فروش مک‌بوک پرو 2016 تعمیر شده ارزان توسط اپل

اپل فروش مک‌بوک پروهای 2016 تعمیر شده را در فروشگاه رسمی خود آغاز کرده و بدون جلب توجه به برخی از خریداران اخیر خبر داده است. در حال حاضر مدل‌های محدودی برای فروش قرار گرفته‌اند و اپل تمامی آپشن‌های موجود را برای فروش قرار نداده است.

لازم به ذکر است که اپل لیست محصولات تعمیر شده را مرتب تغییر می‌دهد و اگر قصد و توانایی سفارش آنلاین از اپل را دارید، می‌توانید با بررسی مداوم صفحه مربوطه در فروشگاه آنلاین اپل مدل مورد نظر خود را تهیه نمایید. اپل به طور مثال یک مدل مک‌بوک پرو 2016 را با 16 درصد تخفیف، که معادل 390 دلار می‌شود، در فروشگاه خود قرار داده است. این مک‌بوک پرو 13 اینچی با پردازنده Core i7 و قیمت 1869 دلار عرضه می‌گردد.

مک‌بوک پرو با تاچ آیدی و تاچ بار تعمیر شده تا کنون برای فروش قرار نگرفته‌اند، بنابراین شما با مدل پایه مک‌بوک پرو 13 اینچی سر و کار دارید. به هر حال انتظار می‌رود به زودی اپل مک‌بوک پرو با تاچ بار را نیز برای فروش در این قسمت قرار دهد.

تمام مک‌های تعمیر شده که توسط اپل به فروش می‌رسند با گارانتی یک ساله عرضه می‌گردند، همچنین می‌توانید گارانتی را با طرح‌های AppleCare گسترش دهید. اگر امکان و قصد سفارش این محصولات را دارید می‌توانید از لینک قرار داده شده در پایین استفاده نمایید.

منبع خرید از فروشگاه آنلاین اپل
از طريق MacRumors