترس و نگرانی به iOS 8 فوق العاده آپدیت کنند.با نصب iOS 8 میتوانید از امکانات فوق العاده و کاربردی بهره مند شوید که در هیچ یک از نسخه های پیشین وجود نداشته اند.قابلیت هایی مانند ویجت،استفاده از Touch ID در اپلیکیشن هایی با پشتیبانی از این تکنولوژی،اعلامیه های عملگرد و صد ها قابلیت دیگر.

اما قبل از آپدیت به این نسخه نکاتی را متذکر می شویم تا به اطمینان کامل بدون از دست دادن کوچکترین اطلاعاتی عملیات آپدیت را پشت سر بگذارید.

1.از دیوایس خود بکاپ کامل بگیرید:برای داشتن بگاپی کامل از دیوایس اپلی خود دو راه پیش رو دارید;یکی iCloud و یکی بکاپ با iTunes.برای استفاده از بکاپ iCloud کافیست با مراجعه به Settings<iCloud<Storage & Backup<Back Up Now از تمام اطلاعات ریز و درشت خود بکاپ بگیرید اما از فضای کافی iCloud بهره مند نیستید یا وقت کافی برای این روش ندارید میتوانید با خیال راحت از iTunes استفاده کنید.دیوایس خود را به سیستمون متصل کنید و پس از وارد شدن به آیتونز گزینه ی Backup Now را انتخاب کنید تا بکاپی کامل از تمام اطلاعاتتان روی کامپیوترتان داشته باشید.اگر به دنبال آموزشی به جزئییات کامل هستید،این آموزش را مطالعه کنید.حتی اگر قصد نصب iOS 8 به صورت خام هستید قطعا یک بکاپ کامل بسیار به شما کمک خواهد کرد.

2.تا شب دستگاه خود را شارز کنید:هنگامی که iOS عرضه می شود دو راه برای آپدیت خواهید داشت;یکی استفاده از روش بهتر OTA است که از طریق خود دیوایس و مراجعه به قسمت Settings<General<Software Update صورت می گیرد و دیگری دانلود کامل فایل iOS 8 از طریق نرم افزار iTunes است که جچم بیشتری از اینترنت شما استفاده خواهد کرد.در نتیجه عموما کاربران روش اول را ترجیه می دهند.برای استفاده از روش Over The Air نیاز به حداقل 50% شارژ روی دیوایستان دارید یا اینکه دیوایستان را در حالت شارژ شدن آپدیت کنید.دقت کنید که صورت استفاده از روش OTA نیاز به بکاپ ندارید و پس از آپدیت تمام اطلاعات شما دست نخورده باقی خواهد ماند.اگر امشب قادر نیستید که دیوایستان را شارژ کنید پس توصیه می شود همین لحظه اقدام به شاژ iDevice تان کنید.

3.از شر اطلاعات غیر ضروری خلاص شوید:برای آپدیت های اینگونه ای که به نسخه ای کاملا جدید از iOS آپدیت می شوید،نیاز به 100 مگابایت یا بیشتر فضای خالی روی دیوایستان دارید.پس کم کم شروع به باز کردن فضای خالی روی دیوایستان برای آپدیت به iOS 8 کنید.این عمل میتواند به وسیله ی پاک کردن نرم افزار های غیر ضروری،آهنگ های اضافه،عکس های غیر ضروری و … صورت بگیرد.برای اینکه ببینید چه اندازه فضای خالی روی دیوایستان دارد به Settings<General<About مراجعه کنید.

4.نصب iTunes 11.4 در اولین فرصت:اگر شما تمام اطلاعات خود از قبیل نرم افزار ها،موسیقی ها و فیلم های خود را با استفاده از iTunes به دیوایس های خود انتقال می دهد پس مطمئن شوید که از آخرین نسخه آیتونز استفاده می کنید.آخرین نسخه آیتونز در حال حاضر 11.4 می باشد که هفته ی پیش با پشتیبانی از همگام سازی با iOS 8 عرضه شد.پس امشب به آن نیاز خواهید داشت.برای دانلود آخرین نسخه آیتونز می توانید به صفحه رسمی دانلود iTunes مراجعه کنید.

