انتقال تماس های تلفنی به Loud Speaker به صورت مستقیم با توییک Hold2Speak

اپل اپس به هیچ عنوان صحبت کردن و یا اس ام اس دادن هنگام رانندگی را تایید نمی کند و از کاربران گرامی خواهشمند است از این توییک برای صحبت کردن با تلفن همراه در هنگام رانندگی استفاده نکنند

اگر از زمره ی کسانی باشید که سرتان خیلی شلوغ است و دائماً از Loud Speaker آیفونتان برای صحبت کردن استفاده می کنید ممکن است نیاز به توییکی را احساس کنید که بدون فوت وقت بتوانید تماس های تلفنی که میگیرید یا با شما گرفته می شود را با بلندگو جواب دهید.

توییک کاربردی Hold2Speak که به تازگی آپدیت شده است به شما امکان می دهد به صورت مستقیم و با کمترین اتلاف وقت تماس های تلفنیتان را به بلندگوی آیفون منتقل کنید.

شما می توانید ویدئوی طرز کار این توییک را در زیر مشاهده کنید

[jwplayer mediaid=”101696″]

اگر نمی توانید ویدئوی بالا را به صورت آنلاین مشاهده کنید می توانید از این لینک به صورت مستقیم دانلود کنید

همانطور که در ویدئو مشاهده کردید پس از نصب این توییک هنگامی که می خواهید تماسی برقرار کنید و میخواهید صدای طرف مقابل را روی بلندگو گوش کنید کافیست هنگام فشردن دکمه ی CALL کمی دکمه را نگه دارید و یا اگر در صفحه ی تماس های اخیر هستید کافیست روی اسم کانکت فرد مورد نظر کمی دستتان را نگه دارید. بدیهی است اگر دستتان را روی دکمه ی Call نگه ندارید و فقط آن را لمس کنید تماس به صورت معمولی برقرار خواهد شد. همین رویه برای تماس هایی که با شما گرفته می شود هم صادق است.

این توییک به صورت رایگان در سورس Modmyi به آدرس http://modmyi.com/repo و یا http://apt.modmyi.com موجود است