نحوه استفاده مجدد از اپل اپس و نصب اپلیکیشن ها بعد از ریووک

با سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر محترم

از انجایی که پلن های اشتراک ویزه  اپل اپس شامل گارانتی ریووک می باشد ،‌ اگر دستگاه شما از سمت شرکت اپل شناسایی و برای اولین بار ریووک شد به لطف این گارانتی می توانید مجدد همانند آموزش زیر نسبت به نصب مجدد اپلیکیشن های از کار افتاده اقدام بفرمایید .

منظور از ریووک  شدن چیست   ؟

– ریووک شدن درواقع یعنی شناسایی دستگاه شما و رییوک شدن اکانت دولوپری که شناسه دستگاه شما روی آن ثبت شده بوده . به زبان ساده یعنی دسترسی اکانت دولوپری که دستگاه شما روی ان ثبت شده از سمت اپل برای همیشه بسته شده و اپلیکیشن هایی که شما از اپل اپس نصب کرده اید به صورت کلی از کار می افتد .

چرا ریووک پیش می آید ؟

– با توجه به محدودیت ها و تحریم های اپل در ایران ‌،‌برای نصب اپلیکیشن های آی او اس اکثر استور های ایرانی از اکانت های دولوپر که به این سرویس به اصطلاح ادهاک می گویند استفاده می کنند و طبیعتا این سرویس از نظر اپل غیر قانونی بوده و سیستم و کارمندان اپل همیشه به صورت رندوم در حال بررسی اینگونه اکانت ها هستند و در صورت مشاهده و متوجه شدن استفاده ادهاک به عنوان استور اپلیکیشن ها طبیعتا اپل جلوی این کار را میگیرد و اکانت دولوپر را می بندد که به این پروسه ، ریووک شدن اکانت دولوپر گفته میشود . پس قطعا احتمال  اتفاق ریووک شدن اکانت دولوپر در تمامی استور های آی او اس ادهاک بین اللملی و ایرانی وجود دارد ! همچنین باعث و بانی این اتفاق ناخوشایند فقط و فقط  خود شرکت اپل می باشد و اگر اکانتی ریووک شد طبیعتا مقصر آن استور نیست ! بلکه به خاطر محدودیت های استفاده از ای او اس و گوشی های اپل در ایران این اتفاق ناخوشایند هم کم و بیش پی می آید ، اما همان طور که گفته شد گاهی اوقات بوده که اکانت دولوپری شده ۹ ماه هم به خوبی کار کرده و ریووک نشده است ! این مورد کاملا شانسی و اصلا دست ما استور های ایرانی نیست !‌

 

خوب حالا که با ریوک آشنا شدید و متوجه شدین به چه شکل هست باید عرض کنیم که با همه ی این محدودیت ها و سختی ها باز هم تیم اپل اپس به شدت درحال تحقیق ، انالیز و تست متود و روش هایی هست که جلوی این اتفاق ناخوشایند را بگیرد یا حدالامکان درصدریووک شدن اکانت هارا کمتر کنیم یا بتوانیم مدت بیشتری از اکانت ها استفاده کنیم .

 

به هر حال اگر ریوک برای شما پیش آمده طبق آموزش زیر می توانید مجدد از استور استفاده بفرمایید و اپلیکیشن های مورد نیاز را مجدد نصب بفرمایید  :‌

نکات مهم قبل از هر کاری :‌

لطفا قبل از هرکاری اگر دیتای خاصی روی اپلیکیشن ها داشتید توسط اپلیکیشن های مدیریت آیدیوایس مثل iMazing یک فول بک آپ از کل گوشی بگیرید که پس از اینکه مجدد اپلیکیشن هارا نصب کردید بتوانید دیتا اپلیکیشن هارا روی اپ مورد نظر ریستور کنید . لینک آموزش این کار در سایت iMazing

حتما اپلیکیشن هایی که از اپل اپس نصب کرده بودین را ابتدا حذف کنید که وقتی مجدد همان برنامه ها را نصب کردین  بدون مشکل نصب شوند .

۱- پس از اینکه پیامک ثبت مجدد دستگاه را دریافت کردین لطفا وارد استورشوید :  این لینک

۲- حالا برای اینکه مجدد سیستم دستگاه شمارا بشناسد و یک بار ریساین اولیه با اکانت دولوپر جدید انجام شود مجدد مجدد باید کیت اپل اپس را نصب نمایید . برای اینکار روی دریافت یک اپلیکیشن کلیک کرده تا اخطار نصب کیت اپل اپس نمایش داده شود . روی نصب کلیک کرده  و چند لحظه صبر کنید تا پیغام Install ظاهر شود . حالا روی Install کلیک کنید تا اپ کیت اپل اپس نصب شود .

۳- پس از نصب موفقیت آمیز اپلیکیشن کیت اپل اپس ، هم اکنون دستگاه شما شناسایی و ساین اولیه شما انجام شده و می توانید هر آنچه را که میخواهید را نصب بفرمایید .


– در هر موردی اگر هر سوالی داشتید و یا نیاز به پشتیبانی داشتید لطفا فقط و فقط از راه های زیر برای ارتباط با پشتیبانی اقدام بفرمایین :‌

پشتیبانی از طریق ارسال تیکت :  برای ارسال تیکت ، داخل استور از منوی اصلی پایین صفحه روی پروفایل کلیک کرده سپس از این صفحه پروفایل کاربری روی تیکت ها کلیک کنید و با ارسال سوال خود در قالب تیکت منتظر پاسخ آن از سمت پشتیبانی از اپل اپس باشید . در سریع ترین زمان ممکن توسط تیم پشتیبانی اپل اپس راهنمایی خواهید شد .

پشتیبانی از طریق آیدی تلگرام :  با ارسال سوال خود به آیدی تلگرام زیر می توانید سوالات و مشکلات خود مربوط به استور اپل اپس را مطرح کرده تا در سریع ترین زمان ممکن توسط همکاران ما در پشتیبانی اپل اپس راهنمایی شوید

آیدی تلگرام : @Supappleapps

با تشکر از اعتماد و انتخاب شما

قدیمی ترین مرجع اپل ایران – اپل اپس