تمام آنچه در کنفرانس امروز اپل در سالن استیو جابز خواهد گذشت + ویدیو

همان طور که اطلاع رسانی کردیم کنفرانس امروز اپل در سالن استیو جابز برگزار خواهد شد که تمام کاربران می توانند آن را به صورت زنده مشاهده کنند .   کنفرانس به وقت ایران ساعت ۹.۳۰ امشب برگزار خواهد شد .

 

در این کنفرانس اتفاق های زیادی خواهد افتاد و محصولات جدیدی که ۱ سال شایعاتش را می شنیدیم هم اکنون به صورت رسمی معرفی خواهند شد .

در این ویدیو می توانید به صورت کلی محصولات و اتفاق هایی که قرار هست در کنفرانس معرفی و رخ دهد را ببینید  مثل iPhone xiPhone 8 نسخه نهایی iOS 11 و اپل واچ جدید با قابلیت LTE و …

 

 

 

فروشگاه اپلویدیوی اپل
دیدگاه ها (3)
اضافه کردن دیدگاه
  • alibonak

    سلام دوستان
    یه سوال برای من پیش اومده که جوابشو رو پیدا نمیکنم اگه امکان داره لطفا کمک کنید در آیفون 8پلاس یه دمو پخش شده که با دوربین گوشی میشه یه بازی مجازی انجام داد یا به سمت آسمون بگیری و جزئیات ستاره رو دید ؟ حالا این یه برنامه اس که باید نصب کنم یا روی گوشی هست چون هرچقدر گشتم پیدا نکردم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • feripple

      سلام دوست عزیز
      مورد اول که ARKit هست که تمام دستگاه های مجهز به ۱۱ iOS و پردازنده های A9 و A10 را پشتیبانی می کند؛ یعنی آیپد 2017 و آیفون 6S به بعد.
      مورد دوم ٬برنامه ها star way نام دارند که نسخه مختلفی دارند

  • bahar

    سلام خوبین امشب عایا آی او اس ۱۱ و نسخه جدید مک سییرا معرفی میشه همین امشب هم آپدیت میاد میشه انجام داد جفتش رو ؟ لطفا اگه میشه جواب بدین همه سایت ها نظر گذاشتیم دریغ از یک جواب و اصلا تایید نمیکنن نظر رو امیدوارم شما این رفتار رو با کاربران نداشته باشین.