 

اگر اپل طبق روال هرساله عمل کنید،همانطور هم که ساعاتی پیش به شما اعلام کردیم iOS 8 ساعت 21:30 امشب به وقت تهران برای عموم عرضه خواهد شد.iOS 8 قابل نصب بر روی دیوایس های زیر خواهد بود.اگر دارای دیوایس های زیر نیستید پس راهی برای استفاده از این سیستم عامل نخواهید داشت.

 

به محض عرضه ی iOS 8 میتوانید با مراجعه به اپل اپس تمام آموزش های مربوط به نصب این نسخه را به همراه لینک ها دانلود مستقیم دریافت کنید.

با ما همراه باشید.

 

iOS8آموزش iOS8آموزش آماده کردن دیوایس برای iOS 8آموزش مهاجرت به OS8آموزش نصب iOS 8آموزش نصب ای او اس 8آموزش های مربوط به iOS8دیوایس های iOS8مهاجرت به iOS8
دیدگاه ها (66)
اضافه کردن دیدگاه
  • سروش

    سلام ميخواستم بدونم من آيپد اير يك دارم ميتونم بدون هيچ نگراني مستقيم از خود ديوايسم آپديت كنم مثله اندرويد كه نيست؟ چون من دو ماهه كاربر اپل شدم و با آي او اس و محصولات اپل آشنايي زيادي ندارم. درضمن اگه ميتونيد يه مرجع براي اينكه كار با آي او اس رو ياد بگيرم معرفي كنيد ممنون ميشم. ؛)

    • احمد

      نه اگه جیلبریک‌شده نیست دستگاهتون بدون دردسر از Settings میتونین آپدیت رو انجام بدین.

  • آرش جنتی

    سلام ببخشید من اصلا بلد نیستم باید چیکار کنم 5s جیلبرک شده دارم با ios پیشفرض اش حالا جیلبرکش هم بپره مهم نیست .فقط چطوری آپ کنم؟؟؟

    • احمد

      آموزشش رو پیدا می‌کنین اگه سرچ بکنین http://www.appleapps.ir/1391/آموزش-جامع-ریستور-و-آپدیت-آیفون-آیپاد-آ/

  • DAVI

    Error 3194 داداش من از سایت شما دانلود کردم برای اپل 5اس ولی هر وقت نصب میکنم این ERORR رو میده چیکار کنم

    • احمد

      این ارور بخاطر مشکل فایل نیست. مطمئن شین که به آخرین نسخه آپدیت میکنین. اگه با این حال مشکل داشت دستگاه رو به حالت DFU ببرین و تست کنین.

  • barboud

    سلام
    من ایپد جلبرک نکدم و میخوام ios8 رو نصب کنم و فضای خالی هم 5.9 گیگ دارم و وقتی میخوام اپدیت کنم تا حدودا نصفه ها میره ولی یدفعه یه صفحه باز میشه که ستینگ و دان داره و هر کدوم رو میزنم دوباره از اول باید شروع کنم نمیدونم چه مشکلی هست لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

  • جواد

    با عرض سلام و أدب و خدا قوت ، من جهت ارتقاء به iOS 8 أقدام كردم ولي متأسفانه إينترنت قطع شد و حالا هرچه سعي مي كنم پيام ميدهد: با وجود أين كه إينترنت وصل است با سرعت ٢ گيگ , ، ألبته سلو لار را هم آف كردم(ايپد اير بدون جيلبريك) iOS 8.0.2 failed verification because you are no longer connected to the internet

  • mohammad

    سلام
    در ابتدا از سايت خوب و بروزتون تشكر مي كنم
    يه سوال الان كه روي آيپد من اطلاعات و برنامه هاي مختلفي وجود داره ، اگه از روش OTA اول iOS8.0.2 را دانلود و بعد از طريق آيتيون نئصب كنم برنامه ها و اطلاعات من بعد از آپديت از بين ميره يا مثه حالتي ميمونه كه از طريق خود ديوايس اين آپ

