بازی Horn به عنوان بازی هفته رایگان شد

اگر از عزیزانی باشید که هر روز به وبسایت اپل اپس سر می زنید حتماً در جریان هستید که اپ استور هر هفته یک برنامه ی پولی را رایگان اعلام می کند و ما نیز هر هفته با معرفی و دانلود این بازی ها و برنامه ها در خدمت شما عزیزان هستیم

هفته ی گذشته نیز بازی Warhammer Quest را خدمت شما دوستان معرفی کردیم که یکی از بهترین بازی هایی بود که اپ استور در در چند ماه گذشته رایگان کرده بود. اگر مطلب قبلی سایت را در باره ی این بازی از دست داده اید متاسفانه برای ثبت این بازی در اپل آیدیتان دیر شده است ولی می توانید این مطلب را مطالعه کنید که لینک دانلود تانگبو این بازی این در آن گنجانده شده است.

این هفته اپ استور بازی زیبای Horn را رایگان اعلام کرده است که پیش تر با قیمت $6.99 در اپ استور قابل خریداری بود و هم اکنون تا آخر روز 5 شنبه ی هفته ی آینده رایگان خواهد بود.

این بازی در آگوست سال 2012 منتشر شده است و داستان یک آهنگر جوان است که مردم دهکده اش توسط یک طلسم شیطانی به جانورانی درنده تبدیل شده اند و وی باید به جنگ با آنها برود.

Horn-1.7-for-iOS-iPhone-screenshot-004

این بازی جزو سری بازی های اکشن ماجراجویی سوم شخص است که گیم پلی آن شما را بسیار به یاد بازی محبوب Infinity Blade خواهد انداخت. این بازی به دلیل وجود رندر های گرافیکی بالا و گیم پلی زیبا همراه با پازل های مختلف و شمشیرزنی به سبک بازی Infinity Blade نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است.

برخی ویژگی های این بازی به صورت زیر است:

-کنترل های ساده و دم دست که به کاربران اجازه می دهد با حرکات ساده ی دست راه بروند،بدوند،روی زمین بخزند و حتی از طناب آویزان شوند.

-بر خلاف بازی Infinity Blade در این بازی نیازی نیست روی مسیر مشخصی حرکت کنید و به صورت دنیای آزاد می توانید هر مسیری می خواهید بروید

-وجود نبرد های تن به تن و نبرد های از راه دور با اسلحه های متنوع

-3 منظقه ی مختلف که در بازی می توانید آنها را کشف کنید

-اشیای مخفی در جای جای بازی

این برنامه به صورت یونیورسال است که قابل بازی بر روی آیفون، آیپاد تاچ و آیپد است و نیاز به iOS5  به بالا دارد

شما می توانید ترلیر معرفی این بازی زیبا را در زیر مشاهده کنید

[jwplayer mediaid=”98804″]

اگر نمیتوانید ویدئو بالا را به صورت آنلاین مشاهده کنید می توانید این ویدئو را با کیفیت بالا و به صورت مستقیم از این لینک دانلود کنید

لینک بازی Horn در اپ استور با قیمت رایگان به مدت محدود

لینک دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک بازی Horn از سرور تانگبو