اولین توییک هماهنگ با Touch ID توسط Elias Limneos ساخته شد

اگر قبلا از توییک ها استفاده کرده باشید و به قول معروف توییک باز باشید ، حتما حداقل یکی از توییک های Audio Recorder , AquaBoard , CallBar , AutoAnswer , SBRotator LSRotator , ScrollingBoard , Instant Mirror , FoldersInFolders را امتحان کرده اید . این توییک ها و تعدادی دیگر ، همگی از آثار Elias Limneos هستند که از برنامه نویسان مشهور Cydia میباشد . ( سایت اختصاصی )

url

 

به تازگی او خبر از توییک جدیدی داده است که به طور کاملا هماهنگ برای Touch ID و دیوایسهای 64 بیتی تهیه کرده است . این توییک در زمینه ی امنیت و محافظت از حریم خصوصی افراد ساخته شده است . با استفاده از این توییک میتوانید کاری کنید تا برنامه ها و بازی هایی که میخواهید ، تنها با اسکن اثر انگشت شما اجرا شوند و برای باز کردنشان به اسکن اثر انگشت توسط Touch ID نیاز باشد .

 

بسیاری تعجب کرده اند که او چگونه با اینکه MobileSubstrate هنوز برای دیوایس های 64 بیتی هماهنگ نشده است ، توییک خود را عرضه کرده است و او نیز بیان کرده که کارایی توییک او هیچ ربطی به MobileSubstrate ندارد . هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه ی این توییک جالب اعلام نشده است .