آیفون با روکش طلا و تصویر دونالد ترامپ !

انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، واکنش‌های بسیاری را در سراسر دنیا به همراه داشت؛ واکنش‌هایی که اغلب آن‌ها منفی بودند و در حالی که بسیاری کلینتون را رئیس جمهور بعدی ایالات متحده آمریکا می‌دانستند، دونالد ترامپ با کسب آرای بیشتر نسبت به کلینتون، به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا انتخاب شد. وی به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه در این انتخابات حضور یافت، اما مورد قبول برخی از جمهوری خواهان نیز نبود. همچنین پس از انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور، کالیفرنیایی‌ها تقاضای استقلال از آمریکا را کردند!

جدا از تمام حاشیه‌هایی که انتخاب دونالد ترامپ داشته، یک کمپانی روسی-ایتالیایی به نام Caviar، اقدام به فروش آیفون با روکش طلا کرده که در پشت آن پرتره رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ، به چشم می‌خورد. این کمپانی در گذشته نیز اقدام به فروش آیفون با روکش طلا و تصویر پوتین کرده بود.

اما قیمت آیفون ترامپ چقدر است؟ برای خرید یک آیفون که به تصویر دلربای دونالد ترامپ مزین است، باید 3040 دلار هزینه کنید. اما قیمت این آیفون از آیفونی که تصویر پوتین را به همراه داشت کمی پایین‌تر است. آیفون پوتین با قیمت 3225 دلار به فروش می‌رسید.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این مجموعه لوکس و کمی مضحک مشاهده نمایید.

7 caviars-various-iphone-remakes14 caviars-various-iphone-remakes11 caviars-various-iphone-remakes10 caviars-various-iphone-remakes9 caviars-various-iphone-remakes8 caviars-various-iphone-remakes6 caviars-various-iphone-remakes5 caviars-various-iphone-remakes4 caviars-various-iphone-remakes2 caviars-various-iphone-remakes1 caviars-various-iphone-remakes

همچنین بخوانید:

دو‌نالد ترامپ : اپل باید کامپیوترهای لعنتی خودش را اینجا بسازد
موضع گیری منفی دونالد ترامپ در قبال واکنش اپل در پرونده قضایی
دونالد ترامپ؛ اپل تحریم شود
حضور تیم کوک در جلسه‌ای مخفی، توطئه‌ای برای متوقف کردن دونالد ترامپ