  • r-m1n

    سلام
    من گوشیم 5اسه و جیلبریک هم نکردم بعد خواستم به ios 8 آپدیت کنم یه جا خوندم اگه location servis فعال باشه بعد آپدیت شدن گوشی لاک میشه و باید آنلاک کردو هزینه شم هر چقدر باشه باید پرداخت کرد
    آیا درسته ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    on / off بودن location servis ربطی به لاک / آنلاک شدن داره ؟
    با تشکر …

  • mohammad

    salam bebakhshid man vaghti instal and download mizanam minivise update requested bad minivise downloading vali akharesh bade 1 saat error mide!!!!! gooshim iphone 5 jilbreack ham nist

  • barbod

    من كه موبايلم رو ios 7.1.1جلبريك هست بايد چي كار بكنم؟

    • iKian

      باید فایل مورد نظر را دانلود کنید و با استفاده از آیتونز کامپیوتر ریستور کنید

  • Pani

    ببخشید وقتی میخوام ریستور کنم ارورر 14 میده
    آیپد ایر – 7.1.2 جیل نشده – آیتونز 11.4 – ویندوز 8

    میشه بگید چکار کنم ؟

  • Mahshad

    سلام خسته نباشید
    من ios 7.0.3 جیلبریک شده دارم،حالا میخوام برم ios8 ،نمیخوامم دیگه گوشیم جیلبریک باشه،میشه راهنماییم کنین چیکار کنم ؟توی توضیحات دیدم راجع ب کسانی بود ک جیلبریک هستن و میخوان باشن،من دیگه نمیخوام جیلبریک باشم ولی اطلاعاتمم میخوام
    ممنون میشم تا شب جوابمو بدین

  • علی

    با سلام خدمت شما ایا امکان بازگشت به 7 در صورت جیلبریک بودن و داشتن ssh و … هست؟؟ ممنون

  • Danial sobhani

    سلام .ببخشيد من وقتي گزينه ي download and install رو روي ايفون ميزنم ميره رو حالت downloading ولي بعدش ارور ميده ميگه دوباره بايد دانلود كني؟؟
    ميشه منو راهنمايي كنيد؟؟

  • عليرضا

    اقا دست مريزاد
    يه ربعه همه چي اوكي شد
    واقعا ممنون و متشكر
    عين بنز كار ميكنه
    راحت و ارام و سريع
    ممنون ممنون ممنون

  • Emad

    اقا ديوايس ما جلبريك نيست
    اگه بكاپ نگيريم چي ميشه؟؟

  • mehran

    سلام من ایپاد 5 جیل دارم یعنی من اگه بخوام اپ کنم قبلش نمیتونم بک اپ بگیرم با ایتونز از دیوایسم ؟
    پس یعنی کل اطلاعاتم به فنا میره؟
    اگه تونستم بگیرم
    برنامه هایی که دارم الان رو دوباره رو ios 8 بریزم بعد بک اپمو ست کنم سیو بازیهام یا اطلاعاتی که داشتم رو وایبرو و کیک و… برمیگرده یا نه ؟

  • AlirezaK

    رو 4s کسی امتحان کرده؟ مثل 7 بالا میاد یا بدتره!؟

  • Mostafa

    دوستانی که دیوایس های جیلبریک شده دارن میتونن آپدیت کنن!
    فقط باید فریمور رو از همین سایت اپل اپس دانلود کنید و از طریق آیتونز آپدیت رو انجام بدید

  • Mostafa

    کلی باگ داره
    سازگار شدن برنامه ها هم طول میکشه
    ورژن 7.1 خیلی بهتره
    هم سرعتش بالاست هم باگ نداره یعنی کمه
    اونایی که 4 اس ، آیپاد تاچ 5 و آیپد 2 دارن بهتره آپدیت نکنن ، لگ میزنه
    تست کردیم
    بهتره منتظر 8.1 باشیم
    وظیفه بود که تذکر بدم

  • matinsalimi

    سلام اي او اس 8 رو ايپد ميني نسل اول چه فرق هايي كرده ؟ و ايا اي او اس 9 هم واسش مياد ؟
    جواب بديد ممنون

  • amin

    سلام
    این که دیگه ثبت udid نمیخواد؟

    • ifarokh

      درود
      خیر دوست عزیز

  • محمد

    سلام. آقا راهی وجود نداره که بشه دانلود ios8 از طریق itunes رو resume کرد؟ هی میره تا آخراش بعد یهو قطع میشه میگه دوباره از اول دانلود کن. خسته شدم

