اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [29 آذر]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 29 آذر رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 18 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Black Shark – Combat Gunship Flight Simulator 2.99 : یک شبیه ساز فوق‌العاده از هلیکوپتر مهاجم Ka-50. این بازی به شما بالاترین حد واقع گرایی ممکن از داینامیک پرواز، جلوه‌های صوتی و سیستم‌های سلاح را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در حالت آزاد بازی در آسمان سیر کنید و یا در مراحل رزمی موجود از قدرت تخریبگری ka-50 لذت ببرید. برخی از ویژگی‌های بازی: جلوه‌های صوتی واقعی، کابین خلبان طراحی شده به صورت واقعی با جزئیات کامل به همراه صفحه نمایش HUD، وجود سلاح‌های مختلف (تفنگ، راکت و موشک)، محیط بصری زیبا با افکت‌های به کاربرده شده برای آب و خورشید و ….

Blimp 0.99 : شما باید در جنگ نقشی مهم را ایفا کنید و با استفاده از یک بالون هوایی کوچک کالاها و مسافران را جابجا کنید، بمب‌ها را در جای خود بگذارید، از اهداف ارزشمند محافظت کنید و مهم تر از همه با استفاده از حمله‌های هوایی به دشمنان ضربه بزنید. برخی از ویژگی‌های بازی: گرافیک جذاب با نقاشی‌هایی که با دست کشیده شده‌اند، 4 مکان مختلف در بازی (جنگل تاریک، معادن، کوه‌های برفی و سنگ‌های قرمز)، موسیقی متن جذاب، 20 مرحله متنوع، افکت‌های فوق‌العاده (برای آتش سوزی، بخار، انفجار، اشعه و …)

SharpScan Pro + OCR : quickly scan multipage docs into clean PDF on the go 2.99 : آیفون خود را به یک اسکنر سریع و قدرتمند تبدیل کنید. این برنامه دارای OCR نیز است و می‌تواند متنی که به صورت تصویر است را در بیش از 50 زبان تشخصی دهد. این برنامه فایل‌های PDF را به سرعت و با کیفیت عالی از هر نوع تصویری می‌سازد. شما می‌توانید فایل‌ها را به صورت سیاه و سفید، Grey و یا همان رنگ اصلی بدون از دست دادن هیچ پیکسلی به اشتراک بگذارید. این برنامه کمتر از 3 ثانیه از تصویر شما، یک فایل PDF آن هم بدون هیچ تنظیم دستی آزار دهنده‌ای می‌سازد. برنامه به صورت خودکار مرز کاغذ را تشخیص داده، برش می‌دهد و اصلاح به راحتی انجام می‌شود. البته برنامه دارای تنظیم دستی نیز می‌باشد که به صورت دلخواه می‌توانید انجام دهید.

iAgenda – Schedule agenda on Gantt chart 4.99

Easy Portfolio – ePortfolio Tool for Students & Teachers 1.99

Trivia For Five Nights At Freddy’s 0.99

Chain Breaker 0.99

Minecraft Skin Scanner 0.99

The Moron Test 0.99

Where is Santa – Santa Tracker 0.99

InstaFilterZilla: All Awesome Amazing Beautiful Cool Filters & FX in one! 0.99

Fotograf 1.99

Just Recipes – Easy Recipes, Easy Cooking, Healthy Living, Dinner Ideas, Desserts, Cuisines & International Foods 4.99

iDatabase 4.99

Bogga Christmas Tree 2.99

World Travelpedia – 50000+ Global Attractions 7.99

Modern Home – Interior Design Home in one House Design Home Decoration Exterior 5.99

تخفیف خورده‌ها:

Agent A: A puzzle in disguise 2.99=>0.99 : برترین بازی دسته پازل در 43 کشور و جز بهترین بازی‌های جدید در بیش از 100 کشور دنیا. روبی‌ لا روژ، جاسوس و دشمن خطرناک شناخته شده که مامورین مخفی را هدف قرار می‌دهد. ماموریت شما پیدا و بازداشت کردن این زن شرور و کینه جو است. او در رادارهای ما در حال حاضر چندین بار دیده شده است با این حال انگیزه او هنوز نا مشخص است. از شما خواسته می‌شود که او را دنبال کنید و از رازهای او سر در بیارید و به محض اینکه متوجه شدید نقشه‌های او را برملا کنید. اما باید حواستان جمع باشد، حانوم لا روژ تبحر خاصی برای خلاص شدن از مامورهایی مانند شما دارد.

Broken Sword 5 – the Serpent’s Curse 4.99=>0.99

Tozzle – Toddler’s favorite puzzle 1.99=>0.99

RPG Scribe 1.99=>0.99

miCal – the missing calendar 1.99=>0.99

جدیدها:

بازی Geometry Dash Meltdown به صورت رایگان :یک بازی هندسی جذاب با امتیاز 5 از بیش از 2700 کاربر آیتونز آن هم در صورتی که هنوز 24 ساعت از انتشار بازی نگذشته است! این بازی به شدت اعتیاد آور و جذاب است. خود را برای یک ماجراجویی هندسی آماده کنید! انگشت خود را بر روی صفحه بکشید، پرواز کنید و راه خود را در غاری تاریک و با وجود موانع متعدد پیدا کنید. برخی از ویژگی‌های بازی: یک بازی اکشن-پلتفرمر، مرحله منحصر به فرد همراه با موسیقی از F-777، باز کردن آیکون‌‌ها و رنگ‌ها برای سفارشی کردن شخصیت بازی، استفاده کردن از حالت آزمایشی برای ارتقا مهارت‌های خود و ….

برنامه Sports TV Pro به صورت رایگان

برنامه Holiday 3D Emojis با قیمت 0.99

بازی Rust Bucket به صورت رایگان

بازی Beat the Boss 4 به صورت رایگان