عرضه‌ی نسخه‌ی ۱۲.۱ نرم‌افزار آیتونز به همراه ویجت نوتیفیکشن سنتر +  لینک دانلود مستقیم

نخستین ساعات بامداد امروز اپل آپدیت جدیدی را برای نرم‌افزار آیتونز منتشر کرد. این آپدیت را می‌توان بزرگترین آپدیت پس از نخستین باری دانست که این کمپانی آیتونز ۱۲ را به همراه سیستم عامل OS X Yosemite در دسترس کاربران قرار داد.

 

از نخستین تغییراتی که در این نسخه نظرها را به خود جلب می‌کند ویجتی است که برای قرارگیری در نوتیفیکشن‌سنتر طراحی شده است. این ویجت به کاربر امکان آگاهی از اطلاعات آهنگ در حال پخش و انجام کارهای روتین مدیریت پخش را می‌دهد. در صورتی که در حال گوش‌دادن به آهنگ بر روی سرویس رادیوی آیتونز باشید نیز دکمه‌های خرید آهنگ و افزودن آهنگ به لیست آهنگ‌های مورد علاقه برایتان نمایش داده خواهند شد.

 

itunes-widget-notification-center

 

این ویجت پس از نصب آیتونز ۱۲.۱ به طور خودکار فعال نمی‌شود. برای استفاده از آن نیاز است که به بخش نوتیفیکشن سنتر رفته و با انتخاب گزینه‌ی Edit، ویجت نصب‌شده‌ی جدید را به جمع ویجت‌های فعال اضافه کنید.

 

پس از گذر از این قابلیت، در شرح تغییرات این نسخه از بهبودهای متعدد در زمینه‌ی سینک‌شدن آی‌دیوایس‌ها با نرم‌افزار آیتونز در نسخه‌ی جدید یاد شده است.

 

itunes-12-1-update

 

اپل نسخه‌ی ۱۲ آیتونز که یک تغییر چهره‌ی اساسی برای این عنوان به همراه داشت را در ماه اکتبر گذشته به همراه سیستم عامل OS X Yosemite عرضه کرد. سازگارشدن طراحی این نرم‌افزار با زبان طراحی جدید سیستم عامل OS X Yosemite و افزوده‌شدن قابلیت‌های جدیدی نظیر Family Sharing از بزرگترین تغییرات این آپدیت بودند.

 

برای نصب این آپدیت می‌توانید به اپلیکیشن Mac App Store مراجعه کرده و مستقیماً آن را دانلود کنید. در صورتی که به دنبال لینک مستقیم هستید نیز می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

دانلود آیتونز ۱۲.۱ برای سیستم عامل مک

دانلود آیتونز ۱۲.۱ برای سیستم عامل ویندوز – نسخه‌ی ۳۲ بیتی

دانلود آیتونز ۱۲.۱ برای سیستم عامل ویندوز – نسخه‌ی ۶۴ بیتی