مرورگر کروم را در iOS با امکاناتی فوق العاده استفاده کنید


چندی پیش مرورگر کروم برای iOS عرضه شد و مورد استقبال خوبی قرار گرفت ولی به هر حال انتخاب بین کروم و سافاری کمی سخت است زیرا هر دو معایب و محاسنی دارند…

اینجا قصد دارم چند توییک به شما معرفی کنم تا کروم را فوق العاده کنید!!

اولین توییک – Full Screen Mode , Pull to refresh , tab switching :

  • این توییک با نام Chromizer عرضه شده است و به صورت رایگان در سورس ModMyi قرار دارد. با استفاده از این توییک توانید مانند برنامه ی توییتر با کشیدن صفحه به پایین آنرا ریفرش کنید یا با تپ کردن ۳ انگشت روی صفحه آنرا فول اسکرین کنید و یا اگر در آیپد هستید می توانید با کشیدن انگشت از کنار صفحه به وسط صفحه هایی که قبلا باز کرده اید را ببینید.


دومین توییک – دانلود :

  • با استفاده از برنامه ی Chrome Download Manager می توانید با یک تپ بر روی لینک دانلود آنرا دانلود کرده و آنرا کنترل کرده و ببینید. این توییک با قیمت ۳ دلار در سورس ModMyi قرار دارد.

سومین توییک – کیبورد :

  • همانطور که می دانید کروم از کیبورد اختصاصی خود استفاده می کند. اگر این کیبورد را دوست ندارید می توانید با توییک ChromURL آنرا به حالت طبیعی برگردانید. این توییک در سورس BigBoss موجود است.

چهارمین توییک – کروم را مرورگر اصلی خود کنید :

  • اگر بعد از این تغییرات تصمیم گرفتید مرورگر خود را عوض کنید با برنامه ی Browser Changer از سورس BigBoss به صورت رایگان می توانید کروم را مرورگر اصلی خود قرار دهید.