آپدیت ۱.۲.۱ ابزار پانگو ۸ منتشر شد؛ نسخه‌ی مک تا دو روز دیگر

تیم پانگو بار دیگر آپدیتی برای ابزار پانگو ۸ منتشر کرده است که هدف از آن کمترکردن باگ‌هایی که موجب قرارگیری دستگاه در وضعیت بوت‌لوپ می‌شوند. در این آپدیت عمده تمرکز بر روی مشکلات پس از ریستورکردن بکاپ آیتونز دستگاه گذاشته شده است. این نسخه از ابزار که مجهز به سیدیای ۱.۱.۱۶ است را می‌توانید از طریق این لینک (لینک کمکی موقت) به طور مستقیم از سایت پانگو دانلود نمایید.

pangu1.2.1

اگر چه آپدیت قبلی پانگو ۸ زبان غریب چینی را از محیط کاربری ابزار کنار زد و محیط کاربری انگلیسی را برای راحتی کار پیش روی کاربران قرار داد، اما باز هم خبری از نسخه‌ی مک این ابزار نشد. خوشبختانه اگر کاربر سیستم عامل مک هستید و تا به امروز بخاطر نبود نسخه‌ی سازگار پانگو با سیستم عاملتان اقدام به جیلبریک نکرده‌اید، قرار نیست انتظارتان چندان طولانی‌تر از این شود. طی توییت جدیدی که ساعاتی پیش توسط تیم پانگو در توییتر ارسال شده، وعده‌ی از راه رسیدن نسخه‌ی مک ابزار تا دو روز دیگر داده شده است:

pangumac

امیدواریم نسخه‌ی مک ابزار پیش از نسخه‌ی ۸.۱.۱ آی‌اواس فرا برسد و کاربرانی که قصد جیلبریک‌کردن نسخه‌ی ۸.۱ را دارند کمی فرصت آزمون و خطا داشته باشند. در صورتی که در حال حاضر دستگاهتان را جیلبریک کرده‌اید برای دریافت این آپدیت‌ها نیازی به جیلبریک دوباره‌ی دستگاه نیست. تنها سیدیا را باز کرده و منتظر ریفرش‌شدن لیست توییک‌های سورس‌ها بمانید. پس از اتمام ریفرش در بخش Changes آپدیت‌ها برایتان نمایان خواهند شد.