بازی اعتیاد آور Hopeless 2: Cave Escape – پیشنهاد اپل اپس [رایگان]

Hopeless 2: Cave Escape؛ چند روز پیش خبر عرضه این بازی زیبا به همراه معرفی کوتاهی را به شما عزیزان ارائه کردیم. با توجه به محبوبیت نسبی این سری بازی و کسب امتیاز 5 از حدود 1000 کاربر توسط Hopeless 2: Cave Escape پس از گذشت تقریباً یک هفته‌ای از عرضه آن، در این مطلب به بررسی دقیق‌تر این بازی می‌پردازیم.

حباب‌ها بازگشتند!

حباب‌‌های نا امید و با مزه باید با استفاده از ترن معدن از غاری که درونش گیر افتاده‌اند، فرار کنند. شما باید مهارت‌های خود را به چالش بکشید و آن‌ها را در این مسیر پر فراز نشیب همراهی کنید، هیولاها را بکشید و حباب‌ها را در طول را نجات دهید. باید حواستان جمع باشد، هیولاها از اطراف حمله می‌کنند و قصد نابود کردن این موجودات دوست داشتنی را دارند. از حرکات پویا و تیراندازی‌های هیجان انگیز بازی لذت ببرید و در مواقع لزوم واکنش‌های سریع از خود بروز دهید.

5ce48ae3-48b3-4f96-9dd1-022595b1752c

این نسخه همانند نسخه‌های قبلی نیست که حباب‌ها در مکان بمانند و هیولا‌ها به آن‌ها حمله کنند، آنان همواره در حال حرکت هستند و باید دفاع از خود و تیراندازی را در حین حرکت انجام دهند. این یک نکته مثبت این نسخه می‌باشد که باعث هیجان بیشتر بازی شده است و واکنش‌های سریع شما را می‌طلبد. البته باید در هنگام بازی حواستان به افرادی هم که به عنوان دوست هستند و قصد پیوستن به شما را دارند، باشد که آن‌ها را نکشید!

ویژگی‌های Hopeless 2: Cave Escape :

  • دارای مراحل جذاب و متنوع
  • سلاح‌ها و ابزارهای مختلف
  • شخصیت‌های جذاب و دوست داشتنی
  • گیم پلی بسیار ساده، گیرا و سرگرم کننده

این بازی فوق‌العاده را می‌توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود نمایید، در صورت ارائه نسخه کرک در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.