iOS همانند یک پیانو تک نوتی است، تبلیغات ضد اپلی گوگل

گوگل اخیراً یک تبلیغات جدید برای خود منتشر کرده ، تبلیغاتی که یک تاکتیک جذاب در آن استفاده شده است. گوگل برای ارائه این تبلیغ روشی جالبی را اتخاذ کرده است، اما هرگز اثری از فناوری و یا اندروید در آن مشاهده نمی‌شود! یک استراتژی جسورانه از سوی گوگل که درست است چیزی از اپل نمی‌گوید ولی مشخصاً برای برتر نشان دادن اندروید خود، iOS را هدف گرفته است. اندروید به اندازه کافی سهم از بازار دارد و شاید اگر گوگل تمرکز خود را بر روی بازاریابی Google Play بگذارید بهتر باشد.

گوگل تبلیغات‌هایی را با شعار “Be together. Not the same.” (با هم، نه شبیه به هم) را منتشر کرده است که همه‌ی آن‌ها در جای خود جالب هستند اما همه‌ی آن‌ها یک هدف دارند، اندروید متنوع و جذاب است اما iOS یک رویکرد تکراری و خسته کننده دارد.

در این آگهی یک پیانوی عادی و یک پیانو که 88 رشته‌ی آن نوت Middle C را تولید می‌کنند، حضور دارد. پیانیستی به نام Ji هر دو پیانو را می‌نوازد و یک دوگانگی را نمایش می‌دهد. هنرنمایی Ji یک نکته‌ی مثبت در این آگهی است. پیانو دست کاری شده از نظر گوگل همان iOS است که فرقی نمی‌کند شما چه قصدی دارید، آن بازده یکنواخت را ارائه می‌دهد.

در دو ویدیو پایین می‌توانید این آگهی را مشاهده کنید.

ویدیوی اصلی تبلیغات

پشت صحنه تبلیغات و نسخه‌ی ویرایش نشده