(لینک کرک جدید اضافه شد) بازی Modern Combat 5: Blackout به طور رسمی عرضه شد

آپدیت: تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که در نسخه‌ی کرک‌شده‌ی وبسایت AppAddict مشکلات اتصال وجود ندارد. امکان دانلود این نسخه به طور مستقیم در این پست (کلیک کنید) فراهم شده است. در صورتی که این نسخه را دانلود و نصب کردید، گزارش‌دادن نتیجه در کامنت‌های این پست را فراموش نکنید.

 

انتظارها سر انجام به سر رسید. حال پس از بیش از یک سال انتظار، تماشای تیزر و دیدن اسکرین‌شات، بازی Modern Combat 5: Blackout ساخته‌ی شرکت گیم‌لافت در اپ‌استور قرار گرفته است. این بازی که یکی از عنوان‌های پر سر و صدای این سال است با قیمت ۶.۹۹ دلار، بدون هیچ گونه خرید درون‌اپی اضافی از طریق سرویس اپ استور قابل خریداری است.

برای اطلاع آن دسته از کاربرانی که خبرهای MC5 را در اپل اپس دنبال نمی‌کردند، این بازی در سبک تیراندازی اول شخص است و خط داستانی آن از کشور ایتالیا آغاز می‌شود. جایی که شما وظیفه‌ی حفاظت از تبادل یک محلوله‌ی سلاح کشتار جمعی توسط یک گروه تروریستی را در عملیاتی مخصوص به عهده دارید. علاوه بر حالت بازی یک نفره، در این عنوان حالت‌های بازی چنده‌نفره‌ی متعددی نیز تعبیه شده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به حالت ساخت جوخه‌های مختلف به همراه سایر دوستان و رفتن به مصاف دیگر گروه‌ها اشاره کرد.

mc5-3

چندین نکته وجود دارد که اشاره به آن‌ها لازم است. نخست این که همانطور که اشاره شد بازی خالی از هر گونه خرید درون‌اپی است. یعنی با یک بار خرید بازی تمامی امکانات و مراحل به طور معقول و با پیشرفت در طول بازی به دست خواهند آمد و نیاز به صرف پول جهت پیشرفت در بازی نیست. دوم این که این بازی جهت اجرا همواره نیاز به یک اتصال اینترنتی خواهد داشت. بنابراین بهتر از قبل از خرید بازی نخست به فکر تأمین اتصال اینترنتی دستگاهتان باشید.

اگر پیگیر اپل اپس بوده باشید خبر دارید که ابتدای هفته بازی به طور غافلگیرانه‌ای لو رفت و در سطح اینترنت منتشر شد. اگر چه پیش از این گفته بودیم که نیاز به اتصال اینترنتی در این بازی یک حرکت امنیتی در جهت مبارزه با کرک‌شدن اپلیکیشن است، اما کاربران بسیاری خیال کردند که با نصب‌کردن بازی کار تمام است و می‌توانند Modern Combat 5 را به رایگان بازی کنند. اگر شما هم جزو این دسته بودید بدون شک می‌توان گفت که به جز روز نخست دیگر قادر به انجام بازی نشده‌اید. این مشکلی همگانی است و در صورتی که اصرار به انجام نسخه‌ی کرک‌شده دارید، باید صبر کنید تا کرک‌ها یا روش‌های کارایی برای این مورد عرضه شوند. مسئله‌ای که شاید هم هیچ موقع نیز شاهدش نباشیم.

mc5-4

Modern Combat 5: Blackout یک بازی یونیورسال است و با یک بار خرید آن به قیمت ۶.۹۹ دلار از طریق این لینک، خواهید توانست آن را هم بر روی آیفون و هم بر روی آیپدتان نصب کنید. حجم فایل دانلودی از اپ استور ۷۰۸ مگابایت است و برای انجام بازی نیاز به آیفون ۴اس یا مدل‌های بالاتر، آیپد ۲ یا مدل‌های بالاتر یا آیپاد نسل پنجم خواهید داشت.