تریلر جدید و رسمی بازی Modern Combat 5: Blackout

20140607-130449-47089664.jpg

در شرایطی که تنها یک هفته تا شروع مراسم سالانه‌ی E3 زمان باقی است، کمپانی بازی‌ساز معروف گیم‌لافت خود و هوادارانش را برای این رویداد بزرگ آماده می‌کند. در همین راستا این شرکت روز گذشته تریلری جدید برای بازی Modern Combat 5: Blackout که مدت‌هاست بسیاری از گیمرها به انتشار آن چشم دوخته‌اند منتشر کرد.

در این تریلر در مدت زمانی حدود ۴۰ ثانیه گیم پلی بازی به نمایش گذاشته می‌شود. تماشای تریلر می‌تواند برای مشتاقان این بازی جذاب باشد و از سویی یک دید کلی از حال و هوای بازی و آنچه در نهایت شاهد خواهیم بود به ما بدهد.

اولین خبرها در مورد بازی Modern Combat 5: Blackout را توسط تیزری که برای نمایشگاه E3 سال گذشته منتشر شده بود به دست آوردیم. انتظار می‌رفت این عنوان در ادامه‌ی سال و تا انتهای ۲۰۱۳ منتشر شود، اما هنوز که هنوز است شاهد تأخیر در عرضه‌ی بازی و حتی ساخته‌شدن یک تریلر دیگر برای مراسم امسال هستیم. عنوان رسمی این بازی حتی تا ماه آوریل گذشته مشخص نشده بود.

اوایل ماه جاری میلادی بود که گیم‌لافت جزئیات مختلفی در مورد این عنوان ارائه کرد و دو هفته قبل با بیان مسائلی نظیر این که بازی خریدهای درون‌اپی نخواهد داشت اطلاعات ما را از این عنوان زیادتر کرد. اما در جریان همین صحبت‌ها بود که فهمیدیم پشتیبانی از سرویس استریم Twitch و یا کنترلر در این نسخه وجود نخواهد داشت. مسئله‌ی ناامیدکننده‌تر بخصوص برای ما کاربران ایرانی نیز این بود که بازی به داشتن اتصال پایدار اینترنتی برای فراهم ‌شدن امکان انجام بازی نیاز خواهد داشت.

در هر حال همچنان همانند یک سال اخیری که طی کرده‌ایم چاره‌ای جز صبرکردن نداریم تا ببینیم پنجمین نسل از این عنوان پرطرفدار در نهایت چه از آب خواهد درآمد.