اپل برگزاری هشتمین مراسم سالانه‌ی فستیوال آیتونز را به طور رسمی تأیید کرد

itunesfestival2014-800x301

بامداد امروز اپل اعلام کرد که امسال نیز مطابق سال‌های گذشته فستیوال یک‌ماهه‌ی آیتونز را در شهر لندن برگزار خواهد کرد و در طی ۳۰ شب از ماه سپتامبر٬ ۳۰ کنسرت از سوی خوانندگان و گروه‌های مختلف برگزار خواهد شد. تعدادی از هنرمندانی که اجرای آن‌ها در فستیوال امسال قطعی شده است عبارتند از Maroon 5 ٬ Pharrell Williams ٬ Beck ٬ David Guetta و Calvin Harris .

Eddy Cue معاون ارشد بخش سرویس‌ها و نرم‌افزارهای اینترنتی اپل در این باره می‌گوید: فستیوال آیتونز لندن بار دیگر با جمع مهیج دیگری از هنرمندانی در سطح جهانی و با اجراهایی شگرف باز گشته است. این اجراهای زنده قلب و روح آیتونز را تسخیر می‌کنند و ما علاقه‌مندیم که آن‌ها را به سمع و نظر مشتریانمان در Roundhouse برسانیم. میلیون‌ها نفر از مردمان جهان نیز خواهند توانست مطابق هر سال این اجراها را به طور زنده و رایگان تماشا کنند.

مطابق هر سال بلیط‌های رایگان این مراسم از طریق یک سیستم قرعه‌کشی به افراد تعلق خواهد گرفت. این مراسم به طور زنده بر روی دستگاه اپل تی‌وی٬ اپلیکیشن آی‌اواس مراسم و نرم‌افزار دسکتاپ آیتونز نیز پخش خواهد شد. فستیوال آیتونز در سال گذشته نیز به طور مهیجی پیگیری شد و در آن هنرمندان متعددی نظیر Justin Timberlake ٬ Thirty Seconds to Mars ٬ Jack Johnson و Jessie J هنر خود را بر روی صحنه به اجرا در آوردند.