    • ifarokh

      درود
      از لینک مستقیم استفاده کنید
      هم سریع تره – هم راحت تر

  • alireza

    امير حسين داداش اين mc 5 تانگبو رو بزار خيلي عاشقشم

  • alireza

    امير حسين داداش اين modern combat 5 رو بزار پير شديم انقد تو اپ استور دلمونو آب كرد

  • سروش

    سلام! آقا لینک دانلود کجاس پس ؟ ما که مردیم دیگه!

  • seyed ali

    با سلام و خسته نباشید خدمت همه بچه های اپل اپس
    میخواستم بدونم من که گوشیم iccid داره اگه آپدیتش کنم لاک میشه یا نه؟
    خیلی ممنون

  • alli

    من 4s دارم..فقط نمدونم چرا اصن اپدیت ios 8 نیمده واسه من..مشکل از کجاس؟!

  • mohammad2020

    سلام
    ببخشید من که میخوام آپدیت کنم فضای خالی گوشیم 2.9 گیگه ولی میگه فضای بیشتری نیازه در حالی که حجم ios8 957 مگ بیشتر نیست ؟!!
    حالا باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید !!

  • ارش

    اقا أيفون من نسخه ي fm هست من فقط بايد از روش ريستور به ورژن جديد برم؟

    • ارش

      Gm

  • مهدی

    مبارکه!!!

  • سپهر

    لطفا سریع پاسخ دهید
    من ایفون 5s دارم که مقداری از نرم افزار های ان توسط مه تل و با ایدی انها نصب شده… البته الان اپل ایدی خودم روی گوشی ست است ولی نرم افزار های مه تل همچنان موجود است…
    حال سوال من این است اگر گوشی را با ایتیونز اپدیت کنم پس از بالا امدن از من رمز اپل ایدی مه تل را می خواهد یا خیر؟؟؟ زیرا من رمز ان را ندارم و به مشکل می خورم و از طرفی به همین دلیل هم هیچگاه گوشی خود را با ایتیونز سینک نکرده ام زیرا نرم افزار هایم همه پاک می شود…
    به نظر شما از روش ota استفاده کنم یا با ایتیونز ریسکی برایم ندارد؟؟؟ چرا که برای ota باید 6 گیگ فضای خالی داشته باشم که ندارم….

  • Ali

    Agha ye soal khaheshan javab bedin baraye iphone ke mizarim update she khati ro por mikone ya na man alan gozashtam vali khati nemibinam ke por she khaheshan javab bedin
    Mamnoon az site khoobetoon

  • mikaeel

    سلام دوست عزیز یک سوال من الان ای او اس 7.1.2 جیل کردم منصرف هم هستم الان برنامه هم دارم نصب امکانش هست تو همین شرایط با ایتونز ریستور کنم به هشت یا اول باید جیل رو از بین ببرم؟؟؟

  • مهمان

    ساعت نه و نیم شب…IOS 8 اومد….

    • imohsen

      تا همين الان هنوز هيچ خبري نيست

      • iAmirhosein

        منتشر شده دوست من کمی شکیبا باشید

  • moahammadreza

    یه سوال البته مربوط به این بحث نیست الان من میخوام بازی asphalt رو آپدیت کنم نزدیکه 1 گیگ فضا میخواد ولی گوشیم تقریبا پره چی کار باید کنم ؟؟؟

  • فريد

    به سوال اوني كه لينك ميذارين دانلود ميكنيم اگه وسط دانلود نصفه دانلود بشه بعد ما باش نصب كنيم نصب نميشه يا موبايل خراب ميشه بايد ريستور كرد؟

    • iAmirhosein

      دوست من اگر دیوایستون به برق باشه هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد

      • فريد

        نه منطورم اونيه كه لينك ميذارين ما با ايتونز دستي دانلود ميكنيم! ميخوام با ايپد جيلبريك شده فايلشو از سايت شما دانلود كنم و بريزم رو كامپيوتر و به صورت دستي با ايتونز اپديت كنم!ميخوام ببينم مشكلي پيش نمياد؟

