بهترین اپلیکیشن های والپیپر برای آیفون و آیپد

کاربران اپل هر روز در حال استفاده از آیفون و آیپد هستند و تصویر پس زمینه چیزی هست که  همیشه به چشم کاربر میخورد و گاهی نیز این تصویر پس زمینه برای شما تکراری و حس جدیدی به آن ندارید . همیشه پیشنهاد می شود تا والپیپر دیوایس خودتان را هر از گاهی تغییر بدید تا هم چشمتان خسته نشود و هم با تصویر جدید حس جدیدی داشته باشید .

وقتی قصد تغییر والپیپر آیفون یا آیپد را دارید حتما در مرحله اول به تصاویر پیشفرض خود گوشی و سیستم عامل می روید و اگر تکراری بودند توی اینترنت به دنبال والپیپر میگردید !‌ خوب این کار کمی سخت هست و از اون جایی که کیفیت والپیپر برای کاربر مورد مهمی حساب میشه شاید نتونید اون چیزی که خواستید رو پیدا کنید .

نگران نباشید ما در اپل اپس برای شما عزیزان طبق تجربه چندین ساله بهترین راه پیدا کردن والپیپر وبهترین اپلیکیشن های والپیپر برای آیفون و آیپد را معرفی می کنیم .

بهترین اپلیکیشن های والپیپر برای آیفون و آیپد

برای راهنمایی بهتر به شما عزیزان در اپل اپس تصمیم گرفتیم اپلیکیشن هارا به صورت دسته بندی شده برای تفاوت والپیپر ها و نظم بهتر معرفی کنیم .  اپ ها در ۲ دسته : والپیپر های معمولی (ثابت ) – والپیپر های لایو ( عکس های Live )  تقسیم کنیم . امید واریم از این اپلیکیشن ها استفاده و لذت ببرید .

بهترین اپلیکیشن ها برای والپیپر های معمولی ( ثابت )

Vellum – Artistic Wallpapers and Backgrounds

بهترین اپلیکیشن والپیپر آیفون
بهترین اپلیکیشن والپیپر آیفون

در ابتدا به شما برنامه Vellum رو پیشنهاد می کنیم – برنامه ای که با داشتن طرح خاص و شیک  استایل عالی برای یک اپلیکیشن والپیپر است . به کمک قابلیت نمایش والپیپر  در صفحه لاک اسکرین یا صفحه هوم کاربر میتواند در همان لحظه قبل از ذخیره تصویر نمایی از والپیپر در صفحات مختلف ببیند و سپس تصویر را ذخیره کند. همچنین می توان به تصاویر یک فیلتر تاریک نیز افزود.

در این برنامه والپیپر آیفون ۱۸ دسته بندی قرار گرفته است. و در هر دسته بندی تعداد زیادی والپیپر های با کیفیت بالا HD وجود دارد . دقت کنید تبلیغات در این برنامه والپیپر آیفون زیاد زننده نیست و قابل تحمل می باشد..


Papers.co – HD Wallpaper for iPhone and iPad

نرم افزار والپیپر papers آیفون
نرم افزار والپیپر papers آیفون

نرم افزار والپیپر آیفون Papers  از محبوب ترین اپ ها بین کاربران است . مهم ترین ویژگی این نرم افزار رایگان بودن و داشتن تعداد زیادی دسته بندی های متفاوت است . به گفته سازنده در این اپ بیش از ۴۰۰۰ والپیپر مختلف وجود دارد و تمام تصاویر با کیفیت بالایی قرار گرفتند.

همچنین دموی والپیپر به شما امکان دیدن والپیپر را روی صفحه لاک اسکرین و صفحه هوم اسکرین می دهد و می توانید مستقیم و به صورت رایگان والپیپر را دانلود کنید. البته نکته قابل توجه اینکه والپیپر ها مناسب تمام مدل های آیفون حتی آیفون 10 نیز می باشد .

  • این نرم افزار حتما پیشنهاد می شود !

Everpix – HD Wallpapers and Backgrounds

نرم افزار والپیپر Every Pix
نرم افزار والپیپر Every Pix

برنامه والپیپر آیفون بسیار ساده ولی پر محتوا و جالب .  در این نرم افزار والپیپر تعداد زیادی دسته بندی موضوعی والپیپر قرار گرفته که با باز کردن دسته بندی والپیپر ها به صورت عکس کامل باز می شوند و برای نمایش والپیپر بعدی باید صفحه را به چپ را راست بکشید . همچنین  پایین والپیپر نیز گزینه های اشتراک گذاری و ذخیره سازی تصویر در گالری وجود دارد .

