شارژر Quarter نسل جدید باتری های همراه

بر خلاف گذشته که وسایل الکتریکی قابل شارژ بسیار محدود بود ، امروزه بیشتر ابزارهای مورد استفاده ی ما دارای باتری های داخلی و قابل شارژ هستند ، همین امر باعث نیاز بیشتری به یافتن قابلیتی شده تا بتوانیم باتری های وسایلمان را همیشه اماده و شارژ نگه داریم. یکی از راه حل های موجود استفاده از باتری های همراه یا Power Bank است.پاوربانک در واقع یک باتری با حجم بالاست که به واسطه ی ساختار و پورتهای تعبیه شده بر روی آن توانایی شارژ وسایل مختلف را دارا میباشد.

یکی از مشکلات عمده ی این وسیله که باعث شده مردم به دنبال خرید چنین محصولی نروند مدت زمانیست که بابت شارژ کامل این وسایل صرف کنید که معمولا تا چند ساعت نیز ممکن است به طول بیانجامد. اما فکر میکنیم اشنایی با جدیدترین محصول شرکت Beaver Electronic شما را ترغیب به خرید این ابزار کاربردی خواهد کرد.

1445235721

Quarter یک شارژر سریع با وزن ۱۸۰ گرم با بدنه ی الومینیومی  و ضخامتی در حدود ۱۲.۵ میلی متر و ظرفیت ۵۰۰۰ میلی امپر ساعتی ، دارای یک باتری لیتیوم-یونی پلیمری است.

این دستگاه کوچک دارای ۱ پورت Micro-USB و یک پورت USB و یک ورودی MegaSafe (سری شارژرهای مخصوص مک بوک) بوده ، این محصول با ظاهری شیک و بدون دکمه بسیار شبیه محصولات ساخته شده ی شرکت اپل است.

اما برگ برنده ی این دستگاه اینست که با اتصال شارژر مک بوک ایر یا پرو به وروردی MegaSafe یا با استفاده از سری فندکی مخصوص داخل ماشین ، این وسیله را در مدت زمان  فقط ۱۵ دقیقه شارژ کنید و سپس برای بیش از یک روز ایفون یا ایپاد و یا سایر گوشی های  خود را در روزهای شلوغ و پر کار شارژ نگه دارید!

لازم به ذکر است که این محصول با چنین ویژگی ها و کارایی فقط ۶۰ دلار قیمت داشته که نسبت به رقبای همرده قیمتی میان رده را داراست.