کیس جدید شرکت Mophie برای آیفون ۵ و ۵اس؛ تجربه‌ی داشتن یک آیفون ۱۲۸ گیگاباتی

ماه مارس سال میلادی جاری بود که شرکت Mophie کیس‌های موسوم به Space Pack خود برای استفاده بر روی آیفون ۵ و ۵ اس عرضه کرد. این کیس‌ها علاوه بر این که باطری‌ای اکسترنال برای دستگاهتان محسوب می‌شوند، در زمان عرضه دارای فضای ذخیره‌سازی به میزان قابل انتخاب بین ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت بودند که می‌توانستند در کنار ظرفیت داخلی آیفون، به عنوان حافظه‌ی جانبی عمل کنند و مقدار فضای در دسترستان را افزایش دهند.

همانطور که اشاره شد پیش از این کیس Space Pack تنها در دو ظرفیت ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شد، اما Mophie امروز اعلام کرد که کاربران از این پس امکان خرید ظرفیت ۶۴ گیگاباتی را نیز خواهند داشت. این به این معنی است که به کمک این کیس و حافظه‌ی داخلی آیفون در بیشترین حالت آن خواهید توانست از حداکثر ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده کنید.

اطلاعاتی که بر روی فضای کیس قرار دارد را می‌توانید توسط اپلیکیشن رایگان Space موجود در اپ استور مدیریت کنید. این اپلیکیشن از طیف وسیعی از اطلاعات در زمینه‌ی آهنگ، ویدیو و تصاویر پشتیبانی می‌کند. تنها جای ناامیدکننده بخصوص برای ما کاربران ایرانی شاید قیمت این محصول باشد. مدل ۶۴ گیگاباتی به قیمت ۲۴۹.۹۵ دلار از بیست و دوم جولای قابل خریداری خواهد بود.

امکان پیش‌خرید نسخه‌ی ۶۴ گیگاباتی فعلاً در رنگ سیاه ممکن است، اما ظرفیت‌های پایین‌تر را می‌توانید با رنگ سفید و قرمز نیز تهیه کنید.