رندرهای جدیدتر آیفون ۶ بر اساس جزئیات منتشرشده‌ی اخیر

به یاد یاد دارید که چندی پیش رندرهایی جدید از آیفون ۶ که بر اساس طرح‌های لو رفته در مجله‌ی ژاپنی MacFan ساخته شده بودند برایتان منتشر کردیم. حال وبسایت فرانسوی فعال در زمینه‌ی اپل Nowhereelse.fr و طراح گرافیک Martin Hajek بار دیگر گرد آمده‌اند تا مجموعه‌ی جدیدی از رندرهای آیفون ۶ و کیس‌های آن در رنگ‌بندی مختلف را بر اساس همین طرح‌ها و در ابعادی بر اساس ابعاد کیس منتشرشده در اوایل این هفته خلق کنند.

این رندرها آیفون ۶ را به شکل دستگاهی باریک و با گوشه‌های گرد که دکمه‌ی پاور آن در بخش فوقانی طرف راست آن قرار گرفته و دکمه‌های کنترل ولوم آن نیز به فرم مستطیلی و شبیه به آنچه که در آیپاد تاچ نسل پنجم دیده‌ایم تصویر کرده‌اند. کیس رندرشده نیز طراحی‌ای کاملا متناسب با تمامی تغییرات صورت گرفته‌ی آیفون دارد و تمامی شیارها و فرم خارجی آیفون نظیر دوربین، فلاش و لوگوی اپل واقع در پشت گوشی در ساخت آن لحاظ شده است.

20140418-152246.jpg

در کنار آیفون ۴.۷ اینچی، آیفون ۶ بزرگتری با اندازه‌ی ۵.۵ اینچی نیز در تصویری همراه با آیفون 5s چهار اینچی رندر شده است که همان مشخصات ذکرشده برای نسخه‌ی ۴.۷ را داراست. انتظار می‌رود که اپل هر دو نسخه‌ی بزرگتر آیفون ۶ را در آینده منتشر کند، ولی با این حال گزارش‌ها حاکی از آنند که احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی ۴.۷ اینچی در پاییز امسال بیشتر است و این امکان وجود دارد که ساخت نسخه‌ی ۵.۵ اینچی به دلیل مشکلاتی در تولید به تعویق بیفتد.

20140418-152242.jpg

در کنار صفحه نمایش بزرگتر، انتظار می‌رود نسل بعدی آیفون اپل با ضخامتی کمتر، پردازنده‌ی A8، سنسور شناسایی اثر انگشت و دوربینی ارتقایافته با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال عرضه شود. همچنین گفته می‌شود که اپل در حال مذاکره با اپراتورها جهت افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت معمول آیفون با عرضه‌ی آیفون ۶ است.