  • فولاد

    سلامو خسته نباشید.
    آیا آپدیت امشب فقط برای آیفونه؟ یا شامل آیفون هم میشه

    • iAmirhosein

      برای تمام دیوایس های مذکور در پایان پست هستش

  • پیمان

    سلام
    میگم به نظر شما وقتی آی او اس 8 بیاد بازم میشه برنامه ها و بازی هایی ک روی ای او اس 7 داشتیمو نصب کرد یا حتما باید منتظر آپدیت باشیم؟
    چون اون موقع ک 7 اومد میشد فقط مشکلاتی مثل کیبورد و اینا بود

  • itm

    سلام و خسته نباشید
    اقا تو بست قبلی پنچ تا دلیل گفتید که نباید به os 8 اپدیت کنیم الان میگید بدون تردید برید اپدیت کنید
    من خودم جیل نیستم واطلاعات زیاد مهمی رو ندارم .
    بالاخره بریم یا نریم؟؟؟؟؟

    • iAmirhosein

      به نظر بنده برید دوست من زمان زیادی نمی بره تا بیشتر اپلیکیشن های مهم آپدیت شوند

  • مهدى

    احسنت…
    به اين ميگن يه پست كامل وخوب وبى عيب ونقص!!!واقعا دست شمادردنكنه!!!

  • LBL

    يه دونه اي….
    يه سوال: من هيچي از برنامه نويسي بلد نيستم. دوست دارم برنامه نويسي ios يياد بگيرم. به نظرتون خيلي سخته؟ يا اينكه با كمي وقت گذاشتن ميشه ياد گرفت؟؟

    • iAmirhosein

      خیلی سخت نیست دوست من باید با زبان برنامه نویسی Objective C آشنایی پیدا کنید

      • LBL

        خيلي خيلي ممنون. اميدوارم بتونم… D:

  • parsa

    ببخشيد من 480 مگابايت فضاي خالي دارم ميتوانم اپديت كنم يا بازم خالي كنم

    • iAmirhosein

      حجم مورد نیاز هنوز مشخص نیست ولی توصیه میشه کمی بیشتر فضا خالی کنید

  • مالك

    سلام دوست عزيز دكمه هوم تو اي او اس 8با لمس كردنم كار مي كنه

  • Mahmoud

    سلام امير حسين
    از روي نسخه ي GM ميشه ota آپديت كرد ؟

    • iAmirhosein

      خیر دوست عزیز

  • Amir

    سلام
    ١- اگه با همون رروش اول با خود دستگاه آپديت كنم و بكاپ نگيرم اطلاعات پاك ميشه ! ( امكان بكاپ گيري نيست !!)
    ٢- اين نسخه جديد روي آيپاد ٥ لگ نميزنه !؟
    خيلي ممنون

    • iAmirhosein

      1.خیر دوست من پاک نمیشه تمام اطلاعات دست نخورده باقی میمونه
      2.خیلی کم فقط

  • moahammadreza

    تو پستای قبلیتون گفتین که بعد از آپدیت به ios 8 درصد زیادی از برنامه ها و بازی ها با ios 8 سازگاری ندارن ولی الان تو این پست میگین بی درنگ یه ios 8 آپدیت کنید بالاخره چی کار باید کرد؟؟؟یه سوالا دیگه ios8 رو 4s به راحتی اجرا میشه یا میشه مثل 4 با ios 7 که لگ داره؟

    • iAmirhosein

      دوست من ظرف نهایت 2 هفته اکثر برنامه های مهم آپدیت میشن جای نگرانی نیست.خیلی هم روی 4 اس لگ نخواهد داشت چون مشکل لگ از 7.1 به بالا تقریبا برطرف شده است

  • کاوان محمدی

    من همین الانش هم ios8 رو گوشیمه هرچند این نسخه 8.0.0 باگ زیادی داره ولی عالیه مطمئن باشید عاشقش میشید… جالبترین قسمتش واسه من اپیکیشن Mapهستش که تغییر کرده و به عکس ماهواره ای تبدیل شده و همینطور TIME-LAPSE تو Camera