افزودن قابلیت جدید تقویم آی‌اواس 7.1 به نسخه‌های قبل

دولوپر معروف Ryan Petrich یک توییک جدید به سورس آزمایشی خود اضافه کرده است که تجربه‌ی کار با تقویم آی‌اواس 7.1 را به نسخه‌های پایین‌تر می‌آورد. این توییک که Gregorian نام دارد یک راه چاره‌ی عالی برای کسانی است که قصد دارند بر روی نسخه‌ی فعلی جیلبریک‌شده از آی‌اواس خود بمانند ولی می‌خواهند تعدادی از قابلیت‌های جدیدی که اپل با انتشار آی‌اواس 7.1 رونمایی کرد را نیز تجربه کنند.

 

 

پس از نصب پکیج از شما خواسته می‌شود که دستگاهتان را ریسارت کنید. پس از ریستارت یک اپلیکیشن جدید به منوی دستگاهتان اضافه می‌شود که Gregorian نام دارد. این اپلیکیشن دقیقاً شبیه به اپلیکیشن تقویم آی‌اواس 7 است و می‌توان به عنوان جایگزین آن استفاده کرد. نحوه‌ی کار با اپلیکیشن بسیار شبیه به اپلیکیشن پیش‌فرض سیستم‌عامل است، ولی یک تفاوت اساسی مابین این دو وجود دارد. Gregorian قابلیت جدید event views که در تقویم آی‌اواس 7.1 گنجانده شده است را به همراه دارد. این قابلیت با تپ‌کردن بر آیکون واقع در کنار آیکون ذره‌بین در گوشه‌ی سمت راست اپلیکیشن فعال می‌شود.

 

 

تپ‌کردن بر روی این گزینه موجب بازشدن لیستی از کارهای روز انتخاب‌شده زیر تقویم می‌شود. همچنین این گزینه در زمانی که یک روز مشخص را باز کرده‌اید می‌تواند به عنوان سوئیچ بین حالت عادی و حالت list view باشد.

 

بار دیگر Ryan Petrich آمده است تا به داد کاربران جیلبریک‌کرده برسد. اگر بابت این که نمی‌توانستید از قابلیت جدید تقویم آی‌اواس 7.1 بر روی دستگاه جیلبریک‌شده‌ی خود استفاده کنید احساس بدی داشتید، وقت آن است که هر چه زودتر سورس Ryan را به سیدیا اضافه کرده و  Gregorian را نصب کنید. آدرس این سورس: http://rpetri.ch/repo

 

همچنین می‌توانید این توییک را از سورس cydia.myrepospace.com/sahmmad دریافت کنید.