بازی Go Dance به عنوان بازی هفته مجانی شد

این برنامه که ماه سپتامبر پیش توسط کمپانی سگا معرفی شده است و قیمت آن 1.99$ بوده است به عنوان بازی برتر این هفته ی آیتونز مجانی شده است.این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های اپ استور در سال 2013 انتخاب شده است و دلیل آن مشخص است:این بازی از تکنولوژی پیشرفته ی حسگر های حرکتی استفاده می کند و با تبدیل  دوربین فیس تایم شما به یک سنسور حرکتی حرکت های بدن شما را با توجه به حرکت های کاراکتر های بازی تشخیص می دهد.(مانند Kinect در Xbox360)

این حرکات به صورت آنی تشخیص داده می شوند و شما تا این برنامه را از نزدیک نبینید متوجه اهمیت و بزرگی این اتفاق نخواهید شد.

Sega-Go-Dance-iPHone-screenshot-001

در این رابطه سگا می نویسد:

در این برنامه موسیقی های محبوب LMFAO , Avicii , لیدی گاگا , نیکی میناج , فلورایدا و دیگر خواننده های مشهور گنجانده شده است.این برنامه به کاربران آزادی عمل برای انتخاب نوع رقص، به اشتراک گذاری و رقابت با دوستان را در هر زمان و هر مکان می دهد. با توجه به استفاده از سنسور تشخیص حرکت XTR در این بازی کاربران می توانند به صورت آنی حرکات خود را در بازی ببینند

واضح است که شما می توانید در این بازی کاراکتر خود را انتخاب کنید و اشیای داخل بازی را هم با توجه به سلیقه ی خود شخصی سازی کنید و کمپانی سگا قول داده است با آپدیت های متنوع که در آینده برای این بازی منتشر خواهد کرد موسیقی های جدید از افراد مشهور و کاراکتر های رقص جدید به این بازی اضافه خواهد کرد.

Sega-Go-Dance-iPHone-screenshot-002

توصیه شده است جهت انجام این بازی دستگاه تلفن خود را روی یک میز یا سطح صاف دیگر قرار دهید تا بتوانید از این بازی لذت ببرید برای لذت بیشتر از این بازی می توان با استفاده از Airplay تصویر را به تلویزیون بزرگ منتقل کرد. این برنامه تا 5 شنبه ی آینده مجانی خواهد ماند.

 

دانلود بازی Go Dance به صورت مجانی از اپ استور