گیم لافت تریلر پیش از عرضه‌ی Modern Combat 5 را منتشر کرد

دیگر بیش از یک سال شده است که منتشر چنین رویدادی هستیم. گیم لافت بالاخره خود را آماده‌ی عرضه‌ی Modern Combat 5 می‌کند. اوایل ماه میلادی جاری اعلام کردیم که گیم لافت بالاخره زمان دقیقی برای عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم‌های آی‌اواس و اندروید مشخص کرده است: پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری، مورخه‌ی دوم مرداد.

گیم لافت این اواخر حضور فعالی در زمینه‌ی عرضه‌ی تریلر برای این عنوان داشته است و این بار برای این که تب و تاب قبل از عرضه را زیاد کند تریلر رسمی دیگری از این بازی را منتشر کرده است. اگر چه قبل از این ویدیوهای متعددی از Modern Combat 5 دیده‌ایم، اما ویدیوی جدید مدت زمانی بیش از یک دقیقه دارد و نگاه خوبی به جنبه‌هایی نظیر گرافیک بازی و گیم‌پلی آن می‌اندازد. این تریلر بسیار زیبا را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

در صورتی که قادر به تماشای آنلاین ویدیو نیستید می‌توانید آن را به طور مستقیم از این لینک دانلود کنید.

Modern Combat 5 قرار است بهبودهای متعددی نسبت به نسخه‌ی پیشین این عنوان به همراه بیاورد. ویژگی‌هایی که در صدر آن‌ها گرافیک بهبود یافته و حالت‌های بازی جدید که به شما امکان ساخت جوخه با دوستانتان و رفتن به مصاف دیگر گروه‌ها را می‌دهد قرار دارد.

با سرچ کردن عبارت Modern Combat 5 در اپل اپس می‌توانید به اسکرین‌شات‌ها و تریلرهایی که بیش از این در وبسایت منتشر کرده بودیم دست پیدا کنید. بار دیگر جا دارد اشاره کنیم که این بازی پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری با قیمت احتمالی 6.99 دلار منتشر خواهد شد. ما نیز در اپل اپس در کمترین فاصله پس از انتشار، نسخه‌ی کرک‌شده را با لینک مستقیم در اختیار شما جهت دانلود رایگان قرار خواهیم داد.