دقت کنید این نرم افزار رایگان هست و ممکن هست وقتی به اینترنت وصل باشید تبلیغاتی روی صفحه نمایش داده شود . ولی برای داشتن نسخه حرفه ای بدون تبلیغ باید ۰.۹۹ دلار هزینه کنید و با خرید درون برنامه ای تبلیغات را از بین ببرید .

در ضمن کیفیت والپیپر های این اپلیکیشن بسیار بالاست و مناسب تمام مدل های آیفون می باشد.


Retina Walls – HD Wallpapers & Background

نرم افزار والپیپر Retina Walls
نرم افزار والپیپر Retina Walls

میرسیم به با کیفیت ترین اپلیکیشن والپیپر که سریع تر از همه خودش را برای آیفون 10 نیز آماده کرده است ! نرم افزار والپیپر

Retina Walls محیطی جالب و پر سرعت دارد در واقع در هر صفحه ۹ والپیپر با سایز های کوچک جهت پیش نمایش قرار گرفته که با کلیک روی آن تصویر بزرگ و باکیفیت را می بینید .

در بالا سمت چپ صفحه دکمه ای برای نمایش دسته بندی ها قرار گرفته که از جمله مهم ها  : بهترین والپیپر های روز و بهترین والپیپر های هفته – می باشد . از قابلیت های جالب دیگر این نرم افزار امکام جستجو دقیق والپیپر توسط فرم جستجو بالای صفحه می باشد ! به کمک این فرم میتونید هر کلمه ای مثل مدل ماشین یا مدل گل یا هر چیزی را جستجو کنید.


بهترین اپلیکیشن های والپیپر Live برای آیفون و آیپد

Live Wallpapers for Me

برنامه والپیپر لایو آیفون
برنامه والپیپر لایو آیفون

والپیپر های لایو در آیفون 6s به بالا پشتیبانی می شوند . این قابلیت می تواند شکل جدید در آیفون شما ایجاد کند و متفاوت تر از همیشه ایفون را به دوستان خود نمایش دهید . این صورت که باید دست خودتون رو روی والپیپر نگه دارید تا شاهد تغییر حالت به زنده شدن والپیپر باشید .

این نرم افزار فوق العاده و رایگان درون خود تعداد زیادی والپیپر وایو قرار داده و با دسته بندی که دارد به کاربر امکان فیلتر والپیپر ها را بر اساس موضوع خاص می دهد . موضوع ها در این نرم افزار بسیار متفاوت می باشد و واقعا طرح های جالبی درونش قرار گرفته . البته از لحاظ تبلیغات هم نمیشه گفت بدون تبلیغ هست ولی تبلیغ های درون برنامه زیاد آزار دهنده نیست .

امید واریم از این اپ استفاده کنید . راستی به راحتی والپیپر های لایو رو میتونید توی گالری ذخیره کنید و بدون کار خاصی عکس رو والپیپر گوشی قرار بدید .


Live Wallpapers for iPhone 6s – Free Animated Themes and Custom Dynamic Backgrounds

برنامه والپیپر Live آیفون
برنامه والپیپر Live آیفون

همون طور که از اسم این برنامه مشخص هست : برنامه ای رایگان برای والپیپر های لایو با موضوع و طرح های طبیعت و طبیعی ! از مناظر واقعی که تبدیل به عکس های لایو شده است . در این برنامه جالب شما می توانید بیش از ۱۰۰ والپیپر لایو خاص در گالری خود ذخیره و استفاده کنید .


Live Wallpapers for iPhone 6s, 6s plus & iLive Pro

برنامه والپیپر آیفون
برنامه والپیپر آیفون

یکی دیگر از برنامه های والپیپر لایو آیفون که با کیفیت بسیار بالایی از مناظر : حیوانات، جشن، آتش، گل ها، ذرات، فضا + تعداد بسیار بالایی عکس زنده برای کاربران قرار گرفته است .

این برنامه والپیپر لایو با داشتن دسته بندی به شما امکان دسترسی به انواع عکس های لایو را می دهد . البته دقت کنید تبلیغات درون برنامه ای نیز دارد که با پرداخت ۲.۹۹ دلار می تونید برنامه رو به صورت کامل خرید کنید و از شر تبلیغات خلاص شوید .

لطفا اگر برنامه ای دیگری برای والپیپر آیفون می شناسید حتما در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید . تشکر