اپل اپس از سال ۹۰ شروع به کار کرده و در راستای آموزش و اطلاع رسانی اپل به کاربران ایرانی خدمت رسانی کردیم
برپایی کمپین تبلیغاتی جدید اپل موزیک و افزودهشدن نقش این سرویس به لیست برترینهای بیلبورد
اپل موزیک به همراه آیاواس ۸.۴ در روز سیام ماه ژوئن امسال معرفی شد. از آن تاریخ به امروز وقتی حرف از اپل به میان میآید اپل موزیک در مرکز توجه قرار میگیرد؛ سرویس استریم موزیک قدرتمند اپل که با سیاستهای مدیریتی این شرکت میتواند آیندهی روشنی داشته باشد.
طی اقدامی جدید، به لطف کمپین تبلیغاتی که اپل به راه انداخته، شانس دیدهشدن این سرویس بیش از هر موقع دیگری شده است. هدف اپل از این کمپین معرفی اپل موزیک در محلهای پر رفت و آمد شهری است تا از این طریق افراد بیشتری جذب این سرویس شوند. طبق اعلام کاربران بیلبوردهای تبلیغاتی این سرویس در شهرهای بزرگی نظیر توکیو، سان فرانسیسکو، تورنتو، لس آنجلس و مکزیکو سیتی نصب شدهاند. همانطور که اشاره کردیم بیلبوردها بیشتر در محلهایی نصب شدهاند که افراد زیادی روزانه از آن محلها عبور میکنند. مکانهایی نظیر ایستگاههای مترو یا ایستگاه اتوبوسهای شهری.
شیوهی تبلیغاتی که اپل در این کمپین پیش گرفته است ساده و گیراست. بیلبوردهای سیاه و سفید بسیاری تهیه شدهاند که روی آنها تصویر هنرمندان مختلف و روی تصویر نیز عبارت اپل موزیک نقش بسته است. اپل به جای لغت اپل لوگوی خود را قرار داده و عبارت “موزیک” را در هر بیلبورد با یک فونت متفاوت نوشته است. این شیوهی تبلیغ شبیه به چیزی است که اپل در وبسایت خود پیاده کرده است. از این رو شاید برخی کاربران با آن آشنا باشند.
علاوه بر رخدادن حرکت تبلیغاتی فوق، شرکت بزرگ و نامآشنای بیلبورد روز گذشته اعلام کرد که از این پس سرویس اپل موزیک در دو بخش ۲۰۰ آهنگ بیلبورد و ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد تأثیرگذار خواهد بود. این بدان معناست که در لیست آهنگهای برتر ماه آگوست بیلبورد، میزان استریمهای انجامشده در سرویس اپل موزیک نیز تأثیر خواهد گذاشت و این روند در ماههای آینده همچنان پی گرفته خواهد شد. با این اتفاق اپل موزیک به جمع سرویسهای دیگری نظیر Groove Music Pass، اسپاتیفای، Rdio و گوگل پلی موزیک پیوسته است.