[آپدیت]توییک Springtomize 3 برای iOS 7 منتشر شد

Springtomize 3 یکی از قدرتمند ترین توییک های سیدیا اینبار برای iOS 7 به Cydia آمد .

معمولا با عرضه جلبریک برای آخرین نسخه ای او اس چندی بعد خیلی از توییک ها آپدیت می شوند که واقعا انتظار می رفت توییک Springtomize  هم جزو این دسته قرار بگیرد و هم اکنون این توییک با نسخه شماره 3 (Springtomize 3) داخل سیدیا قرار گرفته هست . در واقع این توییک برای سفارشی کردن حرفه ای ای او اس شما به کار می رود به طور مثال می توانید  : تعداد برنامه ها در Dock را به ۱۰ عدد برسانید و روی آن ها افکت خاصی قرار دهید ،‌ مدت زمان انیمیشن های ای او اس را تغییر دهید ،‌محصولات صفحات ای او اس را بشکنید ، شخصی سازی لاک اسکرین ، مخفی سازی آیکون ها در اسپرینگ بورد و یک سری قابلیت دیگر …

Springtomize 3 به طور کامل از ابتدا برای iOS 7 بازسازی و برنامه نویسی شده که در زیر توضیحات مختصری از زبان سازنده داخل سیدیا را می توانید بخوانید .

Springtomize 3 یک ابزار فوق العاده بینظیر برای دیوایس شماست ،‌شخصی سازی و سفارش کردن محیط iOS همیشه مورد نیاز هست . توسط این قابلیت و توییک می توانید حتی خیلی از بخش های کوچک ای او اس هم سفارش کنید که هر نکته توضیحاتی دارد و در ۲۰ زبان مختلف توضیح داده شده است تا هر کسی بتواند استفاده کند.

 

چند تصویر مربوط به سفارش کردن توسط Springtomize 3 :

 

 

springtomize3-controlcenter  springtomize3-folders

 

نحوه دریافت Springtomize 3 : 

این توییک هم اکنون روی سیدیا قرار دارد و آن دسته از کاربرانی که تا به حال نسخه قبلی یعنی Springtomize  2 را در iOS 6 خریداره کرده بودند هم اکنون می توانند با 1.99$ این توییک را خریداری کنند .  

و کاربرانی که تا به حال هیچ نسخه ای از این توییک را استفاده و خریداری نکرده اند و کاربر جدید هستند باید با پرداخت 2.99$ صاحب Springtomize 3 شوند .

 

توجه :‌ برای خرید لایسنس اورجینال این توییک به فروشگاه لایسنس های اورجینال سیدیا اپل اپس مراجعه کنید : http://www.cydia.apple-shop.ir