دریافت بازی رایگان هفته‌ی اپ استور: پازل زیبای Shades

اخیراً‌ از گوشه و کنار شنیدیم که اپل برنامه‌ی هفتگی عرضه‌ی آهنگ رایگان هفته را بی‌سر و صدا متوقف کرده است. اما خوشبختانه برنامه‌ی رایگان‌کردن هفتگی یک اپلیکیشن یا بازی اپ استور همچنان پابرجاست و این هفته نیز شاهد رایگان‌شدن موقت یک بازی زیبا هستیم. این عنوان که Shades نام دارد بازی‌ای در سبک پازل است که به طور معمول ۱.۹۹ دلار در اپ استور قیمت دارد.

 

اگر بخواهیم توصیف دقیق‌تری از Shades داشته باشیم باید آن را در دسته‌ی بازی‌های فکری اعتیادآورد دسته‌بندی کنیم. بازی‌ای که پس از شروع آن دست کم روزی یک بار سراغ آن خواهید رفت. اما از سوی دیگر اگر چه در شروع با یک بازی ساده طرف هستید، اما روند دشوارشدن سریع طی می‌شود و سرعت ردکردن مراحل به تدریج کم‌تر از پیش می‌شود. از این رو طی‌کردن مراحل نه تنها نیاز به سوزاندن فسفر، که به خرج‌کردن صبر و حوصله نیز نیاز دارد.

 

shadesscreenies

 

هدف در Shades کنار هم چیدن بلوک‌های شبیه به همدیگر است. هر گاه یک ردیف از بلوک‌های همرنگ بتوانید درست کنید شاهد پاک‌شدن آن ردیف و خلوت‌ترشدن محیط خواهید بود. درست شبیه به تجربه‌ای که در بازی نوستالوژیک Tetris داشتیم. همانند Tetris در Shades نیز نباید اجازه دهید بلوک‌ها صفحه را پر کنند و جایی برای فرودآمدن بلوک‌های بیشتر نباشد.

 

اگر علاقه‌مند به درگیرشدن با این جریان هستید، می‌توانید تا پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده بازی Shades را به رایگان از طریق این لینک دریافت کنید.