قاب باتری‌دار برای آیفون 6/6s/پلاس با قابلیت شارژ بی‌سیم

همیشه اگر اپل ویژگی یا قابلیتی را برای آیفون خود در نظر نمی‌گیرد، سازندگان شخص ثالث وارد عمل می‌شوند و قدمی برای اضافه کردن ویژگی دلخواه کاربران برمی‌دارند. با معرفی گوشی‌های جدید الجی و موتورولا که ماژولار هستند، برخی از کاربران آیفون به این ویژگی ماژولار علاقه نشان دادند که سبب شد کمپانی Otterbox با عرضه یك  قاب به این علاقه پاسخ بدهد.

یکی دیگر از مواردی که بسیاری از کاربران به آن علاقه دارند، شارژر بی‌سیم است. برای این ویژگی نیز کمپانی صاحب نام Mophie دست به کار شده است و قابی جدید را روانه‌ی بازار کرده است. در کنار این قاب یک پایه نیز برای شارژ بی‌سیم ارائه می‌شود.

این کیس از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند و به این معناست که شما در بسیار از فرودگاه‌ها، کافی شاپ‌ها و سایر مکان‌هایی عمومی که مناطق شارژ بی‌سیم ارائه می‌دهند می‌توانید کیس باتری دار خود را شارژ کنید. این قاب برای آیفون 6/6s با قیمت 109.95 دلار و برای آیفون 6 پلاس/6s پلاس با قیمت 129.95 دلار به فروش می‌رسد.

البته این قیمت برای قاب به همراه پایه برای شارژ بی‌سیم است و اگر بخواهید پایه‌های مغناطیسی رومیزی و داخل ماشینی را خریداری کنید برای هر کدام باید 64.95 دلار بپردازید. ظرفیت این قاب‌های باتری دار 1560 میلی آمپر در آیفون کوچک و 2420 میلی آمپر برای نسخه پلاس است.

می‌توانید ویدیو تبلیغاتی این قاب را در ادامه مشاهده کنید.


منبع: phonearena