مشکلات گیم سنتر بالاخره در iOS 9.3.2 حل شد

از زمان عرضه‌ی iOS 8 برخی کاربران با گیم سنتر مشکل داشتند، با عرضه‌ی به روزرسانی‌های مختلف این مشکل هنوز هم پا بر جا است اما ظاهراً در iOS 9.3.2 که اولین نسخه آزمایشی آن در حدود یک هفته‌ی پیش عرضه شد، این مشکل برطرف شده است.

با این باگ زمانی که گیم سنتر باز شود، کاربر با یک صفحه‌ی سفید مواجه می‌شود؛ و یا باز شدن بازی با کرش همراه است و در نهایت یک صفحه‌ی سفید روی صفحه نمایش دستگاه نقش می‌بندد. از سوی دیگر زمانی که کاربران به تنظیمات دستگاه و بخش گیم سنتر مراجعه کنند، تنظیمات فریز می‌شود.

گیم سنتر برای بازی‌های مولتی پلیر و بررسی لیدربوردها توسط کاربران آیفون و آیپد استفاده می‌شود. کاربران اپل اپس نیز بارها این مشکل را در کامنت‌ها مطرح نموده‌اند که خوشبختانه با عرضه‌ی iOS 9.3.2 این مشکل به طور کلی برطرف می‌شود.

بسیاری از تست کننده‌های عمومی این برطرف شدن باگ را در آخرین نسخه آزمایشی iOS تایید کرده‌اند. یکی دیگر از موارد برطرف شده در iOS 9.3.2 باز شدن روان میانبرهای لمس سه بعدی (Quick Actions) در حالت landscape است. در نسخه‌های قبلی iOS باز شدن میانبرها در حالت landscape با تاخیر صورت می‎گرفت.

مشخص نیست که نسخه‌ی نهایی iOS 9.3.2 چه زمانی منتشر می‌گردد. اما با توجه به تغییرات نه چندان زیاد نسبت به iOS 9.3، زمان کمتری را باید منتظر آن ماند.