تغییر خودکار تصویر پس‌زمینه‌ی آیفون با SpringPaper

تغییر تصویر پس‌زمینه‌ی هوم اسکرین گوشی به سادگی تنها انتخاب یک تصویر جدید برای این کار است، اما اگر شما نتوانید تصویر بخصوصی به این منظور انتخاب کنید و یا دنبال تنوع بخشیدن به دستگاه خود در این زمینه باشید چه؟

اگر به یاد داشته باشید چندی پیش توییک Shufflr را خدمتتان معرفی کردیم که وظیفه‌ی تغییر خودکار تصویر پس‌زمینه‌ی لاک‌اسکرین آیفون را به عهده داشت (البته با محدودیت‌های بخصوص خود). در آن زمان اشاره کردیم که اگر امکان تغییر پس‌زمینه‌ی هوم اسکرین نیز به توییک اضافه شود مورد توجه بسیاری خواهد بود. حال اگر به دنبال این قابلیت هستید می‌توانید از توییکی که به همین منظور ساخته شده است استفاده کنید.

20140407-132249.jpg

توییک SpringPaper یک کار مشخص انجام می‌دهد: امکان تغییر خودکار یا دستی پس‌زمینه‌ی دستگاه از بین تصاویری مشخص را ممکن می‌سازد. پس از این که تصاویر دلخواه خود را مشخص کردید (از گالری و یا پوشه‌ی مشخصی بر روی دستگاه) می‌توانید بازه‌های زمانی مشخص برای تغییر پس‌زمینه را نیز معین کرده و ادامه‌ی کار را به SpringPaper بسپارید.

20140407-132255.jpg

میزان کنترلی که بر روی نحوه‌ی کار توییک می‌توان داشت تا حد زیادی است. از تنظیمات توییک می‌توانید بازه‌ی زمانی تغییر تصویر، سرعت و انیمیشن تغییر، مقیاس‌بندی تصویر روی صفحه و تصادفی بودن یا نبودن نحوه‌ی تغییر را معین کنید. همچنین برای داشتن کنترل بیشتر SpringPaper از توییک‌های Activator و FlipSwitch نیز پشتیبانی می‌کند تا از این طریق بتوانید تصویر را در هر لحظه که خواستید تغییر دهید.

20140407-132259.jpg

در ساده‌ترین حالت نیز ایده و پیاده‌سازی توییک بسیار خوب است و تنظیمات تعبیه شده آن را به توییک قدرتمندی تبدیل می‌کند. SpringPaper را می‌توانید به قیمت ۱.۹۹ دلار از سیدیا خریداری کرده و یا نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را از سورس repo.biteyourapple.net دانلود و نصب کنید. توجه کنید که این توییک در حال حاضر از آیپد پشتیبانی نمی‌کند.