مایکروسافت مشکل کاربران Outlook در OS X El Capitan را برطرف کرده است

بعد از اینکه نسخه‌ی عمومی سیستم عامل OS X El Capitan عرضه شد و کاربران به این نسخه آپدیت کردند، تعداد زیادی از آنها گزارش داده اند که نرم افزارهای مجموعه‌ی آفیس با این نسخه از مک به مشکل برخورده اند و مایکروسافت نیز بلافاصله خبر داد که درحال کار بر روی رفع این مشکلات است.

 

ابتدا باید بدانید که کاربرانی که به مشکل برخورده اند دو دسته اند: اول کاربران مجموعه‌ی آفیس 2016 که این دسته از کاربران متاسفانه باید منتظر بمانند زیرا هنوز هیچ خبری مبنی بر رفع مشکل توسط مایکروسافت اعلام نشده است و آپدیتی نیز وجود ندارد. بنابراین اگر از نرم افزارهای سری 2016 Word, PowerPoint, Excel و Outlook استفاده میکنید، فعلا باید مشکلات را تحمل کنید.

مایکروسافت مشکل کاربران Outlook در OS X El Capitan را برطرف کرده است

اما دسته‌ی دوم کاربرانی هستند که از آفیس 2011 استفاده میکنند. تقریبا 90 درصد از کاربران این دسته، با نرم افزار Outlook به مشکل برخورده اند و نرم افزار یا برایشان باز نمیشود، یا ناگهان کرش میکند و یا وارد صندوق دریافت ایمیل نمیشود. خوشبختانه مایکروسافت توانسته است مشکل این دسته از کاربران را حل کند و یک آپدیت جدید برای آنها عرضه کرد.

 

در آفیس 2011 که به تازگی به نسخه‌ی 14.5.6 بروزرسانی شده است، مشکل نرم افزار Outlook و چند مشکل دیگر برطرف شده است، این درحالی است که پیش از این، راه حل مایکروسافت این بود که کاربران به OS X Yosemite دانگرید کنند که اصلا روش مناسبی نبود.

 

شما عزیزان برای دریافت آپدیت میتوانید به این صفحه در وبسایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنید.