سگا بازی محبوب Sonic & All-Stars Racing را رایگان کرد

از ساعاتی پیش سگا بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed برای تمامی دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد رایگان نموده و اضافه کرده است که محتوای جدیدی برای این عنوان پرطرفدار در هفته‌ی آینده عرضه خواهد کرد. در تاریخ ۲۹ آوریل شخصیت‌های Wreck-It Ralph و Metal Sonic نیز به جمع شخصیت‌های قابل بازشدن در بازی اضافه شده و دو بخش جدید World Tour Chapter و Boss Cup Grand Prix نیز به جمع آیتم‌های قابل بازی افزوده خواهند شد.

این بازی در سبک اتومبیل‌رانی است و در آن می‌توانید شخصیت‌های بازی سونیک و یا دیگر شخصیت‌های محبوب سگا را انتخاب کرده و به رقابت بپردازید. سونی معتقد است که رایگان‌شدن این بازی تجربه‌ی بازی چندنفره‌ی آن را بخاطر عمومی‌شدن آن بهبود خواهد بخشید و کاربران لذت بیشتری از این ویژگی خواهند برد. با اضافه‌شدن شخصیت‌های بیشتر، حالت‌های بازی بیشتر و مسیرهای مختلف، این بازی به عنوانی بهتر از آن چه هست تبدیل شده و تجربه‌ی انجام آن لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

20140424-183557.jpg

به کمک سرویس Everyplay پس از پایان هر مسابقه کاربران می‌توانند پیروزی خود را با ضبط ویدیوی مسابقه، ادیت آن و منتشر کردنش در شبکه‌های اجتماعی جشن بگیرند. همانطور که اشاره شد بازی Sonic & All-Stars Racing عنوان محبوبی در بین بازی‌های سگاست و تا کنون امتیاز ۱۰ از ۱۰ را از سایت App Gamer و ۹ از ۱۰ را از سایت Gold Award از آن خود کرده است. این بازی را می‌توانید به رایگان از اپ استور دانلود و نصب کنید.