سرانجام کیبورد فوق‌العاده Word Flow مایکروسافت عرضه شد

اپل در چند سال گذشته تغییرات زیادی را در سیستم عامل خود صورت داده است، برخی از آن‌ها اهمیت بیشتری نسبت به سایرین دارند. یکی از تغییرات بسیار کاربردی، امکان نصب کیبوردهای شخص ثالث با عرضه iOS 8 در سال 2014 بود. از آن زمان برندهای مشهور همانند Swype و SwiftKey که در حال حاضر متعلق به مایکروسافت است، از این فرصت استفاده کردند. حال کیبورد Word Flow که مدت‌ها است خبر آن به گوش می‌رسد و افراد زیادی نیز منتظر آن بوده‌اند برای iOS به صورت رسمی منتشر شده است.

مهمترین ویژگی این کیبورد را می‌توان امکان تایپ با یک دست دانست؛ تغییر حالت کیبورد به شکل قوسی مشکل کاربران با صفحه نمایش‌های بزرگ را حل خواهد کرد. اگر چه مایکروسافت تجربه چندان خوبی را در فضای تلفن همراه ندارد، اما کیبورد ویندوز فون آن که حالا برای کاربران آیفون در دسترس است، ویژگی‌های جذابی را دارد. علاوه بر امکان تایپ با یک دست، کیبورد در حالت استاندارد نیز قابل استفاده است. برای تایپ می‌توان از هر دو روش تپ کردن و یا کشیدن (Swipe) استفاده نمود.

این کیبورد قابلیت پیش بینی کلمات و تصحیح آن‌ها را دارا است. حدس زدن کلمات بعدی به صورت هوشمند یکی دیگر از قابلیت‌های Word Flow می‌باشد که هر چه پیش برود، بهتر می‌شود. با دسترسی به مخاطبین شما این کیبورد نام‌های مورد نظر را پیش بینی می‌کند و روند تایپ را سریع‌تر می‌نماید.

Word Flow امکان شخصی سازی را دارا است. پس از ویرایش تصاویر پیش فرض برنامه و یا تصاویر دلخواه خود، می‌توانید آن‌ها را برای پس زمینه کیبورد انتخاب کنید. این برنامه و تمامی امکانات آن به صورت رایگان عرضه شده است.

این کیبورد در حال حاضر تنها از آیفون و زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و برای اجرای آن نیاز به iOS 9 و بالاتر دارید. مطمئناً به زودی زبان‌های بیشتر به این کیبورد افزوده می‌شوند. برای دانلود Word Flow با حجم 70 مگابایت از آیتونز کلیک کنید.

ویدیویی که قبلاً از Word Flow منتشر شده بود: