(آپدیت شد):تصویر شماتیک لو رفته از طراحی بدنه ی آیفون6

**آپدیت**تصاویر با کیفیت تر از اندازه های احتمالی آیفون نسل بعد منتشر شده است که در پایین پست جایگزین شده است. با توجه به این تصاویر احتمالاً اندازه ی آیفون بعدی 66*137 میلیمتر و قطر آن 7 میلیمتر، و اندازه ی فبلت احتمالی اپل 77*157 میلیمتر و قطر آن 6.7 میلیمتر خواهد بود**آپدیت**

تصویر شماتیک جدیدی از نسل بعدی آیفون در اینترنت لو رفته است که نشان دهنده ی اندازه ها برای طراحی قاب پشت بدنه ی آیفون6 است.

این تصویر توسط یک سایت فرانسوی در فروم های چینی رصد شده است اما منبع این تصویر هنوز کاملاً مشخص نیست. گفته می شود که این طرح جهت کالیبره کردن دستگاهی که لوگوی اپل و نام آیفون را در پست بدنه حک میکند استفاده خواهد شد.

با توجه به این طرح عرض بدنه ی آیفون نسل بعد 85 میلیمتر (3.35 اینچ) و ارتفاع آن 150 میلیمتر (5.91 اینچ) خواهد بود.

نکته ای که در باره ی این عکس قابل توجه است این هست که اگر حدود اندازه های صفحه نمایش آیفون را کمی کمتر از اندازه های بدنه در نظر بگیریم، برای مثال اگر با توجه به اندازه هایی که در بالا گفته شد عرض صفحه نمایش را 2.7 اینچ و ارتفاع صفحه نمایش را 4.79 اینچ در نظر بگیریم اندازه ی کلی صفحه نمایش آیفون نسل بعد 5.5 اینچ خواهد بود

همچنین چند ساعت پیش 2 تصویر در سایت ژاپنی MacFan منتشر شده بود که نشان دهنده ی ابعاد ساخت آیفون نسل بعد در 2 اندازه ی مختلف بود که متاسفانه به دلیل کیفیت پایین عکس ها امکان انجام محاسبات عددی وجود ندارد. به محض انتشار عکس ها با کیفیت بالاتر پست آپدیت خواهد شد.

iphone_6c_drawings_larger

آیا به نظر شما از این عکس می توان نتیجه گرفت اپل در آینده قصد معرفی کردن یک آیفون 5.5 اینچی را دارد؟