برخی از کاربران آیفون 7 : صفحه نمایش کمی به زردی می‌خورد [راه حل‌ها]

در سال 2010 زمانی که آیفون 4 عرضه شد، برخی از کاربران متوجه رنگ زرد صفحه نمایش شدند. ظاهرا تحویل گوشی‌ها سریع اتفاق افتاد و اپل به اندازه کافی برای فرآیند متصل شدن صفحه نمایش صبر نکرده بود. در نتیجه صفحه نمایش آیفون 4ـهایی که به تازگی از دستگاه بیرون می‌آمدند به زردی می‌خوردند. با گذشت زمان این نقاط زرد برطرف می‌شدند.

در نهایت تبخیری که باید از چسب استفاده شده صورت می‌گرفت، اتفاق می‌افتاد و صفحه نمایش آیفون 4 به حالت عادی برمی‌گشت. طبق گزارش برخی از کاربران آیفون 7 ، صفحه نمایش دستگاه آن‌ها نیز گرایش به زردی دارد. اگر این مشکل حاصل خشک نشدن چسب استفاده شده در صفحه نمایش باشد، تنها راه حل منتظر ماندن برای خشک شدن چسب است.

اگر رنگ زرد آیفون 7 شما محو نشد، با مرجعه به مسیر پایین می‌تواند آن را برطرف کنید.

Open Settings > General > Accessibility

بر روی Display Accommodations تپ کنید و به Color Filters بروید. از  لیست Color Tint را انتخاب کنید. با اسلاید HUE می‌توانید میزان رنگ زرد را تا به هر اندازه که می‌خواهید کم کنید. با اسلاید Intensity نیز می‌توانید آن را به یک سطح پایین برسانید. بردن یک صفحه نمایش زرد به سمت گرمی می‌تواند یک صفحه نمایش با هاله آبی را منجر شود. پس در تنظیم رنگ دقت کنید.

آیفون 7

به دفعات دیده شده که رنگ زرد صفحه نمایش آیفون پس از چند روز محو می‌شود و تنها دلیل این مشکل خشک نشدن چسب استفاده شده است. اگر با صبر کردن و یا تغییر تنظیمات این مشکل برطرف نشدن باید به یکی از تعمیرکاران اپل مراجعه کنید.

منبع: OSXDaily