وفاداری 92 درصدی کاربران به آیفون قبل از عرضه آیفون 8

به نظر می‌رسد که کاربران آیفون مشتریان بسیار وفاداری هستند. در نظرسنجی که در ماه آوریل توسط شرکت مالی مورگان استنلی صورت گرفته، مشخص شد که 92 درصد از کاربران آیفون که به احتمال زیاد در 12 ماه آینده قصد خرید گوشی جدیدی را دارند، انتخاب آن‌ها آیفون است.

این رقم نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش یافته و در سال 2016 طبق بررسی مورگان استنلی این نرخ 86 درصد بود. در واقع نرخ وفاداری در سال 2017 تمام رکوردها را از سال 2015 و زمانی که آیفون 6s پلاس عرضه شد شکست. در آن زمان نرخ وفاداری کاربران 93 درصد بود.

تحلیلگر مورگان استنلی، Katy Huberty، در این رابطه گفته است:

باور ما بر این است که این نرخ وفاد‌اری به خاطر افرادی است که به iOS عادت کرده‌اند و اخباری که در رسانه‌های مختلف برای فناوری‌های بالقوه جدید در آیفون منتشر می‌شود نیز، تاثیر گذار می‌باشد. از نظر نرخ وفاداری پس از اپل بزرگترین رقیب آن در ایالات متحده، سامسونگ، قرار دارد. سامسونگ با 77 درصد، الجی 59 درصد، موتورولا 56 درصد و نوکیا 42 درصد در رده‌های 2 تا 5 وفاداری قرار دارند.

لازم به ذکر است که مورگان استنلی برخلاف اغلب شایعات ادعا کرده که آیفون 8 به موقع به بازار عرضه می‌شود و خبری از تاخیر در عرضه نیست.

تصاویر منتشر شده از ماکت آیفون ۸ ، نسخه ویژه دهمین سالگرد عرضه آیفون

از طريق MacRumors